- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 14 серпня 2013 р. № 711 Київ |
Про затвердження Порядку проведення інвентаризації обладнання в державних та комунальних закладах охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) і третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Порядок проведення інвентаризації обладнання в державних та комунальних закладах охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) і третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, що додається.
2. Визнати такою, що втратила чинність,
постанову Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2012 р. № 946 "Про затвердження Порядку проведення інвентаризації високовартісного обладнання у закладах охорони здоров’я, що надають вторинну та третинну медичну допомогу, у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві" (Офіційний вісник України, 2012 p., № 79, ст. 3197).
Прем'єр-міністр України |
М.АЗАРОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 серпня 2013 р. № 711
ПОРЯДОК
проведення інвентаризації обладнання в державних та комунальних закладах охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) і третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу
1. Цей Порядок визначає процедуру проведення інвентаризації обладнання (далі - інвентаризація) у державних та комунальних закладах охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) і третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу (далі - заклади).
2. Інвентаризація проводиться з метою встановлення фактичної наявності, кількості, вартості, якісного стану, інтенсивності використання, причин невикористання обладнання, а також визначення обсягу ресурсного забезпечення закладів та відповідності фактичного стану забезпечення закладів табелям матеріально-технічного оснащення.
3. Об’єктом інвентаризації є медичні вироби, крім тих, які віднесені до малоцінних необоротних матеріальних активів, відповідно до законодавства (високовартісне обладнання).
................Перейти до повного тексту