- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 2 серпня 2008 р. N 689 Київ |
Про затвердження Порядку використання у 2008 році субвенцій з державного бюджету обласним бюджетам Вінницької, Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей, міському бюджету м. Чернівців для ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 707 від 06.08.2008
N 708 від 11.08.2008
N 737 від 20.08.2008
N 765 від 27.08.2008
N 821 від 03.09.2008
N 844 від 10.09.2008
N 904 від 01.10.2008
N 946 від 30.10.2008
N 972 від 16.10.2008 )
Затвердити Порядок використання у 2008 році субвенцій з державного бюджету обласним бюджетам Вінницької, Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей, міському бюджету м. Чернівців для ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 р. (додається).
Прем'єр-міністр України | Ю.ТИМОШЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2 серпня 2008 р. N 689
ПОРЯДОК
використання у 2008 році субвенцій з державного бюджету ( 107-17 ) обласним бюджетам Вінницької, Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей, міському бюджету м. Чернівців для ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року
1. Цей Порядок визначає механізм використання субвенцій з
державного бюджету обласним бюджетам Вінницької, Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей, міському бюджету м. Чернівців для ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 р. (далі - субвенція).
2. Субвенція спрямовується на:
1) виплату часткової допомоги сім'ям, які постраждали внаслідок стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 р. (далі - допомога), зокрема для:
будівництва та придбання житла;
капітального та поточного ремонту пошкодженого житла;
відшкодування вартості зруйнованих господарських приміщень, втраченого майна і сільськогосподарської продукції на городах та присадибних ділянках;
оздоровлення дітей з постраждалих сімей;
2) проведення медичних, санітарних і протиепідемічних (профілактичних) заходів;
3) відновлення:
приміщень установ, організацій та закладів бюджетної сфери, будівель, що перебувають у комунальній власності;
( Абзац другий підпункту 3 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 844 від 10.09.2008 )
вулиць, доріг, мостів та інших об'єктів дорожнього господарства, що перебувають у комунальній власності;
об'єктів житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності (пошкоджених конструкцій водозаборів, систем водопостачання та водовідведення, пошкоджених конструкцій очисних споруд, каналізаційних колекторів, систем теплопостачання, роботи з благоустрою населених пунктів, пов'язані з розчищенням територій, відновленням засобів і обладнання зовнішнього освітлення, будівель і споруд системи збирання і вивезення відходів, відновлення функціонування дренажних систем);
допоміжних приміщень, технічного обладнання, яке розміщене в таких приміщеннях, покрівлі та прибудинкової території багатоквартирних житлових будинків, що перебувають у комунальній власності;
( Підпункт третій пункту 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ
N 904 від 01.10.2008 )
об'єктів водного господарства, що перебувають у комунальній власності;
об'єктів газопостачання, що перебувають у комунальній власності, а також об'єктів газопостачання (газопроводів-відводів), будівництво яких здійснювалося за рахунок коштів населення;
4) часткове відшкодування збитків сільськогосподарських підприємств та науково-дослідних установ;
( Підпункт 4 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 946 від 30.10.2008 )
5) будівництво артезіанських свердловин;
( Пункт 2 доповнено підпунктом 5 згідно з Постановою КМ
N 707 від 06.08.2008 )
6) виготовлення проектно-кошторисної документації;
( Пункт 2 доповнено підпунктом 6 згідно з Постановою КМ
N 707 від 06.08.2008 )
7) будівництво (завершення будівництва) систем водопостачання замість пошкоджених внаслідок стихії (за погодженням з Мінфіном).
( Пункт 2 доповнено підпунктом 7 згідно з Постановою КМ
N 972 від 16.10.2008 )
3. Мінфін за пропозиціями Вінницької, Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької облдержадміністрацій (далі - облдержадміністрації) та виконавчого органу Чернівецької міської ради протягом одного робочого дня вносить зміни до розпису
Державного бюджету України на 2008 рік (далі - розпис державного бюджету) та надсилає відповідні довідки до Державного казначейства.
4. Державне казначейство:
1) надсилає копії довідки про внесення змін до розпису державного бюджету протягом одного робочого дня облдержадміністраціям та виконавчому органу Чернівецької міської ради;
3) перераховує субвенцію облдержадміністраціям та виконавчому органу Чернівецької міської ради у межах установлених бюджетних призначень протягом перших двох робочих днів місяця, а у разі внесення змін до розпису державного бюджету - протягом двох робочих днів після отримання відповідних довідок згідно з Порядком перерахування дотації вирівнювання, додаткової дотації на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів та субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам, коштів, що передаються до державного бюджету з місцевих бюджетів, а також міжбюджетних трансфертів між місцевими бюджетами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р.
N 490 (Офіційний вісник України, 2002 р., N 15, ст. 807; 2003 р., N 14, ст. 617; 2007 р., N 6, ст. 226), та цим Порядком.
5. Облдержадміністрації після надходження копії довідки про внесення змін до розпису державного бюджету забезпечують протягом двох робочих днів:
підготовку та подання до обласної ради проекту рішення про внесення відповідних змін до обласного бюджету;
у разі неможливості прийняття рішення на сесії обласної ради облдержадміністрація забезпечує розподіл субвенції між головним розпорядниками коштів обласного бюджету, районними та міськими (міст обласного значення) бюджетами за напрямами, зазначеними у пункті 2 цього Порядку, та в установленому порядку оформляє розподіл спільним розпорядженням голів облдержадміністрації та обласної ради з наступним його затвердженням обласною радою. Копії розпоряджень надсилаються Мінфіну, обласному управлінню Державного казначейства, райдержадміністраціям та виконавчим органам міських (міст обласного значення) рад. Під час розподілу субвенції враховуються у повному обсязі видатки на надання допомоги громадянам в сумі, визначеній цим Порядком, а обсяги видатків на інші напрями - за визначенням облдержадміністрації.
6. Виконавчий орган Чернівецької міської ради після отримання копії довідки про внесення змін до розпису державного бюджету забезпечує протягом двох робочих днів:
підготовку та подання до міської ради проекту рішення про внесення відповідних змін до міського бюджету;
у разі неможливості прийняття рішення на сесії міської ради виконавчий орган Чернівецької міської ради забезпечує розподіл субвенції за напрямами, зазначеними у пункті 2 цього Порядку, та в установленому порядку оформляє розподіл спільним розпорядженням керівника виконавчого органу Чернівецької міської ради та голови міської ради з наступним його затвердженням Чернівецькою міською радою. Копії розпорядження надсилаються Мінфіну та органу Державного казначейства, в якому обслуговуються кошти міського бюджету.
7. Протягом двох робочих днів після отримання субвенції:
облдержадміністрації та виконавчий орган Чернівецької міської ради перераховують отримані суми субвенції на рахунки обласного та міського бюджету для обліку доходів місцевих бюджетів, відкриті в органах Державного казначейства;
облдержадміністрації забезпечують перерахування субвенції відповідно до затвердженого розподілу на рахунки головних розпорядників коштів обласного бюджету, районних та міських (міст обласного значення) бюджетів, відкриті в органах Державного казначейства.
8. Райдержадміністрації та виконавчі органи міських (міст обласного значення) рад після отримання рішення про виділення субвенції протягом двох робочих днів:
забезпечують підготовку та подання до відповідної місцевої ради проекту рішення про внесення змін до місцевого бюджету;
у разі неможливості прийняття рішення на сесії місцевої ради райдержадміністрації та виконавчі органи міських (міст обласного значення) рад забезпечують розподіл субвенції між головним розпорядниками коштів відповідного місцевого бюджету та в установленому порядку оформляють розподіл спільним розпорядженням голів райдержадміністрації та районної ради або керівника виконавчого органу міської ради та голови міської ради з наступним затвердженням відповідно районною та міською радою. Копії розпорядження надсилаються облдержадміністраціям та органам Державного казначейства, в яких обслуговуються кошти відповідного місцевого бюджету.
9. Фінансові органи обласних, районних держадміністрацій та виконавчих органів міських (міст обласного значення) рад протягом одного робочого дня після отримання рішень (розпоряджень) про виділення субвенції вносять зміни до розписів місцевих бюджетів.
10. Субвенція у першу чергу спрямовується для надання допомоги постраждалим сім'ям в сумах, визначених цим Порядком, оздоровлення дітей з постраждалих сімей, відновлення водопостачання в житлових будинках та населених пунктах, діяльності загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів, закладів охорони здоров'я, проведення медичних, санітарних і протиепідемічних (профілактичних) заходів. На інші заходи субвенція спрямовується у черговості, визначеній облдержадміністраціями та виконавчим органом Чернівецької міської ради.
( Пункт 10 в редакції Постанови КМ
N 737 від 20.08.2008 )
11. Для надання допомоги:
списки громадян, яким надаватиметься допомога на сім'ю, складаються та затверджуються райдержадміністраціями та виконавчими органами міських (міст обласного значення) рад, а списки таких громадян, які проживають у м. Чернівцях, складаються і затверджуються виконавчим органом Чернівецької міської ради;
списки громадян, сім'я яких підлягає відселенню з житлового будинку (квартири) у зв'язку з тим, що він розташований у зоні підвищеного ризику (пошкоджений житловий будинок (квартира), який може бути протягом найближчого часу підтоплений, або житловий будинок (квартира), який протягом найближчого часу може бути пошкоджений внаслідок зсуву), складаються райдержадміністраціями та виконавчими органами міських (міст обласного значення) рад і затверджуються облдержадміністраціями, а списки таких громадян, які проживають у м. Чернівцях, складаються і затверджуються виконавчим органом Чернівецької міської ради.
Списки громадян для надання остаточної суми допомоги відповідно до пункту 15 цього Порядку складаються на підставі актів обстеження, що проводяться відповідно до Порядку обстеження майна, пошкодженого унаслідок стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 липня 2008 р.
N 688.
На підставі зазначених списків органи соціального захисту населення райдержадміністрацій, органів міських (міст обласного значення) рад або виконавчого органу Чернівецької міської ради оформлюють в установленому порядку документи, необхідні для перерахування коштів за бажанням одержувача допомоги Українському державному підприємству поштового зв'язку "Укрпошта" або Ощадбанку.
( Пункт 11 в редакції Постанови КМ
N 707 від 06.08.2008 )
12. У разі коли одержувач допомоги виявив бажання одержувати допомогу через Ощадбанк, але не має відкритого рахунка у зазначеному банку, органи соціального захисту населення райдержадміністрацій та виконавчих органів міських (міст обласного значення) рад або виконавчий орган Чернівецької міської ради для виплати допомоги складають списки таких одержувачів.
На підставі цих списків та договорів, укладених між установами Ощадбанку та органами соціального захисту населення райдержадміністрацій та виконавчих органів міських (міст обласного значення) рад або виконавчого органу Чернівецької міської ради, відкриваються вкладні (депозитні) рахунки одержувачам допомоги.
Особа, яка від імені відповідного органу соціального захисту населення відкриває вкладні (депозитні) рахунки одержувача допомоги, повинна пред'явити паспорт або документ, що його замінює, і документ, що підтверджує її повноваження, та подати:
документи (копії документів, засвідчені в установленому порядку), на підставі яких банк може ідентифікувати відповідний орган соціального захисту населення;
списки одержувачів допомоги.
Розпорядження коштами на вкладному (депозитному) рахунку здійснюється одержувачем допомоги лише після його ідентифікації банком.
Оплата послуг, які надаються державним підприємством поштового зв'язку "Укрпошта" та Ощадбанком, здійснюється за рахунок субвенції.
За зверненням одержувача допомоги райдержадміністрації та виконавчі органи міських рад можуть спрямувати суму допомоги безпосередньо на будівництво (придбання) житла.
( Пункт 12 в редакції Постанови КМ
N 707 від 06.08.2008 )
13. За рахунок субвенції здійснюється часткова виплата допомоги (аванс) у такому розмірі:
50 тис. гривень - для першої категорії постраждалих сімей, в яких житловий будинок (квартиру) зруйновано, або він не підлягає відновленню, чи сім'я підлягає відселенню з житлового будинку (квартири) у зв'язку з тим, що він розташований у зоні підвищеного ризику (пошкоджений житловий будинок (квартира), який може бути протягом найближчого часу підтоплений, або житловий будинок (квартира), який протягом найближчого часу може бути пошкоджений внаслідок зсуву);
20 тис. гривень - для другої категорії постраждалих сімей, в яких пошкоджений житловий будинок (квартира) підлягає капітальному ремонту або має істотні пошкодження (непридатні для експлуатації підлога, віконні та дверні блоки, внутрішньобудинкові мережі газо-, водо-, електропостачання, має місце відшарування зовнішньої або внутрішньої штукатурки);
5 тис. гривень - для третьої категорії постраждалих сімей, в яких пошкоджений житловий будинок (квартира) підлягає поточному ремонту та втрачене майно (з розрахунку 4 тис. гривень на поточний ремонт і 1 тис. гривень на відшкодування вартості втраченого майна).
Зазначені суми зменшуються на суми допомоги, виплачені відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 липня 2008 р.
N 1008 "Про виділення коштів для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року".
( Пункт 13 в редакції Постанови КМ
N 707 від 06.08.2008 )
13-1. За рахунок субвенції здійснюється виплата останньої авансової суми допомоги у такому розмірі:
100 тис. гривень - для першої категорії постраждалих сімей, в яких житловий будинок (квартиру) зруйновано або він не підлягає відновленню, чи сім'я підлягає відселенню із житлового будинку (квартири) у зв'язку з тим, що він розташований у зоні підвищеного ризику (пошкоджений житловий будинок (квартира), який може бути протягом найближчого часу підтоплений, або житловий будинок (квартира), який протягом найближчого часу може бути пошкоджений внаслідок зсуву);
30 тис. гривень - для другої категорії постраждалих сімей, в яких пошкоджений житловий будинок (квартира) підлягає капітальному ремонту або має істотні пошкодження (непридатні для експлуатації підлога, віконні та дверні блоки, внутрішньобудинкові мережі газо-, водо-, електропостачання, має місце відшарування зовнішньої або внутрішньої штукатурки).
Зазначені суми зменшуються на суми допомоги, виплачені відповідно до пункту 13 цього Порядку та розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 липня 2008 р.
N 1008 "Про виділення коштів для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року".
( Порядок доповнено пунктом 13-1 згідно з Постановою КМ
N 737 від 20.08.2008 )
14. Допомога виплачується власнику (співвласнику) житлового будинку (квартири), членові житлово-будівельного кооперативу, садового товариства. Допомога співвласникам виплачується пропорційно площі будинку, яка належить кожному з них.
У разі смерті осіб, зазначених в абзаці першому цього пункту, допомога виплачується до встановлення права власності на:
житловий будинок (квартиру) або дачний будинок - дієздатним членам сім'ї, які на момент смерті власника будинку були у ньому зареєстровані, а у разі, коли зареєстровані тільки недієздатні особи або особи, цивільна дієздатність яких обмежена, - опікуну, піклувальнику;
................Перейти до повного тексту