- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 10 липня 2019 р. № 602 Київ |
Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сферах перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, небезпечних відходів морським і річковим транспортом та безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибної промисловості) та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою морського та річкового транспорту
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сферах перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, небезпечних відходів морським і річковим транспортом та безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибної промисловості) та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою морського та річкового транспорту, що додаються.
2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
Прем'єр-міністр України |
В.ГРОЙСМАН |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 10 липня 2019 р. № 602
КРИТЕРІЇ,
за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сферах перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, небезпечних відходів морським і річковим транспортом та безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибної промисловості) та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою морського та річкового транспорту
1. До критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сферах перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, небезпечних відходів морським і річковим транспортом та безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибної промисловості), належать:
пасажиромісткість суден, якими суб’єкт надає послуги з перевезення на морському, річковому транспорті за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю);
кількість перевезених небезпечних вантажів, небезпечних відходів морським, річковим транспортом за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю);
кількість суден, щодо яких здійснюються операції з буксирування на морському, річковому транспорті, з урахуванням середньомісячного обсягу операцій за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю);
кількість вантажів, оброблених під час вантажно-розвантажувальних робіт, з урахуванням обсягу виконання операцій за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю);
кількість суден, щодо яких здійснюються операції з регулювання руху суден, з урахуванням середньомісячного обсягу операцій за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю);
кількість операцій з лоцманського проведення суден дедвейтом більше 25 тис. тонн з урахуванням середньомісячного обсягу операцій за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю);
розмір площі, на якій здійснюватимуться заходи з навігаційно-гідрографічного забезпечення мореплавства, з урахуванням розміру площі, на якій здійснено такі заходи за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю);
розмір площі, на якій здійснюватимуться заходи з картографічного забезпечення мореплавства, з урахуванням розміру площі, на якій здійснено такі заходи за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю);
кількість суден, щодо яких здійснюються операції з ліквідації розливу забруднюючих речовин, з урахуванням середньомісячного обсягу операцій за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю);
розмір площі, на якій здійснюватимуться заходи з пошуку і рятування на морі в морському пошуково-рятувальному районі України, загальна площа якого становить 137 тис. кв. кілометрів;
кількість осіб, які постійно або тимчасово можуть одночасно перебувати на об’єкті морського або річкового транспорту, який належить або використовується суб’єктом господарювання;
кількість випадків загибелі або травмування людей, що сталися у зв’язку з діяльністю суб’єкта господарювання протягом року, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю);
кількість випадків затримання суден інспекторами держави порту та/або держави прапора, а також заборони або обмежень експлуатації для суден, що експлуатуються на внутрішніх водних шляхах, за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю);
кількість аварій на об’єктах морського, річкового транспорту та із суднами, які використовуються суб’єктом господарювання, за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю).
2. Ризики настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сфері діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, небезпечних відходів морським і річковим транспортом та безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибної промисловості) визначено у додатку 1.
3. Перелік критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сферах перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, небезпечних відходів морським і річковим транспортом та безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибної промисловості), їх показники та кількість балів за кожним показником визначено у додатку 2.
4. Віднесення суб’єкта господарювання до високого, середнього або незначного ступеня ризику здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за всіма критеріями, визначеними в додатку 2, за такою шкалою:
від 41 до 100 балів - до високого ступеня ризику;
від 21 до 40 балів - до середнього ступеня ризику;
від 0 до 20 балів - до незначного ступеня ризику.
5. Планові заходи державного нагляду (контролю) за діяльністю суб’єктів господарювання проводяться Державною службою морського та річкового транспорту з такою періодичністю:
з високим ступенем ризику - не частіше одного разу на два роки;
із середнім ступенем ризику - не частіше одного разу на три роки;
з незначним ступенем ризику - не частіше одного разу на п’ять років.
6. У разі коли за результатами планових заходів державного нагляду (контролю) протягом останніх шести років для суб’єктів господарювання, які віднесені до середнього ступеня ризику, та протягом останніх десяти років для суб’єктів господарювання, які віднесені до незначного ступеня ризику, у суб’єкта господарювання не виявлено суттєвих порушень вимог законодавства у сферах перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, небезпечних відходів морським та річковим транспортом та безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибної промисловості), наступний плановий захід державного нагляду (контролю) щодо такого суб’єкта господарювання здійснюється не раніше ніж через період часу, встановлений для відповідного ступеня ризику, збільшений у 1,5 раза.
Додаток 1
до критеріїв
РИЗИКИ
настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сферах перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, небезпечних відходів морським і річковим транспортом та безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибної промисловості)
Цілі державного нагляду (контролю) (код) |
Ризик настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності |
Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) |
подія, що містить ризик настання негативних наслідків |
негативний наслідок |
Життя та здоров’я людини (О1) |
аварія з морським або річковим судном |
смерть людини шкода, завдана здоров’ю людини |
пасажиромісткість суден, якими суб’єкт надає послуги з перевезення на морському, річковому транспорті за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю) |
|
аварія на об’єкті морського або річкового транспорту |
-"- |
кількість осіб, які постійно або тимчасово можуть одночасно перебувати на об’єкті морського або річкового транспорту, який належить або використовується суб’єктом господарювання |
|
|
|
кількість випадків загибелі або травмування людей, що сталися у зв’язку з діяльністю суб’єкта господарювання протягом року, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю) |
|
|
|
кількість випадків затримання суден інспекторами держави порту та/або держави прапора, а також заборони або обмежень експлуатації для суден, що експлуатуються на внутрішніх водних шляхах, за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю) |
|
|
|
розмір площі, на якій здійснюватимуться заходи з пошуку і рятування на морі в морському пошуково-рятувальному районі України, загальна площа якого становить 137 тис. кв. кілометрів |
Належна якість продукції, робіт та послуг (майнові блага) (О3) |
втрата вантажу, що перевозиться морським або річковим транспортом |
збитки, завдані споживачеві послуги з перевезення вантажу морським або річковим транспортом |
кількість перевезених небезпечних вантажів, небезпечних відходів морським, річковим транспортом за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю) |
|
аварія внаслідок порушення вимог щодо забезпечення безпеки судноплавства під час виконання вантажно-розвантажувальних робіт у морському або річковому порту |
збитки, завдані споживачеві послуги з вантажно-розвантажувальних робіт у морському або річковому порту |
кількість вантажів, оброблених під час вантажно-розвантажувальних робіт, з урахуванням обсягу виконання операцій за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю) |
|
аварія внаслідок порушення вимог щодо забезпечення безпеки судноплавства під час |
збитки, завдані споживачеві послуги з регулювання руху морського або річкового судна |
кількість суден, щодо яких здійснюються операції з регулювання руху суден, з урахуванням середньомісячного обсягу операцій за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю) |
|
регулювання руху морського або річкового судна |
кількість суден, щодо яких здійснюються операції з буксирування на морському, річковому транспорті, з урахуванням середньомісячного обсягу операцій за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю) |
|
аварія внаслідок порушення вимог щодо забезпечення безпеки судноплавства під час навігаційно-гідрографічного забезпечення мореплавства |
збитки, завдані споживачеві послуги з навігаційно-гідрографічного забезпечення мореплавства |
розмір площі, на якій здійснюватимуться заходи з навігаційно-гідрографічного забезпечення мореплавства, з урахуванням розміру площі, на якій здійснено такі заходи за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю) |
|
аварія внаслідок порушення вимог щодо забезпечення безпеки судноплавства під час картографічного забезпечення мореплавства |
збитки, завдані споживачеві послуги з картографічного забезпечення мореплавства |
розмір площі, на якій здійснюватимуться заходи з картографічного забезпечення мореплавства, з урахуванням розміру площі, на якій здійснено такі заходи за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю) |
|
аварія внаслідок порушення вимог щодо забезпечення безпеки судноплавства під час лоцманського проведення морського або річкового судна |
збитки, завдані споживачеві послуги з лоцманського проведення морського або річкового судна |
кількість операцій з лоцманського проведення суден дедвейтом більше 25 тис. тонн з урахуванням середньомісячного обсягу операцій за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю) |
|
аварія внаслідок порушення вимог щодо забезпечення безпеки судноплавства під час підйому затопленого майна |
збитки, завдані споживачеві послуги з підйому затопленого майна |
кількість аварій на об’єктах морського, річкового транспорту та із суднами, які використовуються суб’єктом господарювання, за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю) |
Навколишнє природне середовище (О4) |
потрапляння у навколишнє природне середовище небезпечних та інших забруднюючих речовин внаслідок діяльності морського та річкового транспорту |
шкода, завдана навколишньому природному середовищу |
кількість суден, щодо яких здійснюються операції з ліквідації розливу забруднюючих речовин, з урахуванням середньомісячного обсягу операцій за рік, що передує року, в якому складається річний план заходів державного нагляду (контролю) |
................Перейти до повного тексту