1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 27 червня 2012 р. № 590
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 71 від 05.03.2014 )
Про затвердження Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 970 від 24.10.2012 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Державну цільову соціальну програму забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки (далі - Програма), що додається.
( Пункт 2 виключено на підставі Постанови КМ № 970 від 24.10.2012 )
3. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям привести у відповідність з Програмою галузеві і регіональні програми забезпечення пожежної безпеки.
4. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, які визначені виконавцями Програми, подавати щороку до 10 лютого Міністерству надзвичайних ситуацій інформацію про стан виконання Програми для її узагальнення та подання до 30 березня Кабінетові Міністрів України.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 червня 2012 р. № 590
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА
забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки
Мета Програми
Метою Програми є забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об'єктів, об'єктів підвищеної небезпеки, об'єктів з масовим перебуванням людей (далі - об'єкти) та населених пунктів від пожеж, підвищення рівня протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Розв'язання проблеми забезпечення пожежної безпеки полягає у комплексному поетапному вирішенні проблемних питань у сфері пожежної безпеки шляхом впровадження організаційних засад функціонування системи протипожежного захисту на всіх рівнях, підвищення ефективності управління з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань забезпечення пожежної безпеки, удосконалення законодавчої, науково-технічної і ресурсної бази, що сприятиме підвищенню рівня пожежної безпеки в населених пунктах та на об'єктах.
Можливі два варіанти розв'язання проблеми.
Перший варіант полягає у виконанні визначених законодавством завдань у сфері пожежної безпеки та задоволенні потреб сьогодення у забезпеченні функціонування діючих структур пожежної охорони в рамках наданих повноважень.
Реалізація зазначеного варіанта істотно не поліпшить рівень пожежної безпеки в державі.
Другий варіант передбачає впровадження програмного підходу до формування політики у сфері пожежної безпеки на середньострокову перспективу, що дасть змогу:
залучити до розв'язання проблеми пожежної безпеки додаткові джерела фінансування, не заборонені законодавством;
збільшити кількість підрозділів державної, місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони в населених пунктах, що сприятиме створенню з урахуванням досвіду європейських держав умов для розширення у майбутньому зон (територій) обслуговування добровільними протипожежними формуваннями та зменшенню фінансового навантаження на національну економіку;
підвищити рівень захисту від пожеж об'єктів та населених пунктів.
Отже, оптимальним є другий варіант, реалізація якого дасть змогу істотно підвищити стан пожежної безпеки в державі.
У рамках виконання Програми передбачається здійснити заходи за такими основними напрямами:
підвищення ефективності управління та внесення змін до відповідних законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки;
постійне оновлення основної і спеціальної пожежної техніки та обладнання у підрозділах державної, місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони;
розроблення нових зразків пожежної техніки з удосконаленими технічними характеристиками, що відповідають міжнародним вимогам, та їх виробництво;
підвищення рівня захищеності сільських населених пунктів і об'єктів аграрного та промислового сектору економіки;
технічне переоснащення виробничого комплексу шляхом впровадження новітніх наукових досягнень, оснащення небезпечних виробництв сучасними автоматичними системами протипожежного захисту, заміни застарілих електричних мереж, особливо атомних електростанцій, хімічно небезпечних і пожежовибухонебезпечних об'єктів і підземних споруд.
Програму передбачається виконувати двома етапами.
На першому етапі (2012 рік) планується шляхом удосконалення законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки запровадити додатковий механізм реалізації державної політики у зазначеній сфері, що в подальшому за умови належного фінансування на другому етапі (2013-2015 роки) сприятиме виконанню завдань та здійсненню заходів, передбачених Програмою.
Державний замовник та виконавці заходів Програми наведені у додатку 1.
Завдання і заходи
Завдання і заходи з визначенням обсягів та джерел фінансування (зроблено за роками) виконання Програми, що наведені в додатку 2 , спрямовані на підвищення ефективності державного управління та діяльності із запобігання виникненню пожеж та організації пожежогасіння.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу:
створити ефективну багаторівневу систему управління діяльністю суб'єктів господарювання щодо забезпечення пожежної безпеки;
привести протипожежний стан об'єктів та населених пунктів у відповідність з вимогами законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки;
забезпечити високий рівень протипожежного захисту сільських населених пунктів, територій і об'єктів природно-заповідного фонду;
знизити ризик виникнення пожеж та загроз, пов'язаних з пожежами, створити сприятливі соціальні умови життєдіяльності населення, зменшити вплив небезпечних факторів пожеж на навколишнє природне середовище;
зменшити кількість пожеж, загиблих і травмованих людей, економічних втрат та матеріальних збитків;
своєчасно виявляти осередки загорянь, оповіщувати про них населення та підрозділи пожежної охорони, видаляти продукти горіння із застосуванням систем протипожежного захисту;
забезпечити мінімальний час прибуття пожежних підрозділів до місця імовірної пожежі за рахунок оптимальної їх дислокації у містах та сільській місцевості;
забезпечити виробництво вогнегасних речовин в обсязі, необхідному для локалізації та ліквідації пожеж, і подачу води до осередків пожеж від пожежних гідрантів, внутрішніх протипожежних водогонів, природних і штучних водоймищ, інших інженерних споруд водопостачання.
Очікувані результати виконання Програми наведено в додатку 3 .
За оцінкою фахівців, за останні 10 років загальний збиток від пожеж зріс на 32 відсотки без урахування індексу інфляції, тож невжиття невідкладних заходів до поліпшення стану протипожежного захисту об'єктів та населених пунктів може призвести до загальних економічних збитків від пожеж за 2012-2015 роки на суму близько 29082,7 млн. гривень.
Результат обчислення суми збитків 29082,7 млн. гривень з витратами на виконання завдань і заходів Програми 876,92 млн. гривень свідчить про ефективність Програми.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, а також інших джерел, передбачених законом.
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 876,92 млн. гривень, з них 236,08 млн. - за рахунок державного бюджету, 569,96 млн. - за рахунок місцевих бюджетів та 70,88 млн. гривень - за рахунок інших джерел.
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту Державного бюджету України та місцевих бюджетів на відповідний рік.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки
1. Концепцію Програми схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 2348.
2. Програму затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2012 р. № 590.
3. Державний замовник - МНС.
4. Керівник Програми - Голова Держтехногенбезпеки.
5. Виконавці заходів Програми - МНС, міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.
6. Строк виконання - 2012-2015 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування Обсяг фінансування, млн. гривень У тому числі за роками
2012 2013 2014 2015
Державний бюджет 236,084977 71,847325 83,873182 80,36447
Місцеві бюджети 569,961566 108,781437 235,533987 225,646142
Інші джерела 70,8784 18,331 23,8042 28,7432
Усього 876,924943 198,959762 343,211369 334,753812
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки
Найменування завдання Найменування показника Значення показника Найменування заходу Відповідальні за виконання Джерела фінансування Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання
завдань, млн. гривень
У тому числі за роками
усього за роками 2012 2013 2014 2015
2012 2013 2014 2015
1. Організаційне забезпечення пожежної безпеки 1) проведення аналізу стану забезпечення пожежної
безпеки в кожному регіоні, населеному пункті, на підприємствах, в
установах та організаціях, розроблення за результатами такого
аналізу комплексного плану заходів із запобігання пожежам та
загибелі на них людей
міністерства, інші центральні органи виконавчої
влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські держадміністрації
за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади
Мінкультури державний бюджет 3,9 1,2 1,3 1,4
2) проведення аналізу протипожежних норм та у разі
потреби внесення до них необхідних змін з урахуванням сучасних
вимог протипожежного захисту будівель та споруд
МНС,
Мінрегіон,
Мінагрополітики,
Міненерговугілля,
Мінінфраструктури,
Держводагентство,
Укравтодор,
МВС
за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади
3) розроблення з урахуванням Державної цільової
соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки
галузевих та регіональних програм, спрямованих на підвищення рівня
протипожежного захисту населених пунктів та об'єктів, забезпечення
будівництва та реконструкції пожежних депо, інших об'єктів пожежної
охорони відповідно до вимог нормативно-правових актів
міністерства,
інші центральні органи виконавчої влади,
Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади
4) забезпечення ведення щорічної звітності на
підставі адміністративних даних про кількість пожеж та їх наслідки
в кожному регіоні, населеному пункті, на підприємствах, в установах
та організаціях шляхом:
-"- -"-
збирання, узагальнення та оброблення статистичних
даних про пожежі та їх наслідки
МНС,
Держстат
державний бюджет 0,186 0,062 0,062 0,062
прогнозування стану з пожежами в державі і
підготовка відповідних аналітичних та інформаційних матеріалів
МНС -"- 0,0183 0,0061 0,0061 0,0061
5) здійснення щороку згідно із законодавством
контролю за відповідністю продукції, що реалізується через
торговельну мережу, вимогам пожежної безпеки та за діяльністю
випробувальних лабораторій (центрів), які проводять випробування
такої продукції
Держспоживінспекція,
МНС
за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади
6) забезпечення подальшого розвитку методичної та
експериментальної бази для вивчення дослідно-випробувальними
лабораторіями МНС питання щодо виникнення пожеж шляхом надання
МНС державний бюджет 0,054 0,018 0,018 0,018
таким лабораторіям науково-методичної допомоги у
виконанні робіт з дослідження пожеж, проведення метрологічної
атестації випробувального обладнання та порівняльних
випробувань
7) утворення та забезпечення функціонування служб
пожежної безпеки в міністерствах, інших центральних органах
виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях
міністерства, інші центральні органи виконавчої
влади
ДКА -"- 0,5 0,1 0,2 0,2
Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку
та захисту інформації
-"- 0,75 0,25 0,25 0,25
Генеральна прокуратура України -"- 0,5 0,1 0,2 0,2
кількість підрозділів 933 13 458 462 8) утворення та забезпечення функціонування
підрозділів місцевої пожежної охорони
облдержадміністрації:
40 20 20 Вінницька місцевий бюджет 4,9456 2,4728 2,4728
4 2 2 Волинська -"- 2,8 1,4 1,4
59 21 38 Донецька -"- 14,9436 6,2768 8,6668
30 17 13 Закарпатська -"- 9,991 6,14 3,851
10 5 5 Запорізька -"- 5,5 2,75 2,75
96 47 49 Івано-Франківська -"- 11,14 5,42 5,72
51 24 27 Київська -"- 7,7 3,8 3,9
153 76 77 Кіровоградська -"- 17,038 8,519 8,519
40 20 20 Луганська місцевий бюджет 10,9456 5,4728 5,4728
6 4 2 Львівська -"- 0,6 0,4 0,2
23 13 10 Миколаївська -"- 4,6102 2,7362 1,874
270 135 135 Одеська -"- 54,64 27,32 27,32
26 18 8 Полтавська -"- 2,8 2,2 0,6
32 16 16 Рівненська -"- 5,184 2,592 2,592
10 5 5 Сумська -"- 1,32 0,66 0,66
4 2 2 Тернопільська -"- 1,16 0,58 0,58
51 13 19 19 Херсонська -"- 12,275 2,3 4,9875 4,9875
14 7 7 Черкаська -"- 1,8 0,9 0,9
4 2 2 Чернівецька -"- 0,4 0,2 0,2
10 5 5 Чернігівська -"- 0,7 0,35 0,35
кількість будинків та споруд 1324 400 450 474 9) приведення шляхів евакуації, автоматичних систем
протипожежного захисту, систем оповіщення населення про пожежу,
електрообладнання будівель та споруд міністерств, інших центральних
та місцевих органів виконавчої влади у відповідність з вимогами
законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної
безпеки
міністерства, інші центральні органи виконавчої
влади
42 12 14 16 Держземагентство державний бюджет 2,1 0,6 0,7 0,8
720 240 240 240 Генеральна прокуратура України -"- 30 10 10 10
57 14 21 22 МВС -"- 2,85 0,7 1,05 1,1
10 3 3 4 Служба зовнішньої розвідки -"- 0,5 0,15 0,15 0,2
28 8 10 10 Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку
та захисту інформації
-"- 1,4 0,4 0,5 0,5
209 58 66 85 Мінфін -"- 10,45 2,9 3,3 4,25
2 1 1 МЗС державний бюджет 0,1 0,05 0,05
80 20 30 30 ДПтС -"- 4 1 1,5 1,5
4 1 1 2 Фонд державного майна -"- 0,2 0,05 0,05 0,1
161 40 60 61 Національна академія наук -"- 8,05 2 3 3,05
10 3 3 4 Держспецтрансслужба -"- 0,5 0,15 0,15 0,2
ДКА -"- 3,7 1,2 1,2 1,3
Держстат -"- 0,2 0,05 0,05 0,1
Держкомтелерадіо -"- 0,5 0,15 0,15 0,2
Мінкультури -"- 1,4 0,4 0,5 0,5
Нацкомфінпослуг -"- 0,252 0,063 0,121 0,068
Мінкультури,
Держкіно
-"- 1,7 1,7
державне підприємство "Севастопольський морський
рибний порт"
інші джерела 0,6904 0,221 0,2292 0,2402
державне підприємство "Керченський морський
порт"
-"- 0,4 0,014 0,044 0,342
Мінагрополітики,
Держрибагентство
державний бюджет 0,59 0,59
1 1 Мінсоцполітики -"- 0,78 0,78
кількість приміщень 2270 612 825 833 10) приведення шляхів евакуації, автоматичних
систем протипожежного захисту, систем оповіщення людей про пожежу,
електрообладнання будівель та споруд центральних державних архівів,
Державного архіву в Автономній Республіці Крим, державних архівів в
областях, архівних відділів райдержадміністрацій,
Укрдержархів,
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та
Севастопольська міські держадміністрації, райдержадміністрації,
міськради, районні ради
міських рад та трудових архівів у відповідність з
вимогами законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері
пожежної безпеки, а саме:
Укрдержархів державний бюджет 6 1 2 3
8 3 3 2 Державного архіву Рада міністрів Автономної Республіки державний бюджет 1,6685 0,6674 0,6674 0,3337
51 13 22 16 архівних відділів райдержадміністрацій та міських
рад
Крим райдержадміністрації, міськради, районні
ради
місцевий бюджет 0,82764 0,11137 0,434885 0,281385
8 2 3 3 Вінницька облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 1,006 0,244 0,3755 0,3865
83 25 18 40 місцевий бюджет 0,892496 0,213884 0,194549 0,484063
8 2 2 4 Волинська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 0,905 0,014 0,324 0,567
50 20 20 10 місцевий бюджет 0,0746 0,0224 0,023525 0,028675
8 2 2 4 Дніпропетровська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 0,5991 0,1727 0,1485 0,2779
7 7 місцевий бюджет 0,06 0,06
8 2 3 3 Донецька облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 1,5036 0,463 0,5228 0,5178
107 25 40 42 місцевий бюджет 1,76033 0,18727 0,61084 0,96222
4 2 2 Житомирська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 0,591 0,49 0,101
54 13 20 21 місцевий бюджет 0,9967 0,09659 0,40644 0,49367
16 4 6 6 Закарпатська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 0,59691 0,38045 0,0657 0,15076
37 9 10 18 місцевий бюджет 1,06095 0,0265 0,0974 0,93705
8 2 2 4 архівних відділів райдержадміністрацій та міських
рад
Запорізька облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, райради
державний бюджет 1,6308 0,6737 0,6077 0,3494
88 21 32 35 місцевий бюджет 0,7388 0,1792 0,27775 0,28185
4 1 2 1 Івано-Франківська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 0,107 0,002 0,104 0,001
31 9 10 12 місцевий бюджет 1,6689 0,1689 0,5918 0,9082
16 5 5 6 Київська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 1,712 0,028 0,035 1,649
140 45 50 45 місцевий бюджет 7,6 2 3,24 2,36
8 2 2 4 Кіровоградська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 0,9499 0,1517 0,2402 0,558
98 25 38 35 місцевий бюджет 0,830205 0,2215 0,33195 0,276755
8 2 2 3 Луганська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 1,318 0,346 0,486 0,486
115 29 48 38 місцевий бюджет 0,444333 0,060789 0,212599 0,170945
16 4 7 5 Львівська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 0,419 0,098 0,196 0,125
55 14 21 20 місцевий бюджет 0,576356 0,161284 0,214548 0,200524
8 4 2 2 Миколаївська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 1,066167 0,561415 0,252812 0,25194
92 23 36 33 місцевий бюджет 3,470615 0,896942 1,360645 1,213028
12 4 4 4 Одеська облдержадміністрація, райдержадміністрації,
міськради, районні ради
державний бюджет 0,944 0,11 0,407 0,427
132 44 44 44 місцевий бюджет 3,2094 0,7195 1,1176 1,3723
8 2 3 3 архівних відділів райдержадміністрацій та міських
рад
Полтавська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 0,464 0,116 0,174 0,174
100 25 37 38
місцевий бюджет 1,0927 0,2806 0,3706 0,4415
2 2 Рівненська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 1,31 1,31
2 1 1 місцевий бюджет 0,003 0,001 0,002
8 2 3 3 Сумська облдержадміністрація, райдержадміністрації,
міськради, районні ради
державний бюджет 1,072 0,086 0,843 0,143
100 25 37 38 місцевий бюджет 0,338 0,074 0,132 0,132
8 2 4 2 Тернопільська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 2,99 0,75 1,49 0,75
72 18 27 27 місцевий бюджет 3,9632 0,7408 1,6112 1,6112
8 2 4 2 Харківська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 3,4612 0,896 1,6702 0,895
132 33 49 50 місцевий бюджет 4,552791 0,864678 1,638676 2,049438
8 2 3 3 Херсонська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 1,7212 0,48506 0,61777 0,61837
68 16 22 30 місцевий бюджет 1,02534 0,2887 0,30162 0,43502
8 4 2 2 Хмельницька облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 1,451 0,661 0,395 0,395
184 46 69 69 місцевий бюджет 1,552 0,37 0,595 0,587
8 2 3 3 Черкаська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 0,103 0,013 0,044 0,046
22 4 7 11 місцевий бюджет 0,5458 0,07189 0,13242 0,34149
8 3 2 3 Чернівецька облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 1,185 0,385 0,345 0,455
48 15 16 17 місцевий бюджет 0,02376 0,00154 0,00559 0,01663
28 7 10 11 Чернігівська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет 2,836 0,268 1,268 1,3
100 30 35 35 місцевий бюджет 1,0811 0,1815 0,4094 0,4902
4 1 2 1 Севастопольська міськдержадміністрація,
райдержадміністрації
державний бюджет 0,151 0,0375 0,076 0,0375
16 5 5 6 місцевий бюджет 0,22695 0,053 0,05025 0,1237
8 2 3 3 Київська міськдержадміністрація,
райдержадміністрації
державний бюджет 0,5177 0,1277 0,1888 0,2012
40 10 15 15 місцевий бюджет 0,044 0,011 0,0165 0,0165
11) заміна автоматичних систем газового
пожежогасіння
Міненерговугілля державний бюджет 6 1 2 3
інші джерела 30 5 10 15
кількість будинків 1047 307 375 365 12) приведення у робочий стан інженерного
обладнання систем протипожежного захисту висотних будинків і
будинків підвищеної поверховості, забезпечення належного
функціонування таких систем, створення спеціалізованих дільниць з
їх ремонту та технічного обслуговування
обласні, Київська та Севастопольська міські
держадміністрації
облдержадміністрації:
11 3 4 4 Вінницька місцевий бюджет 3,29 0,674 1,293 1,323
2 2 Волинська -"- 0,197 0,197
48 12 18 18 Дніпропетровська -"- 8 2,25 2,875 2,875
171 43 65 63 Донецька -"- 20,78 5,42 7,62 7,74
5 3 2 Житомирська місцевий бюджет 1,198 0,6 0,598
2 1 1 Закарпатська -"- 1,2 0,6 0,6
63 18 21 25 Запорізька -"- 8,1 2,5 2,75 2,85
6 1 3 2 Івано-Франківська -"- 1,128 0,188 0,564 0,376
69 22 23 24 Київська -"- 8,25 2,666 2,666 2,918
3 1 1 1 Кіровоградська -"- 0,87 0,29 0,29 0,29
53 16 18 19 Луганська -"- 10,3 3,2 3,5 3,6
42 11 15 16 Львівська -"- 7,98 2,09 2,85 3,04
42 11 21 10 Миколаївська -"- 7,08 2,09 3,09 1,9
40 13 13 14 Одеська -"- 6,3 2,07 2,07 2,16
17 5 6 6 Полтавська -"- 3,23 0,95 1,14 1,14
8 2 4 2 Рівненська -"- 2,32 0,58 1,16 0,58
40 10 15 15 Сумська -"- 6,79 2,09 2,35 2,35
4 1 2 1 Тернопільська -"- 1,16 0,29 0,58 0,29
23 4 8 10 Херсонська -"- 6,38 1,16 2,32 2,9
22 7 7 8 Хмельницька -"- 6,18 2,03 2,03 2,12
14 4 5 5 Чернігівська -"- 2,85 0,71 1,07 1,07
62 20 21 21 Севастопольська міськдержадміністрація -"- 3,101 1,033 1,034 1,034
кількість секцій 1204 416 391 397 Київська міськдержадміністрація державний бюджет 71,9 25,8 23 23,1
кількість об'єктів 859 246 303 310 13) оснащення небезпечних виробництв сучасними
автоматичними системами протипожежного захисту, заміни застарілих
електричних мереж, особливо атомних електростанцій, метрополітенів,
хімічно небезпечних і пожежовибухонебезпечних об'єктів і підземних
споруд
міністерства, інші центральні органи виконавчої
влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські держадміністрації
17 5 6 6 комунальне підприємство "Дніпропетровський
метрополітен"
-"- 4,66 1,06 1,8 1,8
облдержадміністрації:
185 40 73 72 Закарпатська місцевий бюджет 2,5 0,7 0,9 0,9
139 45 47 47 Кіровоградська -"- 2,506 0,798 0,854 0,854
17 4 6 7 Київська -"- 0,53 0,16 0,18 0,19
62 20 21 21 Сумська -"- 0,8 0,2 0,3 0,3
239 72 80 87 Херсонська -"- 3,585 0,78 1,35 1,455
200 60 70 70 Чернівецька за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних місцевих органів виконавчої влади
кількість пожежних гідрантів, водоймищ,
водонапірних веж
16856 5267 8133 3456 14) проведення аналізу стану протипожежного
водопостачання міст, селищ міського типу, об'єктів та здійснення
комплексу заходів щодо приведення стану пожежних гідрантів,
водоймищ, водонапірних веж у відповідність з вимогами
нормативно-правових актів
центральні органи виконавчої влади,
облдержадміністрації
8 3 2 3 Держспецтрансслужба державний бюджет 0,063 0,021 0,014 0,028
облдержадміністрації:
884 221 442 221 Вінницька місцевий бюджет 2,8112 0,7028 1,4056 0,7028
Житомирська -"- 3,3565 0,8772 1,6682 0,8111
3966 1048 1855 1063 Закарпатська -"- 20,209 6,483 7,194 6,532
257 65 132 60 Запорізька -"- 1,808 0,46 0,938 0,41
1280 320 640 320 Дніпропетровська -"- 3,996 0,999 1,998 0,999
1545 385 772 388 Донецька -"- 5,7 1,438 2,862 1,4
120 30 60 30 Івано-Франківська -"- 1,174 0,293 0,586 0,295
Кіровоградська -"- 3,432 0,858 1,716 0,858
1120 280 560 280 Львівська -"- 1,56 0,39 0,78 0,39
640 160 320 160 Одеська -"- 1,28 0,32 0,64 0,32
1320 330 660 330 Полтавська -"- 5,26 1,3 2,66 1,3
91 23 46 22 Рівненська -"- 0,047 0,012 0,024 0,011
400 100 200 100 Сумська місцевий бюджет 3,68 0,92 1,84 0,92
562 140 282 140 Тернопільська -"- 1,716 0,429 0,858 0,429
214 53 107 54 Херсонська -"- 0,526 0,13 0,263 0,133
4449 2109 2055 285 Черкаська -"- 1,5065 0,021 0,2055 1,28
кількість об'єктів 20204 6336 6898 6970 15) виведення сигналів від систем пожежної
автоматики на пульти пожежного та техногенного спостереження
центральні органи виконавчої влади,
облдержадміністрації
державний та місцевий бюджети
Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку
та захисту інформації
державний бюджет 0,15 0,05 0,05 0,05
облдержадміністрації:
694 178 248 268 Вінницька місцевий бюджет 0,8 0,2 0,3 0,3
267 66 128 73 Закарпатська -"- 8,334 2,221 4,072 2,041
800 200 300 300 Запорізька інші джерела 0,4 0,1 0,15 0,15
420 100 150 170 Івано-Франківська місцевий бюджет 9,782 2,044 3,431 4,307
1193 388 397 408 Кіровоградська -"- 2,862 0,932 0,953 0,977
1052 255 396 401 Київська -"- 10,136 2,663 3,1335 4,3395
7324 2441 2441 2442 Львівська -"- 29,28 9,76 9,76 9,76
5180 1726 1726 1728 Миколаївська інші джерела 37,818 12,606 12,606 12,606
600 200 200 200 Рівненська місцевий бюджет 0,78 0,26 0,26 0,26
1424 474 474 476 Сумська -"- 2,848 0,949 0,949 0,95
234 58 88 88 Тернопільська -"- 0,32 0,08 0,12 0,12
1016 250 350 416 Херсонська -"- 2,03 0,5 0,7 0,83
кількість будинків та споруд 9656 2421 3599 3636 16) підвищення вогнестійкості будинків та споруд
шляхом просочення конструкцій вогнетривкими сумішами
міністерства, інші центральні органи виконавчої
влади, обласні, Київська та Севастопольська міські
держадміністрації
4 1 2 1 Держземагентство державний бюджет 0,02 0,005 0,01 0,005
4 1 2 1 Фонд державного майна -"- 0,004 0,001 0,002 0,001
10 2 4 4 Служба зовнішньої розвідки державний бюджет 2,9 0,6 1,05 1,25
171 47 42 82 Держстат -"- 1,8879 0,5107 0,4708 0,9064
4 1 2 1 Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку
та захисту інформації
-"- 0,25 0,08 0,09 0,08
1 1 Мінкультури -"- 0,075 0,075
1 1 Мінагрополітики, Держрибагентство -"- 0,014 0,014
облдержадміністрації:
308 77 154 77 Вінницька місцевий бюджет 1,4 0,35 0,7 0,35
669 207 223 239 Закарпатська -"- 8,403 2,487 2,717 3,199
280 70 140 70 Запорізька інші джерела 1,4 0,35 0,7 0,35
380 75 115 190 Івано-Франківська місцевий бюджет 5,21 0,9 1,75 2,56
1238 302 461 475 Кіровоградська -"- 10,369 2,263 3,9835 4,1225
1334 300 493 541 Київська -"- 11,2624 2,7376 3,9914 4,5334
259 66 95 98 Донецька -"- 7,003 1,824 2,5495 2,6295
2440 610 915 915 Львівська -"- 12,2 3,05 4,575 4,575
445 112 166 167 Сумська -"- 2,3 0,575 0,8625 0,8625
234 58 88 88 Тернопільська -"- 1,06 0,26 0,4 0,4
660 165 247 248 Полтавська -"- 6,6 1,65 2,475 2,475
710 200 260 250 Херсонська -"- 14,2 4 5,2 5
480 120 180 180 Чернівецька -"- 2 0,5 0,75 0,75
24 6 9 9 Севастопольська міськдержадміністрація -"- 0,56 0,14 0,21 0,21
кількість будівель та споруд 17246 4396 6379 6471 17) приведення у робочий стан димових і
вентиляційних каналів та їх обслуговування
облдержадміністрації:
132 33 50 49 Вінницька місцевий бюджет 0,6 0,15 0,225 0,225
5 3 2 Житомирська -"- 1,198 0,6 0,598
11469 2933 4259 4277 Закарпатська -"- 2,394 0,682 0,8475 0,8645
2000 500 750 750 Запорізька інші джерела 0,12 0,03 0,045 0,045
44 11 16 17 Львівська місцевий бюджет 2,1 0,55 0,775 0,775
1812 453 679 680 Кіровоградська місцевий бюджет 0,28 0,07 0,105 0,105
322 78 84 160 Київська -"- 3,53 0,882 0,988 1,66
230 77 77 76 Донецька -"- 0,096 0,046 0,046 0,004
32 8 12 12 Сумська -"- 1,28 0,32 0,48 0,48
1200 300 450 450 Чернівецька -"- 0,2 0,05 0,075 0,075
18) проведення прикладних наукових досліджень щодо
зниження ризику додаткового опромінення персоналу та населення
прилеглих районів унаслідок радіаційних пожеж, у тому числі:
Національний університет біоресурсів і
природокористування
державний бюджет 2 0,5 0,75 0,75
створення необхідної технічної бази для
забезпечення наукової діяльності
-"- -"- 1 0,5 0,5
кількість осіб 60 30 30 підвищення кваліфікації працівників державного
спеціалізованого комплексного підприємства "Чорнобильська пуща"
-"- -"- 0,2 0,1 0,1
кількість конференцій 4 1 2 1 проведення міжнародних конференцій з питань
пожежної безпеки
-"- -"- 0,12 0,03 0,06 0,03
19) створення в державному підприємстві "Державний
науково-дослідний інститут будівельних конструкцій" центру вогневих
випробувань шляхом:
Мінрегіон, державне підприємство "Державний
науково-дослідний інститут будівельних конструкцій"
-"-
придбання устатковання для вогневих випробувань
будівельних матеріалів
-"- -"- 0,4 0,4
придбання приміщення для випробувань будівельних
конструкцій на вогнестійкість
-"- -"- 1 1
облаштування печей для випробувань будівельних
конструкцій на вогнестійкість
Мінрегіон, державне підприємство "Державний
науково-дослідний інститут будівельних конструкцій"
державний бюджет 0,5 0,5
придбання програмного комплексу ANSYS -"- -"- 0,6 0,6
кількість об'єктів 511 125 131 255 20) розроблення регіональних програм, спрямованих
на забезпечення протипожежного захисту пам'яток історії та
культури, культових споруд
облдержадміністрації:
8 2 2 4 Закарпатська місцевий бюджет 0,06 0,01 0,01 0,04
431 107 109 215 Кіровоградська -"- 5,37 1,331 1,348 2,691
72 16 20 36 Київська -"- 2,19 0,09 1,01 1,09
21) проведення щороку нарад, семінарів, оглядів,
конкурсів з питань пожежної безпеки для працівників органів
виконавчої влади
центральні органи виконавчої влади
ДКА державний бюджет 0,003 0,001 0,001 0,001
Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку
та захисту інформації
-"- 0,12 0,04 0,04 0,04
22) проведення щороку Всеукраїнського фестивалю
дружин юних пожежників
облдержадміністрації: місцевий бюджет
Вінницька -"- 0,036 0,012 0,012 0,012
Волинська -"- 0,1 0,025 0,025 0,05
Дніпропетровська -"- 0,1856 0,0464 0,0464 0,0928
Закарпатська -"- 0,196 0,049 0,098 0,049
Запорізька -"- 0,12 0,03 0,03 0,06
Івано-Франківська місцевий бюджет 0,416 0,104 0,208 0,104
Кіровоградська -"- 0,14 0,035 0,035 0,07
Київська -"- 0,8656 0,2139 0,4178 0,2339
Львівська -"- 0,14 0,035 0,035 0,07
Миколаївська -"- 0,1028 0,0257 0,0257 0,0514
Полтавська -"- 0,12 0,03 0,06 0,03
Рівненська -"- 0,12 0,03 0,06 0,03
Сумська -"- 0,12 0,03 0,06 0,03
Тернопільська -"- 0,12 0,03 0,06 0,03
Херсонська -"- 0,3 0,075 0,15 0,075
Черкаська -"- 0,272 0,068 0,136 0,068
кількість пожежних суден 1 1 23) забезпечення пожежними суднами морських та
річкових портів шляхом:
міністерства, інші центральні органи виконавчої
влади, облдержадміністрації
забезпечення пожежних суден необхідною кількістю
піноутворювачів
державне підприємство "Керченський морський рибний
порт"
інші джерела 0,05 0,01 0,03 0,01
1 1 придбання пожежного судна Київська облдержадміністрація місцевий бюджет 2 2
Разом за завданням 1 846,416243 187,611862 332,853469 325,950912
у тому числі державний бюджет 207,326277 61,829425 73,755282 71,74157
місцевий бюджет 568,211566 107,451437 235,293987 225,466142
інші джерела 70,8784 18,331 23,8042 28,7432
2. Розвиток матеріально-технічної бази державної,
відомчої та добровільної пожежної охорони
кількість підрозділів 224 100 84 40 1) розроблення регіональних програм розвитку
матеріально-технічної бази пожежної охорони, в яких передбачається
будівництво, реконструкція, ремонт пожежних депо, придбання та
створення нових зразків протипожежної техніки, забезпечення
пожежників засобами пожежогасіння та індивідуального захисту,
зв'язку
Черкаська облдержадміністрація місцевий бюджет 1,75 1,33 0,24 0,18
кількість підрозділів 51 17 17 17 2) утримання підрозділів відомчої воєнізованої
охорони в державних установах
Держрезерв державний бюджет 1,5 0,5 0,5 0,5
кількість автомобілів 3 1 1 1 3) придбання пожежних автомобілів для державних
установ
-"- -"- 1,8 0,6 0,6 0,6
кількість депо 54 18 18 18 4) будівництво та ремонт пожежних депо ДПтС -"- 3,6 1,2 1,2 1,2
кількість установ виконання покарань та слідчих
ізоляторів
68 26 26 16 5) придбання основної і спеціальної пожежної
техніки та створення матеріально-технічної бази для підрозділів
відомчої пожежної охорони
-"- -"- 8,7 3,4 3,4 1,9
кількість осіб 30 10 10 10 6) підвищення кваліфікації та перепідготовка
працівників відомчої пожежної охорони
МВС,
МНС
за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних органів виконавчої влади
7) підвищення ефективності роботи державного центру
сертифікації у частині підтвердження відповідності продукції
протипожежного призначення та систем управління якістю
МНС державний бюджет 0,05 0,025 0,025
8) придбання пожежних автомобілів та іншої
протипожежної техніки, засобів пожежогасіння
Мінприроди -"- 3 1 1 1
9) технічне переоснащення штатних пожежних та
аварійно-рятувальних підрозділів Держспецтрансслужби, зокрема
придбання аварійно-рятувальної та пожежної техніки:
Держспецтрансслужба -"-
одиниць 3 1 1 1 аварійно-рятувальної та пожежної техніки
(аварійно-рятувальний автомобіль КрАЗ САРМ-В)
-"- -"- 3 1 1 1
кількість об'єктів 6 2 2 10) обладнання пожежних депо на території
структурних підрозділів
Держспецтрансслужба державний бюджет 0,14 0,07 0,07
-"- 3 1 1 1 11) придбання пожежних автомобілів та їх
укомплектування обладнанням
ДКА -"- 2,7 0,9 0,9 0,9
-"- 12 4 4 4 12) забезпечення засобами рятування та
індивідуального захисту
-"- -"- 0,6 0,1 0,2 0,3
-"- 180 60 60 60 13) утримання загонів державної протипожежної
охорони на державних підприємствах
-"- -"- 3,3 1,1 1,1 1,1
Разом за завданням 2 30,14 11,225 10,235 8,68
у тому числі державний бюджет 28,39 9,895 9,995 8,5
місцевий бюджет 1,75 0,1 0,1 0,1
3. Інформаційне забезпечення у сфері пожежної
безпеки
1) сприяння висвітленню у державних засобах масової
інформації питань щодо запобігання виникненню пожеж
МНС,
Деркомтелерадіо
державний бюджет 0,3 0,1 0,1 0,1
2) організація вивчення в межах навчальних
предметів та в позаурочний час учнями загальноосвітніх навчальних
закладів правил пожежної безпеки та поведінки під час пожежі
МОНмолодьспорт
3) організація та проведення виставок з питань
пожежної безпеки
МНС
кількість підрозділів 35 11 12 12 4) спільне відпрацювання планів пожежогасіння МВС,
МНС
за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних органів виконавчої влади
Разом за завданням 3 державний бюджет 0,3 0,1 0,1 0,1
4. Міжнародне співробітництво у сфері пожежної
безпеки
1) організація стажування фахівців пожежної охорони
в установах іноземних держав, які провадять діяльність у сфері
пожежної безпеки
МНС
2) забезпечення участі фахівців пожежної охорони у
роботі міжнародних організацій з питань пожежної безпеки відповідно
до міжнародних договорів, зокрема з:
кількість конференцій 3 1 1 1 Міжнародною асоціацією пожежно-рятувальних служб
(CTIF)
-"- державний бюджет 0,0687 0,0229 0,0229 0,0229
Міжнародною організацією з стандартизації (ISO)
разом з Технічним комітетом із стандартизації ТК25 "Пожежна безпека
та протипожежна техніка"
-"- за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних органів виконавчої влади
Міжнародною електротехнічною комісією (IEC) разом з
Технічним комітетом із стандартизації ТК25 "Пожежна безпека та
протипожежна техніка"
МНС,
Держспоживінспекція
-"-
Європейським комітетом із стандартизації (CEN)
разом з Технічним комітетом із стандартизації ТК25 "Пожежна безпека
та протипожежна техніка"
-"- -"-
3) забезпечення участі фахівців пожежної охорони у
міжнародних виставках, конференціях та семінарах з питань пожежної
безпеки та у міжнародних змаганнях з пожежно-прикладного спорту
МНС -"-
4) вивчення і впровадження в практику передового
досвіду зарубіжних держав у сфері пожежної охорони
МНС за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних органів виконавчої влади
Разом за завданням 4 державний бюджет 0,0687 0,0229 0,0229 0,0229
Усього за Програмою 876,924943 198,959762 343,211369 334,753812
у тому числі державний бюджет 236,084977 71,847325 83,873182 80,36447
місцевий бюджет 569,961566 108,781437 235,533987 225,646142
інші джерела 70,8784 18,331 23,8042 28,7432

................
Перейти до повного тексту