1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 15 липня 2020 р. № 647
Київ
Про затвердження Порядку подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 546 від 07.05.2022 )
Відповідно до частини п’ятнадцятої статті 13 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, що додається.

Прем'єр-міністр України

Д.ШМИГАЛЬ

Інд. 49


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 липня 2020 р. № 647
ПОРЯДОК
подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна
1. Цей Порядок визначає процедуру подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, процедура проведення яких не завершена та за результатами яких не укладено договору оренди, у тому числі електронних аукціонів (відкритих торгів (аукціонів) (далі - аукціони), формування, функціонування та повноваження комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій (далі - комісія).
2. Комісія є постійно діючим колегіальним органом, що утворюється Мінекономіки.
Матеріально-технічне забезпечення діяльності комісії здійснює Мінекономіки.
3. Комісія під час виконання покладених на неї завдань керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, цим Порядком та наказами Мінекономіки.
4. Основними завданнями комісії є:
розгляд скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів, дій учасників, орендодавців, операторів електронних майданчиків, адміністратора електронної торгової системи у відносинах, пов’язаних з передачею в оренду майна на конкурентних засадах у формі аукціонів;
прийняття рішень за результатами розгляду скарг та пропозицій.
5. За результатами своєї роботи комісія може подавати Мінекономіки пропозиції щодо удосконалення організації та проведення аукціонів.
6. До складу комісії входять:
три представники Мінекономіки;
два представники Фонду державного майна;
один представник адміністратора електронної торгової системи.
Комісія утворюється у складі голови, його заступника, секретаря та інших членів.
Персональний склад комісії та її голова затверджуються Мінекономіки.
7. Комісія має право залучати до участі у своїй роботі експертів, консультантів та представників неурядових організацій з правом дорадчого голосу.
До участі у роботі комісії як експерти, консультанти та представники неурядових організацій не можуть бути залучені представники операторів електронних майданчиків, та особи, які одночасно є скаржниками (заявниками).
8. Голова комісії здійснює загальне керівництво та забезпечує організацію роботи комісії.
9. Заступник голови та секретар комісії обираються з числа її членів за пропозицією голови комісії на першому засіданні комісії шляхом відкритого голосування більшістю складу комісії.
Секретар комісії забезпечує підготовку проведення засідань комісії та матеріалів до розгляду на засіданнях комісії, ведення протоколів засідань комісії та здійснює інші повноваження, передбачені цим Порядком.
У разі відсутності секретаря комісії його обов’язки виконує один із членів комісії, що обирається за пропозицією голови або заступника голови комісії.
10. Члени комісії зобов’язані:
брати участь у засіданнях комісії особисто або віддалено за допомогою засобів дистанційного зв’язку;
ознайомлюватися з матеріалами щодо питань, включених до порядку денного засідання комісії;
брати участь у голосуванні під час засідання комісії;
не допускати розголошення конфіденційної інформації, банківської таємниці, персональних даних та інших відомостей, що стали відомі під час виконання ними своїх обов’язків згідно з цим Порядком, та не використовувати їх у своїх інтересах або в інтересах третіх осіб;
повідомляти комісію про наявність конфлікту інтересів із скаржником (заявником) або особами, дії (бездіяльність) яких є предметом розгляду комісії;
дотримуватися вимог законодавства та цього Порядку.
У разі порушення вимог, передбачених абзацом п’ятим цього пункту, члени комісії несуть відповідальність, передбачену законом.
У разі наявності обставини, передбаченої абзацом шостим цього пункту, такий член комісії не бере участі у голосуванні.
11. Формою роботи комісії є засідання.
Засідання комісії проводить її голова, а в разі його відсутності заступник голови.
Засідання комісії є правоможним, якщо на ньому присутня більшість загальної кількості її членів.
Члени комісії можуть брати участь у засіданні за допомогою засобів дистанційного зв’язку, які забезпечують усім учасникам можливість чути один одного, спілкуватися між собою та ідентифікувати результати голосування.
12. Засідання комісії проводиться в разі надходження не менше однієї скарги або пропозиції.
Про дату, час, місце проведення засідання комісії та перелік питань, що виносяться на її розгляд, члени комісії повідомляються секретарем комісії не пізніше ніж за три календарних дні до дати його проведення з наданням порядку денного у паперовій або електронній формі.
Скаржники (заявники) у разі прийняття рішення про запрошення їх для участі у засіданні комісії для надання усних та/або письмових пояснень щодо поданих ними скарг та пропозицій повідомляються про дату, час, місце проведення засідання комісії секретарем комісії не пізніше ніж за три календарних дні до дати його проведення у письмовій або електронній формі.

................
Перейти до повного тексту