- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 20 вересня 2017 р. № 703 Київ |
Про внесення змін до Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Внести до
Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295 (Офіційний вісник України, 2012 р., № 29, ст. 1074; 2015 р., № 36, ст. 1081; 2016 р., № 56, ст. 1942), зміни, що додаються.
2. Ця постанова набирає чинності через шість місяців з дня її опублікування.
Прем'єр-міністр України |
В.ГРОЙСМАН |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 вересня 2017 р. № 703
ЗМІНИ,
що вносяться до Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг
1. У пункті 3:
1) абзац одинадцятий викласти в такій редакції:
"зловмисні виклики - поодинокі, повторювані або масові з’єднання, в тому числі з телефонними номерами служб екстреної допомоги, інформаційно-довідкових, сервісних служб оператора, провайдера, а також надсилання повідомлень про проведення акцій, розіграшів, конкурсів, надання послуг, продуктів, товарів, які не замовлялися, повідомлень із пропозиціями щодо поповнення особового рахунка, що надходять не від оператора, які неможливо зупинити і якими завдається моральна та/або матеріальна шкода споживачеві та/або операторові, провайдерові;";
2) абзац двадцять сьомий викласти в такій редакції:
"несанкціоноване втручання в роботу та/або використання телекомунікаційних мереж - дії, що зафіксовані актом про порушення правил надання і отримання телекомунікаційних послуг і призвели до витоку, втрати, підробки, блокування, перекручення чи знищення інформації; порушення порядку маршрутизації трафіку голосової телефонії; отримання послуг безоплатно або за тарифами, нижчими від тих, що встановлені; розповсюдження комп’ютерних вірусів (шкідливих програмних засобів); рефайлу; аномальної інтенсивності викликів; непродуктивного трафіку; хибного або помилкового автовідповідача; зациклення трафіку; відмови в обслуговуванні;";
3) абзац тридцять п’ятий викласти в такій редакції:
"припинення надання послуг (послуги) - остаточне припинення оператором, провайдером надання споживачеві однієї/кількох або всіх послуг внаслідок припинення дії договору або зміни умов договору, а також у випадках, передбачених Законом України
"Про телекомунікації" та цими Правилами;";
4) абзац сорок третій викласти в такій редакції:
"спам - електронні, текстові та/або мультимедійні повідомлення, які без попередньої згоди (замовлення) абонента, оператора, провайдера умисно та/або масово надсилаються на їх адреси електронної пошти або кінцеве обладнання, крім повідомлень оператора, провайдера щодо надання телекомунікаційних послуг або органів державної влади у випадках, передбачених законодавством;";
5) абзац п’ятдесят перший виключити;
6) доповнити пункт термінами такого змісту:
"аномальна інтенсивність викликів - спрямування міжнародних та/або національних (міжміських та місцевих) викликів на мережі інших операторів телекомунікацій тривалістю більше однієї години на одному і тому ж напрямку;";
"відмова в обслуговуванні - відмова в обслуговуванні кінцевого обладнання абонента через вплив на комп’ютерну систему з наміром зробити комп’ютерні ресурси недоступними користувачам, для яких комп’ютерна система призначена (DoS attack);";
"зациклення трафіку - навмисна помилка маршрутизації, яка призводить до спрямування трафіку у зворотному напрямку;";
"непродуктивний трафік - спрямування на телекомунікаційну мережу оператора п’яти і більше викликів на хвилину, які мають нульову тривалість та не закінчуються наданням телекомунікаційних послуг, що призводить до непродуктивного використання канальної ємності та негативно впливає на якісні показники обслуговування трафіку;";
"рефайл - зміна виду трафіку з метою отримання максимального прибутку за рахунок його маршрутизації за іншою розрахунковою таксою;";
"скорочення переліку послуг - зупинення надання оператором, провайдером послуг (послуги) на період та у випадках, передбачених Законом України
"Про телекомунікації" та цими Правилами, із забезпеченням технічної можливості поновлення їх (її) надання абонентові;";
"хибний або помилковий автовідповідач - використання програмного пристрою, за допомогою якого реалізується функція з хибної тарифікації тривалості викликів;".
2. В абзаці другому пункту 8 слова "припинення чи інше" виключити.
3. У пункті 15:
1) в абзаці першому після слова "договору" доповнити словами "та під час надання послуг", а слово "надати" замінити словом "надавати";
2) підпункт 6 викласти в такій редакції:
"6) порядок зміни умов надання, скорочення переліку послуг та припинення їх надання;";
3) доповнити пункт підпунктом 9-1 такого змісту:
"9-1) умови виконання благодійного телекомунікаційного повідомлення, що визначаються на підставі відповідного договору приєднання, із зазначенням телефонного номера, виділеного для збору коштів на цілі благодійної діяльності;";
4) в абзаці дев’ятнадцятому слово "довідково-інформаційних" замінити словом "інформаційно-довідкових".
4. У підпункті 1 пункту 17 слова "екстреного виклику" замінити словами "екстреної допомоги".
5. Пункт 21виключити.
6. У пункті 32 слова "тимчасове припинення та припинення надання послуг" замінити словами "скорочення переліку послуг та припинення їх надання".
7. У пункті 35:
1) підпункт 10 після слова "Правилами" доповнити словами ", а також договором приєднання щодо виконання благодійного телекомунікаційного повідомлення (у разі укладення такого договору)";
2) у підпункті 27 слова "тимчасового припинення надання" замінити словами "скорочення переліку";
3) підпункти 31 і 32 викласти в такій редакції:
"31) зміну переліку послуг (пакетів послуг), скорочення переліку послуг або припинення їх надання у порядку, встановленому цими Правилами та договором;
32) вільний вибір щодо скорочення переліку послуг оператором, провайдером у разі закінчення коштів на особовому рахунку абонента або досягнення визначеної договором суми (за наявності технічної можливості);".
8. У пункті 36:
1) доповнити пункт підпунктом 5-1 такого змісту:
"5-1) не здійснювати несанкціонованого втручання в роботу та/або використання телекомунікаційних мереж;";
2) підпункт 13 після слів "електронного коду (ідентифікатора) кінцевого обладнання" доповнити словами "та/або перепрограмування ідентифікаційних карток".
9. У підпункті 8 пункту 38 слова "тимчасове припинення або" виключити.
10. У пункті 39:
1) доповнити пункт підпунктом 15-1 такого змісту:
"15-1) у разі направлення (здійснення) благодійного телекомунікаційного повідомлення (виключно оператори):
забезпечити до початку його надіслання (здійснення) повідомлення споживачів про найменування такої послуги і розмір коштів, які будуть перераховані оператором з особового рахунка абонента на цілі благодійної діяльності, а також безоплатне надання споживачам можливості підтвердити згоду на надсилання зазначеного благодійного телекомунікаційного повідомлення чи відмовитися від його надсилання;
розпочинати направлення (здійснення) благодійного телекомунікаційного повідомлення виключно після повідомлення споживачам про його надіслання (здійснення) в порядку, встановленому цими Правилами, та отримання їх згоди на надсилання благодійного телекомунікаційного повідомлення;
інформувати абонента про суму коштів, списану з його особового рахунка безпосередньо після надсилання благодійного телекомунікаційного повідомлення;";
2) в абзаці другому підпункту 17 слово "доступу" замінити словами "передавання та приймання даних";
3) підпункт 18 викласти в такій редакції:
"18) надавати безоплатний доступ споживачам до телекомунікаційних мереж загального користування для виклику пожежної охорони, Національної поліції, швидкої допомоги, аварійних служб газу та підрозділів екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112, а також для надсилання благодійного телекомунікаційного повідомлення (виключно оператори).
................Перейти до повного тексту