- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 9 червня 2011 р. N 614 Київ |
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 16 січня 2003 р. N 31
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 16 січня 2003 р.
N 31 "Про затвердження Програми "Шкільний автобус" (Офіційний вісник України, 2003 р., N 3, ст. 80; 2007 р., N 8, ст. 312) зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України | М.АЗАРОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 червня 2011 р. N 614
ЗМІНИ,
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 16 січня 2003 р. N 31 ( 31-2003-п )
у назві та пункті 1 слова "Програми "Шкільний автобус" і "Програму "Шкільний автобус" замінити відповідно словами "Державної цільової соціальної програми "Шкільний автобус" і "Державну цільову соціальну програму "Шкільний автобус";
у пункті 2 слова "Міністерству промислової політики" замінити словами "Державному агентству з управління державними корпоративними правами та майном", а слово "щороку" виключити;
у пункті 3 слова "підвезення учнів та педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів" замінити словами "перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів";
у тексті слова "Міністерство освіти і науки" у всіх відмінках замінити словами "Міністерство освіти і науки, молоді та спорту" у відповідному відмінку.
2. Державну цільову соціальну програму "Шкільний автобус", затверджену зазначеною
постановою, викласти в такій редакції:
"ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 січня 2003 р.
N 31 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 9 червня 2011 р. N 614)
ДЕРЖАВНА
цільова соціальна програма "Шкільний автобус"
Мета Програми
Метою Програми є організація безпечного, регулярного і безоплатного перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості до місця навчання, роботи і додому (далі - перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників), поліпшення освітнього рівня населення, що проживає у такій місцевості, та раціонального використання кадрового потенціалу зазначених закладів.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Загальна потреба в шкільних автобусах на початок 2011 року становить 2642 одиниці для організації безпечного, регулярного і безоплатного перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників, у тому числі спеціальних шкільних автобусів, у яких обладнано місця для учнів та дітей з обмеженими фізичними можливостями на інвалідних візках, - більш як 100 одиниць. Крім того, потребує оновлення близько 700 автобусів, що експлуатуються понад 10 років.
Кількість учнів загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості, які проживають за межею пішохідної доступності, у розрізі адміністративно-територіальних одиниць зазначена у додатку 1.
Розв'язати проблему можливо шляхом:
створення нормативно-правової бази для виконання Програми;
придбання шкільних та спеціальних шкільних автобусів;
забезпечення керівництвом дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості коригування розкладу уроків та режиму навчально-виховного процесу з метою економного використання шкільних автобусів;
розроблення механізму прийому шкільних автобусів районними відділами освіти адміністративно-територіальних одиниць;
забезпечення належного рівня експлуатації та збереження шкільних автобусів районними відділами освіти адміністративно-територіальних одиниць.
Можливі три варіанти розв'язання проблеми, що передбачають:
перший - виконання регіональних програм "Шкільний автобус" за рахунок коштів місцевих бюджетів;
другий - виконання Програми за рахунок коштів державного бюджету, що дасть можливість координувати закупівлю шкільних та спеціальних шкільних автобусів;
третій, оптимальний - виконання Програми за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів за умови стабільного фінансування, а також інших джерел, не заборонених законодавством, що дасть можливість координувати закупівлю шкільних та спеціальних шкільних автобусів, оновлення існуючого парку шкільних автобусів і протяжність спеціалізованих транспортних маршрутів.
Завдання і заходи Програми
Завдання і заходи з виконання Програми зазначені у додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу:
створити нормативно-правову базу для виконання Програми;
придбати шкільні та спеціальні шкільні автобуси для поповнення і оновлення існуючого парку шкільних автобусів;
забезпечити перевезення 100 відсотків учнів, дітей та педагогічних працівників;
придбати спеціальні шкільні автобуси для забезпечення безпечного, регулярного і безоплатного перевезення учнів і дітей з обмеженими фізичними можливостями на інвалідних візках.
Очікувані результати виконання Програми зазначені у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів, а також інших джерел, не заборонених законодавством.
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проектів державного та місцевих бюджетів на відповідний рік у межах видатків, передбачених головним розпорядникам бюджетних коштів, відповідальним за виконання завдань і заходів Програми.
Орієнтовна вартість одного шкільного автобуса місткістю 25 місць становить 300 тис. гривень, а одного спеціального шкільного автобуса - 380 тис. гривень.".
3. Додатки 1-3 викласти в редакції, що додається.
Додаток 1
до Програми
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 9 червня 2011 р. N 614)
КІЛЬКІСТЬ
учнів загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості, які проживають за межею пішохідної доступності, у розрізі адміністративно-територіальних одиниць
Найменування адміністративно- територіальної одиниці |
Загальна кількість учнів, які проживають за межею пішохідної доступності (станом на початок 2010/11 навчального року) |
Кількість учнів, які потребують безпечного, регулярного і безоплатного перевезення (станом на початок 2010/11 навчального року) |
Автономна Республіка Крим |
15575 |
1086 |
Область: |
|
|
Вінницька |
12586 |
6400 |
Волинська |
9349 |
4267 |
Дніпропетровська |
15883 |
2874 |
Донецька |
8191 |
4106 |
Житомирська |
13054 |
4409 |
Закарпатська |
12949 |
5383 |
Запорізька |
10122 |
3282 |
Івано-Франківська |
13767 |
6021 |
Київська |
15087 |
6144 |
Кіровоградська |
7561 |
2307 |
Луганська |
7145 |
4053 |
Львівська |
21639 |
9166 |
Миколаївська |
6656 |
1295 |
Одеська |
10743 |
2330 |
Полтавська |
12483 |
4586 |
Рівненська |
13835 |
7226 |
Сумська |
7069 |
2214 |
Тернопільська |
8156 |
5149 |
Харківська |
12556 |
2368 |
Херсонська |
6664 |
1296 |
Хмельницька |
11354 |
1123 |
Черкаська |
7741 |
3612 |
Чернівецька |
8985 |
2870 |
Чернігівська |
7222 |
1602 |
м. Севастополь |
752 |
298 |
Усього |
277124 |
95467 |
Додаток 2
до Програми
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 9 червня 2011 р. N 614)
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової соціальної програми "Шкільний автобус" на період до 2015 року
Найменування завдання |
Найменування показника |
Значення показника |
Найменування заходу |
Відповідальний за виконання |
Джерела фінансу- вання (держав- ний, місцевий бюджети, інші) |
Прогнозо- ваний обсяг фінансо- вих ресурсів для виконання завдань, млн. гривень |
У тому числі за роками |
усьо- го |
за роками |
2003- 2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2003- 2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
1. Створення нормативно- правової бази |
кількість нормативно- правових актів, одиниць |
1 |
|
|
1 |
|
|
|
розроблення порядку переобладнання існуючого парку шкільних автобусів для забезпечення регулярного перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості до місця навчання, роботи і додому |
МОНмолодьспорт |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Переоблад- нання існуючого парку шкільних автобусів |
-"- |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
1) розроблення необхідної документації щодо переобладнання існуючого парку шкільних автобусів |
Агентство держмайна |
|
|
|
|
|
|
|
|
2) переобладнання існуючого парку шкільних автобусів, у тому числі автобусів до 15 (особливо малий) і 25 місць (малий), а також понад 25 місць (середній) |
Агентство держмайна, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні і Севастопольська міська держадміністрації |
|
|
|
|
|
|
|
|
3) сертифікація переобладнаних шкільних автобусів |
Агентство держмайна |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Придбання шкільних та спеціальних шкільних автобусів для поповнення і оновлення існуючого парку шкільних автобусів |
кількість шкільних автобусів, одиниць |
|
882 |
|
|
|
|
|
1) придбання шкільних автобусів для поповнення та оновлення існуючого парку шкільних автобусів, у тому числі до 15 (особливо малий) і 25 місць (малий), а також понад 25 місць (середній) |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні і Севастопольська міська держадміністрації |
державний бюджет |
|
150,4 |
|
|
|
|
|
|
1733 |
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
|
185,4 |
|
|
|
|
|
2615 |
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
|
335,8 |
|
|
|
|
|
кількість учнів, дітей та педагогічних працівників, що перевозяться, відсотків |
100 |
|
|
|
|
|
100 |
2) придбання, переобладнання та оновлення шкільних автобусів для забезпечення регулярного перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості до місця навчання, роботи і додому |
МОНмолодьспорт |
державний бюджет |
334,2 |
|
68,4 |
66,6 |
66,6 |
66,3 |
66,3 |
кількість шкільних автобусів, придбаних за кошти державного бюджету, одиниць |
1114 |
|
228 |
222 |
222 |
221 |
221 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість шкільних автобусів, придбаних та оновлених за кошти місцевого бюджету, одиниць |
1427 |
|
285 |
285 |
285 |
285 |
287 |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим |
бюджет Автономної Республіки Крим |
30 |
|
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
облдержадміністрації: |
місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
|
|
Вінницька |
|
63,6 |
|
17,9 |
11,2 |
12,5 |
11,5 |
10,5 |
Волинська |
|
13,5 |
|
2,2 |
3,9 |
2,8 |
2,7 |
1,9 |
Дніпропетровська |
|
5,8 |
|
1,9 |
1,5 |
0,7 |
1,1 |
0,6 |
Донецька |
|
6,6 |
|
5,4 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
Житомирська |
|
27,6 |
|
15,3 |
3,3 |
3,3 |
3 |
2,7 |
Закарпатська |
|
22,8 |
|
4,9 |
5,8 |
4,3 |
3,9 |
3,9 |
Запорізька |
|
13,7 |
|
6,8 |
6,6 |
0,3 |
|
|
Івано-Франківська |
|
18 |
|
3,9 |
3,6 |
4,5 |
3,3 |
2,7 |
Київська |
|
21,4 |
|
4,4 |
4,5 |
4,3 |
4,3 |
3,9 |
Кіровоградська |
|
29,2 |
|
6,3 |
6,4 |
6,5 |
5,6 |
4,4 |
Луганська |
|
3,6 |
|
0,6 |
1,4 |
0,5 |
0,7 |
0,4 |
Львівська |
|
26 |
|
6,6 |
5,6 |
5,5 |
4,7 |
3,6 |
Миколаївська |
|
13,2 |
|
4 |
3,3 |
2,7 |
1,8 |
1,4 |
Одеська |
|
18,5 |
|
7,2 |
4,6 |
2,4 |
2,4 |
1,9 |
Полтавська |
|
11,3 |
|
2,7 |
4 |
1,6 |
1,6 |
1,4 |
Рівненська |
|
4,8 |
|
1,2 |
1,2 |
0,9 |
1,2 |
0,3 |
Сумська |
|
46,1 |
|
10,8 |
10,9 |
9,6 |
7,8 |
7 |
Тернопільська |
|
6,1 |
|
1,5 |
0,8 |
1 |
1,3 |
1,5 |
Харківська |
|
1,9 |
|
|
0,8 |
0,3 |
0,3 |
0,5 |
Херсонська |
|
9,7 |
|
0,7 |
2 |
2,2 |
2,2 |
2,6 |
Хмельницька |
|
1,2 |
|
|
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
Черкаська |
|
8,6 |
|
8,6 |
|
|
|
|
Чернівецька |
|
9,2 |
|
2,7 |
2,3 |
2,3 |
1 |
0,9 |
Чернігівська |
|
14,2 |
|
3,1 |
2,6 |
2,7 |
2,9 |
2,9 |
Севастопольська міськдержадміністрація |
|
1,5 |
|
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
Разом |
|
|
762,3 |
|
193,4,8 |
159,8 |
144,4 |
136,5 |
128,2 |
у тому числі |
|
державний бюджет |
334,2 |
|
68,4 |
66,6 |
66,6 |
66,3 |
66,3 |
місцеві бюджети |
428,1 |
|
125 |
93,2 |
77,8 |
70,2 |
61,9 |
кількість спеціальних шкільних автобусів, одиниць |
101 |
|
16 |
26 |
24 |
17 |
18 |
3) придбання спеціальних шкільних автобусів для забезпечення регулярного перевезення учнів і дітей з обмеженими фізичними можливостями на інвалідних візках та педагогічних працівників дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості до місця навчання, роботи і додому |
МОНмолодьспорт |
державний бюджет |
38,38 |
|
6,08 |
9,88 |
9,12 |
6,46 |
6,84 |
кількість учнів і дітей з обмеженими фізичними можливостями на інвалідних візках, що перевозяться, відсотків |
100 |
|
15,83 |
25,76 |
23,76 |
16,83 |
17,82 |
кількість регіональних програм, одиниць |
26 |
|
26 |
|
|
|
|
4) розроблення регіональних програм "Шкільний автобус" на період до 2015 року (за погодженням з МОНмолодьспортом) |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні і Севастопольська міська держадміністрації |
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість узагальнених спеціалізованих транспортних маршрутів, одиниць |
130 |
|
26 |
26 |
26 |
26 |
26 |
5) розроблення і затвердження спеціалізованих транспортних маршрутів для перевезення учнів і дітей з обмеженими фізичними можливостями на інвалідних візках та педагогічних працівників дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості до місця навчання, роботи і додому |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні і Севастопольська міська держадміністрації, МВС, МОНмолодьспорт |
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість транспортних підприємств, одиниць |
25 |
|
|
|
25 |
|
|
6) утворення у разі необхідності транспортних підприємств, які здійснюють технічне обслуговування та ремонт шкільних автобусів |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні і Севастопольська міська держадміністрації |
бюджет Автономної Республіки Крим, місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
|
|
кількість узагальнених даних (звітів) про розподіл шкільних автобусів, одиниць |
130 |
|
26 |
26 |
26 |
26 |
26 |
7) здійснення розподілу шкільних автобусів відповідно до потреби |
- " - |
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість нормативних актів, одиниць |
1 |
|
|
1 |
|
|
|
8) розроблення методичних рекомендацій щодо використання, утримання та обслуговування шкільних автобусів |
МОНмолодьспорт |
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість нормативних актів, одиниць |
1 |
|
|
1 |
|
|
|
9) розроблення методичних рекомендацій щодо перевезення шкільними та спеціальними шкільними автобусами учнів, дітей (у тому числі учнів і дітей з обмеженими фізичними можливостями на інвалідних візках) та педагогічних працівників дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості до місця навчання, роботи і додому |
-"- |
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за завданням 3 |
|
|
800,68 |
|
199,48 |
169,68 |
153,52 |
142,96 |
135,04 |
у тому числі |
|
державний бюджет |
372,58 |
|
74,48 |
76,48 |
75,72 |
72,76 |
73,14 |
місцеві бюджети |
428,1 |
|
125 |
93,2 |
77,8 |
70,2 |
61,9 |
РАЗОМ ЗА ПРОГРАМОЮ |
|
|
800,68 |
|
199,48 |
169,68 |
153,52 |
142,96 |
135,04 |
у тому числі |
МОНмолодьспорт |
державний бюджет |
372,58 |
|
74,48 |
76,48 |
75,72 |
72,76 |
73,14 |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні і Севастопольська міська держадміністрації |
місцеві бюджети |
428,1 |
|
125 |
93,2 |
77,8 |
70,2 |
61,9 |
................Перейти до повного тексту