1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 4 липня 2012 р. № 602
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 1216 від 27.12.2018 )
Про затвердження Порядку визначення генеральних замовників та взаємодії замовників з генеральним замовником за рамковими угодами
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 697 від 03.07.2013 )
Відповідно до частини другої статті 13 Закону України "Про здійснення державних закупівель" Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Порядок визначення генеральних замовників та взаємодії замовників з генеральним замовником за рамковими угодами, що додається.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 4 липня 2012 р. № 602
ПОРЯДОК
визначення генеральних замовників та взаємодії замовників з генеральним замовником за рамковими угодами
Загальна частина
1. Цей Порядок встановлює механізм визначення генеральних замовників та взаємодії замовників з генеральним замовником у разі закупівлі за рамковими угодами товарів та/або послуг згідно з переліком товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами (далі - перелік), затвердженим Мінекономрозвитку (далі - Уповноважений орган).
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про здійснення державних закупівель".
Визначення генерального замовника
3. Генеральний замовник визначається:
1) Кабінетом Міністрів України - у разі здійснення закупівлі товарів та/або послуг за рахунок коштів державного бюджету, Національного банку, Пенсійного фонду України, загальнообов’язкового державного соціального страхування, загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття, загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням, коштів, передбачених Законом України "Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності", а також за рахунок коштів юридичних осіб, які провадять діяльність у сферах, визначених Законом України "Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності".
( Підпункт 1 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 697 від 03.07.2013 )
2) Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями або виконавчими органами місцевих рад - у разі здійснення закупівлі товарів та/або послуг за рахунок коштів бюджету Автономної Республіки Крим та відповідних місцевих бюджетів.
4. Головні розпорядники коштів державного бюджету, Національний банк, Пенсійний фонд України, Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття, Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, страхові фонди інших видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, а також центральний орган виконавчої влади, до сфери управління якого належать юридичні особи, які провадять діяльність у сферах, визначених Законом України "Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності", у разі здійснення такими юридичними особами закупівель товарів та/або послуг за рахунок коштів, визначених абзацом другим частини другої статті 2 зазначеного Закону (далі - ініціатори звернення) на підставі поданих підпорядкованими їм розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня, підприємствами, установами, організаціями, що належать до сфери їх управління, територіальними органами (далі - підпорядковані установи) заявок щодо потреби в закупівлі одних і тих самих товарів та/або послуг згідно з переліком готують і подають Уповноваженому органові звернення з пропозиціями щодо визначення генерального замовника (генеральних замовників) для здійснення закупівель таких товарів та/або послуг за рамковою угодою.
( Абзац перший пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 697 від 03.07.2013 )
Ініціатор звернення може виступити стороною рамкової угоди.
5. У зверненні обов’язково зазначаються:
1) найменування і місцезнаходження ініціатора звернення;
2) найменування не менш як трьох замовників (підпорядкованих установ, а також ініціатора звернення у разі, коли він бажає виступити стороною рамкової угоди), які мають потребу в закупівлі одних і тих самих товарів та/або послуг згідно з переліком;
3) найменування товарів та/або послуг згідно з переліком із зазначенням орієнтовної кількості товарів та/або обсягу послуг за рік;
4) пропозиція щодо визначення генерального замовника (генеральних замовників);
5) обґрунтування економічної доцільності визначення генерального замовника (генеральних замовників) та здійснення закупівель за рамковою угодою.
До звернення обов’язково додаються копії установчих документів юридичної особи, яку пропонується визначити генеральним замовником.
6. У разі коли у річних планах двох і більше головних розпорядників коштів державного бюджету (далі - заявники) передбачається закупівля одних і тих самих товарів та/або послуг згідно з переліком, вони можуть подати до Уповноваженого органу спільне звернення з узгодженими пропозиціями щодо визначення генерального замовника (генеральних замовників).
7. У спільному зверненні обов’язково зазначаються:
1) найменування та місцезнаходження заявників;
2) найменування товарів та/або послуг згідно з переліком із зазначенням орієнтовної кількості товарів та/або обсягу послуг за рік у розрізі кожного заявника;
3) узгоджені пропозиції щодо визначення генерального замовника (генеральних замовників);
4) обґрунтування економічної доцільності визначення генерального замовника (генеральних замовників) та здійснення закупівель за рамковою угодою.
Спільне звернення підписується всіма заявниками, зазначеними в ньому.
8. Датою надходження звернення (спільного звернення) є дата його реєстрації Уповноваженим органом.
9. Уповноважений орган розглядає звернення (спільне звернення), внесене з дотриманням вимог цього Порядку, в місячний строк з дня його надходження і за результатами розгляду готує та подає в установленому законодавством порядку Кабінетові Міністрів України проект рішення щодо визначення генерального замовника (генеральних замовників).
10. Уповноважений орган відмовляє у розгляді звернення (спільного звернення) у разі, коли:
1) товари та/або послуги не включені до переліку;
2) звернення не містить інформації, передбаченої пунктом 5 цього Порядку, а спільне звернення - інформації, передбаченої пунктом 7 цього Порядку;
3) юридична особа, яку пропонується визначити генеральним замовником, за статусом не належить до органів, установ чи організацій, які можуть бути визначені генеральним замовником згідно із Законом України "Про здійснення державних закупівель";
4) особа, яка подала звернення, не може бути ініціатором звернення відповідно до пункту 4 цього Порядку;
5) спільне звернення не підписане всіма заявниками, зазначеними в ньому.
11. У разі відмови в розгляді звернення (спільного звернення) Уповноважений орган у десятиденний строк з дня його надходження інформує про це ініціатора звернення (заявників) із зазначенням причин відмови.
Ініціатор звернення (замовники) може (можуть) повторно подати звернення (спільне звернення) до Уповноваженого органу після усунення причин відмови.
12. Рішення про визначення генерального замовника (генеральних замовників) для організації і проведення процедур закупівель в інтересах замовників за рамковими угодами приймається:
у разі здійснення закупівлі за кошти бюджету Автономної Республіки Крим, у тому числі за рахунок субвенції з інших бюджетів, - Радою міністрів Автономної Республіки Крим у разі надходження не менш як трьох звернень розпорядників (одержувачів) коштів зазначеного бюджету щодо визначення генерального замовника (генеральних замовників) у десятиденний строк з дати надходження останнього звернення, але не більш як 90 днів з дати надходження першого звернення;

................
Перейти до повного тексту