1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 26 травня 2004 р. № 693
Київ
Про затвердження Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 980 від 16.09.2009 № 1408 від 26.12.2011 № 256 від 28.03.2012 № 885 від 26.09.2012 № 1178 від 10.11.2023 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу (додається).
2. Визнати такими, що втратили чинність:
Порядок накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 997 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 37, с. 31);
пункт 50 змін, що вносяться до актів Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 1998 р. № 1336 "Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України з питань діяльності державної податкової служби" (Офіційний вісник України, 1998 р., № 34, ст. 1277);
підпункт 1 пункту 8 змін і доповнень, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України з питань визначення джерел фінансування органів державної влади, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2000 р. № 501 (Офіційний вісник України, 2000 р., № 12, ст. 457).

Прем'єр-міністр України

В.ЯНУКОВИЧ

Інд. 28


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 травня 2004 р. № 693
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 10 листопада 2023 р. № 1178
)
ПОРЯДОК
накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу
( Пункти 5, 14, 15 та 20 цього Порядку в редакції Постанови КМ № 1178 від 10.11.2023 набирають чинності одночасно із Законом України від 17 лютого 2022 р. № 2073-IX - 15.12.2023 згідно з Постановою КМ № 1178 від 10.11.2023 )
1. Цей Порядок визначає механізм накладення Держпродспоживслужбою та її територіальними органами на рекламодавців, виробників реклами та розповсюджувачів реклами (далі - суб’єкт реклами) штрафів за порушення законодавства про рекламу (крім штрафів, накладення яких належить виключно до компетенції Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, Антимонопольного комітету, КРАІЛ, Національного банку).
2. Підставою для розгляду справи про порушення законодавства про рекламу (далі - справа) та накладення штрафу є протокол, що складається посадовими особами Держпродспоживслужби або її територіальних органів.
3. Рішення про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу, передбачені статтею 27 Закону України "Про рекламу", приймають Голова Держпродспоживслужби, його заступники, керівники територіальних органів Держпродспоживслужби та їх заступники (далі - уповноважені особи).
4. Уповноважена особа розпочинає розгляд справи не пізніше трьох робочих днів з дня оформлення протоколу, зазначеного у пункті 2 цього Порядку.
5. Уповноважена особа з урахуванням положень статті 32 Закону України "Про адміністративну процедуру" повідомляє суб’єкту реклами про дату, час та місце розгляду справи поштовим відправленням, технічними засобами електронних комунікацій або шляхом вручення повідомлення суб’єкту реклами або його представнику, якщо суб’єкт реклами сповістив уповноважену особу про відповідне уповноваження свого представника на отримання повідомлень, про що на копії повідомлення, яка залишається в уповноваженої особи, робиться відповідна позначка, засвідчена підписом такого представника.

................
Перейти до повного тексту