1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 13 травня 2004 р. N 630
Київ
Про стан виконавської дисципліни в органах виконавчої влади та заходи щодо її зміцнення
Кабінет Міністрів України відзначає, що запровадження в практику діяльності Секретаріату вивчення стану виконавської дисципліни в органах виконавчої влади, надання їм методичної допомоги з питань удосконалення системи контролю за виконанням актів законодавства, доручень Президента України і Кабінету Міністрів України (далі - акти законодавства) сприяли підвищенню рівня виконавської дисципліни в цих органах.
За результатами перевірок, проведених в органах виконавчої влади, встановлено, що однією з основних причин невиконання або несвоєчасного виконання актів законодавства є низький рівень організації взаємодії органів виконавчої влади - співвиконавців під час виконання відповідних завдань.
Крім того, не повною мірою вирішено питання створення ефективної системи контролю за станом виконавської дисципліни, запровадження оцінки якості виконання покладених на органи виконавчої влади завдань.
До цього часу не впроваджено новітні інформаційно-аналітичні системи обліку доручень та контролю за їх виконанням.
Поза увагою залишаються питання поліпшення умов праці державних службовців в апараті органів виконавчої влади, зокрема щодо організації їх робочих місць, належного технічного забезпечення, дотримання умов гігієни та нормування праці.
Потребують удосконалення програми вивчення у вищих навчальних закладах основ організації контрольної діяльності, а також навчальні програми для підготовки та підвищення кваліфікації працівників органів виконавчої влади, які здійснюють контроль за виконанням актів законодавства.
З метою зміцнення виконавської дисципліни в органах виконавчої влади Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Керівникам міністерств, інших центральних органів виконавчої влади:
проаналізувати стан виконання актів законодавства та вжити невідкладних заходів для усунення недоліків у цій роботі, забезпечити належну взаємодію під час виконання відповідних завдань органів виконавчої влади - співвиконавців;
вивести структурний підрозділ з контролю апарату центрального органу виконавчої влади із складу інших підрозділів та підпорядкувати його першому заступнику міністра - керівнику апарату міністерства, а в інших центральних органах виконавчої влади - заступнику керівника цього органу відповідно до розподілу обов'язків.
2. Міністерству юстиції підготувати у двомісячний строк проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ з контролю апарату місцевих державних адміністрацій".
3. Міністерству праці та соціальної політики, Головному управлінню державної служби:
підготувати пропозиції щодо організації вивчення інтенсивності праці державних службовців в апараті органів виконавчої влади з метою оптимізації штатної структури, чисельності працівників та диференціації оплати їх праці; розробити і затвердити рекомендації щодо організації праці державних службовців в органах виконавчої влади;

................
Перейти до повного тексту