- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 15 січня 2020 р. № 7 Київ |
Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері автомобільного транспорту та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з безпеки на транспорті
1. Затвердити критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері автомобільного транспорту та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з безпеки на транспорті, що додаються.
2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
Прем'єр-міністр України |
О.ГОНЧАРУК |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 січня 2020 р. № 7
КРИТЕРІЇ,
за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері автомобільного транспорту та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з безпеки на транспорті
1. Критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері автомобільного транспорту, є:
вид (категорія) колісного транспортного засобу як засобу провадження господарської діяльності суб’єкта господарювання протягом останнього року, що передує плановому періоду;
вид автобусного маршруту, за яким суб’єкт господарювання здійснював перевезення пасажирів протягом останнього року, що передує плановому періоду;
кількість порушень вимог правил дорожнього руху щодо швидкісного режиму, технічного стану та стану водія, які виявлені протягом двох календарних років, що передують плановому періоду;
кількість дорожньо-транспортних пригод протягом останніх трьох років, що передують плановому періоду, які пов’язані з діяльністю суб’єкта господарювання;
кількість порушень вимог правил перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів великоваговими і великогабаритними транспортними засобами, які виявлені протягом двох календарних років, що передують плановому періоду;
кількість порушень режиму праці та відпочинку водіїв, які виявлені протягом двох календарних років, що передують плановому періоду;
режим організації перевезень, за яким суб’єкт господарювання здійснював перевезення пасажирів протягом останнього року, що передує плановому періоду;
кількість порушень вимог правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами;
кількість випадків відсутності визначеної законодавством достатньої кількості транспортних засобів, що використовуються для перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, які відповідають вимогам безпеки, комфортності, доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, які виявлені протягом двох календарних років, що передують плановому періоду;
кількість випадків використання автобусів, які не відповідають вимогам законодавства щодо безпеки, комфортності, доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, які виявлені протягом двох календарних років, що передують плановому періоду;
кількість випадків зупинки транспортного засобу не в установленому місці або на відстані від краю проїзної частини дороги, що не дає змоги зайти/вийти особі з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення до/з транспортного засобу, зокрема скористатися відкидною апареллю транспортного засобу, які виявлені протягом двох календарних років, що передують плановому періоду;
кількість випадків ненадання водієм допомоги під час висадки/посадки особам з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення з/до транспортного засобу, які виявлені протягом двох календарних років, що передують плановому періоду.
3. Перелік критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері автомобільного транспорту, їх показники та кількість балів за кожним показником визначено у додатку 2.
4. Віднесення суб’єкта господарювання до високого, середнього або незначного ступеня ризику здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за всіма критеріями, визначеними у додатку 2, за такою шкалою:
від 41 до 100 балів - до високого ступеня ризику;
від 21 до 40 балів - до середнього ступеня ризику;
від 0 до 20 балів - до незначного ступеня ризику.
5. Планові заходи державного нагляду (контролю) у сфері автомобільного транспорту за діяльністю суб’єктів господарювання здійснюються Укртрансбезпекою з такою періодичністю:
з високим ступенем ризику - не частіше одного разу на два роки;
із середнім ступенем ризику - не частіше одного разу на три роки;
з незначним ступенем ризику - не частіше одного разу на п’ять років.
Додаток 1
до критеріїв
РИЗИКИ
настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сфері автомобільного транспорту
Цілі державного нагляду (контролю) (код) |
Ризик настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності |
Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) |
подія, що містить ризик настання негативних наслідків |
негативний наслідок |
1. Життя та здоров’я людини (О1) |
дорожньо-транспортна пригода, пов’язана з перевезенням суб’єктом господарювання пасажирів |
смерть людини та/або шкода, завдана здоров’ю людини |
вид (категорія) колісного транспортного засобу як засобу провадження господарської діяльності суб’єкта господарювання протягом останнього року, що передує плановому періоду вид автобусного маршруту, за яким суб’єкт господарювання здійснював перевезення пасажирів протягом останнього року, що передує плановому періоду кількість порушень вимог правил дорожнього руху щодо швидкісного режиму, технічного стану та стану водія, які виявлені протягом двох календарних років, що передують плановому періоду кількість дорожньо-транспортних пригод протягом останніх трьох років, що передують плановому періоду, які пов’язані з діяльністю суб’єкта господарювання |
неможливість скористатися автобусним маршрутом загального користування |
моральна/ матеріальна шкода, завдана людині порушення прав осіб з інвалідністю |
2. Навколишнє природне середовище (О4) |
дорожньо-транспортна пригода, пов’язана з перевезенням суб’єктом господарювання вантажів |
забруднення навколишнього природного середовища |
кількість порушень вимог правил перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів великоваговими і великогабаритними транспортними засобами, які виявлені протягом двох календарних років, що передують плановому періоду кількість порушень режиму праці та відпочинку водіїв, які виявлені протягом двох календарних років, що передують плановому періоду режим організації перевезень, за яким суб’єкт господарювання здійснював перевезення пасажирів протягом останнього року, що передує плановому періоду кількість порушень вимог правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами кількість випадків відсутності визначеної законодавством достатньої кількості транспортних засобів, що використовуються для перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, які відповідають вимогам безпеки, комфортності, доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, які виявлені протягом двох календарних років, що передують плановому періоду кількість випадків використання автобусів, які не відповідають вимогам законодавства щодо безпеки, комфортності, доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, які виявлені протягом двох календарних років, що передують плановому періоду кількість випадків зупинки транспортного засобу не в установленому місці або на відстані від краю проїзної частини дороги, що не дає змоги зайти/вийти особі з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення до/з транспортного засобу, зокрема скористатися відкидною апареллю транспортного засобу, які виявлені протягом двох календарних років, що передують плановому періоду кількість випадків ненадання водієм допомоги під час висадки/посадки особам з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення з/до транспортного засобу, які виявлені протягом двох календарних років, що передують плановому періоду |
................Перейти до повного тексту