1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 18 липня 2012 р. № 670
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 55 від 17.01.2018 )
Деякі питання електронної взаємодії органів виконавчої влади
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1018 від 09.12.2015 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Положення про систему електронної взаємодії органів виконавчої влади, що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям до 1 жовтня 2012 р. вжити заходів щодо приведення власних систем електронного документообігу у відповідність з вимогами до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади для забезпечення роботи із системою електронної взаємодії органів виконавчої влади.
3. Державному агентству з питань електронного урядування:
( Абзац перший пункту 3 в редакції Постанови КМ № 1018 від 09.12.2015 )
1) з метою організації впровадження системи електронної взаємодії органів виконавчої влади здійснити заходи щодо:
забезпечення структурних підрозділів з діловодства органів виконавчої влади засобами електронного цифрового підпису та технічними засобами, необхідними для функціонування зазначеної системи;
технічної та технологічної підтримки процесів створення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, оброблення та використання електронних документів і копій паперових документів в електронному вигляді у Секретаріаті Кабінету Міністрів України з використанням електронного цифрового підпису;
2) щороку до 31 березня подавати Кабінету Міністрів України аналітичні матеріали стосовно функціонування системи електронної взаємодії органів виконавчої влади.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 24
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 липня 2012 р. № 670
ПОЛОЖЕННЯ
про систему електронної взаємодії органів виконавчої влади
1. Це Положення визначає загальні засади створення, впровадження та забезпечення функціонування системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі - система).
2. Система призначена для автоматизації процесів створення, відправлення, передавання, одержання, оброблення, використання, зберігання, знищення електронних документів та копій паперових документів в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису (далі - електронні документи), які не містять інформацію з обмеженим доступом, та контролю за виконанням актів, протокольних рішень Кабінету Міністрів України та інших документів.

................
Перейти до повного тексту