1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 10 липня 2019 р. № 677
Київ
Про затвердження Порядку проведення конкурсу на будівництво генеруючої потужності та виконання заходів з управління попитом
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 718 від 22.07.2020 № 1041 від 06.10.2021 )
Відповідно до частини сьомої статті 29 Закону України "Про ринок електричної енергії" Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Порядок проведення конкурсу на будівництво генеруючої потужності та виконання заходів з управління попитом, що додається.
Прем'єр-міністр України В.ГРОЙСМАН
Інд. 37
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 10 липня 2019 р. № 677
ПОРЯДОК
проведення конкурсу на будівництво генеруючої потужності та виконання заходів з управління попитом
( У тексті Порядку слово "Міненерговугілля" у всіх відмінках замінено словом "Міненерго" згідно з Постановами КМ № 718 від 22.07.2020, № 1041 від 06.10.2021 )
Загальні питання
1. Цей Порядок визначає процедуру проведення конкурсу на будівництво генеруючої потужності та виконання заходів з управління попитом, які, зокрема, включають заходи з будівництва нової генеруючої потужності, проведення реконструкції (модернізації) діючої генеруючої потужності, продовження строку експлуатації енергоблоків атомних електростанцій (далі - конкурс).
2. Дія цього Порядку поширюється на суб’єктів господарювання, які мають намір:
побудувати нову генеруючу потужність;
провести реконструкцію (модернізацію) діючої генеруючої потужності;
продовжити строк експлуатації енергоблоків атомних електростанцій;
виконати заходи з управління попитом.
Учасникам ринку, яким надається або надавалася підтримка та/або компенсація витрат, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, модернізацією, ремонтом та/або експлуатацією електроустановок об’єкта електроенергетики, шляхом застосування механізму покладення спеціального обов’язку для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії відповідно до положень Закону України "Про ринок електричної енергії" (далі - Закон) не може бути надано підтримку та/або компенсацію витрат, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, модернізацією, ремонтом та/або експлуатацією електроустановок об’єкта електроенергетики, за яким уже надавалася або надається підтримка та/або компенсація таких витрат.
3. Терміни, що вживаються в цьому Порядку, мають таке значення:
1) гарантійне забезпечення - загальний обсяг фінансового забезпечення у вигляді банківської гарантії та/або грошового внеску, що надається як гарантія виконання зобов’язань учасника конкурсу та/або переможця конкурсу перед оператором системи передачі за результатами відповідного конкурсу;
2) гранична ціна закупівлі - встановлена Кабінетом Міністрів України максимальна можлива ціна закупівлі 1 МВт послуги із забезпечення розвитку генеруючої потужності та/або послуг з виконання заходів з управління попитом, яка встановлюється у національної валюті, перераховується в євро за курсом, встановленим Національним банком на дату оголошення конкурсу;
3) максимальна величина додаткової потужності - визначений умовами конкурсу максимальний обсяг потужності, виражений у МВт, що може бути запропонований учасником конкурсу для надання послуги із забезпечення розвитку генеруючої потужності;
4) мінімальна величина додаткової потужності - визначений умовами конкурсу мінімальний обсяг потужності, виражений у МВт, що може бути запропонований учасником конкурсу для надання послуги із забезпечення розвитку генеруючої потужності;
5) плата за послугу з виконання заходів з управління попитом - відшкодування переможцю конкурсу витрат, пов’язаних із наданням послуги з виконання заходів з управління попитом, визначеної умовами конкурсу згідно з його конкурсною пропозицією, що здійснюється в національній валюті;
6) плата за послугу із забезпечення розвитку генеруючої потужності - відшкодування переможцю конкурсу витрат, пов’язаних із наданням послуги, визначеної умовами конкурсу згідно з його ціновою пропозицією, що здійснюється в національній валюті;
7) учасник конкурсу - суб’єкт господарювання чи об’єднання суб’єктів господарювання (статутне чи договірне), який подав конкурсну пропозицію відповідно до вимог конкурсної документації та цього Порядку. До складу учасників конкурсу та їх поручителів (гарантів) не можуть входити юридичні та фізичні особи держави, визнаної в установленому законодавством порядку державою-агресором чи державою-окупантом щодо України, у тому числі особи, які мають контролера чи кінцевого бенефіціара на території такої держави;
( Підпункт 7 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 06.10.2021 )
8) цінова пропозиція учасника конкурсу - заявлена учасником конкурсу пропозиція щодо величини ціни надання послуги із забезпечення розвитку генеруючої потужності та/або заходів з управління попитом на 1 МВт потужності, яка заявлена учасником конкурсу.
Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Господарському кодексі України та Законах України "Про ринок електричної енергії", "Про публічні закупівлі", "Про державну допомогу суб’єктам господарювання", "Про Антимонопольний комітет України".
4. Конкурс проводиться з дотриманням таких принципів:
1) забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників;
2) відкритості та прозорості;
3) недискримінації учасників;
4) об’єктивної і неупередженої оцінки конкурсних пропозицій учасників конкурсу;
5) запобігання корупційним діям і зловживанням під час проведення конкурсу.
Ініціювання конкурсу
5. Оператор системи передачі протягом 30 календарних днів з дня затвердження Регулятором звіту з оцінки відповідності (достатності) генеруючих потужностей та результатів проведення моніторингу безпеки постачання електричної енергії подає Міненерго висновки та пропозиції щодо:
( Абзац перший пункту 5 в редакції Постанови КМ № 1041 від 06.10.2021 )
1) необхідності проведення конкурсу разом з відповідним обґрунтуванням;
2) обсягу закупівлі необхідної генеруючої потужності та/або заходів з управління попитом;
3) мінімальної та максимальної величини додаткової потужності та/або величин (обсягів) впливу на графік електричного навантаження внаслідок виконання заходів з управління попитом;
4) технічних вимог, включаючи технічні характеристики генеруючих потужностей та/або обладнання, з використанням якого виконані заходи з управління попитом.
6. У разі застосування як стимулу плати за послугу із забезпечення розвитку генеруючих потужностей та/або заходів з управління попитом Міненерго звертається до Регулятора із запитом щодо граничної ціни закупівлі послуги із забезпечення розвитку генеруючих потужностей та/або заходів з управління попитом, який протягом 20 робочих днів з дня надходження такого запиту подає відповідні пропозиції.
У разі застосування інших стимулів, визначених Законом, Міненерго опрацьовує разом з Регулятором та у разі потреби з іншими центральними органами виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також оператором системи передачі пропозиції щодо визначення виду, розміру (в тому числі граничної ціни закупівлі).
Результатом такого опрацювання є розроблення узгоджених пропозицій, на основі яких готується проект акта Кабінету Міністрів України.
( Пункт 6 в редакції Постанови КМ № 1041 від 06.10.2021 )
7. Міненерго протягом 60 календарних днів з дня отримання висновків та пропозицій оператора системи передачі готує проект рішення про проведення конкурсу із застосуванням стимулів, визначених положеннями Закону, та подає Кабінетові Міністрів України.
( Пункт 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 06.10.2021 )
8. Рішення про проведення конкурсу приймає Кабінет Міністрів України за поданням Міненерго і визначає:
1) строки проведення конкурсу;
2) обсяг закупівлі необхідної генеруючої потужності та/або заходів з управління попитом;
3) стимули та порядок їх застосування для переможця конкурсу, в тому числі граничну ціну закупівлі послуги із забезпечення розвитку генеруючої потужності та мінімальний граничний строк оплати наданої послуги в разі застосування як стимулу плати за послугу із забезпечення розвитку генеруючих потужностей;
4) максимальний граничний строк введення генеруючої потужності в експлуатацію та/або початку виконання заходів з управління попитом;
5) мінімальну та максимальну величину додаткової потужності та/або значення величин (обсягів) впливу на графік електричного навантаження у результаті виконання заходів з управління попитом;
6) вимоги щодо мінімального строку гарантованої (проектної) експлуатації (годин напрацювання) обладнання після введення в експлуатацію генеруючої потужності та/або заходів з управління попитом;
7) основні технічні вимоги, включаючи технічні характеристики генеруючих потужностей для забезпечення необхідних режимів роботи генеруючих потужностей та/або обладнання для виконання заходів з управління попитом.
9. Рішення Кабінету Міністрів України про проведення конкурсу та умови проведення такого конкурсу оприлюднюється на офіційних вебсайтах Міненерго та оператора системи передачі та повідомляється Секретаріатові Енергетичного Співтовариства не пізніше ніж через п’ять робочих днів з дня його прийняття.
Формування конкурсної комісії
10. У разі застосування як стимулу плати за послугу із забезпечення розвитку генеруючих потужностей та/або заходів з управління попитом наказом Міненерго утворюється протягом 30 календарних днів з дати прийняття рішення Кабінету Міністрів України про проведення конкурсу комісія з проведення конкурсу на будівництво генеруючої потужності та виконання заходів з управління попитом (далі - конкурсна комісія). Повноваження та регламент роботи конкурсної комісії визначається Положенням про комісію з проведення конкурсу на будівництво генеруючої потужності та виконання заходів з управління попитом згідно з додатком.
У разі застосування як стимулу механізму державно-приватного партнерства утворення конкурсної комісії здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про державно-приватне партнерство" .
У разі застосування інших стимулів Міненерго готує проект рішення Кабінету Міністрів України про порядок формування та роботи конкурсної комісії з урахуванням особливостей застосування відповідних стимулів та подає його Кабінетові Міністрів України. Після прийняття відповідного рішення Кабінетом Міністрів України здійснюється формування конкурсної комісії та уповноваженими на це органами забезпечується робота такої комісії.
Вимоги до конкурсної документації та учасників конкурсу
11. Оператор системи передачі не пізніше ніж через два місяці з дня прийняття відповідного рішення Кабінетом Міністрів України про проведення конкурсу розробляє конкурсну документацію і подає її на затвердження конкурсної комісії.
( Абзац перший пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 06.10.2021 )
Конкурсна документація викладається українською та англійською мовами.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
12. Затверджена конкурсна документація оприлюднюється протягом п’яти календарних днів на офіційних веб-сайтах Міненерго, оператора системи передачі та надається Секретаріатові Енергетичного Співтовариства.
( Пункт 12 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 06.10.2021 )
13. Конкурсна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
14. Конкурсна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників конкурсу.
15. Одночасно з оприлюдненням конкурсної документації конкурсна комісія запрошує уповноважених представників суб’єктів господарювання, які мають намір брати участь у конкурсі з будівництва нової генеруючої потужності, проведення реконструкції або модернізації, на нараду щодо вимог до конкурсної документації, умов договорів, процедур, яких повинні дотримуватися всі учасники конкурсу, шляхом розміщення інформаційного повідомлення на офіційному веб-сайті Міненерго та оператора системи передачі із зазначенням часу та місця проведення такої наради у строк не раніше ніж через 20 календарних днів та не пізніше ніж через 30 календарних днів з дати оприлюднення конкурсної документації проводить таку нараду.
16. Після проведення наради конкурсна комісія може прийняти рішення щодо внесення змін до конкурсної документації, які затверджуються протоколом конкурсної комісії. У разі прийняття такого рішення конкурсна документація із змінами не пізніше ніж через 15 календарних днів з дати проведення наради оприлюднюється українською та англійською мовами на офіційних веб-сайтах Міненерго, оператора системи передачі та надається Секретаріатові Енергетичного Співтовариства. У разі наявності розбіжностей у текстах, викладених українською та англійською мовами, визначальним є текст, викладений українською мовою.
17. У конкурсній документації не підлягають змінам умови, які визначені відповідним рішенням Кабінету Міністрів України щодо проведення конкурсу.
18. Конкурсна документація повинна містити, зокрема:
1) інструкцію з підготовки та подання конкурсної пропозиції;
2) перелік документів учасника конкурсу та вимоги до них;
3) кваліфікаційні вимоги до учасника конкурсу, що повинні, зокрема, містити вимоги щодо наявності досвіду реалізованого проекту з реконструкції та/або модернізації енергетичного устаткування та/або нового будівництва електростанції із встановленою потужністю не менше 20 МВт.
Під наявністю досвіду реалізованого проекту слід розуміти, що учасник конкурсу або його поручитель (гарант) був замовником та/або генеральним підрядником та/або на договірних підставах виконував функції підрядника з виконання робіт на об’єктах енергетики з реконструкції та/або модернізації енергетичного обладнання та/або нового будівництва об’єктів енергетики, що підтверджується:
( Абзац другий підпункту 3 пункту 18 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 06.10.2021 )
свідоцтвом про відповідність збудованого об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил та/або сертифікатом відповідності, та/або сертифікатом та/або декларацією про готовність об’єкта до експлуатації, що видані та/або зареєстровані ДІАМ, в частині надання (отримання, реєстрації), відмови у видачі чи анулювання (скасування) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів та/або органами державного архітектурно-будівельного контролю відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" - для об’єктів на території України;
( Абзац третій підпункту 3 пункту 18 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 06.10.2021 )
документом про введення об’єкта будівництва та/або об’єкта реконструкції, та/або об’єкта модернізації в експлуатацію, який передбачений законодавством країни розташування об’єкта, - для об’єктів на території інших країн;
документами фінансової звітності (балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів тощо) за попередній календарний або фінансовий рік (річні та/або квартальні тощо) або документів фінансової звітності (балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів тощо) у разі провадження учасником конкурсу господарської діяльності менше одного року;
описом структури фінансування та/або моделі фінансування етапів спорудження (проектування, будівництва, введення в експлуатацію) заявленої генеруючої потужності та/або виконання заходів з управління попитом та відповідних розрахунків щодо обґрунтування його обсягу.
У разі проведення конкурсу з виконання заходів з управління попитом кваліфікаційні вимоги до учасника конкурсу, визначені у цьому підпункті, щодо наявності досвіду реалізованого проекту з реконструкції та/або модернізації енергетичного устаткування та/або нового будівництва електростанції із встановленою потужністю не менше 20 мВт не застосовуються.
У разі коли учасник конкурсу має поручителя (гаранта), зазначеним кваліфікаційним вимогам повинен відповідати поручитель (гарант).
( Підпункт 3 пункту 18 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1041 від 06.10.2021 )
У такому разі учасник подає договір поруки з таким поручителем (гарантом) на користь замовника послуги (оператора системи передачі) щодо гарантії виконання ним зобов’язань, визначених договором з переможцем конкурсу;
( Підпункт 3 пункту 18 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1041 від 06.10.2021 )
4) кваліфікаційні вимоги до пропозиції учасника конкурсу, що повинні, зокрема, містити інформацію про:
основні технічні вимоги, включаючи технічні характеристики генеруючих потужностей та/або обладнання для виконання заходів з управління попитом, а також обсяг даних, які підтверджують відповідність технічних параметрів заявленої генеруючої потужності та/або заходів з управління попитом вимогам кодексу системи передачі;
мінімальну та максимальну величину пропозицій додаткової потужності та/або значення величин (обсягів) впливу на графік електричного навантаження у результаті виконання заходів з управління попитом;
необхідні режими роботи генеруючої потужності та/або обладнання для виконання заходів з управління попитом;
максимальний граничний строк введення об’єкта у промислову експлуатацію;
мінімальний строк гарантованої (проектної) експлуатації (години напрацювання) обладнання генеруючої потужності та/або заходів з управління попитом;
мінімальний строк оплати наданої послуги із забезпечення розвитку генеруючої потужності та/або заходів з управління попитом, що визначений постановою Кабінету Міністрів України про проведення конкурсу;
5) вимоги до складу, форми, строку дії гарантійного забезпечення цінової пропозиції учасників конкурсу та гарантійного забезпечення виконання обов’язків із будівництва генеруючої потужності та/або виконання заходів з управління попитом у разі визнання учасника переможцем конкурсу;
6) вимоги до оформлення конкурсної пропозиції учасника конкурсу (у разі потреби - планів, креслень, схем, графіків, діаграм, обґрунтувань тощо);
7) відомості про стимули, що надаються переможцю конкурсу, та порядок їх застосування;
8) критерії визначення переможця (переможців) конкурсу;
9) вимоги до складу, форми, строку дії цінової пропозиції учасника конкурсу;
10) спосіб, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій;
11) проект договору (договорів), що повинен бути укладений з переможцем (переможцями) конкурсу;
12) строк укладення договору за результатами проведення конкурсу;
13) банківські реквізити, рахунок оператора системи передачі для надання гарантійного забезпечення цінової пропозиції учасниками конкурсу;
14) процедуру подання запитів та надання роз’яснень щодо конкурсної документації;
15) місце, дату і час розкриття конкурсних пропозицій;
16) прізвище, ім’я та по батькові, номери телефонів, посаду та адресу голови та секретаря конкурсної комісії.
19. Кваліфікаційні вимоги не повинні створювати переваги для окремих учасників конкурсу, містити дискримінаційні положення, посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, джерело його походження чи виробника, крім загальноприйнятих назв. У разі коли таке посилання необхідне, кваліфікаційні вимоги повинні містити вираз "або еквівалент".
20. Конкурсна документація може містити додаткову пояснювальну інформацію.
Вимоги до мінімальної та максимальної величини додаткової потужності
21. Мінімальна величина додаткової потужності визначається оператором системи передачі виходячи з принципів:
1) керованості (диспетчеризації) об’єктів генеруючої потужності;
2) можливості надання допоміжних послуг із забезпечення процесів підтримання параметрів операційної безпеки в об’єднаній енергетичній системі.
22. Мінімальна та максимальна величина додаткової потужності встановлюється для кожного конкурсу окремо і є єдиною для всіх учасників конкурсу.
23. У конкурсній документації мінімальна та максимальна величина додаткової потужності наводиться способом, який виключає подвійне тлумачення, - одним числовим значенням, вираженим у мегаватах (МВт), без зазначення відхилень у більший чи менший бік.
24. Максимальна величина додаткової потужності визначається оператором системи передачі виходячи з необхідності дотримання меж операційної безпеки системи передачі України, але не може бути більшою, ніж величина закупівлі необхідної генеруючої потужності та/або величина впливу на графік електричного навантаження у результаті виконання заходів з управління попитом, визначений рішенням Кабінету Міністрів України.
Гарантійне забезпечення учасників і переможців конкурсу
25. Для участі в конкурсі учасник у складі конкурсної пропозиції зобов’язаний надати оператору системи передачі гарантійне забезпечення. Якщо учасник конкурсу має поручителя (гаранта), гарантійне забезпечення може внести поручитель (гарант).
( Пункт 25 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 06.10.2021 )
26. Розмір гарантійного забезпечення участі у конкурсі становить суму в національній валюті, яка дорівнює еквіваленту 100000 євро, визначену на день оголошення конкурсу, а також додатково 1000 євро за 1 МВт потужності, яку заявляє учасник у своїй конкурсній пропозиції.
( Пункт 26 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 06.10.2021 )
27. Гарантійне забезпечення, передбачене цим Порядком, повертається учасникам конкурсу у строк до п’яти робочих днів з дати укладення договору з переможцем конкурсу, а в разі визнання конкурсу таким, що не відбувся, у строк до п’яти робочих днів з дати оприлюднення відповідного рішення.
28. Переможець конкурсу перед укладенням договору або його поручитель (гарант) повинен надати гарантійне забезпечення, що становить еквівалент 30000 євро за 1 МВт потужності у національній валюті, з якою учасника визнано переможцем конкурсу. Гарантійне забезпечення переможця конкурсу подається у національній валюті за офіційним курсом Національного банку, що встановлений на день оголошення конкурсу, і зберігається оператором системи передачі як гарантії виконання зобов’язань за договором, що укладається з переможцем конкурсу.
( Абзац перший пункту 28 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 06.10.2021 )
Переможець конкурсу перед укладенням договору або його поручитель (гарант) повинен надати гарантійне забезпечення у вигляді безвідкличної банківської гарантії банку, який має кредитний рейтинг не нижче "uаA" за національною шкалою або не менше "А-" за міжнародною шкалою (Fitch Ratings, Moody's Investors Service, Standard & Poors), або підтвердження перерахунку грошового внеску на рахунок оператора системи передачі.
( Абзац другий пункту 28 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 06.10.2021 )
29. Гарантійне забезпечення участі в конкурсі стягується на користь оператора системи передачі з:
1) учасників конкурсу, кваліфікація яких підтверджена протоколом конкурсної комісії в разі відкликання ними своїх конкурсних пропозицій. Зазначена вимога не застосовується в разі визнання конкурсу таким, що не відбувся;
2) переможця (переможців) конкурсу, який (які) не уклав (не уклали) договір в установлений строк.
30. Гарантійне забезпечення, внесене як гарантія виконання зобов’язань за договором, повертається оператором системи передачі у строк до десяти робочих днів після надання переможцем конкурсу оператору системи передачі копії документів, що підтверджують готовність та введення об’єкта в експлуатацію, які передбачені нормами законодавства на момент введення об’єкта в експлуатацію.
31. У разі коли переможець конкурсу не подав копії документів, що підтверджують готовність та введення об’єкта в експлуатацію, у строк, визначений договором, гарантійне забезпечення стягується на користь оператора системи передачі на його вимогу.
32. У разі стягнення гарантійного забезпечення оператор системи передачі повідомляє Регулятору про отримання коштів та подає на погодження пропозиції щодо їх подальшого використання.
Проведення конкурсу
33. Конкурс проводиться двома етапами:
проведення кваліфікації учасників відповідно до вимог конкурсної документації та здійснення відбору пропозицій кваліфікованих учасників для участі у другому етапі конкурсу;
визначення переможця (переможців) з числа кваліфікованих учасників шляхом відбору кращої цінової пропозиції відповідно до умов, визначених цим Порядком.
34. Суб’єкт господарювання стає учасником конкурсу після подання конкурсної пропозиції відповідно до вимог цього Порядку.
35. Подання конкурсних пропозицій здійснюється суб’єктами господарювання у строки, визначені конкурсною документацією після її оприлюднення на офіційних веб-сайтах Міненерго, оператора системи передачі.
36. Конкурсна пропозиція викладається українською мовою. У разі коли у складі конкурсної пропозиції учасник подає документи, викладені іншими мовами, до кожного з таких документів повинен додаватися переклад українською мовою, засвідчений та/або підтверджений в порядку, визначеному в конкурсній документації, а у разі його відсутності - у порядку, визначеному Законом України "Про нотаріат" .
37. Конкурсна пропозиція учасника конкурсу повинна відповідати вимогам конкурсної документації, за якими проводиться кваліфікація учасників конкурсу та визначення переможця, для чого учасник подає всі необхідні документи, передбачені та оформлені відповідно до вимог цього Порядку та конкурсної документації, включаючи цінову пропозицію.
38. У разі коли конкурсна пропозиція учасника містить заходи щодо продовження строку експлуатації енергоблоків атомних електростанцій, учасник разом з документацією, склад та зміст якої відповідають вимогам конкурсної документації, додатково подає погоджене з Держатомрегулюванням рішення про здійснення заходів щодо продовження експлуатації енергоблока атомної електростанції.
( Пункт 38 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 06.10.2021 )
39. Учасник подає у складі конкурсної пропозиції:
1) підтвердження прав на земельну ділянку, якщо вона необхідна для реалізації його пропозиції;
2) підготовлену документацію, склад та зміст якої відповідають вимогам конкурсної документації.
( Підпункт 2 пункту 39 в редакції Постанови КМ № 1041 від 06.10.2021 )
40. Учасник конкурсу може відкликати або скоригувати свою конкурсну пропозицію до закінчення строку її подання.
41. Розкриття конкурсних пропозицій здійснюється на засіданні конкурсної комісії в день, у час та місці, що зазначені в конкурсній документації.
42. До участі в розкритті конкурсних пропозицій допускаються всі учасники конкурсу, що подали пропозиції, або їх уповноважені представники.

................
Перейти до повного тексту