- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 12 квітня 2000 р. N 644
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 119 від 02.02.2024 )
Про затвердження Порядку формування та виконання регіональної програми і проекту інформатизації
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 582 від 01.06.2011 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок формування та виконання регіональної програми і проекту інформатизації (додається).
Прем'єр-міністр України В.ЮЩЕНКО
Інд. 16
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 квітня 2000 р. N 644
ПОРЯДОК
формування та виконання регіональної програми і проекту інформатизації
1. Цей Порядок визначає механізм формування та виконання регіональної програми і проекту інформатизації (далі - програма).
2. Програма розробляється місцевим органом виконавчої влади як складова частина
Національної програми інформатизації і погоджується з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації.
3. Програма складається з концепції, завдань на три роки, завдань (робіт) на наступний бюджетний рік, а також паспорта програми.
4. Концепцією програми передбачається:
аналіз стану інфраструктури інформатизації та пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку регіону;
визначення:
- головної мети, завдань та пріоритетних напрямів інформатизації регіону;
- принципів формування і виконання програми;
- заходів організаційного забезпечення виконання програми;
- очікуваних результатів у сфері інформатизації та їх впливу на соціально-економічний розвиток регіону.
5. Суб'єктами програми є:
Генеральний державний замовник Національної програми інформатизації (далі - Генеральний державний замовник) - центральний орган виконавчої влади, визначений Кабінетом Міністрів України;
державний замовник програми (далі - державний замовник) - місцевий орган виконавчої влади, на який покладається організація виконання програми - затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням Генерального державного замовника.
Керівник програми призначається державним замовником і є за посадою заступником голови відповідного місцевого органу виконавчої влади.
Виконавці окремих завдань (робіт) програми (далі - виконавці) - підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, визначені державним замовником на конкурсних засадах.
Організація, що проводить експертизу проектів завдань (робіт) програми, визначається державним замовником.
Науково-технічна рада програми утворюється при державному замовнику для розгляду питань формування і виконання програми.
6. Державний замовник має право:
здійснювати контроль за формуванням і виконанням програми;
припиняти дію договорів (контрактів) на виконання завдань (робіт) програми на підставі даних, що свідчать про неможливість їх виконання у повному обсязі;
вносити Генеральному державному замовнику пропозиції щодо:
- включення до програми завдань (робіт) з інформатизації та їх узгодження з відповідними завданнями (проектами) Національної програми інформатизації;
- передачі замовлення на виконання завдань (робіт) програми нерезиденту за умови дотримання ним вимог, визначених законодавством;
- перегляду термінів виконання завдань (робіт) програми у разі недостатності їх фінансування у поточному році;
- передачі завдань (робіт) програми резидентам у повному обсязі за умови дотримання вимог, визначених законодавством;
виконувати інші функції відповідно до законодавства.
Державний замовник зобов'язаний:
забезпечувати комплексність, структурованість і цілісність програми та її інтегрованість у Національну програму інформатизації;
узгоджувати з Генеральним державним замовником концепцію та завдання (роботи) програми на рік і на три роки;
подавати Генеральному державному замовнику щорічну доповідь про стан інформатизації в регіоні;
відповідати за впровадження та використання інформаційних систем, мереж, ресурсів, програмних продуктів тощо, створених під час виконання програми;
організовувати конкурси завдань (робіт) програми та їх виконавців і укладати договори (контракти) на виконання.
7. Керівник програми має право:
здійснювати контроль за проведенням конкурсів (тендерів) на виконання завдань (робіт) програми та ходом виконання договорів (контрактів);
залучати в установленому порядку фахівців спеціалізованих підприємств, установ та організацій для забезпечення формування і виконання завдань (робіт) програми;
організовувати укладення договорів (контрактів) з виконавцями завдань (робіт) програми;
отримувати необхідні матеріали та документи від суб'єктів програми, а також від інших органів, які беруть участь у її виконанні.
Керівник програми зобов'язаний:
вносити державному замовнику проекти завдань (робіт) програми на наступний бюджетний рік, а також проект щорічної доповіді про стан інформатизації в регіоні;
організовувати проведення конкурсів завдань (робіт) програми та їх виконавців, експертизи завдань (робіт), оголошувати результати цих конкурсів;
керувати роботою науково-технічної ради програми;
здійснювати нагляд за формуванням і виконанням програми, організовувати приймання результатів виконання завдань (робіт) програми;
організовувати проведення експертизи завдань (робіт) програми;
забезпечувати узгодженість програми з Національною програмою інформатизації, відповідними галузевими програмами і програмами органів місцевого самоврядування;
вносити пропозиції державному замовнику щодо:
- розподілу коштів між виконавцями у межах сум, виділених на виконання завдань (робіт) програми;
- виконання завдань (робіт) програми суб'єктами підприємницької діяльності - монополістами за погодженням з Антимонопольним комітетом;
- припинення виконання завдань (робіт) програми, передачі їх резидентам і нерезидентам та перегляду термінів виконання.
8. Формування програми включає розроблення, узгодження та затвердження концепції програми та її завдань (робіт).
Державним замовником затверджується перелік документів, необхідних для організації формування і виконання програми.
Під час формування програми враховуються регіональні особливості завдань (проектів) Національної програми інформатизації, регіональні аспекти галузевих програм інформатизації та органів місцевого самоврядування.
Концепція програми розробляється державним замовником і після погодження з Генеральним державним замовником та науково-технічною радою програми подається на затвердження сесії місцевої ради. Концепцією керуються під час щорічного формування та виконання завдань (робіт) програми.
Коригування концепції програми здійснюється лише у разі приведення її у відповідність з новими цілями та пріоритетними напрямами розвитку інформатизації в регіоні.
Завдання (роботи) програми розробляються за формами згідно з додатками 1 і 2.
Проекти завдань (робіт) щороку готуються головним розробником програми з урахуванням результатів конкурсу, результатів виконання Національної програми інформатизації і регіональної програми за минулий рік, пропозицій структурного підрозділу державного замовника.
Конкурси завдань (робіт) проводяться на етапі формування програми з метою відбору найбільш ефективних пропозицій згідно з положенням про конкурс завдань (проектів) Національної програми інформатизації, затвердженим Генеральним державним замовником.
Інвестиційні та інші завдання (роботи), які не передбачають використання коштів місцевих бюджетів, включаються до програми за рішенням державного замовника на будь-якому етапі її формування та виконання.
Експертиза завдань (робіт) програми проводиться відповідно до законодавства.
Проект програми подається на розгляд науково-технічної ради і після її схвалення завдання (роботи) погоджуються з відповідними підрозділами державного замовника та подаються Генеральному державному замовнику. Узгоджена програма разом з проектом місцевого бюджету на наступний рік подається на розгляд сесії місцевої ради.
Після затвердження місцевого бюджету на наступний рік державний замовник здійснює коригування програми згідно з виділеними у місцевому бюджеті обсягами її фінансування та формує паспорт програми згідно з додатком 3.
Затверджена програма надсилається Генеральному державному замовнику.
9. Організацію виконання програми здійснює структурний підрозділ, визначений державним замовником.
Після затвердження завдань (робіт) програми структурний підрозділ організовує укладення договорів (контрактів) з виконавцями за результатами конкурсу.
Відбір виконавців завдань (робіт) програми здійснюється державним замовником згідно з положенням про конкурси виконавців завдань (проектів) Національної програми інформатизації, затвердженим Генеральним державним замовником.
................Перейти до повного тексту