- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 1 березня 2014 р. № 65 Київ |
Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету
З метою стабілізації економічної ситуації в державі та економного і раціонального використання державних коштів Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити заходи щодо економного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету , згідно з додатком.
2. Установити, що:
1) міністр може мати не більше чотирьох заступників, включаючи першого заступника міністра та заступника міністра - керівника апарату;
( На часткову зміну підпункту 1 пункту 2 установлено, що Міністр юстиції може мати не більше семи заступників, включаючи першого заступника Міністра, заступника Міністра - керівника апарату, заступника Міністра з питань європейської інтеграції, заступника Міністра з питань виконавчої служби, заступника Міністра з питань державної реєстрації згідно з Постановою КМ
№ 17 від 21.01.2015 )
( На часткову зміну підпункту 1 пункту 2 установлено, що Міністр юстиції може мати не більше восьми заступників, включаючи першого заступника Міністра, заступника Міністра - керівника апарату, заступника Міністра з питань європейської інтеграції, заступника Міністра з питань виконавчої служби, заступника Міністра з питань державної реєстрації згідно з Постановою КМ
№ 343 від 18.05.2016 )
2) легкові автомобілі, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, і вивільняються у зв'язку із здійсненням заходів, затверджених цією постановою, підлягають реалізації;
3) кошти від реалізації державних резиденцій, державних дач, будинків відпочинку, оздоровчих закладів, автомобілів, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, зараховуються до загального фонду державного бюджету.
3. Рекомендувати Правлінню Пенсійного фонду України, правлінням фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування:
1) установити питому вагу видатків на організацію роботи (адміністративні, організаційно-управлінські, капітальні видатки, видатки на інформатизацію) в доходах без урахування залишку за попередній рік у таких розмірах:
Пенсійний фонд України - 1 відсоток доходів Фонду;
Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності - 4,2 відсотка доходів Фонду;
Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття - 14,9 відсотка доходів Фонду;
Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань - 5,9 відсотка доходів Фонду;
2) вжити заходів до економного та раціонального використання коштів, передбачених на утримання фондів, з урахуванням заходів, затверджених цією постановою.
5. Фонду державного майна разом з уповноваженими органами управління об'єктами державної власності провести інвентаризацію державних резиденцій, державних дач, будинків відпочинку, оздоровчих закладів, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, та в місячний строк внести Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо їх подальшого використання для суспільних потреб або реалізації.
6. Державному управлінню справами вжити заходів до зменшення кількості літаків, що обслуговують вищих посадових осіб держави, та переглянути обсяг видатків на їх утримання за бюджетною програмою "Забезпечення перевезень вищих посадових осіб держави авіаційним транспортом".
7. Міністерству доходів і зборів, Міністерству внутрішніх справ провести спільні заходи, спрямовані на руйнування схем мінімізації податкових зобов'язань, зокрема ліквідації "податкових ям".
8. Міністерству доходів і зборів, Міністерству внутрішніх справ, Міністерству аграрної політики та продовольства розробити і забезпечити виконання плану спільних заходів, спрямованих на припинення схем нелегального обігу спирту.
9. Міністерству соціальної політики, Міністерству доходів і зборів, Міністерству внутрішніх справ розробити і забезпечити виконання плану спільних заходів щодо посилення контролю за ввезенням, розподілом та цільовим використанням гуманітарної допомоги.
10. Міністерству доходів і зборів, Міністерству закордонних справ звернутися до компетентних органів іноземних держав щодо повернення коштів, перерахованих з України фізичними та юридичними особами з ухиленням від оподаткування або отриманих злочинним шляхом.
11. Державній казначейській службі:
1) здійснювати платежі:
у першочерговому порядку в повному обсязі - за видатками загального фонду державного бюджету на оплату праці працівників бюджетних установ; нарахування на заробітну плату; придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів; забезпечення продуктами харчування; оплату комунальних послуг та енергоносіїв, оплату видатків, пов'язаних з реалізацією проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій і виконанням зобов'язань сторін
Кіотського протоколу до Рамкової конвенції ООН про зміну клімату; забезпечення роботи спеціалізованих санітарних автомобілів екстреної медичної допомоги (забезпечення пально-мастильними матеріалами, запасними частинами, послугами зв'язку); обслуговування державного боргу; поточні трансферти населенню; поточні трансферти місцевим бюджетам; оплату послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу; дослідження і розробки, окремі заходи з виконання державних (регіональних) програм, субсидії та трансферти підприємствам, установам та організаціям в частині оплати праці з нарахуваннями, стипендій, оплати комунальних послуг та енергоносіїв; видатками за рахунок коштів резервного фонду бюджету; видатками спеціального фонду державного бюджету на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, реалізацію проектів у рамках програм прикордонного співробітництва Європейського інструменту сусідства та партнерства, оплату видатків, пов'язаних з реалізацією проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій і виконанням зобов'язань сторін
Кіотського протоколу до Рамкової конвенції ООН про зміну клімату;
за іншими видатками, крім видатків, зазначених в абзаці першому цього підпункту, та наданням кредитів державного бюджету - з урахуванням ресурсної забезпеченості загального фонду державного бюджету, наявних та прогнозних залишків коштів на єдиному казначейському рахунку, зареєстрованих бюджетних зобов'язань та пріоритетності проведення видатків і надання кредитів;
2) здійснювати операції з погашення зареєстрованої в органах Державної казначейської служби станом на 1 березня 2014 р. кредиторської заборгованості за капітальними видатками, розмір якої за окремим розпорядником та одержувачем бюджетних коштів перевищує 300 тис. гривень, виключно в обсягах, що відповідають обсягам, установленим за результатами контрольних заходів Державної фінансової інспекції.
12. Державній фінансовій інспекції:
1) провести протягом березня - травня 2014 р. контрольні заходи з перевірки достовірності обсягів кредиторської заборгованості розпорядників та одержувачів коштів державного бюджету з оплати товарів, робіт і послуг, на закупівлю яких поширюється дія
Закону України "Про здійснення державних закупівель", станом на 1 березня 2014 р.;
2) забезпечити постійний контроль за виконанням затверджених цією постановою заходів та інформувати щокварталу Кабінет Міністрів України про стан їх виконання.
13. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити протягом місяця заходи щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів;
2) суб'єктам управління об'єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо економного та раціонального використання державних коштів;
3) Конституційному Суду України, Верховному Суду України, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень
Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та процесуального законодавства.
14. Визнати такими, що втратили чинність, акти Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
Прем'єр-міністр України |
А.ЯЦЕНЮК |
Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 1 березня 2014 р. № 65
ЗАХОДИ
щодо економного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету
1**. Припинення придбання автотранспортних засобів (крім спеціалізованих санітарних автомобілів екстреної медичної допомоги, пожежних та спеціальних аварійно-рятувальних машин, вантажних автомобілів, причепів, напівпричепів, які використовуються для перевезення деревини або виконання інших виробничих функцій у лісовій галузі, автомобілів для охорони та патрулювання в лісових масивах, автомобілів, які обслуговують гідротехнічні об'єкти Держводагентства, автомобілів для здійснення рибоохоронних заходів, а також автомобілів закордонних дипломатичних установ України, державної телерадіокомпанії "Всесвітня служба "Українське телебачення і радіомовлення", суб'єктів державного іномовлення України - за наявності об'єктивних потреб в оновленні таких автомобілів), меблів (крім меблів для облаштування пунктів тимчасового розміщення біженців і пунктів тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні), мобільних телефонів (крім придбання мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету для забезпечення підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держводагентства, управління віддаленими від основних баз водогосподарськими об'єктами), побутової техніки (крім бензопил, бензокущорізів, моторубів та мотопомп для виконання лісогосподарських робіт, а також побутової техніки для облаштування пунктів тимчасового розміщення біженців і пунктів тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, технологічного обладнання для виробництва Донецькою та Луганською обласними державними телерадіокомпаніями програм телебачення і радіомовлення) та проведення ремонту приміщень (крім приміщень, що перебувають в аварійному стані, приміщень міністерств, утворених починаючи з 2015 року, приміщень навчальних, оздоровчих, санаторно-курортних закладів та реабілітаційних установ, ремонт яких здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду з метою дотримання вимог санітарних норм та норм пожежної безпеки для забезпечення навчально-виховного процесу, оздоровлення дітей, санаторно-курортного лікування ветеранів війни, інвалідів та реабілітації дітей-інвалідів, приміщень пунктів тимчасового розміщення біженців і пунктів тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні; крім робіт, пов'язаних з реалізацією Угоди (у формі обміну нотами) між Урядом України та Урядом Японії про надання грантової допомоги для реалізації проекту "Оновлення освітлювального обладнання Харківського державного академічного театру опери та балету імені М.В. Лисенка").
2. Припинення придбання форменого одягу (крім форменого одягу для військовослужбовців, військовозобов'язаних, резервістів, осіб рядового і начальницького складу та поліцейських, що згідно із законом зобов'язані виконувати обов'язки військової служби і служби у сфері цивільного захисту, щодо організації спеціального зв'язку та захисту інформації, провадження правоохоронної та охоронної діяльності у форменому одязі, державних виконавців, державних інспекторів органів рибоохорони, кадетів, ліцеїстів ліцею цивільного захисту та курсантів навчальних закладів).
3. Перегляд переліків категорій працівників, для яких носіння форменого одягу є обов'язковим, з метою виключення з них осіб, що безпосередньо не виконують обов'язки у сфері військової, правоохоронної, охоронної діяльності та обов'язки з примусового виконання рішень судів, інших органів (посадових осіб), та розроблення в місячний строк проектів відповідних нормативно-правових актів.
4. Припинення здійснення витрат на оплату послуг мобільного зв'язку (крім організації ліній зв'язку під час позастудійних трансляцій подій державними телерадіокомпаніями та оперативної передачі інформаційних повідомлень з місць подій журналістами Українського національного інформаційного агентства "Укрінформ"; здійснення Міноборони, Збройними Силами, іншими військовими формуваннями та правоохоронними органами, Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації, Державною спеціальною службою транспорту, органами і підрозділами служби цивільного захисту мобільного зв'язку для провадження службової діяльності та здійснення заходів з обороноздатності держави, а також мобільного зв'язку, який використовується працівниками державної лісової охорони, працівниками Координаційного центру з надання правової допомоги та його територіальних відділень; здійснення працівниками закордонних дипломатичних установ України мобільного зв'язку для провадження службової діяльності з організації та виконання консульських функцій; оплати послуг мобільного зв'язку за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету для забезпечення підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держводагентства, управління віддаленими від основних баз водогосподарськими об'єктами; випадків, коли витрати на оплату послуг мобільного зв'язку здійснюються за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, отриманих на зазначену мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески).
5. Недопущення використання для обслуговування органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, більше одного легкового автомобіля, якщо інше не передбачено законом або актом Кабінету Міністрів України (крім автотранспортних засобів, що згідно з навчальними планами використовуються у навчальному процесі для підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації учнів, студентів та осіб, що навчаються, для виїздів журналістів до місць подій з метою збирання інформації, а також використовуються закордонними дипломатичними установами України для організації та виконання консульських функцій і протокольного забезпечення візитів офіційних делегацій України). Недопущення залучення легкових автомобілів для транспортного обслуговування посадових осіб понад кількість автомобілів, визначену Кабінетом Міністрів України.
6. Припинення оплати чартерних рейсів.
7. Припинення утворення без дозволу Кабінету Міністрів України нових бюджетних установ, крім органів, установ та закладів Національної поліції.
8. Проведення інвентаризації прийнятих протягом 2009-2014 років рішень стосовно утворення бюджетних установ з визначенням доцільності їх подальшої діяльності.
9. Недопущення подання Кабінетові Міністрів України пропозицій та прийняття власних рішень щодо збільшення чисельності працівників підпорядкованих органів та установ (крім збільшення штатної чисельності педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів; працівників навчальних закладів, переміщених з тимчасово окупованої території України та району проведення антитерористичної операції; працівників навчальних закладів та наукових установ за рахунок працівників навчальних закладів та наукових установ, переміщених з тимчасово окупованої території України та району проведення антитерористичної операції).
10. Припинення ініціювання пропозицій щодо вступу до міжнародних організацій (крім Міжнародного центру вивчення, охорони та реставрації культурних надбань (ICCROM) та приєднання до міжнародних договорів, умови членства в яких передбачають сплату внесків або здійснення будь-яких інших виплат за рахунок коштів державного бюджету понад обсяг затверджених на цю мету бюджетних призначень.
11. Припинення виплати грошової винагороди державним службовцям за сумлінну безперервну працю в органах державної влади, зразкове виконання трудових обов'язків.
12. ( Пункт 12 втратив чинність стосовно працівників, розміри посадових окладів яких затверджені Постановами КМ
№ 268 від 06.04.2016,
№ 292 від 06.04.2016 та
№ 304 від 20.04.2016, на підставі Постанови КМ
№ 521 від 23.08.2016 ) Тимчасове припинення встановлення доплат за виконання обов'язків тимчасово відсутніх працівників (крім лікарів, фахівців з базовою та неповною вищою медичною освітою і професіоналів з вищою немедичною освітою та наукових працівників, що допущенні до медичної діяльності, молодших медичних сестер, соціальних робітників, вихователів, помічників вихователів, учителів, майстрів виробничого навчання, викладачів професійно-технічних та вищих навчальних закладів, а також працівників вищих навчальних закладів, переміщених з району проведення антитерористичної операції).
13. ( Пункт 13 втратив чинність стосовно працівників, розміри посадових окладів яких затверджені Постановами КМ
№ 268 від 06.04.2016,
№ 292 від 06.04.2016 та
№ 304 від 20.04.2016, на підставі Постанови КМ
№ 521 від 23.08.2016 ) Обмеження максимального розміру місячної заробітної плати (грошового забезпечення) керівних працівників органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади та органами місцевого самоврядування підприємств, установ та організацій, які не здійснили у 2015 році заходи щодо упорядкування та оптимізації структури, скорочення не менше ніж на 3 відсотки чисельності працівників, 15 розмірами мінімальної заробітної плати (виплата допомоги по тимчасовій непрацездатності, допомоги для оздоровлення, матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань та оплата часу щорічної відпустки не враховується у зазначеному максимальному розмірі).
................Перейти до повного тексту