1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 9 серпня 2017 р. № 588
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 957 від 15.09.2021 )
Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 62, ст. 2475), зміни, що додаються.

Прем'єр-міністр України

В.ГРОЙСМАН

Інд. 73


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 серпня 2017 р. № 588
ЗМІНИ,
що вносяться до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
( Див. текст )
1. У пункті 3:
1) в абзаці першому слова "з вадами фізичного" замінити словами "з порушеннями фізичного, інтелектуального", а слова ", в тому числі дітей-інвалідів" виключити;
2) в абзаці другому слово "вадами" замінити словом "порушеннями";
3) в абзаці п’ятому слово "кадрами" замінити словом "працівниками".
2. Пункти 4 і 8 викласти у такій редакції:
"4. Керівник загальноосвітнього навчального закладу на підставі заяви батьків або законних представників дитини з особливими освітніми потребами, висновку психолого-медико-педагогічної консультації та за підтримки відповідного органу управління освітою організовує клас з інклюзивним навчанням, створює необхідну матеріально-технічну та навчально-методичну базу, здійснює добір відповідних педагогічних працівників тощо.";
"8. Для забезпечення ефективності навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням кількість учнів з особливими освітніми потребами становить:
одна - три дитини із числа дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, затримкою психічного розвитку, зниженим зором чи слухом, легкими інтелектуальними порушеннями тощо;
не більш як двоє дітей із числа дітей сліпих, глухих, з тяжкими порушеннями мовлення, у тому числі з дислексією, розладами спектра аутизму, іншими складними порушеннями розвитку (порушеннями слуху, зору, опорно-рухового апарату в поєднанні з інтелектуальними порушеннями чи затримкою психічного розвитку) або тих, що пересуваються на візках.".
3. У пункті 9 слово "МОНмолодьспортом" замінити словом "МОН".
4. Абзаци перший і другий пункту 10 викласти у такій редакції:
"10. Навчально-виховний процес у класах з інклюзивним навчанням здійснюється відповідно до робочого навчального плану загальноосвітнього навчального закладу, складеного на основі типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів.
Відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня може розроблятися індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма.".
5. Пункт 11 доповнити абзацами такого змісту:

................
Перейти до повного тексту