1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 14 вересня 2016 р. № 674-р
Київ
Про затвердження проекту "Реконструкція морського підхідного каналу та внутрішніх водних підходів до глибоководних причалів державного підприємства "Морський торговельний порт "Южний" (коригування)"
1. Затвердити поданий Міністерством інфраструктури проект "Реконструкція морського підхідного каналу та внутрішніх водних підходів до глибоководних причалів державного підприємства "Морський торговельний порт "Южний" (коригування)", розроблений державним підприємством "ЧорноморНДІпроект" та рекомендований до затвердження державним підприємством "Укрдержбудекспертиза" Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими техніко-економічними показниками:
вид будівництва - реконструкція
морський підхідний канал:
довжина, кілометрів - 3,7
ширина, метрів - 230
глибина, метрів - 21
внутрішній канал:
довжина, кілометрів - 1,3
ширина, метрів - 210
глибина, метрів - 21
операційна акваторія причалів № 5 і 6:
площа (до розворотного кола), гектарів - 14
глибина, метрів - 19
розворотні місця в районі причалів № 5 і 6 (із сполученням з внутрішнім каналом):
діаметр, метрів - 600
глибина, метрів - 21
загальний обсяг днопоглиблення, тис. куб. метрів - 13803,5
загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 жовтня 2015 р., тис. гривень - 1894763,314
у тому числі:
будівельні роботи, тис. гривень - 1340348,128
устаткування, тис. гривень - 110,553
інші витрати, тис. гривень - 554304,633
із загальної кошторисної вартості станом на 1 жовтня 2015 р. виконано, тис. гривень, - 887235,17
у тому числі:
будівельні роботи, тис. гривень - 724603,764
інші витрати, тис. гривень - 162631,406
тривалість завершення будівництва, місяців - 29,5
з них:
перший пусковий комплекс
морський підхідний канал:
довжина, кілометрів - 3,7
ширина, метрів - 140
глибина, метрів - 19
внутрішній канал:
довжина, кілометрів - 1,3
ширина, метрів - 140
глибина, метрів - 19
операційна акваторія причалів № 5 і 6:
площа (до розворотного кола), гектарів - 14
глибина, метрів - 19
розворотні місця в районі причалів № 5 і 6 (із сполученням з внутрішнім каналом):
діаметр, метрів - 600
глибина, метрів - 19
загальний обсяг днопоглиблення, тис. куб. метрів - 10360,5
загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 жовтня 2015 р., тис. гривень - 887235,17
у тому числі:
будівельні роботи, тис. гривень - 724603,764
інші витрати, тис. гривень - 162631,406
із загальної кошторисної вартості станом на 1 жовтня 2015 р. виконано, тис. гривень, - 887235,17
у тому числі:
будівельні роботи, тис. гривень - 724603,764
інші витрати, тис. гривень - 162631,406
другий пусковий комплекс
морський підхідний канал:
довжина, кілометрів - 3,7
ширина, метрів - 230
глибина, метрів - 20
внутрішній канал:
довжина, кілометрів - 1,3
ширина, метрів - 210
глибина, метрів - 20
розворотні місця в районі причалів № 5 і 6 (із сполученням з внутрішнім каналом):
діаметр, метрів - 600
глибина, метрів - 20
загальний обсяг днопоглиблення, тис. куб. метрів - 1765
загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 жовтня 2015 р., тис. гривень - 508586,075
у тому числі:
будівельні роботи, тис. гривень - 316805,073
устаткування, тис. гривень - 110,553
інші витрати, тис. гривень - 191670,449
тривалість завершення будівництва, місяців - 15,5
третій пусковий комплекс
морський підхідний канал:
довжина, кілометрів - 3,7
ширина, метрів - 230
глибина, метрів - 21
внутрішній канал:
довжина, кілометрів - 1,3
ширина, метрів - 210
глибина, метрів - 21
розворотні місця в районі причалів № 5 і 6 (із сполученням з внутрішнім каналом):
діаметр, метрів - 600
глибина, метрів - 21
загальний обсяг днопоглиблення, тис. куб. метрів - 1678
загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 жовтня 2015 р., тис. гривень - 498942,069
у тому числі:
будівельні роботи, тис. гривень - 298939,291
інші витрати, тис. гривень - 200002,778
тривалість завершення будівництва, місяців - 14

................
Перейти до повного тексту