1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 24 червня 2009 р. N 630
Київ
Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1109 від 20.10.2011 N 48 від 03.02.2016 N 431 від 22.05.2019 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Методику оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, що додається.
2. Рекомендувати органам місцевого самоврядування застосовувати Методику, затверджену цією постановою, у діяльності, пов'язаній з розглядом звернень громадян.
Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 41
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 червня 2009 р. N 630
МЕТОДИКА
оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади
1. Ця Методика розроблена відповідно до Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 р. N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348.
2. Рівень організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади оцінюється за результатами проведеної перевірки виконання вимог нормативно-правових актів посадовими і службовими особами таких органів, аналізу відомостей, які містяться у реєстраційно-контрольних картках чи журналах реєстрації звернень громадян, що ведуться на паперових та/або електронних носіях, відповідях, довідках, архівних і аналітичних матеріалах, інших документах тощо.
3. Рішення про оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян приймають:
Кабінет Міністрів України - щодо міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади;
( Абзац третій пункту 3 виключено на підставі Постанови КМ N 1109 від 20.10.2011 )
Рада міністрів Автономної Республіки Крим - щодо міністерств, республіканських комітетів та районних держадміністрацій в Автономній Республіці Крим;
обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації - щодо їх структурних підрозділів та районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій.
У разі потреби керівник органу виконавчої влади може прийняти рішення про оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян у відповідному органі виконавчої влади.
4. Рівень організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади оцінюється за показниками, що зазначені у додатку.
5. У разі коли показники, за якими оцінюється рівень організації роботи із зверненнями, визначено позитивними, робота в органі виконавчої влади оцінюється як така, що відповідає вимогам, установленим законодавством.
Якщо два показники визначено негативними, робота в органі виконавчої влади оцінюється як така, що не повністю відповідає вимогам, установленим законодавством.
Якщо три показники і більше визначено негативними, робота в органі виконавчої влади оцінюється як така, що не відповідає вимогам, установленим законодавством.

................
Перейти до повного тексту