1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 13 червня 2024 р. № 705
Київ
Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 41 і від 19 лютого 2020 р. № 131
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до Порядку забезпечення підручниками та посібниками здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 41 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 12, ст. 411; 2020 р., № 84, ст. 2718; 2021 р., № 42, ст. 2540; 2022 р., № 76, ст. 4575), і Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації загальнодержавних заходів у сфері освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 р. № 131 (Офіційний вісник України, 2020 p., № 20, ст. 762; 2022 р., № 76, ст. 4575), зміни, що додаються.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 73


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 червня 2024 р. № 705
ЗМІНИ,
що вносяться до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 41 і від 19 лютого 2020 р. № 131
( Див. текст )
( Див. текст )
1. У Порядку забезпечення підручниками та посібниками здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 41:
1) пункт 1 після слів "електронними та з" доповнити словами "інтерактивними електронними додатками,";
2) пункти 3 і 4 викласти в такій редакції:
"3. Видання підручників (крім електронних) та посібників, а також придбання прав на використання електронних підручників здійснюється за результатами конкурсних відборів, що організовуються МОН, та укладених договорів з юридичними особами, яким належать виключні майнові права (далі - видавництво) на такі підручники та посібники.
Видавництво забезпечує:
переклад на мови національних меншин підручників та посібників, які отримали найвищий сумарний узагальнений результат відбору закладами освіти, у складі яких є класи (групи) з навчанням відповідними мовами національних меншин, видання та доставку;
адаптацію рельєфно-крапковим та збільшеним шрифтом підручників та посібників, які отримали найвищий сумарний узагальнений результат відбору закладами освіти, видання та доставку.
4. Конкурсний відбір підручників (крім електронних) оголошується МОН щороку не пізніше 30 вересня, а посібників, підручників для осіб з особливими освітніми потребами та електронних підручників - протягом року (у разі потреби).
Узагальнення інформації про результати конкурсного відбору підручників та посібників здійснюється органами управління у сфері освіти із застосуванням інформаційних автоматизованих систем, зокрема програмно-апаратного комплексу "Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту".";
3) пункт 7 викласти в такій редакції:
"7. Визначення потреби в підручниках та посібниках у поточному навчальному році здійснюється відповідно до прогнозованої кількості здобувачів повної загальної середньої освіти з урахуванням їх максимальної кількості за наступні п’ять років, а також відповідно до фактичної кількості педагогічних працівників закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти, заявок закладів фахової передвищої освіти. Органи управління у сфері освіти обласних та Київської міської держадміністрацій (військових адміністрацій) (далі - держадміністрації) подають щороку не пізніше 15 травня МОН інформацію про прогнозовану кількість та не пізніше 15 листопада інформацію про фактичну кількість здобувачів повної загальної середньої освіти і потребу в підручниках та посібниках.";
4) абзац другий пункту 9 викласти в такій редакції:
"Навчальні посібники для 1 і 2 класів із навчальних предметів (інтегрованих курсів) (далі - навчальні посібники для початкової школи) та підручники для осіб з порушеннями зору серед тих, які набрали найвищий сумарний узагальнений результат відбору закладами освіти у відповідних конкурсних відборах, адаптуються та друкуються рельєфно-крапковим і збільшеним шрифтом.";

................
Перейти до повного тексту