"Найменування завдання |
Найменування показника |
Значення показника |
Найменування заходу |
Головний розпорядник бюджетних коштів (розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня), виконавець заходу |
Джерела фінансування |
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання заходів, млн. гривень |
У тому числі за роками |
усього |
за роками |
2018 |
2019 |
2020 |
2018 |
2019 |
2020 |
3. Підвищення рівня безпечності доріг та дорожньої інфраструктури |
|
|
|
|
|
1) облаштування пішохідних об’єктів, зокрема: |
|
|
|
|
|
|
кількість об’єктів |
2000 |
|
1500 |
500 |
облаштування пішохідних переходів з найбільшою концентрацією дорожньо-транспортних пригод дорожніми знаками із підсвіткою або сигнальними лампами, світлофорами на вимогу, позначення пішохідних переходів розміткою червоно-білого кольору з використанням стійких маркувальних матеріалів та інші заходи |
Мінінфраструктури (Укрінфрапроект) Укравтодор |
державний бюджет (державний дорожній фонд) |
230 |
|
172,5 |
57,5 |
|
-"- |
1500 |
|
1500 |
|
облаштування освітленням пішохідних переходів з використанням автономного електрозабезпечення або інших видів електроживлення |
-"- |
-"- |
150 |
|
150 |
|
|
кількість проектів |
13 |
|
13 |
|
реалізація пілотного проекту з облаштування на автомобільних дорогах загального користування державного значення 2 і 3 категорій (перед в’їздом у населений пункт) світлофорних об’єктів з табло, які вимірюють і миттєво відображають поточну швидкість руху транспортного засобу |
Мінінфраструктури (Укрінфрапроект) Укравтодор |
державний бюджет (державний дорожній фонд) |
5 |
|
5 |
|
|
кількість об’єктів |
80 |
|
30 |
50 |
облаштування пішохідних переходів засобами примусового зниження швидкості руху або підняття проїзної частини в місці пішохідного переходу до рівня тротуарів |
-"- |
-"- |
25 |
|
10 |
15 |
|
-"- |
20 |
|
14 |
6 |
облаштування пішохідних переходів на автомобільних дорогах загального користування державного значення 1 і 2 категорій шляхом улаштування пішохідних переходів на різних рівнях, в тому числі: |
-"- |
-"- |
370 |
|
246 |
124 |
|
|
|
|
|
|
проектування |
|
-"- |
20 |
|
16 |
4 |
|
|
|
|
|
|
будівництво |
|
-"- |
350 |
|
230 |
120 |
|
-"- |
50 |
|
34 |
16 |
обладнання нерегульованих пішохідних переходів на дорогах з інтенсивним рухом світлофорами "на вимогу" |
-"- |
-"- |
15 |
|
10 |
5 |
|
кількість проектних робіт |
1 |
|
1 |
|
проектування елементів автомобільних доріг загального користування державного значення в межах населених пунктів із забезпеченням доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (пологі заїзди/з’їзди шляхом пониження бортового каменю тощо) |
Мінінфраструктури (Укрінфрапроект) Укравтодор |
державний бюджет (державний дорожній фонд) |
0,3 |
|
0,3 |
|
|
кількість об’єктів |
245 |
|
18 |
227 |
2) влаштування елементів напрямних острівців на смузі руху під час в’їзду в населений пункт, зокрема встановлення вуличного освітлення із стаціонарним або автономним електрозабезпеченням на базі сонячного модуля; встановлення необхідних дорожніх знаків, інших елементів та обладнання з антивандальним покриттям; нанесення дорожньої розмітки із вбудованими світловідбивними елементами "котяче око" |
-"- |
-"- |
454,623 |
|
32,337 |
422,286 |
|
-"- |
352 |
|
95 |
257 |
3) влаштування розв’язок кільцевого типу з малим або середнім розміром центрального острівця, в тому числі: |
-"- |
-"- |
1467,7876 |
|
483,96 |
983,8276 |
|
|
|
|
|
|
проектування |
|
-"- |
166,5 |
|
133,2 |
33,3 |
|
|
|
|
|
|
будівництво |
|
-"- |
1301,2876 |
|
350,76 |
950,5276 |
|
кількість об’єктів |
104 |
|
42 |
62 |
4) ліквідація місць концентрації дорожньо-транспортних пригод та ділянок з підвищеною аварійністю шляхом запровадження інженерних рішень для зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод, зокрема влаштування додаткової смуги на підйом; зміна геометричних параметрів дороги, зокрема радіусів кривих у плані, покращення схем організації дорожнього руху, влаштування додаткового освітлення; облаштування зон пішохідних переходів або їх заміна; ліквідація лівих віднесених поворотів; здійснення інших заходів за результатами аналізу конкретного місця концентрації дорожньо-транспортних пригод, в тому числі: |
Мінінфраструктури (Укрінфрапроект) Укравтодор |
державний бюджет (державний дорожній фонд) |
199,8 |
|
82,89 |
116,91 |
|
|
|
|
|
|
проектування |
|
-"- |
36,8 |
|
31,6 |
5,2 |
|
|
|
|
|
|
будівництво |
|
-"- |
163 |
|
51,29 |
111,71 |
|
кілометрів |
90,953 |
|
6,153 |
84,8 |
5) встановлення дорожнього огородження або влаштування амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільних дорогах державного значення поза межами населених пунктів |
-"- |
-"- |
152,973 |
|
10,346 |
142,627 |
|
кількість проектних робіт |
1 |
|
|
1 |
6) проектування велосипедних доріжок поза межами населених пунктів та їх включення до проектів будівництва автомобільних доріг |
Мінінфраструктури (Укрінфрапроект) Укравтодор |
державний бюджет (державний дорожній фонд) |
2,95 |
|
|
2,95 |
|
кількість знаків |
15000 |
|
15000 |
|
7) встановлення дорожніх знаків у разі їх відсутності та заміна знаків, які не відповідають стандарту ДСТУ 4100:2014 |
-"- |
-"- |
60 |
|
60 |
|
|
|
|
|
|
|
8) розроблення пакета нормативно-технічних документів (будівельних норм, типових рішень, схем організації дорожнього руху) та технічних умов і стандартів для підвищення безпеки руху на автомобільних дорогах |
-"- |
-"- |
6,4 |
|
6,4 |
|
|
-"- |
24000 |
|
24000 |
|
9) проведення моніторингу функціональної відповідності дорожніх знаків, що експлуатуються, з розробленням нової схеми організації дорожнього руху (за потреби) відповідно до вимог безпеки руху за ДСТУ 4100:2014 |
-"- |
-"- |
5,3 |
|
5,3 |
|
|
кількість об’єктів |
12 |
|
12 |
|
10) улаштування вздовж автомобільних доріг загального користування державного значення місць для зупинки транспортних засобів з надмірною вагою із спеціально облаштованими майданчиками для розміщення габаритно-вагових комплексів, у тому числі: |
-"- |
-"- |
82,76 |
|
82,76 |
|
|
|
|
|
|
|
проектування |
|
|
0,7 |
|
0,7 |
|
|
|
|
|
|
|
будівництво |
|
|
82,06 |
|
82,06 |
|
|
кілометрів |
43409 |
43409 |
|
|
11) покращення показників автомобільних доріг загального користування державного значення за параметрами безпечності |
Мінінфраструктури (Укрінфрапроект) Укравтодор служби автомобільних доріг в областях |
державний бюджет (державний дорожній фонд) |
919,3478 |
919,3478 |
|
|
|
-"- |
1419,6 |
|
1419,6 |
|
12) покращення показників автомобільних доріг загального користування державного значення за параметрами безпечності |
Укравтодор служби автомобільних доріг в областях |
-"- |
548 |
|
548 |
|
|
|
|
|
|
|
13) підвищення рівня безпечності доріг та дорожньої інфраструктури на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення, зокрема облаштування зон наземних пішохідних переходів; заміна наземних пішохідних переходів на автомобільних дорогах загального користування державного значення 1 категорії підземними або іншими видами пішохідних переходів: |
облдержадміністрації |
місцеві бюджети, інші джерела |
у межах визначених обсягів фінансування |
у межах визначених обсягів фінансування |
у межах визначених обсягів фінансування |
у межах визначених обсягів фінансування |
|
|
|
|
|
|
влаштування розв’язок кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ліквідація місць концентрації дорожньо-транспортних пригод та ліквідація ділянок з підвищеною аварійністю |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
встановлення дорожнього огородження та/або дорожніх знаків на автомобільних дорогах поза межами населених пунктів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
проектування велосипедних доріжок поза межами населених пунктів та їх включення до проектів будівництва автомобільних доріг |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14) інші заходи (у тому числі сплата податків та інших обов’язкових платежів), пов’язані із забезпеченням виконання робіт з проектування та будівництва об’єктів дорожньої інфраструктури |
|
|
|
|
|
|
Разом за завданням 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4695,2414 |
919,3478 |
1905,793 |
1870,1006". |