1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 18 серпня 2017 р. № 647
Київ
Деякі питання реалізації комплексної реформи державного управління
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 694 від 06.09.2017 № 772 від 11.10.2017 № 917 від 01.12.2017 № 235 від 14.03.2018 № 945 від 24.10.2018 № 166 від 06.03.2019 № 562 від 26.06.2019 № 838 від 11.09.2019 № 850 від 25.09.2019 № 856 від 18.09.2019 № 1034 від 11.12.2019 № 1071 від 18.12.2019 № 6 від 15.01.2020 № 212 від 11.03.2020 № 238 від 23.03.2020 № 275 від 15.04.2020 № 425 від 27.05.2020 № 563 від 25.06.2020 № 590 від 15.07.2020 № 864 від 23.09.2020 № 1199 від 08.12.2020 № 1212 від 09.12.2020 № 1249 від 16.12.2020 № 1344 від 28.12.2020 № 27 від 20.01.2021 № 60 від 27.01.2021 № 156 від 01.03.2021 № 296 від 31.03.2021 № 1163 від 10.11.2021 № 1410 від 29.12.2023 )
Відповідно до статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
( Вступна частина із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 235 від 14.03.2018 - застосовується з 1 січня 2018 року, № 166 від 06.03.2019 )
1. Затвердити Порядоквикористання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки реалізації комплексної реформи державного управління, що додається.
( Пункт 1 в редакції Постанов КМ № 235 від 14.03.2018 - застосовується з 1 січня 2018 року, № 166 від 06.03.2019 )
2. Установити, що:
( Абзац другий пункту 2 виключено на підставі Постанови КМ № 27 від 20.01.2021 - застосовується з 1 січня 2021 року ) ( Абзац третій пункту 2 виключено на підставі Постанови КМ № 27 від 20.01.2021 - застосовується з 1 січня 2021 року )
у 2021 році заборонено заповнення посад фахівців з питань реформ у директоратах Секретаріату Кабінету Міністрів України, директоратах міністерств, генеральних департаментах інших центральних органів виконавчої влади та Урядовому офісі координації європейської та євроатлантичної інтеграції понад межі бюджетних призначень, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України у 2021 році на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління, та чисельності, визначеної абзацом першим пункту 9 Порядку, затвердженого пунктом 1 цієї постанови, крім Міністерства аграрної політики та продовольства, Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості, Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів і Міністерства молоді та спорту.
( Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 563 від 25.06.2020; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 590 від 15.07.2020, № 864 від 23.09.2020, № 1212 від 09.12.2020; в редакції Постанов КМ № 1249 від 16.12.2020, № 27 від 20.01.2021 - застосовується з 1 січня 2021 року ) ( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1034 від 11.12.2019 ) ( Пункт 3 втратив чинність на підставі Постанови КМ № 1410 від 29.12.2023 ) ( Пункт 4 виключено на підставі Постанови КМ № 166 від 06.03.2019 )
5. Міністерствам, Національному агентству з питань державної служби подавати щомісяця до 5 числа Кабінетові Міністрів України інформацію про стан реформування відповідних органів, зокрема кількість державних службовців, що призначені на вакантні посади державної служби у директоратах, генеральних департаментах, встановлені для них ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності на період випробування і стан використання бюджетних коштів.
( Пункт 5 в редакції Постанови КМ № 1034 від 11.12.2019 )

Прем'єр-міністр України

В.ГРОЙСМАН

Інд. 40


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 серпня 2017 р. № 647
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 6 березня 2019 р. № 166
)
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки реалізації комплексної реформи державного управління
1. Цей Порядок визначає механізм розподілу видатків, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України у державному бюджеті за програмою 0421060 "Підтримка реалізації комплексної реформи державного управління", та використання бюджетних коштів для підтримки реалізації комплексної реформи державного управління (далі - бюджетні кошти).
2. Бюджетні кошти розподіляються за рішенням Кабінету Міністрів України державним органам шляхом передачі бюджетних призначень у порядку, передбаченому статтею 23 Бюджетного кодексу України, відповідно до завдань, визначених Стратегією реформування державного управління України на період до 2021 року, схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. № 474 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 55, ст. 1919), - в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 р. № 1102.
3. Бюджетні призначення, передбачені за програмою "Підтримка реалізації комплексної реформи державного управління", передаються на бюджетні програми, пов’язані з функціонуванням державних органів, або нові бюджетні програми, відкриті в установленому порядку.
4. Проект розподілу бюджетних коштів готується Секретаріатом Кабінету Міністрів України або органом виконавчої влади, визначеним відповідно до вимог пункту 4 § 33 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950 (Офіційний вісник України, 2007 р., № 54, ст. 2180; 2011 р., № 88, ст. 3199), з урахуванням:
( Абзац перший пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 27 від 20.01.2021 - застосовується з 1 січня 2021 року )
кількості посад фахівців з питань реформ у директоратах Секретаріату Кабінету Міністрів України, директоратах Офісу Президента України, директоратах міністерств, генеральних департаментах інших центральних органів виконавчої влади, що утворюються для виконання завдань, пов’язаних із забезпеченням формування державної політики у відповідних сферах, із стратегічним плануванням діяльності та координацією роботи із забезпечення формування державної політики, та в Урядовому офісі координації європейської та євроатлантичної інтеграції у порядку, зазначеному у пункті 9 цього Порядку;
( Абзац другий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 562 від 26.06.2019 )
посад Державного секретаря Кабінету Міністрів України, його першого заступника та заступників, Керівника Апарату Офісу Президента України, державних секретарів всіх міністерств, Голови НАДС, його першого заступника та заступника, яким передбачено встановлення надбавки за виконання особливо важливої роботи;
( Абзац третій пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 562 від 26.06.2019, № 1034 від 11.12.2019 ) ( Абзац четвертий пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1034 від 11.12.2019 )
пропозицій Координаційної ради з питань реформування державного управління, утвореної відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 травня 2016 р. № 335 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 42, ст. 1577), щодо здійснення інших заходів, пов’язаних з реалізацією Стратегії реформування державного управління України на період до 2021 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. № 474, на підставі обґрунтованої потреби органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та Офісу Президента України.
( Абзац п'ятий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 562 від 26.06.2019 )
5. Передані відповідно до пункту 3 цього Порядку бюджетні кошти спрямовуються на:
виплату Державному секретарю Кабінету Міністрів України, його першому заступнику та заступникам, Керівнику Апарату Офісу Президента України, державним секретарям міністерств, Голові НАДС, його першому заступнику та заступникам, фахівцям з питань реформ, посади яких введені у директоратах Секретаріату Кабінету Міністрів України, директоратах Офісу Президента України, директоратах міністерств, генеральних департаментах інших центральних органів виконавчої влади, що утворюються для виконання завдань, пов’язаних із забезпеченням формування державної політики у відповідних сферах, із стратегічним плануванням діяльності та координацією роботи із забезпечення формування державної політики, та Урядовому офісі координації європейської та євроатлантичної інтеграції (генеральним директорам, заступникам генеральних директорів, директорам генеральних департаментів, керівникам експертних груп, державним експертам) з урахуванням положень абзаців шостого - двадцять дев’ятого пункту 9 цього Порядку надбавки за виконання особливо важливої роботи, а також в межах економії фонду оплати праці, яка утворилася за рахунок коштів, спрямованих на виплату зазначеної надбавки, виплату під час надання відпусток, компенсації за невикористані відпустки, вихідної допомоги, інших виплат, які згідно із законодавством проводяться виходячи із середньої заробітної плати, грошової допомоги під час надання щорічної основної оплачуваної відпустки, місячних або квартальних премій, премій за результатами щорічного оцінювання службової діяльності у розмірі не більше посадового окладу за відповідною посадою та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань;

................
Перейти до повного тексту