- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Указ
Указ
Президента України
Про Положення про Координаційний центр забезпечення взаємодії з Кабінетом Міністрів України
1. Затвердити Положення про Координаційний центр забезпечення взаємодії з Кабінетом Міністрів України (додається).
3. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.
Президент України |
П.ПОРОШЕНКО |
м. Київ 19 жовтня 2015 року № 595/2015 |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
від 19 жовтня 2015 року № 595/2015
ПОЛОЖЕННЯ
про Координаційний центр забезпечення взаємодії з Кабінетом Міністрів України
1. Координаційний центр забезпечення взаємодії з Кабінетом Міністрів України (далі - Координаційний центр) є консультативно-дорадчим органом при Президентові України.
2. Координаційний центр у своїй діяльності керується
Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України, а також цим Положенням.
3. Основним завданням Координаційного центру є забезпечення здійснення взаємодії Президента України, утворених ним консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів і служб з Кабінетом Міністрів України, іншими органами виконавчої влади.
4. Координаційний центр відповідно до покладеного на нього завдання та на виконання доручень Президента України:
1) проводить аналіз і моніторинг упровадження Кабінетом Міністрів України та забезпечення Кабінетом Міністрів України упровадження центральними і місцевими органами виконавчої влади завдань та заходів, визначених актами Президента України, рішеннями Ради національної безпеки і оборони України, введеними в дію указами Президента України, а також реформ, передбачених стратегічними документами розвитку держави, зокрема
Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони,
Стратегією сталого розвитку "Україна - 2020", схваленою Указом Президента України від 12 січня 2015 року № 5,
Програмою діяльності Кабінету Міністрів України,
Коаліційною угодою;
2) готує пропозиції щодо зупинення дії актів Кабінету Міністрів України з мотивів невідповідності їх
Конституції України;
3) бере участь у підготовці пропозицій щодо планування реформ, сприяє їх узгодженому впровадженню Кабінетом Міністрів України, у тому числі у взаємодії з національними комісіями, що здійснюють державне регулювання у відповідних сферах;
4) здійснює, в тому числі із залученням провідних вітчизняних та іноземних експертів, учених, фахівців, експертну оцінку проектів законів України, актів Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів та готує відповідні висновки, пропозиції;
5) готує для внесення Представником Президента України у Кабінеті Міністрів України пропозиції Президентові України щодо проектів законів, а також проектів актів Президента України з питань, що стосуються діяльності Кабінету Міністрів України, бере участь у розробленні таких проектів;
6) бере участь у розробленні проектів законів з питань діяльності органів виконавчої влади, що вносяться Президентом України або за його дорученням Кабінетом Міністрів України на розгляд Верховної Ради України в порядку законодавчої ініціативи, супроводженні законопроектів у парламенті;
8) виконує відповідно до актів законодавства інші функції.
5. Координаційний центр для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку:
запитувати та одержувати від державних органів, органів місцевого самоврядування, юридичних осіб, об'єднань громадян необхідні інформацію, документи і матеріали;
порушувати питання про залучення до виконання окремих робіт і завдань, вивчення окремих питань працівників центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, провідних вітчизняних та іноземних учених і фахівців, зокрема експертів міжнародних фінансових організацій, представників об'єднань громадян, інших неприбуткових організацій;
бути залученим до роботи комітетів Верховної Ради України, урядових комітетів Кабінету Міністрів України, колегій органів виконавчої влади, в тому числі щодо підготовки проектів законів, інших нормативно-правових актів;
організовувати та проводити конференції, круглі столи, дискусії, наради з питань, віднесених до його відання;
................Перейти до повного тексту