1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 22 вересня 2004 р. N 667-р
Київ
Про затвердження Програми скорочення податкового боргу на 2005 рік
1. Відповідно до пункту 5 додатка 2 до постанови Верховної Ради України від 24 червня 2004 р. N 1854-IV "Про Основні напрями бюджетної політики на 2005 рік" затвердити Програму скорочення податкового боргу на 2005 рік (далі - Програма), що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним і місцевим органам виконавчої влади забезпечити надходження у повному обсязі податків і зборів (обов'язкових платежів) до державного бюджету від підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, а також скорочення податкового боргу відповідно до нормативу, передбаченого Програмою.
3. Державній податковій адміністрації довести до 20 січня 2005 р. виходячи з обсягів податкового боргу, що склався станом на 1 січня 2005 р., до міністерств, інших органів виконавчої влади за переліком згідно з розділом I Програми щоквартальне завдання із скорочення податкового боргу.
4. Державній податковій адміністрації інформувати щомісяця Кабінет Міністрів України про виконання завдань із скорочення податкового боргу, встановлених у розділі I Програми.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 34
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 22 вересня 2004 р. N 667-р
ПРОГРАМА
скорочення податкового боргу на 2005 рік
I. Завдання міністерств, інших органів виконавчої влади щодо скорочення підприємствами, установами, організаціями податкового боргу перед державним бюджетом у 2005 році
Обсяг (норматив) скорочення податкового
боргу у 2005 році, відсотків станом на
1 січня 2005 р.
усього у тому числі за кварталами
I II III IV
Мінпаливенерго
у тому числі:
НАЕК "Енергоатом"
НАК "Нафтогаз України"
Мінпромполітики
Мінтрансзв'язку
Мінагрополітики
Держжитлокомунгосп
(облдержадміністрації)
Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні,
Київська і Севастопольська
міські держадміністрації
(оптова, роздрібна
торгівля)
10

10
10
10
10
10
10

10
2,5

2,5
3,5
2,5
2,5
2,5
2,5

2,5
2,5

2,5
1,5
2,5
2,5
2,5
2,5

2,5
2,5

2,5
1,5
2,5
2,5
2,5
2,5

2,5
2,5

2,5
3,5
2,5
2,5
2,5
2,5

2,5
II. Організаційні заходи щодо забезпечення скорочення податкового боргу в 2005 році
Зміст заходу Відповідальні за
виконання
Строк
виконання
1. Забезпечити координацію
роботи міністерств,
інших органів виконавчої
влади, пов'язаної з
безумовним виконанням
завдань щодо скорочення
податкового боргу
підприємствами,
установами та організа-
ціями, що належать до
сфери їх управління
Державна податкова
адміністрація, інші
центральні та місцеві
органи виконавчої влади
протягом
року
2. Активізувати участь
робочих груп з питань
координації дій терито-
ріальних підрозділів
центральних органів
виконавчої влади щодо
забезпечення податкових
та інших надходжень у
роботі, пов'язаній із
здійсненням контролю за
станом виконання
Програми
Рада міністрів
Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська
і Севастопольська
міські держадміністрації
-"-
3. Активізувати претен-
зійно-позовну роботу,
пов'язану із стягненням
дебіторської заборгова-
ності за відпущену
електричну та теплову
енергію, природний газ,
вугілля, інші паливно-
енергетичні ресурси,
надані послуги з їх
постачання, а також
послуги з водопостачання
та водовідведення, і
забезпечити спрямування
частини отриманих коштів
на скорочення податко-
вого боргу
Мінпаливенерго,
НАК "Нафтогаз України",
НАЕК "Енергоатом", Рада
міністрів Автономної
Республіки Крим,
обласні, Київська і
Севастопольська міські
держадміністрації
-"-
4. Провести аналіз звітів
керівників державних
підприємств та акціонер-
них товариств, контроль-
ний пакет акцій яких
належить державі, про
виконання фінансових
планів та застосовувати
до керівників, які не
забезпечують скорочення
податкового боргу або
допускають його
збільшення, заходи
адміністративного впли-
ву, включаючи розірван-
ня з ними трудових
контрактів
Мінпаливенерго,
НАК "Нафтогаз України",
Мінпромполітики,
Мінагрополітики,
Мінтрансзв'язку,
Держжитлокомунгосп,
Фонд державного майна,
інші центральні органи
виконавчої влади, Рада
міністрів Автономної
Республіки Крим,
обласні, Київська і
Севастопольська міські
держадміністрації,
Державна податкова
адміністрація
щокварталу
5. Посилити контроль за
цільовим використанням
енергогенеруючими
підприємствами коштів,
отриманих від цільових
надбавок до тарифів на
електроенергію
Мінпаливенерго,
Мінфін,
ГоловКРУ
протягом
року
6. Забезпечити припинення
безоплатного споживання
електроенергії та
природного газу
суб'єктами господар-
ської діяльності, крім
підприємств, установ та
організацій, яких
відповідно до законо-
давства заборонено
відключати від системи
енерго-, газо- та
теплопостачання і яким
надано пільги з оплати
спожитих енергоносіїв
Мінпаливенерго, Мінфін,
НКРЕ разом з іншими
центральними органами
виконавчої влади
з 1 січня
7. Обмежити розрахунки за
реалізоване вугілля
шляхом безготівкових
операцій, крім відпуску
його для потреб
електростанцій
Мінпаливенерго протягом
року
8. Забезпечити погашення
заборгованості платни-
ків податків шляхом
проведення розрахунків
з відшкодування податку
на додану вартість
підприємствам -
експортерам продукції
згідно з постановами
Кабінету Міністрів
України від 26 вересня
2001 р. N 1270 та від
15 травня 2003 р.N 709
міністерства, інші
центральні та місцеві
органи виконавчої влади,
Державна податкова
адміністрація, Державне
казначейство
-"-
9. Забезпечити фінансування
бюджетних установ і
організацій в обсягах,
необхідних для повного
покриття їх витрат у
межах видатків,
передбачених Законом
України "Про Державний
бюджет України на
2005 рік"
Мінфін, інші центральні
та місцеві органи
виконавчої влади
-"-
10. Провести аналіз причин
зростання сум
дебіторської заборго-
ваності підприємств,
що мають заборгованість
перед державним
бюджетом. Подати
підприємствам
методичну та практичну
допомогу у стягненні
сум простроченої
дебіторської заборго-
ваності
міністерства, інші
центральні та місцеві
органи виконавчої влади,
до сфери управління яких
належать підприємства-
боржники
постійно
11. Розробити порядок
проведення розрахунків
з погашення заборгова-
ності підприємств,
установ та організацій,
які фінансуються з
державного бюджету,
за спожиті електричну
та теплову енергію,
природний газ, послуги
водопостачання,
водовідведення та
зв'язку в рахунок
погашення податкового
боргу підприємств
паливно-енергетичного
комплексу
Мінпаливенерго, Державна
податкова адміністрація,
Мінфін, НАК "Нафтогаз
України",
Мінтрансзв'язку,
Держжитлокомунгосп,
Державне казначейство
I квартал
12. Посилити контроль за
виконанням заходів
щодо ліквідації
збитковості
підприємств.
Проводити постійний
моніторинг стану
виконання заходів з
оцінкою ефективності
виконаної роботи та
її впливу на фінансовий
стан як окремого
збиткового
підприємства, так і
всієї галузі
Мінекономіки, інші
центральні та місцеві
органи виконавчої влади
постійно
13. Забезпечити підготовку
проекту закону щодо
внесення змін до статті
11 Закону України "Про
порядок погашення
зобов'язань платників
податків перед
бюджетами та держав-
ними цільовими
фондами" в частині
реалізації майна
державних підприємств,
яке не входить до
складу цілісно-
майнового комплексу, а
саме - надання
податковим органам
права застосовувати
заходи стягнення,
передбачені зазначеним
Законом, у разі відмови
органу виконавчої влади
від продажу частини
акцій корпоратизованого
підприємства або
ненадання таким органом
відповіді в
установлений строк
Державна податкова
адміністрація, Мінфін,
Фонд державного майна,
Мінекономіки, Мін'юст
I квартал
14. Розробити і внести
Кабінетові Міністрів
України проект Закону
України "Про внесення
змін до Закону України
"Про реструктуризацію
заборгованості з
квартирної плати, плати
за житлово-комунальні
послуги, спожиті газ та
електроенергію",
передбачивши механізм
реструктуризації
заборгованості
підприємств галузі
перед постачальниками
енергоносіїв, інших
матеріальних цінностей
Держжитлокомунгосп,
Мінфін, Мінекономіки,
Державна податкова
адміністрація, Мін'юст
перше
півріччя
Перейти до повного тексту