- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 3 серпня 2005 р. N 710 Київ |
Про затвердження Державної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2007-2011 роки
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 217 від 14.02.2007
N 768 від 03.09.2008
N 466 від 16.06.2010 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Державну програму розвитку автомобільних доріг загального користування на 2007-2011 роки (далі - Програма), що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 217 від 14.02.2007 )
2. Визнати такими, що втратили чинність, акти Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
3. Державній службі автомобільних доріг щороку до 15 квітня подавати Кабінетові Міністрів України звіт про хід виконання Програми.
4. Міністерству фінансів та Державній службі автомобільних доріг під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік передбачати кошти для виконання Програми.
( Пункт 4 в редакції Постанови КМ
N 217 від
14.02.2007 )
Прем'єр-міністр України | Ю.ТИМОШЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 серпня 2005 р. N 710
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
розвитку автомобільних доріг загального користування на 2007-2011 роки
I. Загальна частина
Ця програма ґрунтується на:
Програмі розвитку національної мережі міжнародних транспортних коридорів в Україні на 2006-2010 роки, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2006 р.
N 496;
Комплексній програмі утвердження України як транзитної держави у 2002-2010 роках, затвердженій Законом України від 7 лютого 2002 р.
N 3022-III;
Програмі створення системи інформаційного забезпечення на автомобільних дорогах загального користування на 2002-2010 роки, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2002 р.
N 586;
Загальнодержавній програмі формування національної екологічної мережі України на 2000-2015 роки, затвердженій Законом України від 21 вересня 2000 р.
N 1989-III.
Програма враховує основні положення Державної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2005-2010 роки, вимоги Закону України
"Про автомобільні дороги", постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2006 р.
N 865 "Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення" (Офіційний вісник України, 2006 р., N 26, ст. 1886), пріоритетність розвитку автомобільних доріг у сільській місцевості та визначає основні напрями розвитку мережі автомобільних доріг загального користування (далі - автомобільні дороги) та дорожньої інфраструктури, удосконалення структури управління та фінансового забезпечення дорожнього господарства у 2007-2011 роках, інтеграції автомобільних доріг до загальноєвропейської транспортної мережі.
II. Мета Програми
Метою Програми є підвищення безпеки руху, швидкості, комфортності та економічності перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом; поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг, мостів та дорожньої інфраструктури; забезпечення планомірного розвитку мережі автомобільних доріг; поліпшення технічних показників, підвищення конкурентоспроможності автомобільних доріг щодо забезпечення транзитних перевезень і розвитку автомобільного туризму; сприяння соціально-економічному та екологічно збалансованому розвитку держави.
III. Шляхи і напрями виконання Програми
Проблема полягає в тому, що транспортно-експлуатаційний стан автомобільних доріг, мостів та дорожньої інфраструктури не забезпечує швидкого, комфортного, економічного та безпечного перевезення пасажирів і вантажів, а отже, прискореного соціально-економічного, екологічно збалансованого розвитку держави, підвищення конкурентоспроможності автомобільних доріг щодо забезпечення транзитних перевезень і розвитку автомобільного туризму.
Розв'язання зазначеної проблеми планується здійснити за такими напрямами:
підвищення рівня безпеки дорожнього руху та екологічної безпеки автомобільних доріг;
розвиток автомобільних доріг, що суміщаються з міжнародними транспортними коридорами;
розвиток мережі сільських автомобільних доріг;
поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг;
підвищення якості автомобільних доріг шляхом впровадження прогресивних проектних рішень і сучасних технологій;
розвиток дорожньої інфраструктури та поліпшення інформаційного забезпечення учасників дорожнього руху;
удосконалення системи управління автомобільними дорогами.
Вирішення питання забезпечення швидкого, комфортного, економічного та безпечного перевезення пасажирів і вантажів потребує застосування сучасних систем управління станом автомобільних доріг та мостів, які базуються на комп'ютерних системах (управління станом дорожніх покриттів, аналітично-експертного управління мостами, електронного паспорта автомобільних доріг) і враховують фактичний стан доріг та споруд, раціональному плануванні робіт, підвищення їх якості, а також ефективному використанні коштів.
Будівництво автомобільних доріг державного значення планується здійснювати переважно за рахунок кредитів і довгострокових фінансових інвестицій, повернення яких передбачається із спеціального фонду державного бюджету.
IV. Основні завдання і заходи
1. Збереження від руйнування мережі автомобільних доріг та забезпечення їх ефективного функціонування Дороги загального користування
Для збереження від руйнування мережі автомобільних доріг та забезпечення їх ефективного функціонування необхідно здійснити комплекс заходів з їх ремонту та експлуатаційного утримання на основі даних системи управління станом дорожніх покриттів та аналітично-експертної системи управління мостами.
Особливу увагу передбачається приділити капітальному ремонту автомобільних доріг з високою інтенсивністю руху великовагових транспортних засобів.
Першочергово планується здійснити роботи, спрямовані на збереження від руйнування мережі автомобільних доріг державного значення та вдосконалення мережі міжнародних транспортних коридорів, для чого визначено такі основні напрями:
поліпшення технічних показників доріг і мостів;
збільшення обсягу робіт з улаштування тонкошарового покриття з асфальтобетону та емульсійно-мінеральних сумішей за сучасними технологіями.
Для поліпшення технічного стану мостів передбачається здійснити такі заходи:
створити у складі експлуатаційних організацій спеціалізовані служби і підрозділи з поточного ремонту та утримання мостів, укомплектування їх спеціальним устаткуванням;
забезпечити постійний моніторинг стану мостів та здійснення їх ремонту, насамперед тих, що перебувають у передаварійному стані;
провести будівництво, реконструкцію та ремонт мостів з використанням монолітних або збірно-монолітних залізобетонних, металевих та сталезалізобетонних конструкцій прогінних будов і монолітної плити проїзної частини.
Частка фінансування будівництва, реконструкції та ремонту мостів повинна становити не менш як 15 відсотків загального обсягу фінансування робіт з будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг.
Вулиці і дороги комунальної власності
Протягом 2007-2011 років передбачено значно поліпшити стан комунальних вулиць і доріг, що суміщаються з дорогами загального користування, проїзну частину яких передбачається передати у державну власність на баланс Укравтодору.
Заходи щодо розвитку мережі автомобільних доріг загального користування за рахунок бюджетних коштів на 2007-2011 роки наведені у додатку 1.
2. Розвиток мережі автомобільних доріг Дороги державного значення
Основним завданням з розвитку доріг державного значення є поліпшення опорної мережі автомобільних доріг, насамперед тих, що суміщаються з національними та міжнародними транспортними коридорами.
Для виконання завдання передбачається здійснити:
будівництво автомобільних доріг на концесійних умовах, зокрема Львів - Краковець, Львів - Броди, Броди - Рівне, Щербаківка - (Київ - Харків - Довжанський), західний кордон (Косини) - Київ на ділянці від м. Вінниці до м. Києва, Львів - Тернопіль - Вінниця - Умань - Кіровоград - Знам'янка - Дніпропетровськ, Новомосковськ - Запоріжжя - Мелітополь - Джанкой - Сімферополь, Одеса - Рені, великої кільцевої дороги навколо м. Києва;
реконструкцію і капітальний ремонт автомобільних доріг за кредитні кошти, зокрема М-02 Кіпті - Глухів - Бачівськ (на Брянськ) (міжнародний транспортний коридор N 9), М-03 Київ - Харків - Довжанський (на Ростов-на-Дону) (національний транспортний коридор Європа - Азія), М-05 Київ - Одеса (міжнародний транспортний коридор N 9), М-06 Київ - Чоп (на Будапешт через Львів - Мукачеве - Ужгород) (міжнародний транспортний коридор N 3), М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на Люблін), М-12 Львів - Кіровоград - Знам'янка (обхід Гроздєво), М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на Таганрог) (національний транспортний коридор Чорноморське економічне співтовариство), Н-02 Львів - Тернопіль, Н-05 Красноперекопськ - Сімферополь, Р-51 Харків - Красноград - Перещепине, Перещепине - Новомосковськ, Р-52 Дніпропетровськ - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка;
розроблення техніко-економічного обґрунтування розвитку опорної мережі автомобільних доріг та інвестиційних пропозицій щодо будівництва і реконструкції ряду об'єктів, зокрема з'єднувальної дороги від автомобільної дороги М-05 Київ - Одеса до автомобільної дороги Р-06 Ульяновка - Миколаїв (протяжністю 130 кілометрів), Новомосковськ - Сімферополь (за новим напрямком протяжністю 440 кілометрів), Гвардійське - Сімферополь - Ялта (протяжністю 108 кілометрів).
Обсяг робіт з розвитку основних автомобільних доріг державного значення у 2007-2011 роках наведено у додатку 2.
Дороги місцевого значення
З метою поліпшення транспортного сполучення у сільській місцевості, передбачається до кінця 2009 року улаштувати під'їзні дороги з твердим покриттям до кожного сільського населеного пункту.
Обсяг ремонтно-будівельних робіт на автомобільних дорогах загального користування у сільській місцевості та робіт з улаштування під'їзних доріг з твердим покриттям до сільських населених пунктів наведено у додатках 3 і 4.
Будівництво автомобільних доріг державного значення в обхід населених пунктів, в першу чергу у містах проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу
Будівництво автомобільних доріг державного значення в обхід населених пунктів залишається одним з основних завдань Укравтодору.
Відповідно до положень Законів України
"Про автомобільні дороги",
"Про Генеральну схему планування території України" та на виконання Указу Президента України від 23 листопада 2007 р.
N 1121 "Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху", Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2010 р.
N 357 (Офіційний вісник України, 2010 р., N 39, ст. 1297), передбачається збудувати у період до 2011 року автомобільні дороги та їх окремі черги в обхід 31 населеного пункту, через які проходять дороги державного значення, - м. Калинівка (Вінницька область), мм. Устилуг і Луцьк (Волинська область), смт П'ятихатки (Дніпропетровська область), м. Дніпропетровськ, м. Донецьк, с. Ракошине (Мукачівський район Закарпатської області), мм. Кагарлик і Біла Церква (Київська область), мм. Луганськ, Перевальськ і Артемівськ, смт Михайлівка (Луганська область), мм. Стрий і Рава-Руська (Львівська область), мм. Вознесенськ і Первомайськ (Миколаївська область), м. Одеса, м. Кобеляки (Полтавська область), с. Верба (Дубенський район Рівненської області), м. Охтирка (Сумська область), мм. Бережани і Теребовля (Тернопільська область), мм. Валки і Чугуїв (Харківська область), с. Посад-Покровське (Білозерський район Херсонської області), м. Дунаївці (Хмельницька область), с. Бабанка (Уманський район Черкаської області), м. Городище (Черкаська область), м. Чернівці, північно-східний обхід м. Києва.
( Абзац десятий пункту 2 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 466 від 16.06.2010 )
Обсяг та джерела фінансування зазначеного будівництва наведені у додатку 7.
( Пункт 2 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 768 від 03.09.2008 )
3. Підвищення рівня безпеки дорожнього руху, дорожнього сервісу та інформаційного забезпечення учасників дорожнього руху
Підвищення рівня безпеки дорожнього руху передбачається здійснити шляхом виконання в необхідному обсязі робіт з облаштування автомобільних доріг сучасними технічними засобами організації дорожнього руху, постійного моніторингу рівня аварійності для оперативного виявлення ділянок концентрації дорожньо-транспортних пригод та виконання комплексних заходів із забезпечення безпечних умов руху на таких ділянках.
Інформаційне забезпечення учасників дорожнього руху повинно здійснюватися шляхом:
нанесення високоефективної дорожньої розмітки, встановлення дорожніх знаків, зокрема маршрутного орієнтування, та інших засобів інформаційного облаштування доріг, зокрема системи повідомлення про складні метеорологічні умови;
організації робіт з оперативного реагування на зміни у стані автомобільних доріг, погодні умови, надзвичайні ситуації та дорожньо-транспортні пригоди, спричинені недоліками в утриманні доріг;
надання учасникам дорожнього руху інформації про стан автомобільних доріг і умови проїзду ними;
впровадження сучасних електронних засобів організації дорожнього руху, дорожнього зв'язку та інтернет-технологій.
Будівництво об'єктів дорожнього сервісу передбачається здійснити за рахунок видатків державного та місцевих бюджетів (майданчики відпочинку, автобусні зупинки, аварійний зв'язок) і за рахунок недержавних інвестицій (мотелі, кемпінги, автозаправні станції, станції технічного обслуговування, термінали тощо) згідно із затвердженими перспективними схемами розміщення об'єктів дорожнього сервісу на магістральних, регіональних та територіальних автомобільних дорогах, будівництво яких здійснюється за рахунок недержавних інвестицій.
За кошти недержавних інвестицій планується будівництво нових та реконструкція існуючих об'єктів дорожнього сервісу трьох категорій:
малі (обмежений перелік послуг - заправка пальним, роздрібна торгівля або харчування);
середні (більш широкий перелік послуг, зокрема, додаткова можливість дрібного ремонту автомобіля, відпочинку, зв'язку тощо);
великі (повний комплекс послуг високого рівня).
Процес будівництва повинен регулюватися шляхом визначення відповідних технічних умов до таких об'єктів та контролю за їх дотриманням.
Виділення земельних ділянок під об'єкти дорожнього сервісу здійснюється на конкурентних засадах, а залучення до їх будівництва інвесторів - на конкурсних засадах у встановленому законодавством порядку.
4. Охорона навколишнього природного середовища у процесі проектування, будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг з урахуванням потреб формування екомережі країни
Охорона навколишнього природного середовища у процесі будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг здійснюється відповідно до законів України, ратифікованих Україною міжнародних конвенцій та угод щодо охорони навколишнього середовища шляхом зниження впливу на нього дорожньої складової автомобільно-дорожнього комплексу, зокрема:
збільшення частки заходів з охорони навколишнього природного середовища у проектній документації на будівництво, реконструкцію і капітальний ремонт об'єктів дорожнього господарства;
будівництва ефективних водовідвідних та водоочисних споруд і конструкцій, укріплення укосів з метою запобігання розвитку ерозії;
оснащення дорожньо-експлуатаційних підрозділів машинами і механізмами для збирання та утилізації відходів і порубаних залишків з їх подрібненням;
впровадження новітніх технологій утримання доріг насамперед у зимовий період;
недопущення необґрунтованої фрагментації територій шляхом визначення під час виконання вишукувальних робіт оптимального варіанта розміщення автомобільних доріг з метою забезпечення формування і збереження територій та об'єктів екомережі;
будівництва та облаштування переходів для міграції тварин (спеціальні труби в тілі земляного полотна, віадуки та естакади над природними ландшафтами, транспортні тунелі під ними тощо), захисних парканів, шумозахисних стінок на автомагістралях і в разі потреби на інших автомобільних дорогах державного значення;
збільшення під час будівництва, реконструкції та капітального ремонту об'єктів дорожнього господарства частки витрат на створення та утримання зелених насаджень у смугах відведення автомобільних доріг і захисних насаджень уздовж автомобільних доріг з обов'язковою заміною на більш газо- та пиловитривалі породи дерев (липа, ясень, клен, явір тощо);
передбачення в проектній документації компенсаційних заходів і їх здійснення під час будівництва автомобільних доріг на територіях та об'єктах екомережі;
впровадження нових технологій, конструкцій і матеріалів у процесі будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг з метою зменшення рівня шуму та обсягу викидів забруднювальних речовин в атмосферне повітря під час руху автомобілів та виконання ремонтно-будівельних робіт, виготовлення, транспортування, укладання асфальтобетонного покриття тощо.
З метою забезпечення виконання заходів з охорони навколишнього природного середовища проводитиметься спеціальний екомоніторинг, який передбачає:
обов'язковий розгляд відповідними технічними радами проектувальників та органів, що затверджують проектну документацію на будівництво і реконструкцію автомобільних доріг, результатів оцінювання впливу на навколишнє природне середовище об'єктів, що проектуються;
контроль за повнотою і точністю включення до проектної документації положень, схвалених технічними радами, нагляд за реалізацією природоохоронних заходів та за будівництвом природоохоронних і захисних споруд, аналіз у процесі виконання будівельних робіт ефективності передбачених у проектній документації заходів та їх корегування (у разі потреби);
спостереження за роботою водовідвідних, водоочисних, протиерозійних, шумозахисних та інших природоохоронних споруд.
Заходи щодо охорони навколишнього природного середовища, обсяг їх фінансування та строки виконання визначатимуться під час розроблення проектної документації на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об'єктів у матеріалах оцінки впливу на навколишнє природне середовище.
5. Підвищення ефективності інноваційної та інвестиційної діяльності
Підвищення ефективності інноваційної та інвестиційної діяльності забезпечуватиметься шляхом впровадження новітніх технологій і залучення недержавних інвестицій у будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт автомобільних доріг.
Інвестиційна політика повинна спрямовуватися насамперед на залучення додаткових недержавних коштів, необхідних для збільшення обсягу робіт з розвитку автомобільних доріг державного значення, зокрема на умовах концесії.
Триватиме співпраця з Європейським банком реконструкції та розвитку щодо фінансування робіт з ремонту міжнародної автомобільної дороги М-06 Київ - Чоп у напрямку м. Києва.
Передбачається відновити співпрацю із Світовим банком, Європейським інвестиційним банком та іншими міжнародними фінансовими організаціями. Активізується робота щодо залучення грантів Європейського Союзу.
Науково-технічна політика повинна спрямовуватися на розв'язання найбільш актуальних проблем розвитку дорожнього господарства, забезпечення належної якості дорожніх робіт шляхом розроблення і впровадження прогресивних проектних рішень, сучасних матеріалів та новітніх технологій, систем контролю за станом автомобільних доріг, нормативно-технічного забезпечення функціонування дорожнього господарства, його технічного переоснащення, модернізації виробничої бази, оновлення матеріально-технічної бази проектних і науково-дослідних організацій, розвитку інформаційних технологій та дорожнього зв'язку, енерго- і ресурсозбереження.
Передбачається нарощування виробничих потужностей державних дорожньо-експлуатаційних підприємств (закупівля мобільного комплексу для виробництва та монтажу споруд і будівель автомобільних доріг та виробничих баз), проектних інститутів і науково-дослідних установ.
6. Інституціональні зміни та удосконалення правових засад функціонування дорожнього господарства
Інституціональні зміни та удосконалення правових засад функціонування дорожнього господарства планується спрямувати на:
оптимізацію мережі автомобільних доріг відповідно до вимог розвитку економіки держави;
реформування існуючої системи утримання автомобільних доріг державного значення шляхом запровадження регіонально-лінійного принципу їх обслуговування спеціалізованими дорожньо-експлуатаційними підприємствами;
виконання робіт з будівництва, реконструкції та капітального ремонту доріг на конкурсних засадах із запровадженням міжнародних принципів укладення контрактів на спорудження об'єктів цивільного будівництва (FIDIC).
Удосконалення правових засад функціонування дорожнього господарства передбачається здійснювати шляхом внесення змін до відповідних нормативно-правових актів.
7. Відкритість і прозорість у роботі органів управління
Відкритість і прозорість у роботі всіх органів управління дорожнім господарством забезпечується шляхом:
регулярного інформування громадськості про діяльність Укравтодору через засоби масової інформації;
розміщення на відповідних веб-сторінках в Інтернет інформації про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти державного і місцевих бюджетів;
надання можливості користувачам автомобільних доріг отримувати через Інтернет інформацію про стан автомобільних доріг і умови руху ними, заходи з підвищення рівня безпеки.
8. Соціальний захист та підготовка кадрів
Діяльність щодо соціального захисту та підготовки кадрів передбачається спрямовувати на:
забезпечення високопродуктивної зайнятості працівників;
створення висококваліфікованого кадрового резерву на всіх рівнях управління дорожньою галуззю;
здійснення комплексу заходів щодо дотримання встановлених нормативів безпеки і гігієни праці, запобігання випадкам виробничого травматизму;
сприяння оздоровленню та відпочинку працівників у санаторно-курортних закладах і будинках відпочинку;
забезпечення лікування та оздоровлення працівників - учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у Лікувально-реабілітаційному центрі імені В.Т. Гуца;
підготовку та підвищення кваліфікації працівників.
V. Очікувані результати
Виконання Програми дасть змогу забезпечити:
зменшення щорічних втрат внутрішнього валового продукту в результаті поліпшення стану автомобільних доріг на суму 8,3 млрд. гривень;
збільшення надходжень до державного бюджету від транзитних перевезень на суму близько 3,2 млрд. гривень, податків до державного та місцевих бюджетів - на суму близько 2 млрд. гривень;
поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг і приведення його у відповідність з вимогами нормативних документів, створення належної дорожньої інфраструктури;
зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод;
інтеграцію автомобільних доріг України до європейської транспортної мережі;
поліпшення транспортного сполучення із сільськими населеними пунктами;
зменшення складової транспортних витрат у вартості товарів і послуг;
залучення до державного бюджету 31 млн. гривень від будівництва автозаправних станцій;
збільшення обсягів дорожніх робіт та розвиток дорожньої будівельної індустрії;
створення понад 80 тис. робочих місць у дорожній і суміжних галузях та понад 20 тис. робочих місць у результаті розвитку дорожньої інфраструктури та туристичного сервісу;
удосконалення системи управління автомобільними дорогами;
усунення умов, що сприяють корупції;
підвищення ефективності використання бюджетних коштів;
залучення недержавних джерел фінансування для будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг;
зменшення на 25-30 відсотків негативного впливу автомобільних доріг, що будуються, на навколишнє середовище за рівнем шуму, забруднення атмосферного повітря, водних ресурсів та ґрунту; на 5-10 відсотків обсягу зникнення представників флори і фауни внаслідок провадження транспортно-дорожньої діяльності та питомого обсягу використання природних ресурсів;
зниження рівня забруднення за межами смуги відведення земель, водних об'єктів і атмосферного повітря;
збереження територій та об'єктів природного заповідного фонду, пам'яток культури, об'єктів археології тощо.
VI. Обсяг та джерела фінансування
Фінансування будівництва автомагістралей Львів - Краковець, Львів - Броди, Броди - Рівне, Щербаківка - (автомобільна дорога Київ - Харків), західний кордон (Косини) - Київ на ділянці від м. Вінниці до м. Києва, великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва здійснюватиметься на концесійних засадах відповідно до вимог Закону України
"Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг".
Розвиток інших автомобільних доріг, наведених у додатку 2, передбачається здійснити за рахунок довгострокових кредитів міжнародних фінансових організацій, зокрема Європейського банку реконструкції та розвитку, Світового банку, Європейського інвестиційного банку та комерційних банків, які залучатимуться під низькі відсотки.
Орієнтовний обсяг та джерела фінансування Програми наведено у додатку 5.
Обсяг видатків, необхідних для повернення кредитів протягом 2007-2011 років, наведено у додатку 6.
VII. Організація виконання заходів Програми
Координація діяльності та систематичний контроль за виконанням передбачених Програмою заходів, ефективним та цільовим використанням коштів її виконавцями, а також залучення до виконання Програми в установленому законодавством порядку підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та відомчого підпорядкування покладається на Укравтодор.
( Державна програма в редакції Постанови КМ
N 217 від 14.02.2007 )
Додаток 1
до Програми
ЗАХОДИ
щодо розвитку мережі автомобільних доріг загального користування за рахунок бюджетних коштів на 2007-2011 роки
млн. гривень
Найменування заходу |
Усього |
У тому числі за роками |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
За рахунок державного бюджету |
|
|
|
|
|
|
Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування |
22566 |
4086,1 |
4784 |
4806 |
4554,7 |
4335,2 |
будівництво, реконструкція, ремонт та утримання автомобільних доріг державного значення |
13966,1 |
2341,6 |
3031,6 |
3040 |
2857 |
2695,9 |
з них: |
|
|
|
|
|
|
будівництво та реконструкція |
3822,6 |
653,9 |
820,4 |
835,2 |
807,8 |
705,3 |
капітальний ремонт |
3344,6 |
525,2 |
819,2 |
801,3 |
638,9 |
560 |
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
співфінансування спільних з МФО проектів та групи управління проектами |
1097,4 |
209,7 |
395,2 |
343,6 |
148,9 |
|
капітальний ремонт інших доріг |
2247,2 |
315,5 |
424 |
457,7 |
490 |
560 |
поточний ремонт та утримання |
6798,9 |
1162,5 |
1392 |
1403,5 |
1410,3 |
1430,6 |
Будівництво, реконструкція, ремонт та утримання автомобільних доріг місцевого значення |
6978,4 |
1434,4 |
1435,2 |
1441,8 |
1366,4 |
1300,6 |
з них: |
|
|
|
|
|
|
будівництво та реконструкція |
2167,2 |
430 |
512,6 |
504,6 |
400 |
320 |
капітальний ремонт |
1248,9 |
265 |
222,2 |
231,7 |
260 |
270 |
поточний ремонт та утримання |
3562,3 |
739,4 |
700,4 |
705,5 |
706,4 |
710,6 |
Розвиток виробничих потужностей дорожньо- експлуатаційних підприємств дорожньої галузі |
1450 |
280 |
285 |
290 |
295 |
300 |
Розвиток виробничих потужностей науково- дослідних, проектних інститутів та інших підприємств дорожньої галузі |
50 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
Прикладні наукові розробки у сфері дорожнього господарства |
81,2 |
12,7 |
14,5 |
16,2 |
17,9 |
19,9 |
Утримання медичних закладів дорожньої галузі для реабілітації учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській атомній електростанції |
35,8 |
6,5 |
6,8 |
7,1 |
7,5 |
7,9 |
Міжнародна та концесійна діяльність |
4,5 |
0,9 |
0,9 |
0,9 |
0,9 |
0,9 |
Погашення зобов'язань за кредитами, отриманими під гарантію Кабінету Міністрів України |
10810,6 |
1063,8 |
1605,7 |
2031 |
2726,8 |
3383,3 |
Усього за рахунок державного бюджету |
33376,6 |
5149,9 |
6389,7 |
6837 |
7281,5 |
7718,5 |
За рахунок місцевих бюджетів |
|
|
|
|
|
|
Будівництво, реконструкція, ремонт та утримання автомобільних доріг місцевого значення |
2481,1 |
431,2 |
464 |
496,5 |
528,8 |
560,6 |
Усього за рахунок бюджетних коштів |
35857,7 |
5581,1 |
6853,7 |
7333,5 |
7810,3 |
8279,1 |
( Додаток 1 в редакції Постанови КМ
N 217 від 14.02.2007 )
Додаток 2
до Програми
ОБСЯГ РОБІТ
з розвитку основних магістральних автомобільних доріг у 2007-2011 роках
Номер дороги |
Найменування автомобільної дороги (ділянки) |
Найменування регіону |
Усього млн. гри- вень -------- потужність (кіломет- рів) |
У тому числі за роками, |
Рік вве- дення в експ- луата- цію |
млн. гривень |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
Кошти концесіонерів |
|
Львів - Краковець |
Львівська область |
981 ----- 84,4 |
50 |
120 |
190 |
270 |
351 |
2011 |
|
Щербаківка - (Київ - Харків Довжанський) |
Харківська область |
1080 ------ 48,7 |
|
60 |
280 |
360 |
380 |
2011 |
|
Львів - Броди |
Львівська область |
775 ------ 78,8 |
5 |
60 |
180 |
250 |
280 |
2012 |
|
Броди - Рівне |
Рівненська область |
860 --- 48 |
|
20 |
180 |
290 |
370 |
2012 |
|
Вінниця - Київ |
Вінницька область |
250 --- 50 |
|
|
50 |
100 |
100 |
2015 |
Житомирська область |
5 -- 50 |
|
|
|
|
5 |
2015 |
Київська область |
90 -- 46 |
|
|
|
40 |
50 |
2015 |
|
Велика кільцева автомобільна дорога навколо м. Києва |
Київська область |
5700 ---- 206 |
|
1000 |
1000 |
1400 |
2300 |
2015 |
|
Львів - Тернопіль - Вінниця - Умань - Знам'янка - Дніпропетровськ |
Львівська область |
300 --- 50 |
|
|
100 |
100 |
100 |
2014 |
Тернопільська область |
250 --- 50 |
|
|
|
100 |
150 |
2015 |
Хмельницька область |
250 --- 132 |
|
|
|
100 |
150 |
2016 |
Вінницька область |
600 --- 143 |
|
|
200 |
200 |
200 |
2017 |
Черкаська область |
600 --- 37 |
|
|
200 |
200 |
200 |
2012 |
Кіровоградська область |
150 --- 87 |
|
|
|
50 |
100 |
2014 |
|
Новомосковськ - Запоріжжя - Мелітополь - Джанкой - Сімферополь |
Дніпропет- ровська область |
200 --- 46 |
|
|
|
50 |
150 |
2015 |
Запорізька область |
350 --- 194 |
|
|
|
100 |
250 |
2016 |
Херсонська область |
150 --- 60 |
|
|
|
50 |
100 |
2017 |
Автономна Республіка Крим |
150 --- 120 |
|
|
|
50 |
100 |
2017 |
|
Одеса - Рені |
Одеська область |
300 --- 327 |
|
|
|
100 |
200 |
2016 |
|
Разом |
|
13041 ------- 1857,9 |
55 |
1260 |
2380 |
3810 |
5536 |
|
Кредитні кошти ** |
М-02 |
Кіпті - Глухів Бачівськ (на Брянськ) |
Чернігівська область |
693 --- 93 |
693 |
|
|
|
|
2007 |
Сумська область |
625 --- 98 |
625 |
|
|
|
|
2007 |
М-03 |
Київ - Харків - Довжанський (на Ростов-на-Дону) |
Київська область |
1256*** ------- 87 |
|
351,8 |
417,2 |
487 |
|
2010 |
Полтавська область |
279*** ------ 31 |
|
100 |
100 |
79 |
|
|
Полтавська область |
370 --- 216 |
170 |
|
|
|
200 |
2016 |
Харківська область |
380 --- 91 |
|
|
|
180 |
200 |
2016 |
М-04 |
Знам'янка - Луганськ - Ізварине (на Волгоград через Дніпропетровськ, Донецьк) |
Дніпропет- ровська область |
720 --- 153 |
|
20 |
225 |
225 |
250 |
2016 |
Донецька область |
1140 ---- 187 |
250 |
30 |
300 |
260 |
300 |
2013 |
Луганська область |
968 --- 130 |
238 |
30 |
245 |
205 |
250 |
2018 |
М-05 |
Київ - Одеса |
Київська область |
883 --- 140 |
|
|
350 |
283 |
250 |
2012 |
Черкаська область |
200 --- 20 |
|
|
100 |
100 |
|
2010 |
Одеська область |
972 --- 60 |
442 |
530 |
|
|
|
2008 |
М-06 |
Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве Ужгород) |
Київська область |
510 --- 54 |
|
|
200 |
200 |
110 |
2011 |
Житомирська область |
1363,4*** --------- 172 |
|
660 |
700 |
3,4 |
|
2010 |
Рівненська область |
1349,8*** --------- 188 |
455,5 |
624,4 |
270,9 |
|
|
2008 |
Львівська область |
472,1*** ------- 183 |
407,4 |
64,7 |
|
|
|
2008 |
М-07 |
Київ - Ковель - Ягодин (на Люблін) |
Київська область |
20 -- 3 |
20 |
|
|
|
|
2007 |
Житомирська область |
791 --- 120 |
200 |
189 |
200 |
117 |
100 |
2011 |
Рівненська область |
330 --- 87 |
80 |
60 |
100 |
90 |
|
2010 |
Волинська область |
360 --- 133 |
60 |
60 |
100 |
140 |
|
2010 |
М-12 |
Львів - Кіровоград - Знам'янка (обхід Гроздєво) |
Черкаська область |
75 -- 5 |
75 |
|
|
|
|
|
М-14 |
Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на Таганрог) |
Миколаївська область |
200 --- 10 |
100 |
100 |
|
|
|
2008 |
Херсонська область |
306 --- 18 |
70 |
236 |
|
|
|
2008 |
Н-05 |
Краснопере- копськ - Сімфе- рополь |
Автономна Республіка Крим |
300 --- 115 |
70 |
20 |
70 |
70 |
70 |
2014 |
|
(протизсувні роботи) |
Автономна Республіка Крим |
390 |
250 |
110 |
10 |
10 |
10 |
2011 |
М-18 |
Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта |
Автономна Республіка Крим |
50 -- 6 |
50 |
|
|
|
|
|
Р-51 |
Харків - Красноград - Перещепине |
Харківська область |
1037 ------ 122,6 |
622 |
415 |
|
|
|
2008 |
|
Перещепине - Новомосковськ |
Дніпропет- ровська область |
500 ----- 30,6 |
500 |
|
|
|
|
2007 |
Р-52 |
Дніпропетровськ - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка |
Дніпропет- ровська область |
270 --- 19 |
|
|
50 |
60 |
160 |
2011 |
Полтавська область |
210 --- 75 |
|
|
50 |
60 |
100 |
2012 |
|
(ліквідація аварійно- небезпечних місць концентрації дорожньо- транспортних пригод) |
|
505*** |
|
150 |
205 |
150 |
|
2009 |
|
(придбання обладнання та механізмів для ремонту та утримання автомобільних доріг) |
|
400 |
200 |
200 |
|
|
|
|
|
Разом |
|
17925,3 ------- 2642,2 |
5561,9 |
3950,9 |
3693,1 |
2719,4 |
2000 |
|
|
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
кошти МФО |
|
5225,3 |
861,9 |
1950,9 |
1693,3 |
719,4 |
|
|
іноземні кредити |
|
12700 |
4700 |
2000 |
2000 |
2000 |
2000 |
|
Усього |
|
30966,3* -------- 4500,1 |
5616,9 |
5210,9 |
6073,1 |
6529,4 |
7536 |
|
................Перейти до повного тексту