- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 16 червня 2021 р. № 620
Київ
Про затвердження Положення про Реєстр кваліфікацій
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Положення про Реєстр кваліфікацій, що додається.
Прем'єр-міністр України | Д.ШМИГАЛЬ |
Інд. 73 | |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 червня 2021 р. № 620
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
ПОЛОЖЕННЯ
про Реєстр кваліфікацій
1. Це Положення визначає порядок створення і ведення Реєстру кваліфікацій.
2. Терміни у цьому Положенні вживаються у такому значенні:
Реєстр кваліфікацій (далі - Реєстр) - інформаційно-комунікаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, захист, ведення обліку, відображення, оброблення реєстрових даних про кваліфікації;
реєстратор - уповноважена особа юридичної особи, її структурного або відокремленого підрозділу, що подає до Реєстру відомості, зазначені в цьому Положенні, якому надано право доступу до Реєстру у порядку та обсягах, передбачених законодавством та цим Положенням;
створювач реєстрової інформації (далі - створювач) - уповноважена особа юридичної особи, її структорного або відокремленого підрозділу.
3. Метою обробки персональних даних, які містяться в Реєстрі, є реалізація державної політики у сфері кваліфікацій, а саме забезпечення:
можливості реєстрації в Реєстрі особистих електронних кабінетів користувачів;
ведення державного обліку документів про присвоєні/підтверджені/ визнані професійні кваліфікації та можливості проведення перевірки їх достовірності;
ведення державного обліку експертів з акредитації кваліфікаційних центрів.
4. Володільцем Реєстру та виключних майнових прав на програмне забезпечення Реєстру є держава.
Держателем Реєстру від імені держави є Національне агентство кваліфікацій. Держатель Реєстру є володільцем відомостей, які містяться в Реєстрі.
Адміністратором Реєстру є секретаріат Національного агентства кваліфікацій.
5. Мовою ведення Реєстру є державна мова.
За рішенням держателя Реєстру застосовується переклад назв кваліфікацій та іншої інформації на англійську мову.
Для транслітерації імені фізичної особи, найменування юридичної особи та іншої реєстрової інформації застосовуються правила транслітерації.
6. Основними завданнями Реєстру є забезпечення:
доступності інформації про професії (види занять), професійні та часткові професійні кваліфікації, освітні кваліфікації, професійні стандарти з урахуванням рівнів Національної рамки кваліфікацій;
інформування фізичних та юридичних осіб про видані документи про професійні кваліфікації;
проведення моніторингу розвитку Національної системи кваліфікацій;
узагальнення інформації про кваліфікації, у тому числі за рівнями Національної рамки кваліфікацій, найменування професій, інформації про кваліфікаційні центри, експертів з акредитації кваліфікаційних центрів;
достовірності виданих документів про професійну кваліфікацію;
інших потреб у сфері кваліфікацій, визначених законодавством.
7. Функціями Реєстру є інформування про:
професійні та освітні кваліфікації, професійні стандарти, кваліфікаційні центри - шляхом оприлюднення відомостей у відкритому доступі в межах Реєстру;
документи про присвоєні/підтверджені/визнані професійні кваліфікації - шляхом надання інформації з обмеженим доступом реєстратору;
8. Фінансування діяльності щодо створення, формування та ведення Реєстру здійснюється за рахунок:
коштів державного бюджету;
грантів та іншої міжнародної донорської допомоги;
інших джерел, не заборонених законодавством.
Фінансовими джерелами створення програмно-технічних засобів Реєстру є:
державний бюджет;
міжнародна матеріально-технічна допомога;
інші джерела, не заборонені законодавством.
9. Об’єктами Реєстру є інформація про:
1) професії (види занять):
назва професії;
2) кваліфікації:
назва кваліфікації, повна або часткова, освітня або професійна;
для професійних кваліфікацій - інформація, що міститься у затвердженому професійному стандарті;
для освітніх кваліфікацій - перелік результатів навчання, передбачений стандартом освіти, а також може вноситися інформація про додаткові результати навчання, передбачені розробником відповідної освітньої програми;
для професійних кваліфікацій, присвоєних закладами вищої освіти за відсутності професійного стандарту у випадку, визначеному законодавством, - інформація, що міститься у характеристиці професійної кваліфікації;
( Підпункт 2 пункту 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ
№ 1223 від 25.10.2024 - діє до 31 грудня 2029 року )
3) професійні стандарти:
назва професійного стандарту;
найменування розробника професійного стандарту;
текст професійного стандарту;
дата затвердження;
дата внесення до Реєстру;
рекомендована дата перегляду.
Текст професійного стандарту подається у форматі, закритому для редагування;
4) кваліфікаційні центри:
повна та скорочена назва кваліфікаційного центру, його правовий статус;
поштова адреса;
його офіційний веб-сайт;
адреса електронної пошти кваліфікаційного центру;
контактні номери телефону;
перелік професійних кваліфікацій, які кваліфікаційний центр уповноважено присвоювати/визнавати, із зазначенням строку закінчення дії сертифіката про акредитацію;
5) експертів з акредитації кваліфікаційних центрів:
прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) експерта;
відомості про освітні та/або професійні кваліфікації і стаж роботи експерта у певній сфері професійної діяльності;
номер та дата рішення Національного агентства кваліфікацій про включення експертів Національного агентства кваліфікацій до Реєстру;
6) документи про професійні кваліфікації:
назва документа;
номер документа;
прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) особи, якій видано документ;
назва професійної кваліфікації;
назва суб’єкта, уповноваженого на присвоєння/підтвердження/ визнання професійних кваліфікацій, та підставу для набуття таких повноважень;
дата видачі документа.
Зазначену інформацію кваліфікаційні центри та інші суб’єкти, уповноважені на присвоєння/підтвердження/визнання професійних кваліфікацій, подають щомісяця не пізніше 20 числа до Реєстру;
7) заявки на розроблення професійних стандартів:
номер заявки;
назва проекту професійного стандарту;
вид економічної діяльності (секція, розділ, група, клас);
повне найменування розробника;
поштова адреса;
адреса електронної пошти розробника;
контактні номери телефону;
дата реєстрації заявки;
строк її розроблення;
статус заявки;
8) реєстраторів та відомості про юридичну особу, її відокремлений структурний підрозділ, яким забезпечується (забезпечувався) доступ до Реєстру:
прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи юридичної особи, її структурного або відокремленого підрозділу;
повне найменування та (за наявності) скорочене - для юридичних осіб та їх структурних або відокремлених підрозділів;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України;
адреса веб-сайта та електронної пошти, контактні номери телефону;
посада керівника, його прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), підстави, на яких діє керівник;
інформація про припинення (реорганізацію) юридичної особи, її структурного або відокремленого підрозділу;
дані про правонаступника юридичної особи, її структурного або відокремленого підрозділу.
10. Для структурування відомостей, внесених до Реєстру, застосовуються міжнародні та національні класифікатори.
11. Подання документів до Реєстру в електронній формі здійснюється відповідно до вимог
Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Дії реєстратора підтверджуються шляхом накладення електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, відповідно до вимог
Закону України "Про електронні довірчі послуги".
12. Усі відомості, що містяться в Реєстрі, крім персональних даних та інформації з обмеженим доступом, є публічними і відкритими для користувачів.
Безоплатний і вільний доступ до Реєстру здійснюється через офіційний веб-сайт держателя Реєстру.
Фізична особа, інформація про яку міститься в Реєстрі, також має повний доступ до всієї інформації про себе, що міститься в Реєстрі, на веб-сайті Реєстру, шляхом подання через веб-сайт держателя Реєстру відповідного запиту з накладенням удосконаленого електронного підпису, в якому зазначаються прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання і реквізити документа, що посвідчує таку фізичну особу, а також в інших випадках та у порядку, передбачених законодавством.
................Перейти до повного тексту