- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 9 червня 2023 р. № 587
Київ
Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2022 р. № 472 і від 1 липня 2022 р. № 751
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до постанов Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2022 р.
№ 472 "Деякі питання використання коштів, що надходять на офіційні рахунки для пожертв на підтримку України" (Офіційний вісник України, 2022 р., № 35, ст. 1915, № 39, ст. 2102) і від 1 липня 2022 р.
№ 751 "Про затвердження Порядку використання коштів з рахунка Міністерства цифрової трансформації для забезпечення протидії інформаційним загрозам з боку держави-агресора, кіберзахисту, відновлення та розвитку цифрової інфраструктури держави" (Офіційний вісник України, 2022 р., № 55, ст. 3244; 2023 р., № 4, ст. 329, № 44, ст. 2349) зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України | Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 49 | |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 червня 2023 р. № 587
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2022 р. № 472 і від 1 липня 2022 р. № 751
1. Пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2022 р. № 472 доповнити абзацом такого змісту:
"Взяти до відома, що на зазначений рахунок відповідно до пункту 56 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення"
Бюджетного кодексу України кошти надходять як добровільні внески (благодійні пожертви) від фізичних та юридичних осіб приватного права та/або публічного права.".
"ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 липня 2022 р. № 751
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 9 червня 2023 р. № 587)
ПОРЯДОК
використання коштів з рахунка Міністерства цифрової трансформації для забезпечення протидії інформаційним загрозам з боку держави-агресора, кіберзахисту, відновлення та розвитку цифрової інфраструктури держави
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів для забезпечення протидії інформаційним загрозам з боку держави-агресора, кіберзахисту, відновлення та розвитку цифрової інфраструктури держави, що надійшли як добровільні внески (благодійні пожертви) від фізичних та юридичних осіб приватного права та/або публічного права на рахунок Мінцифри, відкритий у Національному банку (далі - кошти), які є джерелом формування спеціального фонду державного бюджету.
3. Кошти можуть отримувати центральні органи виконавчої влади та інші державні органи, обласні, районні та Київська міська військові адміністрації або обласні, районні та Київська міська держадміністрації, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації державної та комунальної форми власності (далі - заявники).
4. Кошти спрямовуються на:
посилення кіберзахисту держави, зокрема придбання та впровадження (розроблення, модернізацію) відповідних технічних та програмних засобів, організацію спеціальних навчань та міжнародної співпраці, придбання послуг у сфері захисту інформації;
забезпечення безперервної роботи, захисту та розвитку об’єктів інформаційної інфраструктури - національних електронних інформаційних ресурсів та державних інформаційно-комунікаційних систем;
реалізацію пріоритетних проектів цифрової трансформації, зокрема у сфері соціального захисту, державної податкової та митної політики, інфраструктури;
розвиток Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та мобільного додатка Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Дія), зокрема запровадження нових пріоритетних е-послуг, інформаційних, комунікаційних та фінансових послуг, розвиток та забезпечення функціонування Єдиного державного вебпорталу для збору пожертв на підтримку України "United24";
забезпечення безперебійної роботи та розвитку державних реєстрів, зокрема шляхом створення резервної інфраструктури та перенесення державних реєстрів, придбання відповідного програмного забезпечення, обладнання та оренди інфраструктури для розміщення державних реєстрів, модернізації існуючих та створення нових державних реєстрів;
проведення цифрових інформаційних, мультимедійних кампаній та інформаційно-комунікаційних заходів (у тому числі витрати для їх організації та забезпечення) в Україні та за кордоном для поширення правдивої інформації про події в Україні та для забезпечення щоденного інформування міжнародної спільноти про реальний стан безпекової ситуації та події в Україні, а також протидії російській пропаганді та фейкам, популяризації України у світі;
проведення інформаційної кампанії в Україні та за кордоном для просування мети, інструментів і концепції національного бренда "United24";
створення фото-, відеоконтенту, інших презентаційних матеріалів, популяризацію Єдиного державного вебпорталу для збору пожертв на підтримку України "United24", виготовлення рекламної продукції з метою збільшення обсягу пожертв на підтримку України на основі пропозицій, поданих державним підприємством "Дія";
закупівлю товарів, робіт та послуг, спрямованих на забезпечення безперервної роботи, захисту та розвитку об’єктів інформаційної інфраструктури.
Мінцифри може використовувати кошти з рахунка Мінцифри, відкритого у Національному банку (далі - рахунок Мінцифри), для оплати комісійних витрат у рамках виконання договору банківського рахунка з Національним банком.
5. Для прийняття рішень щодо розподілу та/або передачі коштів для виконання завдань за напрямами, визначеними у пункті 4 цього Порядку, Мінцифри утворює комісію з питань розподілу (передачі) коштів (далі - комісія).
Розподіл та/або передача коштів, передбачених цим пунктом, здійснюється в межах наявних коштів на рахунку Мінцифри, а також невикористаних коштів на відповідних рахунках спеціального фонду державного бюджету за результатами виконаних завдань за напрямами використання коштів, визначеними у пункті 4 цього Порядку.
Інформація щодо суми коштів, що надійшли на рахунок Мінцифри, а також залишку коштів на рахунку Мінцифри оновлюється не рідше ніж один раз на місяць на офіційному веб-сайті Мінцифри.
6. Комісія приймає рішення щодо розподілу та/або передачі коштів на підставі поданих пропозицій обласними, Київською міською державними адміністраціями (обласними, Київською міською військовими адміністраціями), органами місцевого самоврядування, центральними органами виконавчої влади, іншими державними органами за формою згідно з додатком 1 щодо фактичної потреби в коштах на виконання завдань за кожним напрямом, визначеним у пункті 4 цього Порядку, з урахуванням пріоритетності та першочерговості завдань.
Пропозиції формуються відповідно до наданої заявниками коштів інформації.
Пропозиції окремо подаються підприємствами, установами, організаціями, включеними до мережі головного розпорядника коштів державного бюджету, яким є Мінцифри.
У пропозиції зазначається, зокрема, детальний зміст завдання (проблема, яка буде розв’язана в результаті виконання, обґрунтування та правового забезпечення, стадія розроблення, загальна характеристика та актуальність, строки виконання із зазначенням кількості днів або місяців, необхідних для виконання завдання, розрахунковий обсяг видатків за кожним видом товарів, робіт та послуг), продукція (послуга), що буде створена (надана), очікувані результати виконання завдання, переваги та практичне значення отриманої продукції (наданої послуги), їх потенційні споживачі та очікуваний економічний ефект від використання, пропозиції щодо визначення бюджетної програми або відкриття у разі потреби нової бюджетної програми, включаючи трансферти місцевим бюджетам, та економічної суті видатків (пункт 3 додатка 1);
Пропозиції подаються в електронній формі на адресу електронної пошти: united24@е.gov.ua.
Пропозиції оприлюднюються на офіційному веб-сайті Мінцифри не пізніше ніж у десятиденний строк з дня їх надходження.
7. Персональний склад комісії затверджується Мінцифри, до якої, зокрема, входять представники Мінцифри, Національного агентства з питань запобігання корупції, інших центральних органів виконавчої влади та за згодою - представники підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Мінцифри, представники Комітетів Верховної Ради України з питань цифрової трансформації, з питань бюджету, з питань антикорупційної політики, інших державних органів, громадської ради при Мінцифри, громадських об’єднань, представники партнерів з розвитку та виконавці проектів міжнародної технічної допомоги.
Кількість представників Мінцифри та підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Мінцифри, повинна становити менше половини загальної кількості членів комісії.
Кількість представників громадської ради при Мінцифри, громадських об’єднань, партнерів з розвитку та виконавців проектів міжнародної технічної допомоги становить не менше третини складу комісії.
Засідання комісії веде голова, а за його відсутності - заступник голови.
Формою роботи комісії є відкрите засідання. Засідання можуть проводитися у режимі аудіо- чи відеоконференції.
Комісія затверджує регламент роботи комісії, в якому визначаються процедурні питання діяльності комісії та проведення її засідань. Рішення про затвердження регламенту приймається шляхом голосування не менш як двома третинами голосів від складу комісії.
Голова (за його відсутності - заступник голови) комісії може прийняти рішення про проведення засідання комісії у режимі реального часу з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена комісії у засіданні комісії у такому режимі.
................Перейти до повного тексту