1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 11 липня 2013 р. № 696
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 382 від 21.03.2018 )
Про затвердження Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2013-2018 роки
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Державну цільову економічну програму розвитку автомобільних доріг загального користування на 2013-2018 роки (далі - Програма), що додається.
2. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним та Севастопольській міській державним адміністраціям за погодженням з Міністерством інфраструктури привести у шестимісячний строк завдання, показники і заходи відповідних регіональних програм у відповідність з визначеними Програмою завданнями, показниками і заходами.
3. Державному агентству автомобільних доріг, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним та Севастопольській міській державним адміністраціям подавати щокварталу до 15 числа місяця, що настає за звітним періодом, та щороку до 15 лютого Міністерству інфраструктури інформацію про стан виконання Програми для її узагальнення та подання Кабінетові Міністрів України та Міністерству економічного розвитку і торгівлі.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 липня 2013 р. № 696
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ЕКОНОМІЧНА ПРОГРАМА
розвитку автомобільних доріг загального користування на 2013-2018 роки
Мета Програми
Метою Програми є забезпечення ефективного функціонування та розвитку мережі автомобільних доріг загального користування, будівництва та реконструкції 1,5 тис. кілометрів автомобільних доріг, проведення ремонту понад 24 тис. кілометрів автомобільних доріг.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Можливі три варіанти розв'язання проблеми, що передбачають:
перший - збереження існуючої системи фінансування дорожнього господарства (бюджетні кошти, кредитні кошти, кошти міжнародних фінансових організацій, гранти).
Перевагою такого варіанта є зменшення навантаження на державний бюджет за рахунок залучення коштів міжнародних фінансових організацій. При цьому є великі ризики щодо повернення залучених коштів при одночасно недостатньому державному фінансуванні;
другий - фінансування дорожнього господарства за рахунок переважно приватних інвестицій.
Перевагами цього варіанта є зменшення бюджетних видатків на покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг, стрімкий розвиток ринкових відносин у дорожній галузі.
Недоліками є ризики щодо зменшення приватних інвестицій, збільшення обсягу бюджетних видатків, експлуатаційного утримання мережі автомобільних доріг та забезпечення безпеки руху.
Розвиток і утримання автомобільних доріг за другим варіантом здійснюється переважно у таких розвинутих країнах, як Франція, Італія. Так, у Франції за рахунок приватних інвестицій побудовано мережу автомобільних доріг протяжністю більш як 7 тис. кілометрів, утримання яких здійснюється за рахунок плати за користування.
Однак в Україні стан існуючих автомобільних доріг характеризується низькими транспортно-експлуатаційними показниками порівняно з європейськими країнами. Так, дороги першої категорії, які повинні бути платними, становлять лише 1 відсоток загальної протяжності автомобільних доріг загального користування, другої категорії - 8 відсотків, третьої категорії - 17 відсотків. Найбільша частка в мережі автомобільних доріг належить дорогам четвертої категорії - 63 відсотки. Прогнозна інтенсивність руху транспортних засобів платними дорогами недостатня для залучення приватних інвестицій без гарантій держави, що створює ризики перевитрат бюджетних коштів на компенсацію інвесторам.
Зазначене свідчить про низький рівень конкурентоспроможності вітчизняних автомобільних доріг і зменшення обсягу приватних інвестицій;
третій, оптимальний - фінансування дорожнього господарства за рахунок бюджетних коштів, інших джерел (залучених коштів міжнародних фінансових організацій, кредитів під державну гарантію та коштів інвесторів, залучення концесіонерів).
Перевагами такого варіанта є формування стабільних джерел фінансування дорожнього господарства, запровадження механізму державно-приватного партнерства, залучення концесіонерів, покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг.
Разом з тим починаючи з 2013 року буде продовжена робота із залучення інших додаткових джерел фінансування для будівництва та експлуатації автомобільних доріг на умовах державно-приватного партнерства (концесії), зокрема розроблення конкурсної документації на найбільш капіталоємні об'єкти (Краковець - Львів - Броди - Рівне, Щербаківка - Харків - Новомосковськ - Дніпропетровськ - Запоріжжя - Сімферополь, Ульянівка - Миколаїв - Херсон - Красноперекопськ - Сімферополь, перша черга великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від автомобільної дороги Київ - Знам'янка до автомобільної дороги Київ - Чернігів - Нові Яриловичі з мостовим переходом через р. Дніпро, Одеса - Рені на ділянці Одеса - Монаші з мостовим переходом через Дністровський лиман), проведення концесійних конкурсів тощо.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування наведені у додатку 1.
Завдання і заходи Програми
Програмою передбачається будівництво, реконструкція, ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування згідно із стандартами, приведеними у відповідність із сучасними стандартами якості дорожньо-будівельних робіт, з використанням новітніх технологій на основі високоякісних бітумів (у тому числі гумо-бітумних сумішей) та інших дорожньо-будівельних матеріалів вітчизняного виробництва, влаштування дорожнього покриття на основі цементобетону, підвищення ефективності інноваційної та науково-технічної діяльності, інформаційне забезпечення дорожньої галузі.
Для проведення дорожньо-будівельних робіт на автомобільних дорогах загального користування необхідні такі основні матеріально-технічні ресурси:
бітум - 4638,7 тис. тонн;
залізобетон - 1906,9 тис. куб. метрів;
щебінь природний - 126406,9 тис. куб. метрів;
асфальтобетон - 74781,2 тис. тонн;
цемент - 1950 тис. тонн;
бензин - 430729 тис. літрів;
дизельне пальне - 2494053,4 тис. літрів;
електроенергія - 1303949,1 тис. кВт•год.
Продовжується робота з реформування дорожньої галузі, а саме з 1 січня 2014 р. передбачається передача автомобільних доріг загального користування місцевого значення із сфери управління Укравтодору до сфери управління Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних та Севастопольської міської держадміністрацій.
Завдання і заходи Програми наведені у додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу забезпечити:
покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування протяжністю 169,5 тис. кілометрів, що сприятиме ефективному функціонуванню існуючої мережі автомобільних доріг;
поступовий перехід на укладення довгострокових договорів (контрактів) щодо утримання автомобільних доріг загального користування за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану відповідно до нормативно-правових актів, норм і стандартів, що сприятиме створенню конкурентного середовища на ринку послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг;
проведення ремонту понад 24 тис. кілометрів автомобільних доріг загального користування насамперед на підходах до великих міст, дорогах з найвищою інтенсивністю руху та під'їзних дорогах до територій та об'єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення;
будівництво та реконструкцію 1,5 тис. кілометрів автомобільних доріг загального користування згідно із стандартами, приведеними у відповідність із сучасними стандартами якості будівництва та реконструкції автомобільних доріг, з відповідною дорожньою інфраструктурою насамперед за напрямками міжнародних транспортних коридорів;
організувати виконання дорожньо-будівельних робіт згідно з міжнародними стандартами "ФІДІК" щодо проектування, будівництва та прийняття в експлуатацію доріг, що сприятиме удосконаленню механізму здійснення контролю за якістю виконання зазначених робіт, а також залученню до здійснення контролю Укртрансінспекції;
будівництво обходів населених пунктів загальною протяжністю 148,5 кілометра;
влаштування під'їздів з твердим покриттям до 94 сільських населених пунктів;
підвищення рівня безпеки руху, швидкості, комфортності та економічності перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом;
поступовий перехід до нормативного фінансування дорожньої галузі відповідно до науково-обґрунтованих державним підприємством "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна" обсягів дорожньо-будівельних робіт;
облаштування шляхів міграції тварин для їх збереження, формування екомережі та забезпечення дотримання режиму охорони і використання територій та об'єктів природно-заповідного фонду;
безперешкодний доступ осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об'єктів дорожньої інфраструктури (у тому числі шляхом здійснення заходів щодо пониження бортового каменю на автомобільних дорогах (краю проїзної частини, укріпленої смуги узбіччя) в місцях перетину пішохідних шляхів (тротуарів), встановлення бортового каменю на зупинках на рівні підлоги транспортного засобу загального користування та звукових сигналів на світлофорах).
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3 .
Обсяги та джерела фінансування
Прогнозний обсяг фінансування Програми становить 214034,17 млн. гривень, зокрема з урахуванням погашення зобов'язань за кредитами 39253,08 млн. гривень, з них за рахунок коштів державного бюджету - 133582,03 млн. гривень, інших джерел - 80452,14 млн. гривень, у тому числі коштів міжнародних фінансових організацій - 18092,34 млн. гривень, кредитних коштів - 42359,8 млн. та коштів інвесторів - 20000 млн. гривень.
Обсяги фінансування Програми визначаються щороку під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік з урахуванням його можливостей.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2013-2018 роки
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 3 вересня 2012 р. № 719.
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2013 р. № 696.
3. Державний замовник - координатор - Мінінфраструктури.
4. Державний замовник - Укравтодор.
5. Керівник Програми - перший заступник Міністра інфраструктури.
6. Виконавці заходів Програми - Мінінфраструктури, Укравтодор, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні та Севастопольська міська держадміністрації.
7. Строк виконання - 2013-2018 роки.
8. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування Обсяг фінансування, млн. гривень У тому числі за роками
2013 2014 2015 2016 2017 2018
Державний бюджет у тому числі: 133582,03 13548,14 14653,78 24139,23 26020,38 26891,1 28329,4
спеціальний фонд 94328,95 13548,14 14653,78 15342,22 16109,41 16914,8 17760,6
загальний фонд 39253,08 8797,01 9910,97 9976,3 10568,8
Інші джерела у тому числі: 80452,14 15425,57 17553,86 10094,33 13383,28 13095,1 10900
кредитні кошти 42359,8 12275,5 14084,3 4000 4000 4000 4000
кошти міжнародних фінансових організацій 18092,34 3150,07 3469,56 3094,33 4383,28 3095,1 900
кошти інвесторів 20000 3000 5000 6000 6000
Разом 214034,17 28973,71 32207,64 34233,56 39403,66 39986,2 39229,4
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2013-2018 роки
Найменування завдання Найменування показника Значення показника Найменування заходу Головний розпорядник бюджетних коштів Джерела фінансування Прогнозний обсяг фінансування, млн. гривень У тому числі за роками
усього за роками
2013 2014 2015 2016 2017 2018 2013 2014 2015 2016 2017 2018
I. Будівництво та реконструкція автомобільних доріг загального користування
1. Будівництво та реконструкція автомобільних доріг державного значення кілометрів 1) будівництво та реконструкція таких автомобільних доріг державного значення: Укравтодор
1,5 1,5 М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на Гомель) (Київська, Чернігівська області) державний бюджет
кредитні кошти 15 15
разом 15 15
126,1 9,5 91,9 24,7 М-03 Київ - Харків - Довжанський (на Ростов-на-Дону) (Донецька, Полтавська, Харківська області) державний бюджет 525,22 13,12 404,67 100,88 6,55
кредитні кошти (у тому числі співфінансування у 2013 році) 396,8 313,8 83
кошти міжнародних фінансових організацій 3393,6 1314,26 1541,11 505,47 32,76
разом 4315,62 1641,18 2028,78 606,35 39,31
92,9 19,8 17,8 11,2 17,1 15 12 М-04 Знам'янка - Луганськ - Ізварине (на Волгоград через Дніпропетровськ, Донецьк) (Дніпропетровська, Донецька, Луганська області) державний бюджет 1036,12 15,4 233 200 150 100 337,72
кредитні кошти 3212,85 978,9 500 300 622,24 509,71 302
разом 4248,97 994,3 733 500 772,24 609,71 639,72
М-05 Київ - Одеса (Київська, Черкаська області) державний бюджет
кредитні кошти 45 5 10 30
разом 45 5 10 30
10,4 5,4 5 М-06 Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) (Київська, Закарпатська області) державний бюджет 30 30
кредитні кошти 214,9 93,8 121,1
разом 244,9 123,8 121,1
кілометрів 10,7 0,5 4,1 3,4 2,7 М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на Люблін) (Волинська область) Укравтодор державний бюджет
кредитні кошти 190,12 15,5 48,9 42,3 45,42 38
разом 190,12 15,5 48,9 42,3 45,42 38
0,5 0,5 М-10 Львів - Краковець (на Краків) (Львівська область) державний бюджет
кредитні кошти 18 5 13
разом 18 5 13
26,28 12,6 4,5 5 1,08 3,1 М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам'янка (через Вінницю) (Львівська, Тернопільська, Хмельницька, Вінницька, Черкаська, Кіровоградська області) державний бюджет 56,21 13,61 42,6
кредитні кошти 232,2 68 46,2 29,4 38,6 50
разом 288,41 81,61 46,2 42,6 29,4 38,6 50
20,9 3,9 5,5 11,5 М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на Таганрог) (Одеська, Миколаївська, Херсонська області) державний бюджет 140 10 30 40 60
кредитні кошти 470,2 113,9 321 35,3
разом 610,2 123,9 351 75,3 60
3,9 3,9 М-17 Херсон - Джанкой - Феодосія - Керч (Херсонська область, Автономна Республіка Крим) державний бюджет
кредитні кошти 150 50 100
разом 150 50 100
4 4 М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта (Херсонська область, Автономна Республіка Крим) державний бюджет
кредитні кошти 130 20 30 80
разом 130 20 30 80
4,1 4,1 М-21 Житомир - Могилів-Подільський (через Вінницю) (Вінницька, Житомирська області) державний бюджет
кредитні кошти 135 50 85
разом 135 50 85
6 6 автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі державний бюджет 525 225 300
кредитні кошти 975 775 200
разом 1500 1000 500
кілометрів мостовий перехід через р. Дніпро у м. Черкасах Укравтодор державний бюджет
кредитні кошти 239,15 10 40 189,15
разом 239,15 10 40 189,15
2,5 2,5 Н-02 Львів - Тернопіль (Львівська область) державний бюджет
кредитні кошти 130 50 80
разом 130 50 80
4,49 1,09 2,7 0,7 Н-03 Житомир - Чернівці (Житомирська, Хмельницька, Чернівецька області) державний бюджет
кредитні кошти 82 20 50 12
разом 82 20 50 12
0,4 0,4 М-27 Одеса - Іллічівськ (Одеська область) державний бюджет
кредитні кошти 52,3 7,5 44,8
разом 52,3 7,5 44,8
4,9 0,8 4,1 Н-07 Київ - Суми - Юнаківка (на Курськ) (Київська, Сумська області) державний бюджет
кредитні кошти 155 50 50 55
разом 155 50 50 55
0,8 0,8 Н-09 Мукачеве - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів (Івано-Франківська область) державний бюджет
кредитні кошти 79 5 74
разом 79 5 74
11,76 1,56 4,2 6 Н-11 Дніпропетровськ - Миколаїв (через Кривий Ріг) (Дніпропетровська область) державний бюджет
кредитні кошти 185 49 50 86
разом 185 49 50 86
1,5 1,5 Н-12 Суми - Полтава (Сумська область) державний бюджет
кредитні кошти 60 60
разом 60 60
7,2 4,2 3 Н-14 Олександрівка - Кіровоград - Миколаїв (Кіровоградська, Миколаївська області) державний бюджет 10 10
кредитні кошти 178,9 8,4 7,1 24,4 10 32 97
разом 188,9 8,4 7,1 34,4 10 32 97
кілометрів 4 2 2 Н-17 Львів - Радехів - Луцьк (Волинська, Львівська області) Укравтодор державний бюджет
кредитні кошти 130 50 80
разом 130 50 80
9,9 0,9 4,5 4,5 Н-22 Устилуг - Луцьк - Рівне (Волинська, Рівненська області) державний бюджет 2,89 2,89
кредитні кошти 180,9 2,9 13 75 90
разом 183,79 5,79 13 75 90
11,6 6 5,6 Р-52 Дніпропетровськ - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка державний бюджет 293,5 79 214,5
кредитні кошти 301 50 91 160
разом 594,5 50 170 374,5
7,8 7,8 Т-05-07 Донецьк - Харцизьк - Амвросіївка - контрольно-пропускний пункт "Успенка" державний бюджет
кредитні кошти 255 53 12 70 120
разом 255 53 12 70 120
163,4 84,4 79 Краковець - Львів - Броди - Рівне (Львівська, Рівненська області) державний бюджет
інші джерела (кошти інвесторів) 8200 1400 2200 2900 1700
разом 8200 1400 2200 2900 1700
49 49 Щербаківка - Харків - Новомосковськ протяжністю 209 кілометрів, у тому числі будівництво ділянки Щербаківка - Харків (49 кілометрів) та ремонт ділянки Харків - Новомосковськ (160 кілометрів) державний бюджет
інші джерела (кошти інвесторів) 3900 1100 600 900 1300
разом 3900 1100 600 900 1300
74,6 74,6 перша черга великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від автомобільної дороги Київ - Знам'янка до автомобільної дороги Київ - Чернігів - Нові Яриловичі з мостовим переходом через р. Дніпро (Київська область) державний бюджет
інші джерела (кошти інвесторів) 7900 500 2200 2200 3000
разом 7900 500 2200 2200 3000
кілометрів 98 10,5 8,7 16,2 19,2 22,4 21 інших автомобільних доріг відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України переліків об'єктів Укравтодор державний бюджет 743,65 17,65 196 530
кредитні кошти 4550,65 76,62 50 967,4 1487,61 1019,92 949,1
разом 5294,3 94,27 246 1497,4 1487,61 1019,92 949,1
Разом за завданням 1 -"- 759,13 64,6 138,5 66 40,03 151,3 298,7 -"- 39520,16 4166,75 3744,08 5733,05 7976,06 8754,75 9145,47
у тому числі державний бюджет 3362,59 327,67 1133,67 883,48 186,55 219 612,22
у тому числі співфінансування 425,22 13,12 304,67 100,88 6,55
кошти міжнародних фінансових організацій 3393,6 1314,26 1541,11 505,47 32,76
кредитні кошти 12763,97 2524,82 1069,3 1344,1 2756,75 2535,75 2533,25
у тому числі співфінансування 100 100
інші джерела (кошти інвесторів) 20000 3000 5000 6000 6000
2. Будівництво та реконструкція обходів населених пунктів -"- 1) будівництво та реконструкція: Укравтодор
25,9 16,7 4,5 4,7 обходу м. Донецька (четверта черга) державний бюджет 817,96 47,96 245 525
кредитні кошти 1208,5 658,5 125 425
разом 2026,46 706,46 370 950
33,6 7,1 26,5 обходу м. Дніпропетровська державний бюджет 860,16 179,4 91 293,5 46,26 250
кредитні кошти 1439 453,8 110,96 60,24 150 246 418
разом 2299,16 633,2 201,96 353,74 196,26 496 418
6,9 2,3 4,6 обходу м. Сімферополя державний бюджет
кредитні кошти 466,75 65 50,4 71,2 80 100,15 100
разом 466,75 65 50,4 71,2 80 100,15 100
7,1 7,1 обходу м. Луганська державний бюджет
кредитні кошти 170 70 100
разом 170 70 100
кілометрів 22,1 10 12,1 обходу м. Житомира Укравтодор державний бюджет 245,85 142,6 103,25
кошти міжнародних фінансових організацій 1228,91 712,69 516,22
разом 1474,76 855,29 619,47
5,6 5,6 обходу м. Севастополя державний бюджет
кредитні кошти 136,2 70 66,2
разом 136,2 70 66,2
обходу м. Кагарлика (Київська область) державний бюджет
кредитні кошти 185 35 50 100
разом 185 35 50 100
9,8 7,1 2,7 обходу м. Білопілля (Сумська область) державний бюджет
кредитні кошти 144,8 30 40 44,8 30
разом 144,8 30 40 44,8 30
6,3 6,3 обходу м. Рені (Одеська область) державний бюджет 155,4 37 118,4
кредитні кошти
разом 155,4 37 118,4
14,8 14,8 обходу м. Берегового, с. Астей Берегівського району (Закарпатська область) державний бюджет 104,2 0,2 104
кредитні кошти 150 150
разом 254,2 0,2 254
5 5 обходу м. Дунаївців (Хмельницька область) державний бюджет 63,05 14,75 48,3
кредитні кошти
разом 63,05 14,75 48,3
5 5 обходу м. Мелітополя (Запорізька область) державний бюджет
кредитні кошти 114,5 40 10 64,5
разом 114,5 40 10 64,5
6,4 6,4 обходу м. Заболотова (Івано-Франківська область) державний бюджет
кредитні кошти 57,8 37,8 20
разом 57,8 37,8 20
Разом за завданням 2 кілометрів 148,5 23,8 36,2 17 12,1 25,6 33,8 Укравтодор 7548,08 1526,61 1109,26 2300,23 1088,53 875,45 648
у тому числі державний бюджет 2246,62 279,31 606,7 961,1 149,51 250
у тому числі співфінансування 245,85 142,6 103,25
кошти міжнародних фінансових організацій 1228,91 712,69 516,22
кредитні кошти 4072,55 1247,3 502,56 626,44 422,8 625,45 648
3. Будівництво та реконструкція автомобільних доріг місцевого значення 1) будівництво та реконструкція автомобільних доріг місцевого значення в: -"-
-"- 7,4 2,5 1,4 2 1,5 Автономній Республіці Крим державний бюджет 233,4 70 36,4 55 72
кредитні кошти 68,6 68,6
разом 302 68,6 70 36,4 55 72
7,8 2,4 2,9 2,5 Вінницькій області державний бюджет 203,6 62,5 72,5 68,6
кредитні кошти
разом 203,6 62,5 72,5 68,6
10,2 1,4 7,3 1,5 Волинській області державний бюджет 130,9 39,1 43,3 48,5
кредитні кошти
разом 130,9 39,1 43,3 48,5
6,3 2,2 2,4 1,7 Дніпропетровській області державний бюджет 222,9 60,7 66 96,2
кредитні кошти
разом 222,9 60,7 66 96,2
11,9 4 2,8 3,1 2 Донецькій області державний бюджет 327,1 60 75,1 91,4 100,6
кредитні кошти 0,5 0,5
разом 327,6 0,5 60 75,1 91,4 100,6
8,2 1,8 2,2 2,6 1,6 Житомирській області державний бюджет 254,2 6 58,1 72,9 117,2
кредитні кошти
разом 254,2 6 58,1 72,9 117,2
кілометрів 3,7 2 0,5 0,7 0,5 Закарпатській області Укравтодор державний бюджет 86,9 0,2 18 13,5 19,3 35,9
кредитні кошти 1 1
разом 87,9 1,2 18 13,5 19,3 35,9
9,4 1,1 3 2,1 1,7 1,5 Запорізькій області державний бюджет 204 11,7 5,5 56,7 48,1 82
кредитні кошти
разом 204 11,7 5,5 56,7 48,1 82
3,6 0,5 1 1 1,1 Івано-Франківській області державний бюджет 96,5 11,2 27 28,9 29,4
кредитні кошти
разом 96,5 11,2 27 28,9 29,4
6,1 2,2 2,9 1 Київській області державний бюджет 174,5 59,4 61,7 53,4
кредитні кошти
разом 174,5 59,4 61,7 53,4
11,46 6,36 2 1,6 1,5 Кіровоградській області державний бюджет 199,38 29,38 52,6 45,4 72
кредитні кошти 37,4 37,4
разом 236,78 66,78 52,6 45,4 72
4,7 1,4 2 1,3 Луганській області державний бюджет 159,2 37,8 55 66,4
кредитні кошти
разом 159,2 37,8 55 66,4
17,87 3,07 6,6 5 2,1 1,1 Львівській області державний бюджет 261,33 25,53 28,3 20 47,6 59,1 80,8
кредитні кошти 6,37 6,37
разом 267,7 31,9 28,3 20 47,6 59,1 80,8
3,4 0,1 1,1 1,6 0,6 Миколаївській області державний бюджет 136,6 11,1 29,7 44 51,8
кредитні кошти
разом 136,6 11,1 29,7 44 51,8
9,7 4,5 2,3 2,3 0,6 Одеській області державний бюджет 180,62 17,1 63,5 63,22 36,8
кредитні кошти
разом 180,62 17,1 63,5 63,22 36,8
кілометрів 7,4 2,6 3 1,8 Полтавській області Укравтодор державний бюджет 225,5 70,2 67,5 87,8
кредитні кошти
разом 225,5 70,2 67,5 87,8
4,2 1,7 1,3 1,2 Рівненській області державний бюджет 136,6 45,9 37,1 53,6
кредитні кошти
разом 136,6 45,9 37,1 53,6
7,5 1,7 2,2 2,1 1,5 Сумській області державний бюджет 232,7 22,1 60,8 57,8 92
кредитні кошти
разом 232,7 22,1 60,8 57,8 92
3,6 1,3 1,3 1 Тернопільській області державний бюджет 128 33,8 35,8 58,4
кредитні кошти
разом 128 33,8 35,8 58,4
13,66 4,36 3,8 3,7 1,8 Харківській області державний бюджет 306,1 102,6 103,1 100,4
кредитні кошти 8,37 8,37
разом 314,47 8,37 102,6 103,1 100,4
16,18 0,88 11,2 1,2 1,3 1,6 Херсонській області державний бюджет 175,43 11,23 26,3 33,8 35,7 68,4
кредитні кошти
разом 175,43 11,23 26,3 33,8 35,7 68,4
11,8 4,1 2,2 1,8 2,2 1,5 Хмельницькій області державний бюджет 210,6 8,4 19,8 49,9 60,5 72
кредитні кошти
разом 210,6 8,4 19,8 49,9 60,5 72
4,8 2,3 1,8 0,7 Черкаській області державний бюджет 160 60,9 49,5 49,6
кредитні кошти
разом 160 60,9 49,5 49,6
7,92 3,62 2,6 0,6 0,6 0,5 Чернівецькій області державний бюджет 49,6 2,9 14,8 16,5 15,4
кредитні кошти 9,09 9,09
разом 58,69 9,09 2,9 14,8 16,5 15,4
5,5 2 2,5 1 Чернігівській області державний бюджет 162,7 54 68,7 40
кредитні кошти
разом 162,7 54 68,7 40
кілометрів 0,3 0,1 0,2 м. Севастополі Укравтодор державний бюджет 8,5 2,5 2,5 3,5
кредитні кошти
разом 8,5 2,5 2,5 3,5
Разом за завданням 3 -"- 204,59 18,29 32,2 15,7 49,6 56 32,8 4798,19 197,67 198 140,4 1248,9 1360,52 1652,7
у тому числі державний бюджет 4666,86 66,34 198 140,4 1248,9 1360,52 1652,7
кредитні кошти 131,33 131,33
4. Відновлення автомобільних доріг та штучних споруд, що постраждали від повені в 2008 і 2010 роках кілометрів

у тому числі автомобільних доріг:
18,87 0,5 0,97 7,4 10 1) відновлення автомобільних доріг та штучних споруд, що постраждали від повені в 2008 і 2010 роках у Івано-Франківській області, зокрема автомобільних доріг: -"- державний бюджет 331,7 4,4 97,6 63 166,7
кредитні кошти 171 4,5 110,7 1 54,8
разом 502,7 8,9 97,6 173,7 167,7 54,8
державного значення 13,9 0,3 0,5 4 9,1 державного значення державний бюджет 258,6 4,4 58,5 29 166,7
кредитні кошти 90,7 4,5 86,2
разом 349,3 58,5 115,2 166,7
місцевого значення 4,97 0,2 0,47 3,4 0,9 місцевого значення державний бюджет 73,1 39,1 34
кредитні кошти 80,3 24,5 1 54,8
разом 153,4 39,1 58,5 1
кілометрів

у тому числі автомобільних доріг:
12,6 3,2 0,6 4,8 4 2) відновлення автомобільних доріг та штучних споруд, що постраждали від повені в 2008 і 2010 роках у Чернівецькій області, зокрема автомобільних доріг: -"- державний бюджет 296,68 20 6,6 129,4 140,68
кредитні кошти 24,35 24,35
разом 321,03 44,35 6,6 129,4 140,68
державного значення 5 0,6 3,1 1,3 державного значення державний бюджет 162,18 20 6,6 69,2 66,38
кредитні кошти 24,35 24,35
разом 186,53 44,35 6,6 69,2 66,38
місцевого значення 7,6 3,2 1,7 2,7 місцевого значення державний бюджет 134,5 60,2 74,3
кредитні кошти
разом 134,5 60,2 74,3
кілометрів

у тому числі автомобільних доріг:
4,5 4,5 1,3 3) відновлення автомобільних доріг та штучних споруд, що постраждали від повені в 2008 і 2010 роках у Львівській області, зокрема автомобільних доріг: Укравтодор державний бюджет 75,46 49 26,46
кредитні кошти
разом 75,46 49 26,46
державного значення 4,4 4,4 державного значення державний бюджет 72,16 47,7 24,46
кредитні кошти
разом 72,16 47,7 24,46
місцевого значення 0,1 0,1 місцевого значення державний бюджет 3,3 1,3 2
кредитні кошти
разом 3,3 1,3 2
кілометрів

у тому числі автомобільних доріг:
8,41 1,6 3,3 3,51 4) відновлення автомобільних доріг та штучних споруд, що постраждали від повені у 2008 і 2010 роках у Закарпатській області, зокрема автомобільних доріг: -"- державний бюджет 97,7 36,8 42 18,9
кредитні кошти 1
разом 98,7 36,8 42 19,9
державного значення 3,2 1,1 2,1 державного значення державний бюджет 60,5 36,8 23,7
кредитні кошти 1 1
разом 61,5 36,8 23,7 1
місцевого значення 5,21 0,5 3,3 1,41 місцевого значення державний бюджет 37,2 18,3 18,9
кредитні кошти
разом 37,2 18,3 18,9
Разом за завданням 4 кілометрів 44,38 5,3 4,87 20,21 15,3 997,89 53,25 141 394,1 354,74 54,8
у тому числі -"- державний бюджет 801,54 24,4 141 283,4 352,74
кредитні кошти 196,35 28,85 110,7 2 54,8
5. Влаштування під'їздів до сільських населених пунктів -"- 389 90,7 49,7 80 70 98,6 1) влаштування під'їздів до 94 сільських населених пунктів -"- державний бюджет 1727,9 299,3 298,2 248 363 519,4
кредитні кошти 9,31 9,31
разом 1737,21 9,31 299,3 298,2 248 363 519,4
6. Проведення проектно- вишукувальних робіт 1) розроблення проектно-кошторисної документації щодо виконання дорожньо-будівельних робіт, зокрема на автомобільних дорогах: Укравтодор
державного значення кредитні кошти 930,5 153,5 202 198 145,25 125 106,75
державний бюджет 5 5
місцевого значення -"- 292,8 25,8 34 45 53 65 70
разом 1228,3 184,3 236 243 198,25 190 176,75
Разом за розділом I кілометрів 1545,6 111,99 302,47 168,61 197,03 302,9 463,9 -"- 55820,52 6128,58 5727,64 9108,98 11114,48 11598,52 12142,32
у тому числі державний бюджет 12810,51 702,72 2378,67 2566,58 2185,7 2192,52 2784,32
у тому числі співфінансування 671,07 13,12 304,67 243,48 109,8
кошти міжнародних фінансових організацій 4622,51 1314,26 1541,11 1218,16 548,98
кредитні кошти 18387,5 4111,6 1807,86 2324,24 3379,8 3406 3358
у тому числі співфінансування 100 100
інші джерела (кошти інвесторів) 20000 3000 5000 6000 6000
II. Капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування
7. Капітальний ремонт автомобільних доріг державного значення -"- 1) капітальний ремонт таких автомобільних доріг державного значення: -"-
79,3 79,3 М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на Гомель) (Київська, Чернігівська області) державний бюджет 287,29 35,09 100 152,2
кредитні кошти
кошти міжнародних фінансових організацій 1558,2 281,4 511,6 765,2
разом 1845,49 316,49 611,6 917,4
кілометрів 173 56 46,8 35,1 35,1 М-03 Київ - Харків - Довжанський (на Ростов-на-Дону) (Київська, Полтавська, Харківська, Донецька, Луганська області) Укравтодор державний бюджет 1031,4 23,4 336 504 168
кредитні кошти (співфінансування) 100 100
кошти міжнародних фінансових організацій 5349,29 309,29 1680 2520 840
разом 6480,69 432,69 2016 3024 1008
63,1 12,6 25,75 24,75 М-04 Знам'янка - Луганськ - Ізварине (на Волгоград через Дніпропетровськ, Донецьк) (Кіровоградська, Дніпропетровська, Луганська області) державний бюджет 1208,76 310,88 450,88 447
кредитні кошти 13,3 13,3
разом 1222,06 13,3 310,88 450,88 447
155,747 11,447 70,7 29,2 22,2 22,2 М-05 Київ - Одеса (Київська, Черкаська, Одеська області) державний бюджет 766,31 68,71 123,5 94,3 352,8 115 12
кошти міжнародних фінансових організацій 3998,44 497,68 628,2 473,46 1764 575,1 60
кредитні кошти (у тому числі співфінансування) 399,65 199,65 200
разом 5164,4 766,04 751,7 767,76 2116,8 690,1 72
М-06 Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) державний бюджет 49 49
кредитні кошти (у тому числі співфінансування) 100 100
кошти міжнародних фінансових організацій 150,87 150,87
разом 299,87 299,87
кілометрів 6,5 6,5 М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на Люблін) (Житомирська, Київська, Рівненська області) Укравтодор державний бюджет 95,82 94 1,82
кредитні кошти (у тому числі співфінансування) 103,03 103,03
кошти міжнародних фінансових організацій 276,87 267,77 9,1
разом 475,72 464,8 10,92
25,28 5,18 0,2 3,6 4,4 4 7,9 М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам'янка (через Вінницю) (Вінницька, Івано-Франківська, Кіровоградська, Львівська, Хмельницька області) державний бюджет 406,61 1,88 25 24 122,93 110 122,8
кредитні кошти 82,4 28,4 54
разом 489,01 30,28 79 24 122,93 110 122,8
10,4 10,4 М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на Таганрог) (Одеська, Херсонська, Запорізька області) державний бюджет 81,6 81,6
кредитні кошти
разом 81,6 81,6
11,5 2 9,5 М-15 Одеса - Рені (на Бухарест) (Одеська область) державний бюджет 170,7 38,7 67 65
кредитні кошти
разом 170,7 38,7 67 65
37,36 1,86 23,7 0,4 3,2 5,2 3 М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта (Дніпропетровська, Запорізька області) державний бюджет 226,6 11,6 40 80 95
кредитні кошти 444,18 345,78 12,4 50 36
разом 670,78 345,78 12,4 11,6 90 80 131
15,9 15,9 М-19 Доманове (на Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на Бухарест) (Волинська, Рівненська, Чернівецька області) державний бюджет 291 291
кредитні кошти
разом 291 291
кілометрів 7,6 7,6 М-21 Житомир - Могилів-Подільський (через Вінницю) (Вінницька, Житомирська області) Укравтодор державний бюджет 88,9 9,9 25 24 30
кредитні кошти
разом 88,9 9,9 25 24 30
2,8 0,3 0,5 2 М-22 Полтава - Олександрія (Полтавська, Кіровоградська області) державний бюджет 42,9 6,4 6,5 30
кредитні кошти 14,76 7,36 7,4
разом 57,66 7,36 7,4 6,4 6,5 30
28,9 28,9 Н-01 Київ - Знам'янка (Київська область) державний бюджет 84,86 50,06 34,8
кредитні кошти
кошти міжнародних фінансових організацій 429,2 250 179,2
разом 514,06 300,06 214
2,8 2,8 Н-02 Львів - Тернопіль (Львівська область) державний бюджет
кредитні кошти 20,4 20,4
разом 20,4 20,4
6,7 0,2 3,5 3 Н-03 Житомир - Чернівці (Хмельницька область) державний бюджет 105,1 9,6 35,5 60
кредитні кошти 7,8 7,8
разом 112,9 7,8 9,6 35,5 60
40,4 8,3 3,7 10,4 18 Н-05 Красноперекопськ - Сімферополь (Автономна Республіка Крим) державний бюджет 573,68 83,7 89,98 100 300
кредитні кошти 23,23 23,23
разом 596,91 23,23 83,7 89,98 100 300
11,7 0,4 2,4 3,2 5,7 Н-07 Київ - Суми - Юнаківка (на Курськ) (Київська, Чернігівська, Сумська області) державний бюджет 200,1 35,5 14,6 50 100
кредитні кошти 28,47 6,07 22,4
разом 228,57 6,07 22,4 35,5 14,6 50 100
23,6 5,2 6,2 12,2 Н-08 Бориспіль - Дніпропетровськ - Запоріжжя (через Кременчук) (Київська, Полтавська, Дніпропетровська, Запорізька області) державний бюджет 350 100 250
кредитні кошти 15,45 15,45
разом 365,45 15,45 100 250
кілометрів 12,6 6,3 5 1,3 Н-09 Мукачеве - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів (Івано-Франківська, Закарпатська області) Укравтодор державний бюджет 202,3 14,8 26,5 61 100
кредитні кошти 5,36 5,36
разом 207,66 5,36 14,8 26,5 61 100
7,4 1,4 3 3 Н-10 Стрий - Івано-Франківськ - Чернівці - Мамалига (на Кишинів) (Львівська, Івано-Франківська, Чернівецька області) державний бюджет 119,7 21,4 40 58,3
кредитні кошти
разом 119,7 21,4 40 58,3
12,2 12,2 Н-11 Дніпропетровськ - Миколаїв (через Кривий Ріг) (Дніпропетровська, Миколаївська області) державний бюджет 200 50 50 100
кредитні кошти
разом 200 50 50 100
11 1,2 2 7,8 Н-12 Суми - Полтава (Полтавська, Сумська області) державний бюджет 173,2 10,4 23,9 38,9 100
кредитні кошти 20 20
разом 193,2 20 10,4 23,9 38,9 100
1,5 1,5 Н-13 Львів - Самбір - Ужгород (Львівська, Закарпатська області) державний бюджет 22,7 22,7
кредитні кошти
разом 22,7 22,7
1,1 1,1 Н-14 Олександрівка - Кіровоград - Миколаїв (Кіровоградська, Миколаївська області) державний бюджет 15,03 15,03
кредитні кошти 19,88 19,88
разом 34,91 34,91
8,9 8,9 Н-15 Запоріжжя - Донецьк (Запорізька, Донецька області) державний бюджет 150 150
кредитні кошти
разом 150 150
7 3,7 3,3 Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань (Черкаська область) державний бюджет 110 60 50
кредитні кошти
разом 110 60 50
кілометрів 22,8 4,3 3,7 4,5 10,3 Н-17 Львів - Радехів - Луцьк (Львівська, Волинська області) Укравтодор державний бюджет 349,5 41,3 59 65,2 184
кредитні кошти
разом 349,5 41,3 59 65,2 184
1,2 1,2 Н-19 Ялта - Севастополь (м. Севастополь) державний бюджет 10 10
кредитні кошти
разом 10 10
9 3,1 5,9 Н-21 Старобільськ - Луганськ - Красний Луч - Макіївка - Донецьк державний бюджет 150 50 100
кредитні кошти
разом 150 50 100
7,3 7,3 Н-22 Устилуг - Луцьк - Рівне (Волинська, Рівненська області) державний бюджет 122,3 22,3 50 50
кредитні кошти
разом 122,3 22,3 50 50
6 6 Н-23 Кіровоград - Кривий Ріг - Запоріжжя (Дніпропетровська область) державний бюджет 201 101 50 50
кредитні кошти
разом 201 101 50 50
36,3 36,3 Р-02 Київ - Іванків - Овруч державний бюджет 41,8 16,4 25,4
кредитні кошти
кошти міжнародних фінансових організацій 220,6 93,3 127,3
разом 262,4 109,7 152,7
120,6 57,4 25 9,9 10,6 10,4 7,3 інших автомобільних доріг відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України переліків об'єктів державний бюджет 773,69 49,68 80 110 184,01 200 150
кредитні кошти 512,78 283,18 159,6 70
разом 1286,47 332,86 239,6 180 184,01 200 150
2) проведення проектно- вишукувальних робіт на автомобільних дорогах державного значення -"- державний бюджет 408,19 107,3 95,5 100,77 104,62
кредитні кошти 129,73 22,83 106,9
разом 537,92 22,83 106,9 107,3 95,5 100,77 104,62
Разом за завданням 7 кілометрів 967,48 153,378 133,6 162,4 156,2 146,15 215,75 Укравтодор 22834,03 2837,42 2279,88 2591,76 5727,4 5493,85 3903,72
у тому числі державний бюджет 9110,03 336,78 396,78 776,6 2233,4 2398,75 2967,72
у тому числі співфінансування 2340,5 254,22 291,78 306,7 688,8 619 180
кредитні кошти 1940,4 1293,5 390,9 270 50 36
у тому числі співфінансування 250 250
кошти міжнародних фінансових організацій 11983,47 1507,01 1492,2 1545,16 3444 3095,1 900
8. Капітальний ремонт автомобільних доріг місцевого значення -"- 1) капітальний ремонт автомобільних доріг місцевого значення в: -"-
50 2 10 6,2 8,9 11,7 11,2 Автономній Республіці Крим державний бюджет 213,9 26,9 28,1 42,3 58,3 58,3
кредитні кошти 48,36 48,36
разом 262,26 48,36 26,9 28,1 42,3 58,3 58,3
56,5 9,2 13,3 17,4 16,6 Вінницькій області державний бюджет 278,1 41,8 62,9 86,7 86,7
кредитні кошти
разом 278,1 41,8 62,9 86,7 86,7
33,7 5,5 7,9 10,4 9,9 Волинській області державний бюджет 166,1 24,9 37,6 51,8 51,8
кредитні кошти
разом 166,1 24,9 37,6 51,8 51,8
68,65 15,85 8,6 12,4 16,3 15,5 Дніпропетровській області державний бюджет 324,8 65 39 58,8 81 81
кредитні кошти
разом 324,8 65 39 58,8 81 81
52,7 0,2 8,6 12,3 16,2 15,4 Донецькій області державний бюджет 264,5 6,1 38,8 58,4 80,6 80,6
кредитні кошти 6,15 6,15
разом 270,65 6,15 6,1 38,8 58,4 80,6 80,6
68,13 7,23 8,4 8,6 12,3 16,2 15,4 Житомирській області державний бюджет 296,9 38,1 38,9 58,5 80,7 80,7
кредитні кошти 17,21 17,21
разом 314,11 17,21 38,1 38,9 58,5 80,7 80,7
кілометрів 24 4,7 3,2 4,5 5,9 5,7 Закарпатській області Укравтодор державний бюджет 111,3 16,7 14,2 21,4 29,5 29,5
кредитні кошти
разом 111,3 16,7 14,2 21,4 29,5 29,5
44,1 1,5 7 10 13,1 12,5 Запорізькій області державний бюджет 213,7 4,6 31,4 47,3 65,2 65,2
кредитні кошти
разом 213,7 4,6 31,4 47,3 65,2 65,2
25,37 0,17 4,1 5,9 7,8 7,4 Івано-Франківській області державний бюджет 158,17 33,77 18,7 28,1 38,8 38,8
кредитні кошти 9 9
разом 167,17 9 33,77 18,7 28,1 38,8 38,8
48,7 8 11,4 15 14,3 Київській області державний бюджет 239,2 35,9 54,1 74,6 74,6
кредитні кошти
разом 239,2 35,9 54,1 74,6 74,6
43,7 9 5,7 8,1 10,7 10,2 Кіровоградській області державний бюджет 186,7 16,4 25,6 38,5 53,1 53,1
кредитні кошти
разом 186,7 16,4 25,6 38,5 53,1 53,1
34,3 1 5,4 7,8 10,3 9,8 Луганській області державний бюджет 184,6 21 24,6 37 51 51
кредитні кошти
разом 184,6 21 24,6 37 51 51
43,9 7 8,9 9 10 9 Львівській області державний бюджет 225,87 40,1 40,4 72,47 72,9
кредитні кошти
разом 225,87 40,1 40,4 72,47 72,9
32,2 6,1 4,3 6,1 8 7,7 Миколаївській області державний бюджет 128,3 19,3 29 40 40
кредитні кошти
разом 128,3 19,3 29 40 40
51 12,1 6,4 9,1 12 11,4 Одеській області державний бюджет 191,4 28,7 43,3 59,7 59,7
кредитні кошти
разом 191,4 28,7 43,3 59,7 59,7
кілометрів 73,6 17,4 9,2 13,2 17,3 16,5 Полтавській області Укравтодор державний бюджет 276,1 41,5 62,4 86,1 86,1
кредитні кошти
разом 276,1 41,5 62,4 86,1 86,1
28,5 2,2 4,3 6,2 8,1 7,7 Рівненській області державний бюджет 138,1 8,9 19,4 29,2 40,3 40,3
кредитні кошти
разом 138,1 8,9 19,4 29,2 40,3 40,3
51,9 12,3 6,5 9,3 12,2 11,6 Сумській області державний бюджет 194,7 29,3 44 60,7 60,7
кредитні кошти
разом 194,7 29,3 44 60,7 60,7
28 6,6 3,5 5 6,6 6,3 Тернопільській області державний бюджет 104,8 15,7 23,7 32,7 32,7
кредитні кошти
разом 104,8 15,7 23,7 32,7 32,7
79,4 18,8 9,9 14,2 18,7 17,8 Харківській області державний бюджет 298,5 44,8 67,5 93,1 93,1
кредитні кошти
разом 298,5 44,8 67,5 93,1 93,1
39,7 9,4 5 7,1 9,3 8,9 Херсонській області державний бюджет 148,9 22,4 33,7 46,4 46,4
кредитні кошти
разом 148,9 22,4 33,7 46,4 46,4
60,03 4,13 12,7 7,1 10,1 13,3 12,7 Хмельницькій області державний бюджет 231,9 19,6 31,9 48 66,2 66,2
кредитні кошти 14,55 14,55
разом 246,45 14,55 19,6 31,9 48 66,2 66,2
46,8 11,1 5,8 8,4 11 10,5 Черкаській області державний бюджет 175,7 26,4 39,7 54,8 54,8
кредитні кошти
разом 175,7 26,4 39,7 54,8 54,8
15,3 1,7 2,2 3,2 4,2 4 Чернівецькій області державний бюджет 86 18,6 10,1 15,3 21 21
кредитні кошти 1,2 1,2
разом 87,2 1,2 18,6 10,1 15,3 21 21
54,2 18,4 5,9 8,4 11 10,5 Чернігівській області державний бюджет 240,5 64,5 26,4 39,8 54,9 54,9
кредитні кошти
разом 240,5 64,5 26,4 39,8 54,9 54,9
1,2 0,3 0,1 0,2 0,3 0,3 м. Севастополі державний бюджет 4,2 0,6 1 1,3 1,3
кредитні кошти
разом 4,2 0,6 1 1,3 1,3
2) проведення проектно-вишукувальних робіт на автомобільних дорогах місцевого значення Укравтодор державний бюджет 295,45 49,71 53,71 61,01 64,96 66,06
кредитні кошти 4,15 4,15
разом 299,6 4,15 49,71 53,71 61,01 64,96 66,06
Разом за завданням 8 кілометрів 1155,58 13,36 186,92 159,2 224,3 293 278,8 -"- 5479,01 100,62 389,88 772,21 1122,91 1545,93 1547,46
у тому числі державний бюджет 5378,39 389,88 772,21 1122,91 1545,93 1547,46
кредитні кошти 100,62 100,62
Разом за розділом II -"- 2123,058 166,738 320,52 321,6 380,5 439,15 494,55 28612,92 3237,92 2669,76 3363,97 6850,31 7039,78 5451,18
у тому числі державний бюджет 14488,42 336,78 786,66 1548,81 3356,31 3944,68 4515,18
у тому числі співфінансування 2340,5 254,22 291,78 306,7 688,8 619 180
кредитні кошти 2141,02 1394,12 390,9 270 50 36
кошти міжнародних фінансових організацій 11983,47 1507,01 1492,2 1545,16 3444 3095,1 900
III. Поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування
9. Поточний середній ремонт автомобільних доріг державного значення 1) поточний середній ремонт таких автомобільних доріг державного значення: Укравтодор
-"- 369,5 148,5 67 46 36 36 36 М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам'янка (через Вінницю) (Вінницька, Івано-Франківська, Кіровоградська, Хмельницька, Черкаська області) державний бюджет 589 10 74 120 93 154 138
кредитні кошти 392,65 292,25 100,4
разом 981,65 302,25 174,4 120 93 154 138
кілометрів 125,6 42,5 14,1 12 12 26 19 М-21 Житомир - Могилів-Подільський (через Вінницю) (Вінницька, Житомирська області) Укравтодор державний бюджет 528,74 236,74 50 52 96,5 93,5
кредитні кошти 101,21 43,31 57,9
разом 629,95 280,05 57,9 50 52 96,5 93,5
238,6 36,7 32,5 46,9 37,5 37,5 47,5 М-19 Доманове (на Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на Бухарест) (Волинська, Івано-Франківська, Тернопільська, Чернівецька області) державний бюджет 490,7 10 132,7 105 110 133
кредитні кошти 210,9 113,4 97,5
разом 701,6 123,4 97,5 132,7 105 110 133
300,146 75,146 53 51,3 63,7 38 19 М-04 Знам'янка - Луганськ - Ізварине (на Волгоград через Дніпропетровськ, Донецьк) (Дніпропетровська, Донецька, Кіровоградська, Луганська області) державний бюджет 952,7 3,2 49 261,7 260,3 219,6 158,9
кредитні кошти 295,71 194,91 100,8
разом 1248.41 198,11 149,8 261,7 260,3 219,6 158,9
178,2 12 15,2 33 33 43 42 М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта (Автономна Республіка Крим, Дніпропетровська, Запорізька, Харківська, Херсонська області) державний бюджет 781,68 1,68 150 248 152 230
кредитні кошти 75,74 18,04 57,7
разом 857,42 19,72 57,7 150 248 152 230
297,5 70,6 111,7 32 40 25 18,2 Н-08 Бориспіль -Дніпропетровськ - Запоріжжя (через Кременчук) (Дніпропетровська, Київська, Запорізька, Черкаська області) державний бюджет 487,82 15,02 100 100 100 172,8
кредитні кошти 153,5 53,8 99,7
разом 641,32 68,82 99,7 100 100 100 172,8
206,1 119,7 28,4 22 36 Н-11 Дніпропетровськ - Миколаїв (через Кривий Ріг) (Дніпропетровська, Миколаївська області) державний бюджет 312,4 30 132,4 150
кредитні кошти 315,7 247,8 67,9
разом 628,1 277,8 67,9 132,4 150
кілометрів 139,6 12,6 47 45 35 Н-15 Запоріжжя - Донецьк (Дніпропетровська, Донецька, Запорізька області) Укравтодор державний бюджет 615 220 225 170
кредитні кошти 14,06 14,06
разом 629,06 14,06 220 225 170
60,4 9,4 15 19 17 Н-23 Кіровоград - Кривий Ріг - Запоріжжя (Дніпропетровська, Запорізька області) державний бюджет 142,5 73,5 69
кредитні кошти 83,98 11,98 72
разом 226,48 11,98 72 73,5 69
277,15 140,95 74,8 21,4 20 20 М-03 Київ - Харків - Довжанський (на Ростов-на-Дону) (Харківська, Донецька, Луганська області) державний бюджет 417,01 22,01 60 95 75 145 20
кредитні кошти 903,19 522,79 280,4 100
разом 1 320,2 544,8 340,4 195 75 145 20
161,3 40,9 21,7 26 32,2 27 13,5 М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на Таганрог) (Донецька, Херсонська, Миколаївська, Одеська області) державний бюджет 432,85 75,2 89,3 157,95 110,4
кредитні кошти 248,38 105,38 93 50
разом 681,23 105,38 93 125,2 89,3 157,95 110,4
141,1 51,1 20 20 20 30 Н-20 Слов'янськ - Донецьк - Маріуполь (Донецька область) державний бюджет 431 31 75 95 75 155
кредитні кошти 180,9 180,9
разом 611,9 211,9 75 95 75 155
137,775 54,58 21,5 30,5 10,4 10,4 10,4 Н-03 Житомир - Чернівці (Житомирська, Хмельницька, Чернівецька області) державний бюджет 217,73 21,23 46,5 50 50 50
кредитні кошти 315,48 127,98 87,5 100
разом 533,21 149,21 87,5 146,5 50 50 50
9 4 5 М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на Люблін) (Київська, Волинська області) державний бюджет 27 12 15
кредитні кошти 32,01 32,01
разом 59,01 32,01 12 15
116,1 22,4 27 31 25,7 10 Н-01 Київ - Знам'янка (Київська, Кіровоградська, Черкаська області) державний бюджет 489,19 8,15 75 112,6 148,44 145
кредитні кошти 132,91 21,91 111
разом 622,1 30,06 186 112,6 148,44 145
кілометрів 130,2 26,1 10 41 25,7 18 9,4 Н-07 Київ - Суми - Юнаківка (на Курськ) (Київська, Сумська області) Укравтодор державний бюджет 549,68 4,68 170 115 110 150
кредитні кошти 52,16 7,16 45
разом 601,84 11,84 45 170 115 110 150
67,4 4,8 15,7 27,5 19,4 М-13 Кіровоград - Платонове (на Кишинів) (Кіровоградська, Миколаївська, Одеська області) державний бюджет 193,7 102,9 90,8
кредитні кошти 86,94 3,14 83,8
разом 280,64 3,14 83,8 102,9 90,8
100,1 30,5 13,4 32,2 24 Н-02 Львів - Тернопіль (Львівська, Тернопільська області) державний бюджет 175 5 70 100
кредитні кошти 138,51 41,71 28 68,8
разом 313,51 46,71 28 138,8 100
91,6 33,9 27,7 15 15 Н-09 Мукачеве - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів (Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська області) державний бюджет 133,2 13,2 60 60
кредитні кошти 127,1 37,9 89,2
разом 260,3 51,1 89,2 60 60
102,85 25 30 22,5 16,6 8,75 Н-13 Львів - Самбір - Ужгород (Закарпатська, Львівська області) державний бюджет 232,4 1 40 90 66,4 35
кредитні кошти 119,45 29,45 10 80
разом 351,85 30,45 10 120 90 66,4 35
113,35 40,85 22,4 15,1 20 15 М-05 Київ - Одеса (Київська, Кіровоградська, Черкаська, Одеська області) державний бюджет 242,8 57 56 74 55,8
кредитні кошти 334,48 114,38 120,1 100
разом 577,28 114,38 177,1 156 74 55,8
49,21 33,71 15,5 М-15 Одеса - Рені (на Бухарест) (Одеська область) державний бюджет 49,2 49,2
кредитні кошти 87,69 57,69 30
разом 136,89 57,69 79,2
39,57 27,77 8,2 3,6 М-27 Одеса - Іллічівськ (Одеська область) державний бюджет 25,1 4,5 20,6
кредитні кошти 73,71 33,71 40
разом 98,81 38,21 40 20,6
кілометрів 78,4 22,4 4 24 28 М-22 Полтава - Олександрія (Кіровоградська, Полтавська області) Укравтодор державний бюджет 205,3 4 101,3 100
кредитні кошти 55 27,5 27,5
разом 260,3 31,5 27,5 101,3 100
193,36 22,4 8 37,3 27 63,66 35 М-06 Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) (Київська, Житомирська, Рівненська, Львівська, Закарпатська області) державний бюджет 428,4 8,4 40 82 191 107
кредитні кошти 139,4 28,7 36,7 74
разом 567,8 37,1 36,7 114 82 191 107
164,5 136,8 27,7 М-17 Херсон - Джанкой - Феодосія - Керч (Херсонська область, Автономна Республіка Крим) державний бюджет 147,78 61,78 86
кредитні кошти 514,6 514,6
разом 662,38 576,38 86
165,35 53,5 25 27,8 25 12,5 22 М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на Гомель) (Київська, Чернігівська області) державний бюджет 452,59 13,24 60,5 118,85 105 155
кредитні кошти 179,37 47,07 27,3 105
разом 631,96 60,31 27,3 165,5 118,85 105 155
105,7 17,4 88,3 Н-05 Красноперекопськ - Сімферополь (Автономна Республіка Крим) державний бюджет 102 102
кредитні кошти 320,54 140,04 180,5
разом 422,54 140,04 282,5
87,85 81,85 6 Р-06 Ульяновка - Миколаїв (через Вознесенськ) (Кіровоградська, Миколаївська області) державний бюджет 33,48 33,48
кредитні кошти 174,78 141,78 33
разом 208,25 175,25 33
25 25 М-02 Кіпті - Глухів - Бачівськ (на Брянськ) (Чернігівська, Сумська області) державний бюджет 23,5 23,5
кредитні кошти
разом 23,5 23,5
7 7 Р-38 Богородчани - Гута (Івано-Франківська область) державний бюджет
кредитні кошти 26,28 1,28 25
разом 26,28 1,28 25
кілометрів 1537,699 10 922,799 291,9 129 92 92 інших автомобільних доріг Укравтодор державний бюджет 2631,44 485,21 1481,09 479,39 185,75
кредитні кошти 5660,9 2707,3 1803,24 112,16 338,2 350 350
разом 8292,34 3192,51 3284,33 591,55 523,95 350 350
Разом за завданням 9 -"- 5817,165 1352,46 1612,599 1028,5 741,6 592,86 489,15 -"- 24088,11 6725,54 5445,33 3942,65 2954,6 2577,29 2442,7
у тому числі державний бюджет 12540,89 992,52 1854,09 2757,89 2616,4 2227,29 2092,7
кредитні кошти 11547,21 5733,01 3591,24 1184,76 338,2 350 350
10. Поточний середній ремонт автомобільних доріг місцевого значення -"- 1) поточний середній ремонт автомобільних доріг місцевого значення в: -"-
627 31 154,9 117,9 103,4 112,6 107,2 Автономній Республіці Крим державний бюджет 768,69 170,39 148,6 136,9 156,4 156,4
кредитні кошти 29,19 29,19
разом 797,88 29,19 170,39 148,6 136,9 156,4 156,4
852,6 18,1 230,2 184 153,7 167,3 99,3 Вінницькій області державний бюджет 1045,59 3,4 253,19 210,6 113,6 282,4 182,4
кредитні кошти 14,15 14,15
разом 1059,74 17,55 253,19 210,6 113,6 282,4 182,4
552,91 18,64 137,47 109,9 91,8 99,9 95,2 Волинській області державний бюджет 682,22 151,22 131,9 121,5 138,8 138,8
кредитні кошти 29,33 29,33
разом 711,55 29,33 151,22 131,9 121,5 138,8 138,8
866,61 246,01 172 143,7 156 148,9 Дніпропетровській області державний бюджет 1101,43 270,63 206,3 190,1 217,2 217,2
кредитні кошти
разом 1101,43 270,63 206,3 190,1 217,2 217,2
919,28 96,97 244,81 171 142,9 155,5 108,1 Донецькій області державний бюджет 1135,43 69,91 269,32 205,2 189 216 186
кредитні кошти 171,01 171,01
разом 1306,44 240,92 269,32 205,2 189 216 186
817,23 26,3 126,03 171,3 189,4 155,8 148,4 Житомирській області державний бюджет 965,56 137,76 205,6 189,4 216,4 216,4
кредитні кошти 23,79 23,79
разом 989,35 23,79 137,76 205,6 189,4 216,4 216,4
кілометрів 341,9 37,1 78,4 62,7 52,4 57 54,3 Закарпатській області Укравтодор державний бюджет 392,79 3,6 86,29 75,2 69,3 79,2 79,2
кредитні кошти 21,54 21,54
разом 414,33 25,14 86,29 75,2 69,3 79,2 79,2
670,9 34,2 137,1 138,4 115,6 125,8 119,8 Запорізькій області державний бюджет 825,98 6,84 150,44 166,1 153 174,8 174,8
кредитні кошти 13,99 13,99
разом 839,97 20,83 150,44 166,1 153 174,8 174,8
406,2 5,9 103 82,3 68,8 74,9 71,3 Івано-Франківській області державний бюджет 511,1 113,3 98,8 91 104 104
кредитні кошти 7,7 7,7
разом 518,8 7,7 113,3 98,8 91 104 104
828,542 72,042 153,1 190 132,3 144 137,1 Київській області державний бюджет 941,39 8,5 167,89 190 175 200 200
кредитні кошти 120,85 120,85
разом 1062,24 129,35 167,89 190 175 200 200
556 8 141 112,7 94,2 102,5 97,6 Кіровоградській області державний бюджет 774,04 155,14 135,3 159,2 142,4 182
кредитні кошти 17,3 17,3
разом 791,34 17,3 155,14 135,3 159,2 142,4 182
663,646 106,136 166,41 108,3 90,5 98,5 93,8 Луганській області державний бюджет 719,64 13,3 183,04 130 119,7 136,8 136,8
кредитні кошти 104,79 104,79
разом 824,43 118,09 183,04 130 119,7 136,8 136,8
2115,45 2 85,45 176,7 147,6 1600,7 103 Львівській області державний бюджет 805,87 1 93,17 212 95,3 231,2 173,2
кредитні кошти 12,88 12,88
разом 818,75 13,88 93,17 212 95,3 231,2 173,2
443,61 137,11 84,9 70,9 77,2 73,5 Миколаївській області державний бюджет 560,79 150,79 101,8 93,8 107,2 107,2
кредитні кошти
разом 560,79 150,79 101,8 93,8 107,2 107,2
660,61 13,8 189,41 126,7 105,8 115,2 109,7 Одеській області державний бюджет 831,61 11,3 208,31 152 140 160 160
кредитні кошти 5,21 5,21
разом 836,82 16,51 208,31 152 140 160 160
кілометрів 726,82 2,4 134,82 182,7 152,6 166,1 88,2 Полтавській області Укравтодор державний бюджет 908,75 1,8 147,74 219,3 202 188,11 149,8
кредитні кошти 1,5 1,5
разом 910,25 3,3 147,74 219,3 202 188,11 149,8
437,4 21,8 107 85,5 71,4 77,7 74 Рівненській області державний бюджет 530,76 117,66 102,6 94,5 108 108
кредитні кошти 32,27 32,27
разом 563,03 32,27 117,66 102,6 94,5 108 108
563,42 98,02 128,9 107,7 117,2 111,6 Сумській області державний бюджет 730,16 107,36 154,7 142,5 162,8 162,8
кредитні кошти
разом 730,16 107,36 154,7 142,5 162,8 162,8
365 27,7 86,8 69,4 57,9 63,1 60,1 Тернопільській області державний бюджет 430,54 95,44 83,2 76,7 87,6 87,6
кредитні кошти 163,83 163,83
разом 594,37 163,83 95,44 83,2 76,7 87,6 87,6
495,4 16,5 123,2 98,5 82,3 89,6 85,3 Херсонській області державний бюджет 614,08 2,65 135,53 118,2 108,9 124,4 124,4
кредитні кошти 7,76 7,76
разом 621,84 10,41 135,53 118,2 108,9 124,4 124,4
962,18 73,78 174,9 197,6 165,1 179,7 171,1 Харківській області державний бюджет 1149,61 3,25 191,66 237,1 218,4 249,6 249,6
кредитні кошти 59,81 59,81
разом 1209,42 63,06 191,66 237,1 218,4 249,6 249,6
563,43 17,1 38,63 140,6 117,5 127,8 121,8 Хмельницькій області державний бюджет 742,79 63,49 168,7 155,4 177,6 177,6
кредитні кошти 43,73 43,73
разом 786,52 43,73 63,49 168,7 155,4 177,6 177,6
566,7 1,7 145,4 116,2 97,1 105,7 100,6 Черкаській області державний бюджет 721,53 159,93 139,5 128,5 146,8 146,8
кредитні кошти 4,79 4,79
разом 726,32 4,79 159,93 139,5 128,5 146,8 146,8
217,2 55,9 44,7 37,3 40,6 38,7 Чернівецькій області державний бюджет 278,15 0,9 61,45 53,6 49,4 56,4 56,4
кредитні кошти 0,8 0,8
разом 278,95 1,7 61,45 53,6 49,4 56,4 56,4
кілометрів 530,6 109,8 116,5 97,4 106 100,9 Чернігівській області Укравтодор державний бюджет 683,67 120,67 139,8 128,8 147,2 147,2
кредитні кошти
разом 683,67 120,67 139,8 128,8 147,2 147,2
16,1 3,6 2,9 2,4 3,6 3,6 м. Севастополі державний бюджет 17,72 3,92 3,4 3,2 3,6 3,6
кредитні кошти 0,55 0,55
разом 18,27 0,55 3,92 3,4 3,2 3,6 3,6
Разом за завданням 10 -"- 16766,666 631,096 3408,47 3192,3 2691,7 4320 2523,1 -"- 19756,65 1013,21 3765,73 3789,5 3345,1 4014,91 3828,2
у тому числі державний бюджет 18869,88 126,45 3765,73 3789,5 3345,1 4014,91 3828,2
кредитні кошти 886,76 886,76
Разом за розділом III -"- 22583,83 1983,55 5021,07 4220,8 3433,3 4912,86 3012,25 -"- 43844,75 7738,75 9211,06 7732,15 6299,7 6592,2 6270,9
у тому числі державний бюджет 31410,78 1118,97 5619,82 6547,39 5961,5 6242,2 5920,9
кредитні кошти 12433,97 6619,77 3591,24 1184,76 338,2 350 350
IV. Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування
11. Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування площа ліквідованих пошкоджень та деформацій покриття, тис. кв. метрів 4321 936 865 723 657 597 543 1) експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг державного значення, у тому числі: -"- державний бюджет 13 893,09 2347,32 2827,43 2208,24 2220,1 2145 2145
реалізація пілотного проекту з експлуатаційного обслуговування ділянки автомобільної дороги М-06 Київ - Чоп державний бюджет 168,27 10,1 35,32 49,43 73,42
кошти міжнародних фінансових організацій 994,31 185,57 181,79 252,35 374,6
разом 1162,58 195,67 217,11 301,78 448,02
довжина нанесеної горизонтальної розмітки, тис. кілометрів 101 15 17 17 18 18 16 за контрактами з ліквідації місць та ділянок концентрації дорожньо-транспортних пригод на окремих автомобільних дорогах загального користування Укравтодор державний бюджет 81,6 24 42,11 13,81 1,68
кошти міжнародних фінансових організацій 406,05 107,13 221,26 69,26 8,4
кількість встановлених та замінених дорожніх знаків, тис. одиниць 264 42 44 44 45 46 43 разом 487,65 131,13 263,37 83,07 10,08
кількість ліквідованих місць концентрації дорожньо-транспортних пригод, одиниць 76 10 11 12 13 14 16
частка зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод за наявності дорожнього фактора, відсотків 30 5 5 5 5 5 5
площа ліквідованих пошкоджень та деформацій покриття, тис. кв. метрів 10 089 2184 2023 1687 1534 1394 1267 2) експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг місцевого значення -"- державний бюджет 12808,94 1478,94 2750 2145 2145 2145 2145
довжина нанесеної горизонтальної розмітки, тис. кілометрів 234 35 36 39 40 41 43
кількість встановлених та замінених дорожніх знаків, тис. одиниць 618 98 99 102 104 106 109
кількість ліквідованих місць концентрації дорожньо-транспортних пригод, одиниць 178 23 25 28 31 34 37 Укравтодор
частка зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод за наявності дорожнього фактора, відсотків 71 11 12 12 12 12 12
Разом за завданням 11 -"- 28102,39 4118,96 5980,48 4674,85 4748,1 4290 4290
у тому числі державний бюджет 26702,03 3826,26 5577,43 4353,24 4365,1 4290 4290
кошти міжнародних фінансових організацій 1400,36 292,7 403,05 321,61 383
Разом за розділом IV -"- 28102,39 4118,96 5980,48 4674,85 4748,1 4290 4290
у тому числі державний бюджет 26702,03 3826,26 5577,43 4353,24 4365,1 4290 4290
у тому числі співфінансування 249,87 34,1 77,43 63,24 75,1
кошти міжнародних фінансових організацій 1400,36 292,7 403,05 321,61 383
V. Забезпечення інноваційного розвитку дорожньої галузі
12. Забезпечення інноваційного розвитку дорожньої галузі кількість придбаного вимірювального та лабораторного обладнання, приладів, навчальної дорожньої техніки, одиниць 350 70 70 70 70 70 1) забезпечення розвитку матеріально-технічної бази науково-дослідних і проектних інститутів та навчальних центрів дорожньої галузі -"- державний бюджет 52 12 10 10 10 10
кількість проведених науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, одиниць 866 135 145 147 149 140 150 2) проведення наукових досліджень щодо функціонування та розвитку дорожньої галузі Укравтодор державний бюджет 153 23 24 25 26 27 28
3) забезпечення міжнародної та концесійної діяльності, утримання галузевих медичних установ -"- -"- 155 22,8 23,9 25,1 26,4 27,7 29,1
4) здійснення інституційного розвитку під час реалізації проектів міжнародних фінансових організацій -"- кошти міжнародних фінансових організацій 29,2 6,7 9,7 9,4 3,4
5) забезпечення розвитку виробничих потужностей дорожніх підприємств -"- кредитні кошти 1313 150 210 221 232 244 256
6) створення та забезпечення функціонування інформаційної системи дорожнього господарства -"- державний бюджет 362,7 85,7 103 58 58 58
Разом за розділом V -"- 2064,9 202,5 365,3 393,5 355,8 366,7 381,1
у тому числі державний бюджет 722,7 45,8 145,6 163,1 120,4 122,7 125,1
кошти міжнародних фінансових організацій 29,2 6,7 9,7 9,4 3,4
кредитні кошти 1313 150 210 221 232 244 256
VI. Виконання зобов'язань за кредитами, отриманими під гарантію Уряду
13. Погашення зобов'язань за кредитами, отриманими під гарантію Уряду 1) здійснення бюджетних видатків на виконання боргових зобов'язань Мінфін державний бюджет
у тому числі:
46724,88 7471,8 8797,01 9910,97 9976,3 10568,8
загальний фонд 39253,08 8797,01 9910,97 9976,3 10568,8
спеціальний фонд 7471,8 7471,8
кредитні кошти 8084,3 8084,3
кошти міжнародних фінансових організацій 56,8 29,4 23,5 3,9
Разом за розділом VI 54865,98 7501,2 8107,8 8797,01 9914,87 9976,3 10568,8
у тому числі державний бюджет 46724,88 7471,8 8797,01 9910,97 9976,3 10568,8
у тому числі:
загальний фонд 39253,08 8797,01 9910,97 9976,3 10568,8
спеціальний фонд 7471,8 7471,8
кредитні кошти 8084,3 8084,3
кошти міжнародних фінансових організацій 56,8 29,4 23,5 3,9
Разом за Програмою 214034,17 28973,71 32207,64 34233,56 39403,66 39986,2 39229,4
у тому числі державний бюджет 133582,03 13548,14 14653,78 24139,23 26020,38 26891,1 28329,4
у тому числі:
загальний фонд 39253,08 8797,01 9910,97 9976,3 10568,8
спеціальний фонд 94328,95 13548,14 14653,78 15342,22 16109,41 16914,8 17760,6
кредитні кошти 42359,8 12275,5 14084,3 4000 4000 4000 4000
кошти міжнародних фінансових організацій 18092,34 3150,07 3469,56 3094,33 4383,28 3095,1 900
інші джерела (кошти інвесторів) 20000 3000 5000 6000 6000

................
Перейти до повного тексту