1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 17 травня 2002 р. N 665
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 1001 від 04.12.2019 )
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 серпня 1996 р. N 929
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Внести зміни до Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 серпня 1996 р. N 929 (ЗП України, 1996 р., N 16, ст. 440; Офіційний вісник України, 1998 р., N 48, ст. 1763; 2001 р., N 17, ст. 739), виклавши його у редакції, що додається.
2. Міністерству палива та енергетики вирішити у місячний термін питання про затвердження структури і граничної чисельності працівників Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії, а також призначення Головного державного інспектора України з енергетичного нагляду.
3. Взяти до відома, що Національна комісія регулювання електроенергетики в місячний термін вирішить питання щодо фінансування Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в обсягах згідно з кошторисом витрат на її утримання.
4. Міністерству палива та енергетики, Національній комісії регулювання електроенергетики у двомісячний термін підготувати і подати Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо внесення змін до законодавства, спрямованих на посилення відповідальності посадових осіб за виконання приписів Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії, додержання режимів споживання електричної та теплової енергії.
5. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям сприяти Державній інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в створенні підрозділів у відповідних регіонах, зокрема у забезпеченні службовими приміщеннями, засобами зв'язку, транспортними засобами, медичним та побутовим обслуговуванням.
Прем'єр-міністр України А.КІНАХ
Інд. 37
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 травня 2002 р. N 665
ПОЛОЖЕННЯ
про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії
Загальна частина
1. Державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії (далі - енергія) відповідно до Закону України "Про електроенергетику" здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії (Держенергонагляд), яка підпорядкована безпосередньо Мінпаливенерго в частині виконання функцій, покладених на Держенергонагляд цим Положенням, та діє у складі державного підприємства, що здійснює централізоване диспетчерське (оперативно-технологічне) управління об'єднаною енергетичною системою України, та його територіальних структурних підрозділів.
2. Під час здійснення державного енергетичного нагляду за режимами споживання енергії Держенергонагляд керується законодавством та взаємодіє з НКРЕ, Антимонопольним комітетом, Мінпраці, Держкоменергозбереження, органами державного пожежного нагляду, місцевими держадміністраціями, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями, ДП "Енергоринок" і суб'єктами електроенергетики.
Мета державного енергетичного нагляду
3. Метою державного енергетичного нагляду за режимами споживання енергії є сприяння забезпеченню сталого функціонування об'єднаної енергетичної системи України, посиленню впливу на суб'єктів електроенергетики та споживачів щодо дотримання ними встановлених режимів виробництва, постачання і споживання енергії та забезпечення споживачами належного технічного стану електричних та тепловикористовуючих установок і теплових мереж.
Завдання та функції
4. Завданнями та функціями державного енергетичного нагляду є:
1) організація роботи з установлення суб'єктам електроенергетики режимів споживання електричної енергії та потужності, погодження споживачам граничних величин споживання електричної енергії та потужності;
2) розроблення методології, організація збору інформації та аналіз прогнозів електроспоживання на короткотерміновий і тривалий періоди;
3) нагляд за технічним станом та організацією технічної експлуатації електричних установок споживачів, крім установок, які експлуатує населення (далі - електричні установки), тепловикористовуючих установок і теплових мереж, підключених до об'єктів електроенергетики (далі - теплові установки);
4) здійснення в межах своєї компетенції контролю за усуненням суб'єктами електроенергетики га споживачами виявлених порушень законодавства про електроенергетику;
5) організація розроблення та запровадження в установленому порядку Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил технічної експлуатації тепловикорнстовуючих установок і теплових мереж, а також інших нормативних і методологічних документів відповідно до своєї компетенції;
6) підготовка пропозицій щодо перегляду нормативно-технічних документів на енергетичне обладнання у разі його невідповідності вимогам Правил улаштування електроустановок, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил технічної експлуатації тепловикористовуючих установок і теплових мереж, інших нормативних документів (далі - Правила);
7) участь у розслідуванні причин і наслідків аварій та пожеж на електричних і теплових установках споживачів, що призвели до порушення режимів роботи інших споживачів або суб'єктів електроенергетики;
8) участь у розробленні споживачами та енергопостачальними (електропередавальними) організаціями заходів щодо надійного та безаварійного енергопостачання споживачів;
9) здійснення контролю за відповідністю нових та реконструйованих електричних і теплових установок технічним умовам, нормам та Правилам, а також підтвердження їх готовності до роботи (подачі напруги), крім електричних установок напругою до 1000 вольт другої та третьої категорії надійності електропостачання та електричних установок, які використовує населення;
10) участь у роботі комісій з перевірки знань технології робіт (правил експлуатації, виробничих інструкцій) посадовими особами, відповідальними за електрогосподарство споживачів;
11) участь у разі потреби в проведенні експертизи електротехнічної та теплотехнічної частин проектів будівництва і реконструкції об'єктів споживачів на відповідність вимогам Правил;
12) надання консультацій, розгляд та вирішення в межах своєї компетенції питань, що виникають у споживачів та суб'єктів електроенергетики;
13) здійснення в межах своєї компетенції нагляду за:
дотриманням режимів виробництва, постачання і споживання енергії (активної, реактивної, теплової);

................
Перейти до повного тексту