1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 29 квітня 2002 р. N 581
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 977 від 16.09.2009 )
Про затвердження Державної програми "Ліси України" на 2002-2015 роки
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Державну програму "Ліси України" на 2002-2015 роки (далі - Програма), що додається.
2. Державному комітетові лісового господарства, Міністерству аграрної політики, Міністерству екології та природних ресурсів, Міністерству оборони, Міністерству з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям передбачати щороку у прогнозах та програмах економічного і соціального розвитку, а також у бюджетних запитах кошти на виконання Програми.
3. Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції, Міністерству фінансів під час формування проектів Державної програми економічного і соціального розвитку та Державного бюджету України враховувати починаючи з 2003 року видатки на виконання Програми в межах реальних можливостей бюджету.
Прем'єр-міністр України А.КІНАХ
Інд. 22
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 квітня 2002 р. N 581
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
"Ліси України" на 2002-2015 роки
Загальна частина
Державна програма "Ліси України" (далі - Програма) визначає основні напрями та джерела забезпечення збалансованого розвитку лісового господарства країни, спрямованого на посилення екологічних, соціальних та економічних функцій лісів в умовах реформування сільгосппідприємств, прийняття нового земельного законодавства. Програма визначає показники лісогосподарської діяльності основних постійних лісокористувачів - Держкомлісгоспу, Мінагрополітики, Мінекоресурсів, Міноборони, МНС.
Завданнями Програми є:
визначення основних напрямів розвитку лісового господарства країни;
визначення основних показників розвитку лісового господарства на період до 2015 року;
забезпечення сталого розвитку лісового господарства на науково обґрунтованій основі.
1. Стан лісів та їх значення
Ліси України виконують переважно екологічні функції - водоохоронні, захисні, рекреаційні. Експлуатаційне значення їх обмежене.
Загалом стан лісів країни є задовільним. За останні 40 років площа вкритих лісовою рослинністю земель збільшилася на 31,8 відсотка. Фактична лісистість території країни (15,6 відсотка) є недостатньою. Для досягнення оптимальних її показників (у межах 19-20 відсотків) слід збільшити площу лісів щонайменше на 2-2,5 млн. гектарів. Це сприятиме підтриманню екологічної рівноваги практично на всій території країни, збільшенню ресурсного потенціалу лісів. За віковими групами лісові насадження становлять: молодняки - 32 відсотки, середньовікові - 44, пристигаючі - 13, стиглі - 11 відсотків. Запаси деревини перевищують 1,7 млрд. куб. метрів. У лісах переважають хвойні та твердолистяні породи (сосна, ялина, дуб, явір, клен, ясен). Хвойні насадження займають 42 відсотки загальної площі, в тому числі соснові - 33 відсотки, твердолистяні - 43 відсотки.
У постійному користуванні підприємств, що належать до сфери управління Держкомлісгоспу, перебуває 66 відсотків земель лісового фонду, Мінагрополітики відповідно - 26,4, Міноборони - 2,2, МНС - 1,6, Мінекоресурсів - 0,8 відсотка та ще 3 відсотка - в інших лісокористувачів. На заповідники, національні природні парки, заказники та інші заповідні об'єкти припадає 13,9 відсотка загальної площі лісового фонду підприємств, що належать до сфери управління Держкомлісгоспу.
2. Основні напрями розвитку лісового господарства
Розвиток лісового господарства здійснюється за такими основними напрямами:
збільшення лісистості території у природних зонах до оптимального рівня;
підвищення продуктивності, поліпшення якісного складу лісових насаджень;
нарощування природоохоронного потенціалу лісів, збереження їх біологічного різноманіття;
підвищення стійкості лісових екосистем до впливу негативних факторів середовища, змін клімату;
розширення застосування методів раціонального використання лісових ресурсів;
розширення робіт із захисного лісорозведення і агролісомеліорації;
удосконалення нормативно-правової бази у галузі лісового господарства та її гармонізація з міжнародними принципами сталого розвитку та управління лісами;
посилення державного контролю за охороною, захистом, використанням та відтворенням лісів;
розвиток лісогосподарської науки і освіти;
посилення соціального захисту працівників лісового господарства.
3. Реалізація основних напрямів розвитку лісового господарства
Лісовідновлення і захисне лісорозведення
Програмою передбачаються заходи щодо підвищення продуктивності лісів на основі застосування лісокультурних методів та забезпечення ведення збалансованого і невиснажливого лісокористування. Способи лісовідновлення (посів і садіння лісових культур, реконструктивні заходи і природне поновлення) визначаються природно-кліматичними умовами регіонів.
Крім того, передбачається розширення мережі селекційно-насіннєвих центрів і теплично-розсадникових комплексів, заміна малоцінних насаджень високопродуктивними деревними породами, розширення практики створення необхідних умов для відновлення лісів природним шляхом з метою збереження біорізноманіття та збільшення площ біологічно стійких і високопродуктивних насаджень.
Заходи щодо створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісосмуг (заліснення неугідь, малопродуктивних, деградованих, техногенно-забруднених земель) спрямовані на охорону навколишнього природного середовища, подолання основних дестабілізуючих факторів екологічної ситуації - ерозії ґрунтів та виснаження річок.
Охорона від пожеж та захист від шкідників і хвороб
Програмою передбачені протипожежні профілактичні та запобіжні заходи, зокрема такі, як створення протипожежних розривів, мінералізованих протипожежних смуг, створення і реконструкція мережі спостережних веж, оновлення засобів зв'язку, протипожежної техніки.
Для поліпшення охорони лісів від пожеж у найближчі роки передбачається здійснити додаткові протипожежні заходи у хвойних лісах степової зони шляхом створення в них протипожежних розривів із більшою шириною та поетапну заміну спостережних веж на телевізійні лазерно-далекомірні спостережні комплекси.
Пріоритетним напрямом діяльності лісозахисної служби є розроблення та широке впровадження в лісогосподарську практику екологічно безпечних засобів і методів боротьби з шкідниками та хворобами лісу. Програмою передбачається застосування дистанційних методів моніторингу для раннього виявлення вогнищ шкідників і хвороб та перехід до застосування менш токсичних для фауни лісу і людини піретроїдних інсектицидів, а також інсектицидів типу "димілін".
Рубки, пов'язані з веденням лісового господарства, та рубки головного користування
Рубки є одним з найважливіших лісогосподарських заходів, спрямованих на формування високопродуктивних і стійких лісостанів з високими екологічними та захисними функціями. У лісах України проводяться рубки догляду, санітарні та лісовідновні рубки, рубки, пов'язані з реконструкцією малоцінних деревостанів, прокладанням квартальних просік та створенням протипожежних розривів, доглядом за підростом, підліском, узліссям тощо. Програмою передбачається зменшення частки суцільних та збільшення частки поступових і вибіркових способів лісовідновних рубок з одночасним здійсненням заходів сприяння природному поновленню та створення часткових культур.
В основу проведення рубок головного користування покладено дотримання принципів безперервного, невиснажливого і раціонального використання лісових ресурсів, відтворення високопродуктивних стійких насаджень, що сприятиме збереженню біорізноманіття лісів при повному використанні можливостей природного відновлення цінних лісоутворюючих порід та більш широкому застосуванні екологічно безпечних технологій.
Лісове господарство Карпатського регіону
Загальна площа земель лісового фонду 4 областей Карпатського регіону становить 2,3 млн. гектарів, з яких 2,1 млн. вкрито лісовою рослинністю. Середня лісистість території досягає 36,7 відсотка (Закарпатська область - 50,8, Івано-Франківська - 40,9, Чернівецька - 29,2, Львівська область - 28,5). Загальний запас деревостанів оцінюється в 0,5 млрд. куб. метрів. Середній приріст на 1 гектар вкритих лісовою рослинністю земель становить 4,4 куб. метра.
Основними напрямами ведення лісового господарства в гірських умовах є:
заміна похідних ялинників у поясі букових та дубових лісів на корінні типи деревостанів;
створення та відновлення захисних деревно-чагарникових угруповань на верхній межі лісового поясу;
створення захисних лісових насаджень уздовж малих річок;
розроблення високоефективних способів заліснення еродованих ділянок на стрімких схилах, кам'янистих розсипах;
реконструкція порушених стихією та біотичними факторами лісостанів, спрямована на формування змішаних багатоярусних лісів;
удосконалення системи проведення рубок за рахунок збільшення частки поступових та вибіркових рубок, природозберігаючих технологій лісозаготівель;
розвиток мережі лісових доріг (до 2010 року планується розширити мережу лісовозних доріг з твердим покриттям до 10 кілометрів на 1000 гектарів лісового фонду регіону).
Враховуючи особливе значення лісів Карпатського регіону, заходи щодо ведення в ньому лісового господарства виділено в Програмі в окремий розділ.
Лісовпорядкування та моніторинг стану лісів
Для підвищення ефективності реалізації лісової політики Програмою передбачаються заходи щодо подальшого вдосконалення організації лісовпорядкування та системи інформаційного забезпечення лісоуправління. Ці заходи повинні сприяти підвищенню точності та оперативності інформації щодо ресурсного та екологічного стану, подальшому впровадженню системи проведення моніторингу лісів, поліпшенню планування лісогосподарської діяльності, удосконаленню прогнозування динаміки росту і стану лісів для обґрунтування багатоваріантних стратегій лісокористування.
4. Фінансове та ресурсне забезпечення Програми
Для виконання Програми в цілому необхідні кошти в сумі 13,5 млрд. гривень, у тому числі з державного бюджету близько 3,24 млрд. гривень. Крім того, за рахунок державних централізованих капітальних вкладень потрібно виділити 410,7 млн. гривень.
Усі роботи, пов'язані з виконанням запланованих заходів, здійснюватимуться за рахунок коштів державного бюджету, власних джерел лісокористувачів, а також інших джерел, у тому числі коштів міжнародних організацій та іноземних інвесторів.
Важливим джерелом покриття витрат на виконання Програми можуть бути надходження від господарської діяльності лісокористувачів. Для фінансування заходів Програми, що мають місцеве значення, можуть залучатися кошти місцевих бюджетів і фондів охорони навколишнього природного середовища.
За рахунок державних централізованих капітальних вкладень у Карпатському регіоні передбачається здійснити фінансування будівництва лісових доріг, лісових пожежних станцій та пожежно-спостережних веж, об'єктів соціальної сфери, впровадження екологобезпечних технологій лісозаготівель.
Обсяги фінансування визначено на основі собівартості відповідних робіт базового 2001 року.
Під час проведення розрахунків витрат враховувалося, що цільові кошти з державного бюджету на ведення лісового господарства отримують Держкомлісгосп і Мінагрополітики. Видатки на виконання Програми в розрізі Міноборони, Мінекоресурсів, МНС, Київської міськдержадміністрації, інших органів виконавчої влади, до сфери управління яких належать підприємства, установи та організації, що мають у користуванні ліси, враховано у лімітах їх бюджетів. Крім того, зазначені видатки враховано у відповідних розділах програм, затверджених Законом України від 21 вересня 2000 р. N 1989-III, "Про Загальнодержавну програму формування національної екологічної мережі України на 2000-2015 роки" і постановою Верховної Ради України від 22 вересня 1994 р. N 177/94-ВР "Про Програму перспективного розвитку заповідної справи в Україні".
Починаючи з 2003 року згідно з Програмою планується зростання обсягів захисного лісорозведення, що потребує відновлення і формування нової інфраструктури та технічного забезпечення. Ступінь зносу машинно-тракторного парку і ґрунтообробних знарядь у лісовій галузі перевищує 60 відсотків. Тому крім оновлення технічного парку передбачається збільшення кількості ґрунтообробних знарядь, лісових садивних машин та спеціалізованих культиваторів.
Мінімально необхідні витрати на матеріально-технічне забезпечення визначено на основі середньозважених показників продуктивності агрегатів з урахуванням сезонності виконання робіт, а також вартості техніки (у цінах 2001 року).
5. Нормативно-правове та наукове забезпечення виконання Програми
Для забезпечення виконання Програми потрібно провести роботу, пов'язану з подальшим удосконаленням та розробленням нормативно-правових актів, спрямованих на впровадження ефективних, екологічно збалансованих методів господарювання в лісах країни.
Згідно з основними напрямами розвитку лісового господарства передбачається проведення фундаментальних і прикладних досліджень, розроблення рекомендацій, інструкцій, настанов, нормативів з питань збереження та відтворення лісів, посилення їх екологічних функцій, раціонального невиснажливого лісокористування.
Координація наукових досліджень здійснюватиметься науковим центром "Лісове господарство" при Українському науково-дослідному інституті лісового господарства та агролісомеліорації.
Підготовка наукових кадрів здійснюватиметься через аспірантуру і докторантуру підвідомчих наукових установ Держкомлісгоспу.
6. Очікувані результати виконання Програми
Програма виконуватиметься поетапно.
На першому етапі (2002-2005 роки) передбачається досягти поліпшення стану та якісного складу лісів, посилення їх екологічних функцій та підвищення продуктивності. При цьому буде завершено розроблення відповідної нормативно-правової бази з питань збереження та відтворення лісів, відпрацьовано систему регулювання невиснажливого і збалансованого використання лісових ресурсів з урахуванням соціальних, екологічних та економічних вимог.
На другому етапі (2006-2015 роки) передбачається забезпечити впровадження нових природозберігаючих технологій лісозаготівель, перехід до водозбірно-ландшафтних принципів господарювання, гармонізацію систем ведення лісового господарства на зонально-типологічній основі, завершення комп'ютеризації галузі, вдосконалення лісовпорядкування, системи управління лісами і лісовим господарством у межах організаційно-виробничих підрозділів Держкомлісгоспу та інших лісокористувачів, розвиток соціальної сфери лісового господарства, лісівничої науки та освіти. У результаті лісове господарство України перейде до моделі управління на принципах сталого розвитку.
Стан лісового фонду істотно поліпшиться, а обсяги заготівель необхідної для економіки країни деревини зростуть. Передбачається, що площа лісів зросте на 0,5 млн. гектарів, лісистість - з 15,6 до 16,1 відсотка, а загальний запас деревостанів - на 16,7 відсотка. Лише в системі Держкомлісгоспу від рубок головного користування може бути додатково заготовлено 2,4 млн. куб. метрів деревини. Поряд із збільшенням (на 15-20 відсотків) обсягів лісокористування забезпечення біологічного різноманіття лісів сприятиме позитивним змінам довкілля. Зменшиться загроза деградації земель, знизиться рівень концентрації парникових газів в атмосфері, що у свою чергу забезпечить істотний внесок у виконання Україною Рамкової Конвенції ООН про зміну клімату і Конвенції ООН про охорону біологічного різноманіття. Очікувані результати виконання Програми за роками подано в таблиці.
------------------------------------------------------------------
| Одиниця | За роками
| виміру |---------------------------
| | 2002 | 2005 | 2010 | 2015
------------------------------------------------------------------
Загальна площа лісів та млн. 10,8 10,9 11,1 11,3
інших земель, вкритих гектарів
лісовою рослинністю,
усього
у тому числі землі, млн. 9,4 9,4 9,5 9,7
вкриті лісовою гектарів
рослинністю
Загальний запас млрд. куб. 1,74 1,86 1,97 2,03
деревостанів метрів
Середній запас куб. метрів
деревостанів на 1 гектар 186 200 205 210
Середня зміна запасу куб. метрів
деревостанів на 1 гектар 3,8 3,8 3,9 4
Лісистість відсотків 15,6 15,6 15,8 16,1
Площа природно-заповідного фонду, що перебуває у постійному користуванні підприємств і організацій, які належать до сфери управління Держкомлісгоспу, зросте на 124,4 тис. гектарів (обсяг заповідання лісів у 2015 році становитиме 15,6 відсотка, зокрема у Карпатському регіоні - 18,7 відсотка).
7. Управління Програмою та контроль за її виконанням
Організаційне забезпечення виконання Програми здійснюватиме Держкомлісгосп.
Мінагрополітики, Мінекоресурсів, Міноборони, МНС, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації координують та контролюють роботу лісокористувачів, що належать до сфери їх управління, та щороку до 1 березня інформують Держкомлісгосп про хід виконання Програми.
Держкомлісгосп щороку до 1 квітня інформує Кабінет Міністрів України про хід виконання завдань і заходів Програми.
8. Заходи щодо виконання Програми
------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Загальний | У тому числі за роками
| обсяг |--------------------------------------------------------------------
| | 2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006-2010 | 2011-2015
------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Лісовідновлення,
тис. гектарів
Держкомлісгосп 476,3 32,6 32,6 32,5 32,5 170,3 175,8
Мінагрополітики 48,4 3,9 3,9 3,8 3,5 16,5 16,8
Міноборони 13,6 1 1 1 1 4,8 4,8
МНС 5,6 0,4 0,4 0,4 0,4 2 2
Мінекоресурсів 9,1 0,6 0,7 0,7 0,7 3,1 3,3
Київська міськ- 1,4 0,1 0,1 0,1 0,1 0,5 0,5
держадміністрація
Інші постійні 30,4 1,8 1,6 2 2,3 12,4 10,3
лісокористувачі
Разом 584,8 40,4 40,3 40,5 40,5 209,6 213,5
Середньозважена 1531 1587 1621 1665 1673 1697
вартість одиниці
робіт, гривень
Загальні витрати на
лісовідновлення,
тис. гривень
Держкомлісгосп 791686,3 49910,6 51736,2 52682,5 54112,5 284911,9 298332,6
Мінагрополітики 80261,6 5970,9 6189,3 6159,8 5827,5 27604,5 28509,6
Міноборони 42145,2 3028 3028,1 3028,1 3011 15025 15025
МНС 5600 400 400 400 400 2000 2000
Мінекоресурсів 15116,1 918,6 1110,9 1134,7 1165,5 5186,3 5600,1
Київська міськ- 6719,6 573,4 521,4 438,4 438,4 2374 2374
держадміністрація
Інші постійні 50590,8 2755,8 2539,2 3242 3829,5 20745,2 17479,1
лісокористувачі
Разом 992119,6 63557,3 65525,1 67085,5 68784,4 357846,9 369320,4
У тому числі за
рахунок коштів
державного бюджету,
тис. гривень
Держкомлісгосп 202535,7 9162 13487,3 13733,8 14106,6 74273,7 77772,3
Мінагрополітики 14733,5 1096,1 1136,2 1130,7 1069,7 5067,3 5233,5
Разом 217269,2 10258,1 14623,5 14864,5 15176,3 79341 83005,8
2. Створення
протипожежних
розривів,
тис. кілометрів
Держкомлісгосп 5,342 0,347 0,365 0,373 0,385 1,93 1,942
Мінагрополітики 0,296 0,021 0,024 0,023 0,021 0,105 0,102
Міноборони 0,532 0,038 0,038 0,038 0,038 0,19 0,19
МНС 0,101 0,01 0,007 0,007 0,007 0,035 0,035
Мінекоресурсів 0,08 0,006 0,006 0,006 0,006 0,03 0,026
Разом 6,351 0,422 0,44 0,447 0,457 2,29 2,295
Середньозважена 1970 1970 1970 1970 1970 1970
вартість одиниці
робіт, гривень
Загальні витрати,
тис. гривень
Держкомлісгосп 10523,8 683,6 719,1 734,8 758,5 3802,1 3825,7
Мінагрополітики 583,2 41,4 47,3 45,3 41,4 206,9 200,9
Міноборони 1048,2 74,9 74,9 74,9 74,9 374,3 374,3
МНС 707 70 49 49 49 245 245
Мінекоресурсів 157,5 11,8 11,8 11,8 11,8 59,1 51,3
Разом 13019,7 881,7 902,1 915,8 935,6 4687,4 4697,1
У тому числі за
рахунок коштів
державного бюджету,
тис. грн.
Держкомлісгосп 10523,8 683,6 719,1 734,8 758,5 3802,1 3825,7
Мінагрополітики 583,2 41,4 47,3 45,3 41,4 206,9 200,9
Разом 11107 725 766,4 780,1 799,9 4009 4026,6
3. Створення
мінералізованих
смуг,
тис. кілометрів
Держкомлісгосп 485,04 33,46 33,75 33,92 34,3 173,46 176,46
Мінагрополітики 113,7 8,3 8,2 8,1 8 40,1 41
Міноборони 37,74 2,96 2,66 2,65 2,67 13,4 13,4
МНС 0,14 0,01 0,01 0,01 0,01 0,05 0,05
Мінекоресурсів 4,81 0,12 0,29 0,3 0,35 1,9 1,85
Київська міськ- 1,4 0,1 0,1 0,1 0,1 0,5 0,5
держадміністрація
Інші постійні 14,35 0,21 1,19 1,51 1,85 5,48 4,11
лісокористувачі
Разом 657,32 45,17 46,21 46,6 47,29 234,63 237,42
Середньозважена 10 10 10 10 10 10
вартість одиниці
робіт, гривень
Загальні витрати,
тис. гривень
Держкомлісгосп 4850,4 334,6 337,5 339,2 343 1731,5 1764,6
Мінагрополітики 1137 83 82 81 80 401 410
Міноборони 377,4 29,6 26,6 26,5 26,7 134 134
МНС 4,2 0,3 0,3 0,3 0,3 1,5 1,5
Мінекоресурсів 48,1 1,2 2,9 3 3,5 19 18,5
Київська міськ- 14 1 1 1 1 5 5
держадміністрація
Інші постійні 143,5 2,1 11,9 15,1 18,5 54,8 41,1
лісокористувачі
Разом 6574,6 451,8 462,2 466,1 473 2346,8 2374,7
У тому числі за
рахунок коштів
державного бюджету,
тис. гривень
Держкомлісгосп 4850,4 334,6 337,5 339,2 343 1731,5 1764,6
Мінагрополітики 1137 83 82 81 81 401 410
Разом 5987,4 417,6 419,5 420,2 423 2132,5 2174,6
4. Догляд за
протипожежними
розривами та
мінералізованими
смугами,
тис. кілометрів
Держкомлісгосп 2660,41 195 197,8 202,99 205,38 920,86 938,38
Мінагрополітики 500,46 19,49 24,07 21,61 21,59 210,61 203,09
Міноборони 236,56 16,56 16,87 16,87 16,87 84,7 84,7
МНС 51,8 3,7 3,7 3,7 3,7 18,5 18,5
Мінекоресурсів 7 0,5 0,5 0,5 0,5 2,5 2,5
Київська міськ- 22,4 1,6 1,6 1,6 1,6 8 8
держадміністрація
Інші постійні 15,12 3,22 1 0,46 1,71 1,97 6,76
лісокористувачі
Разом 3493,75 240,07 245,54 247,73 251,35 1247,14 1261,93
Середньозважена
вартість одиниці
робіт, гривень 3 3 3 3 3 3
Загальні витрати,
тис. гривень
Держкомлісгосп 7981,2 585 593,4 609 616,1 2762,6 2815,1
Мінагрополітики 1501,4 58,5 72,2 64,8 64,8 631,8 609,3
Міноборони 709,7 49,7 50,6 50,6 50,6 254,1 254,1
МНС 466,2 33,3 33,3 33,3 33,3 166,5 166,5
Мінекоресурсів 21 1,5 1,5 1,5 1,5 7,5 7,5
Київська міськ- 67,2 4,8 4,8 4,8 4,8 24 24
держадміністрація
Інші постійні 45,4 9,7 3 1,4 5,1 5,9 20,3
лісокористувачі
Разом 10792,1 742,5 758,8 765,4 776,2 3852,4 3896,8
У тому числі за
рахунок коштів
державного бюджету,
тис. гривень
Держкомлісгосп 7981,2 585 593,4 609 616,1 2762,6 2815,1
Мінагрополітики 1501,4 58,5 72,2 64,8 64,8 631,8 609,3
Разом 9482,6 643,5 665,6 673,8 680,9 3394,4 3424,4
5. Забезпечення
авіаційної охорони
лісів від пожеж,
льотних годин
Держкомлісгосп 36800 1585 1905 2105 2555 14325 14325
Мінагрополітики 7000 570 570 590 570 2350 2350
Міноборони 800 50 50 50 50 300 300
МНС 5600 400 400 400 400 2000 2000
Мінекоресурсів 250 10 10 15 15 100 100
Київська міськ- 180 12 12 13 13 65 65
держадміністрація
Інші постійні 140 10 10 10 10 50 50
лісокористувачі
Разом 50770 2637 2957 3183 3613 19190 19190
Середньозважена 1,646 1,646 1,646 1,646 1,646 1,646
вартість одиниці
робіт, тис. гривень
Загальні витрати,
тис. гривень
Держкомлісгосп 60571,9 2608 3135,6 3464,8 4205,5 23579 23579
Мінагрополітики 11521,9 938,2 938,2 971,1 938,2 3868,1 3868,1
Міноборони 1316,8 82,3 82,3 82,3 82,3 493,8 493,8
МНС 8400 600 600 600 600 3000 3000
Мінекоресурсів 411,6 16,5 16,5 24,7 24,7 164,6 164,6
Київська міськ- 296,4 19,8 19,8 21,4 21,4 107 107
держадміністрація
Інші постійні 230,6 16,5 16,5 16,5 16,5 82,3 82,3
лісокористувачі
Разом 82749,2 4281,3 4808,9 5180,8 5888,6 31294,8 31294,8
У тому числі за
рахунок коштів
державного бюджету,
тис. гривень
Держкомлісгосп 60571,9 2608 3135,6 3464,8 4205,5 23579 23579
Мінагрополітики 10655,7 72 938,2 971,1 938,2 3868,1 3868,1
Разом 71227,6 2680 4073,8 4435,9 5143,7 27447,1 27447,1
6. Утримання лісової
пожежної служби та
радіозв'язку,
придбання пожежних
автомобілів та
радіостанцій,
здійснення
невідкладних
протипожежних
заходів,
тис. гривень
Держкомлісгосп 144706 13367 11120 10722,5 11825 49262,5 48409
Мінагрополітики 36899 1650 2728 2730,5 3825,5 12912 13053
Міноборони 3212 86,8 386,8 239,8 247,3 1199,9 1051,4
МНС 9100 650 650 650 650 3250 3250
Мінекоресурсів 1213,5 31 39 192 48 377,5 526
Київська міськ- 1809,9 194,9 193,4 193,4 193,2 517,5 517,5
держадміністрація
Інші постійні 2456,5 124 156 172,5 192 906 906
лісокористувачі
Разом 199396,9 16103,7 15273,2 14900,7 16981 68425,4 67712,9
У тому числі за
рахунок коштів
державного бюджету,
тис. гривень
Держкомлісгосп 136204,2 4865,2 11120 10722,5 11825 49262,5 48409
Мінагрополітики 31864,7 1441,8 2421,1 2380,7 3447,7 11016,2 11157,2
Разом 168068,9 6307 13541,1 13103,2 5272,7 60278,7 59566,2
7. Лісозахисні
заходи,
тис. гектарів
Держкомлісгосп 2139,6 149,6 154 154,5 157,6 755,2 768,7
Мінагрополітики 668 39 43 45 46 249 246
Міноборони 525,3 35,2 35,2 35,7 35,6 188,3 195,3
МНС 56 4 4 4 4 20 20
Мінекоресурсів 16 1 1 1 1 6 6
Київська міськ- 7,1 0,4 0,4 0,4 0,4 2,5 3
держадміністрація
Інші постійні 68,4 4,9 3,9 4,3 4,2 26,4 24,7
лісокористувачі
Разом 2995 199,5 208,9 211,8 216,8 1074,6 1083,4
Середньозважена 8,6 8,6 8,6 8,6 8,6 8,6
вартість одиниці
робіт,
тис. гривень
Загальні витрати,
тис. гривень
Держкомлісгосп 18400,6 1286,6 1324,4 1328,7 1355,4 6494,7 6610,8
Мінагрополітики 5744,8 335,4 369,8 387 395,6 2141,4 2115,6
Міноборони 3651,4 226,5 227,6 228,5 229,3 1351,5 1388
МНС 1444,8 103,2 103,2 103,2 103,2 516 516
Мінекоресурсів 137,6 8,6 8,6 8,6 8,6 51,6 51,6
Київська міськ- 253,4 18,1 18,1 18,1 18,1 90,5 90,5
держадміністрація
Інші постійні 588,1 42,1 33,5 37 36,1 227 212,4
лісокористувачі
Разом 30220,7 2020,5 2085,2 2111,1 2146,3 10872,7 10984,9
У тому числі за
рахунок коштів
державного бюджету,
тис. гривень
Держкомлісгосп 18400,6 1286,6 1324,4 1328,7 1355,4 6494,7 6610,8
Мінагрополітики 5744,8 335,4 369,8 387 395,6 2141,4 2115,6
Разом 24145,4 1622 1694,2 1715,7 1751 8636,1 8726,4
8. Рубки, пов'язані
з веденням лісового
господарства,
чисельник -
тис. гектарів,
знаменник -
тис. куб. метрів
4874,3 385,6 331 319,1 345,3 1739,3 1754
Держкомлісгосп -------- ------- ------- ------- ------- ------- -------
77689,1 8113,5 5581,1 5320,8 5719,8 26399 26554,9
1455,5 120,7 110,4 109,8 103,4 505 506,2
Мінагрополітики -------- ------- ------- ------- ------- ------- -------
13385,2 1499,8 1312,6 1300,6 1239,2 4031,9 4001,1
145,4 10,2 10,2 10,1 10,3 52 52,5
Міноборони -------- ------- ------- ------- ------- ------- -------
1947,4 136,2 136,6 136,1 138,5 700,6 699,4
9,52 0,68 0,68 0,68 0,68 3,4 3,4
МНС -------- ------- ------- ------- ------- ------- -------
369,6 26,4 26,4 26,4 26,4 132 132
34,9 1,8 1,7 2,5 4,2 11,8 12,9
Мінекоресурсів -------- ------- ------- ------- ------- ------- -------
418,8 21,6 20,4 30 50,4 141,6 154,8
63,6 5,4 5,4 4,7 4,6 23 20,5
Київська міськ- -------- ------- ------- ------- ------- ------- -------
держадміністрація 1413,7 96,3 96,3 91,6 91,5 521,5 516,5
76,7 4,2 4,2 5,5 8,8 25,9 28,1
Інші постійні -------- ------- ------- ------- ------- ------- -------
лісокористувачі 696,4 32,4 33,1 47,1 83,8 240,3 259,7
6659,9 528,6 463,6 452,4 477,3 2360,4 2377,6
Разом -------- ------- ------- ------- ------- ------- -------
95920,2 9926,2 7206,5 6952,6 7349,6 32166,9 32318,4
Середньозважена 15,2 15,83 16 15,98 16,25 16,37
вартість одиниці
робіт, гривень за
1 куб. метр
Загальні витрати,
тис. гривень
Держкомлісгосп 1251896,7 123325,2 88348,8 85132,8 91402,4 428983,8 434703,7
Мінагрополітики 215203,5 22797 20778,5 20809,6 19802,4 65518,4 65497,6
Міноборони 40382,3 2851,5 2850 2856,3 2850 14361,5 14613
МНС 22890 1635 1635 1635 1635 8175 8175
Мінекоресурсів 6771,7 328,3 322,9 480 805,4 2301 2534,1
Київська міськ- 45505,7 3078,2 3107,2 2771,6 2723,7 16680 17145
держадміністрація
Інші постійні 11265,4 492,5 524 753,6 1339,1 3904,9 4251,3
лісокористувачі
Разом 1593915,3 154507,7 117566,4 114438,9 120558 539924,6 546919,7
У тому числі за
рахунок коштів
державного бюджету,
тис. гривень
Держкомлісгосп 55710,1 1460 4246,9 4092,3 4393,7 20621,1 20896,1
Мінагрополітики 8183,1 1641,3 706,5 707,5 673,3 2227,6 2226,9
Разом 63893,2 3101,3 4953,4 4799,8 5067 22848,7 23123
9. Рубки головного
користування,
тис. куб. метрів
Держкомлісгосп 99201,3 5536 5432,3 5440 5451 37526,5 39815,5
Мінагрополітики 14347 789,4 780,4 804,5 814,1 5365,8 5792,8
Міноборони 2260,4 165,4 165 165 165 800 800
Інші постійні 860,8 65,2 65,2 65,2 65,2 300 300
лісокористувачі
Разом 116669,5 6556 6442,9 6474,7 6495,3 43992,3 46708,3
Середньозважена 63,7 63,7 63,7 63,7 63,7 63,7
вартість заготівлі
1 куб. метра
деревини, гривень
Загальні витрати,
тис. гривень
Держкомлісгосп 6322098,8 352809,3 46200,5 346691,2 347392,2 2391563,8 2537441,8
Мінагрополітики 914334,3 50308,5 49734,9 51270,8 51882,6 341962,4 369175,1
Міноборони 144055,4 10540,9 10515,5 10515,5 10515,5 50984 50984
Інші постійні 54858,8 4155,2 4155,2 4155,2 4155,2 19119 19119
лісокористувачі
Разом 7435347,3 417813,9 410606,1 412632,7 413945,5 2803629,2 2976719,9
10. Захисне
лісорозведення,
тис. гектарів
Держкомлісгосп 441,2 10,1 19,9 19,9 19,9 179,4 192
Мінагрополітики 123,1 2,3 2,3 2,4 2,5 56,6 57
Разом 564,3 12,4 22,2 22,3 22,4 236 249
Середньозважена 1443 1315,1 1405,1 1435,9 1420 1415
вартість одиниці
робіт, гривень
Загальні витрати,
тис. гривень
Держкомлісгосп 623709,6 14575,6 26171 27961 28574 254748 271680
Мінагрополітики 174289,3 3275,6 3024,7 3372,2 3589,8 80372 80655
Разом 797998,9 17851,2 29195,7 31333,2 32163,8 335120 352335
У тому числі за
рахунок коштів
державного бюджету,
тис. гривень
Держкомлісгосп 623709,6 14575,6 26171 27961 28574 254748 271680
Мінагрополітики 171013,7 3024,7 3372,2 3589,6 80372 80655
Разом 794723,3 14575,6 29195,7 31333,2 32163,8 335120 352335
11. Створення 2,81 0,1 0,12 0,12 0,12 0,78 1,57
захисних
лісонасаджень у
високогір'ї
Карпатського
регіону,
тис. гектарів
Середньозважена 7348 7348 7348 7348 7348 7348
вартість одиниці
робіт, гривень
Загальні витрати, 22406 739 844 915 966 6395 12547
тис. гривень
У тому числі за 22157 490 844 915 966 6395 12547
рахунок коштів
державного бюджету,
тис. гривень
12. Утримання 1029,2 1029,2 1046,6 1046,6 1072,6 1111,3
природно-заповідного
фонду, перебуває у
користуванні
підприємств та
організацій, які
належать до сфери
управління
Держкомлісгоспу,
тис. гектарів
Загальні витрати, 162271,8 7342 8169,8 9180 9180 54300 74100
тис. гривень
У тому числі за 161280,2 6350,4 8169,8 9180 9180 54300 74100
рахунок коштів
державного бюджету,
тис. гривень
13. Лісовпорядні
роботи,
тис. гектарів
Базове 9181 531 550 1400 1700 2500 2500
лісовпорядкування
Безперервне 90803 7000 7000 6019 5784 32500 32500
лісовпорядкування
Впорядкування 700 50 50 50 50 250 250
мисливських угідь
Ґрунтово- 700 50 50 50 50 250 250
типологічне
обстеження
Разом 101384 7631 7650 7519 7584 35500 35500
Загальні витрати,
тис. гривень
Держкомлісгосп 91909 6009 7200 6300 6400 33000 33000
Мінагрополітики 25928,4 1528,4 1600 1900 1900 9500 9500
Разом 117837,4 7537,4 8800 8200 8300 42500 42500
У тому числі за
рахунок коштів
державного бюджету,
тис. гривень*
Держкомлісгосп 69773 4373 5700 4800 4900 25000 25000
Мінагрополітики 25928,4 1528,4 1600 1900 1900 9500 9500
Разом 95701,4 5901,4 7300 6700 6800 34500 34500
_______________
* У розрахунках на 2002 рік враховано витрати в сумі 193 тис. гривень на узагальнення даних державного обліку лісів, що перебувають у користуванні підприємств та організацій, які належать до сфери управління Держкомлісгоспу, на 2003 рік - 900 тис. гривень на узагальнення даних державного обліку лісів у цілому по країні, на 2006-2010 та 2011-2015 роки - по 1000 тис. гривень на кожний період.
14. Проведення 115102,5 1083,8 3834,4 6782,1 9400,2 47001 47001
моніторингу стану
лісів, тис. гектарів
Загальні витрати, 57961 111 2910 3980 4960 23000 23000

................
Перейти до повного тексту