- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 12 січня 1996 р. N 65 Київ |
Про визнання такими, що втратили чинність, деяких рішень Уряду України
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Визнати такими, що втратили чинність, рішення Уряду України згідно з переліком, що додається.
Прем'єр-міністр України Міністр Кабінету Міністрів України | Є.МАРЧУК В.ПУСТОВОЙТЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 січня 1996 р. N 65
ПЕРЕЛІК
деяких рішень Уряду України, що втратили чинність
1. Розпорядження Ради Міністрів УРСР від 29 жовтня 1965 р. N 1410.
2. Постанова ЦК Компартії України і Ради Міністрів УРСР від 11 січня 1977 р. N 12 "Про деякі заходи по дальшому поліпшенню управління науково-технічним прогресом у республіці" (ЗП УРСР, 1977 р., N 1, ст. 3).
3. Постанова Ради Міністрів УРСР від 3 липня 1987 р. N 233 "Про зміни в складі Комісії Президії Ради Міністрів УРСР з питань науково-технічного прогресу".
4. Постанова ЦК Компартії України і Ради Міністрів УРСР від 12 січня 1989 р. N 15 "Про заходи щодо подання допомоги Вірменській РСР у відбудові та будівництві м. Кіровакана, що потерпіло від землетрусу" (ЗП УРСР, 1989 р., N 3, ст. 9).
5. Розпорядження Ради Міністрів УРСР від 12 січня 1989 р. N 9.
6. Постанова Ради Міністрів УРСР від 9 лютого 1989 р.
N 51 "Про Комісію Президії Ради Міністрів УРСР по вдосконаленню господарського механізму" (ЗП УРСР, 1989 р., N 3, ст. 12).
7. Постанова Ради Міністрів УРСР від 13 травня 1989 р.
N 136 "Про затвердження Положення про Комісію Президії Ради Міністрів УРСР по вдосконаленню господарського механізму" (ЗП УРСР, 1989 р., N 5, ст. 27).
8. Постанова Ради Міністрів УРСР від 11 липня 1989 р.
N 186 "Про створення Комісії Ради Міністрів УРСР по розвитку виробництва споживчих товарів і сфери платних послуг населенню".
9. Постанова Ради Міністрів УРСР від 26 жовтня 1989 р.
N 269 "Про затвердження Положення про Комісію Ради Міністрів УРСР по розвитку виробництва споживчих товарів і сфери платних послуг населенню".
................Перейти до повного тексту