1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 29 червня 1996 р. N 697
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 1547 від 12.10.2000 )
Про затвердження Типового положення про управління (відділ) у справах релігій обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Типове положення про управління (відділ) у справах релігій обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації (додається).
Прем'єр-міністр України П.ЛАЗАРЕНКО Міністр Кабінету Міністрів України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд.28
ЗАТВЕРДЖЕНЕ
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 червня 1996 р. N 697
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про управління (відділ) у справах релігій обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації
1. Управління (відділ) у справах релігій обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації (далі - управління, відділ) є місцевим органом державної виконавчої влади, що утворюється головою обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації і підпорядковується голові відповідної державної адміністрації та Держкомрелігій.
Управління, відділ у межах своїх повноважень забезпечує проведення на території області, міст Києва та Севастополя державної політики щодо релігії та церкви, вирішення питань, пов'язаних з державно-церковними відносинами, реалізацією права громадян на свободу совісті, додержанням принципів відокремлення церкви від держави і школи від церкви, сприяє виконанню релігійними організаціями їх статутних завдань, не втручаючись у проваджену ними відповідно до чинного законодавства діяльність.
2. Управління, відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації, наказами Держкомрелігій, рішеннями відповідного представницького органу, прийнятими в межах його компетенції, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями управління, відділу є:
здійснення заходів, спрямованих на реалізацію державної політики щодо релігії та церкви;
сприяння у межах своєї компетенції реалізації гарантованого громадянам права на свободу совісті, створення віруючим умов і можливостей для сповідання їх релігії, мати вільнодоступні місця богослужінь або релігійних зібрань, об'єднуватися у релігійні громади, інші релігійні організації;
запобігання будь-яким проявам релігійної винятковості та нетерпимості до невіруючих або віруючих інших віросповідань, зневажливого ставлення до почуттів громадян, розпалюванню ворожнечі й ненависті на релігійному грунті;
запобігання втручанню державних органів і об'єднань громадян у проваджену відповідно до чинного законодавства діяльність релігійних організацій, а також втручанню релігійних організацій у діяльність державних органів і об'єднань громадян та інших релігійних організацій;
сприяння участі місцевих релігійних організацій у міжнародних релігійних форумах, діловим контактам із зарубіжними релігійними організаціями.
4. Управління, відділ відповідно до покладених на нього завдань:
1) готує пропозиції про формування державної політики щодо релігії та церкви, забезпечує її реалізацію, координує взаємодію місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань державно-церковних відносин;
2) контролює у межах своєї компетенції додержання чинного законодавства про свободу совісті та релігійні організації, за дорученням голови обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації перевіряє правильність застосування цього законодавства;
3) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції, організовує і контролює його виконання;
4) готує відповідно до чинного законодавства пропозиції та подає голові обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації і Держкомрелігій інформацію з питань державно-церковних відносин;
5) надає організаційно-методичну допомогу іншим підрозділам обласної (міської) державної адміністрації, органам місцевого самоврядування з питань застосування законодавства України про свободу совісті та релігійні організації;
6) вивчає тенденції, аналізує ситуацію у релігійному житті, бере участь у розробленні поточних та довготермінових прогнозів з питань державно-церковних відносин та релігійних процесів в Україні;
7) на прохання місцевих релігійних організацій сприяє проведенню ними публічних богослужінь, релігійних обрядів, церемоній та процесій, а також паломництву віруючих;
8) надає консультативну допомогу місцевим органам державної виконавчої влади та органам місцевого самоврядування, а також релігійним організаціям у застосуванні ними законодавства України про свободу совісті та релігійні організації;

................
Перейти до повного тексту