1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 26 квітня 2007 р. N 654
Київ
Про затвердження Порядку використання у 2007 році коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки Національного олімпійського комітету
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Порядок використання у 2007 році коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки Національного олімпійського комітету, що додається.
2. У пункті 2 Порядку використання у 2007 році коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки громадських організацій фізкультурно-спортивного спрямування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 березня 2007 р. N 520 (Офіційний вісник України, 2007 р., N 22, ст. 880), абзац п'ятий виключити.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 28
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 квітня 2007 р. N 654
ПОРЯДОК
використання у 2007 році коштів, передбачених у державному бюджеті ( 489-16 ) для фінансової підтримки Національного олімпійського комітету
1. Цей Порядок визначає механізм використання у 2007 році коштів, передбачених Мінсім'ямолодьспорту у державному бюджеті за програмою "Фінансова підтримка Національного олімпійського комітету України" (далі - бюджетні кошти).
2. Бюджетні кошти спрямовуються Національному олімпійському комітетові (далі - Комітет) на його поточне утримання, проведення заходів з розвитку олімпійського руху та спорту в Україні, підготовки до участі в Олімпійських іграх (проведення семінарів, конференцій, форумів, інших заходів загальнодержавного та міжнародного рівня та участь в них; висвітлення в засобах масової інформації діяльності Комітету, стану підготовки до Олімпійських ігор та інших передбачених календарним планом заходів Комітету на поточний рік), придбання спеціального обладнання та інвентарю, необхідного для забезпечення підготовки спортсменів збірних команд з олімпійських видів спорту до участі в Олімпійських іграх та змаганнях міжнародного рівня.

................
Перейти до повного тексту