1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 30 січня 2013 р. № 61
Київ
Питання проведення антидискримінаційної експертизи та громадської антидискримінаційної експертизи проектів нормативно-правових актів
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1066 від 04.12.2019 )
Відповідно до частини третьої статті 8 та частини другої статті 13 Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Порядок проведення органами виконавчої влади антидискримінаційної експертизи проектів нормативно-правових актів, що додається.
2. Установити, що громадська антидискримінаційна експертиза проводиться громадськими організаціями, фізичними та юридичними особами в рамках публічного громадського обговорення проектів нормативно-правових актів відповідно до Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 р. № 996 (Офіційний вісник України, 2010 р., № 84, ст. 2945).
3. Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 січня 2013 р. № 61
ПОРЯДОК
проведення органами виконавчої влади антидискримінаційної експертизи проектів нормативно-правових актів
1. Цей Порядок визначає процедуру проведення антидискримінаційної експертизи проектів законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших проектів нормативно-правових актів (далі - проекти актів), що розробляються органами виконавчої влади.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні".
3. Антидискримінаційна експертиза проводиться:
Мін’юстом під час проведення правової експертизи проектів актів, які вносяться на розгляд Кабінету Міністрів України органами виконавчої влади;
органом виконавчої влади за процедурою, визначеною пунктами 5-11 цього Порядку, під час підготовки проектів нормативно-правових актів, які підлягають державній реєстрації.
Результати проведення антидискримінаційної експертизи проектів актів, головним розробником яких є Мін’юст, відображаються у пояснювальній записці.
( Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 1066 від 04.12.2019 )
4. Антидискримінаційна експертиза проводиться з метою виявлення у проектах актів положень, які містять ознаки дискримінації, та надання пропозицій щодо їх усунення.
5. Для проведення антидискримінаційної експертизи структурний підрозділ органу виконавчої влади подає юридичній службі:
проект акта, зазначений в абзаці третьому пункту 3 цього Порядку;
( Абзац другий пункту 5 в редакції Постанови КМ № 1066 від 04.12.2019 )
пояснювальну записку;
порівняльну таблицю (якщо проектом акта передбачено внесення змін до інших нормативно-правових актів).
6. Проект акта, який подається для проведення антидискримінаційної експертизи, візується керівником структурного підрозділу органу виконавчої влади, що є його розробником.
У разі коли питання, що передбачено врегулювати проектом акта, належать до компетенції кількох структурних підрозділів органу виконавчої влади, такий проект візується керівниками зазначених структурних підрозділів.
7. За результатами антидискримінаційної експертизи юридичною службою готується висновок про проведення антидискримінаційної експертизи (далі - висновок) за формою згідно з додатком.
8. У разі відсутності у проекті акта положень, які містять ознаки дискримінації (крім позитивних дій), проект акта та висновок візуються керівником юридичної служби та повертаються структурному підрозділу органу виконавчої влади.

................
Перейти до повного тексту