1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 9 червня 2023 р. № 706
Київ
Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру артезіанських свердловин
Відповідно до частини п’ятої статті 5-1 Кодексу України про надра Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок ведення Державного реєстру артезіанських свердловин, що додається.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 75


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 червня 2023 р. № 706
ПОРЯДОК
ведення Державного реєстру артезіанських свердловин
1. Цей Порядок визначає процедуру ведення Державного реєстру артезіанських свердловин, внесення до нього відомостей (даних та інформації) про артезіанські свердловини та доступу до інформації зазначеного Реєстру.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
адміністратор Державного реєстру артезіанських свердловин - підприємство, що визначене Держгеонадрами, належить до сфери управління Держгеонадр або щодо якого Держгеонадрами здійснюються повноваження з управління корпоративними правами держави (включаючи дочірні підприємства), що забезпечує функціонування та здійснює адміністрування Державного реєстру артезіанських свердловин;
артезіанська свердловина - інженерна водозабірна споруда, яка є вертикальною гірничою виробкою з поперечним перерізом невеликого розміру, що призначена для забору підземних вод з різних водоносних горизонтів;
Державний реєстр артезіанських свердловин (далі - Державний реєстр) - інформаційно-комунікаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, захист, облік, відображення, оброблення відомостей (даних та інформації) про артезіанські свердловини та надання відповідної інформації;
заявник - власник або користувач земельної ділянки (юридична особа або фізична особа - підприємець), у межах якої розташовані та експлуатуються артезіанські свердловини, що подає документи в електронній формі для реєстрації таких свердловин в Державному реєстрі;
обсадка артезіанської свердловини - укріплювання стінки свердловини з метою розмежовування водоносних шарів спеціальними (обсадними) трубами;
публічний реєстратор Державного реєстру - посадова особа, визначена держателем та адміністратором Державного реєстру, яка здійснює реєстраційні дії в Державному реєстрі;
технічний адміністратор Державного реєстру - підприємство, що визначене Держгеонадрами, належить до сфери управління Держгеонадр або щодо якого Держгеонадрами здійснюються повноваження з управління корпоративними правами держави (включаючи дочірні підприємства), що забезпечує в межах та обсягах, визначених договором, супровід, функціонування та адміністрування Державного реєстру.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Кодексі України про надра, Водному кодексі України, Законах України "Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг", "Про національну інфраструктуру геопросторових даних", "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах", "Про електронні комунікації", "Про електронні довірчі послуги", "Про публічні електронні реєстри", "Про електронні документи та електронний документообіг" і " Про захист персональних даних ".
3. Власником Державного реєстру та майнових прав на його програмне забезпечення, який забезпечує захист інформації в Державному реєстрі та контроль за нею відповідно до Закону України "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах", є держава в особі Держгеонадр.
Держателем Державного реєстру є Держгеонадра.
4. Метою створення та ведення Державного реєстру є запровадження обліку відомостей (даних та інформації) про артезіанські свердловини, накопичення, оброблення, систематизація зазначених відомостей про такі свердловини, їх геопросторові дані, метадані, координати, ідентифікатори.
5. Державний реєстр є складовою частиною єдиної державної електронної геоінформаційної системи користування надрами.
6. Основними завданнями функціонування Державного реєстру є:
ведення обліку артезіанських свердловин;
збирання, одержання, зберігання, використання, розпорядження, поширення, охорона, захист інформації у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр;
отримання, розгляд та опрацювання електронних документів, поданих заявниками, з автоматичною фіксацією часу їх надсилання, забезпечення отримання, цілісності та автентичності електронних документів;
проведення перевірки достовірності, повноти та обробки інформації, яка подається користувачами електронного кабінету надрокористувача;
забезпечення електронної взаємодії між фізичними та юридичними особами, фізичними особами - підприємцями, органами державної влади, органами місцевого самоврядування з метою виконання визначених законодавством завдань у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, зокрема обробки інформації, що формується у процесі діяльності користувачів надр;
систематизація та узагальнення інформації, приведення її до формату, придатного для проведення подальшого аналізу;
забезпечення доступності інформації, яка міститься в Державному реєстрі, для осіб з інвалідністю згідно з вимогами ДСТУ ЕN 301549:2022 "Інформаційні технології. Вимоги щодо доступності продуктів та послуг ІКТ";
збереження, автоматичне резервування і відновлення відомостей (даних та інформації), що внесені до Державного реєстру, забезпечення безперебійного доступу до Державного реєстру;
забезпечення доступу до геопросторових даних та метаданих на Державному геологічному веб-порталі, їх відображення за допомогою відповідних сервісів відповідно до Законів України "Про доступ до публічної інформації", "Про захист персональних даних" і "Про національну інфраструктуру геопросторових даних";
електронна інформаційна взаємодія з іншими електронними інформаційними ресурсами органів державної влади та органів місцевого самоврядування, суб’єктів надання вихідних даних з метою здійснення визначених законодавством повноважень у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр;
підвищення прозорості та оперативності виконання завдань, пов’язаних із геологічним вивченням та раціональним використанням надр.
7. Формування витягу з Державного реєстру здійснюється виключно за допомогою електронного інтерфейсу з фіксацією назви джерела формування, дати та часу його формування з урахуванням вимог Закону України "Про захист персональних даних".
8. Захист інформації в Державному реєстрі здійснюється відповідно до Закону України "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах".
9. Фінансування заходів щодо технічної підтримки та модернізації Державного реєстру здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, коштів міжнародної технічної допомоги, а також інших джерел, не заборонених законом.
10. Держатель Державного реєстру:
вживає організаційних заходів, пов’язаних із забезпеченням функціонування Державного реєстру;
забезпечує здійснення організаційних заходів, які пов’язані із створенням, модернізацією та функціонуванням Державного реєстру, а також нормативно-правове, методологічне та інформаційне забезпечення ведення Державного реєстру;
інформує адміністратора Державного реєстру про виявлені недоліки у роботі Державного реєстру, вносить пропозиції щодо їх усунення та вдосконалення роботи Державного реєстру;
надає роз’яснення щодо ведення Державного реєстру (крім питань технічного та програмного забезпечення Державного реєстру);
здійснює фінансування заходів щодо технічної підтримки та модернізації Державного реєстру;
здійснює контроль за функціонуванням Державного реєстру, зокрема шляхом проведення моніторингу процесів його ведення.
11. Адміністратор та технічний адміністратор Державного реєстру забезпечують виконання організаційних та технічних завдань щодо функціонування Державного реєстру.
12. Адміністратор Державного реєстру:
здійснює заходи із створення, впровадження, ведення та адміністрування Державного реєстру;
здійснює технічні і технологічні заходи для забезпечення роботи Державного реєстру, забезпечення хостингу, обслуговування технічного комплексу Державного реєстру;
здійснює заходи із створення, модифікації, впровадження та супроводу програмного забезпечення Державного реєстру;
відповідає за збереження та захист Державного реєстру, відомостей (даних та інформації) в Державному реєстрі;
забезпечує технічну взаємодію з іншими реєстрами;

................
Перейти до повного тексту