- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 2 червня 2021 р. № 579 Київ |
Про затвердження Державної цільової соціальної програми "Молодь України" на 2021-2025 роки та внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову соціальну програму "Молодь України" на 2021-2025 роки (далі - Програма), що додається.
2. Внести до актів Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.
3. Міністерствам, іншим органам виконавчої влади подавати щороку до 1 лютого Міністерству молоді та спорту інформацію про стан виконання Програми для її узагальнення та подання до 1 березня Кабінетові Міністрів України та Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства.
4. Міністерству фінансів передбачати під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік кошти для виконання завдань та заходів Програми виходячи з можливостей державного бюджету.
Прем'єр-міністр України |
Д.ШМИГАЛЬ |
Інд. 73 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2 червня 2021 р. № 579
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА
"Молодь України" на 2021-2025 роки
Мета Програми
Метою Програми є створення можливостей для самореалізації та розвитку потенціалу молоді в Україні, її участі та інтеграції у суспільне життя.
Шляхи і способи розв’язання проблеми
В Україні існує позитивний досвід вирішення актуальних питань молоді. Водночас існує багато викликів, пов’язаних з необхідністю самореалізації та розвитку потенціалу молоді в Україні, її участі та інтеграції у суспільне життя, що розвиватиме її національну свідомість на основі суспільно-державних цінностей та відповідального громадянства, надаватиме молоді можливості для успішної реалізації і соціалізації, підвищить рівень її громадянських компетентностей, її спроможність бути самостійним, життєстійким, активним, патріотичним і відповідальним учасником суспільного життя.
На основі даних репрезентативного соціологічного дослідження "Молодь України - 2018" було проведено оцінку та аналіз 24 форм участі молоді в житті суспільства (волонтерська діяльність, участь у діяльності інститутів громадянського суспільства, молодіжних центрів, у житті суспільства через Інтернет, відстоювання власної думки, мобільність, політична активність тощо), які увійшли до Індексу участі молоді в суспільному житті, що включає показники соціологічних досліджень та цієї Програми.
Результати проведеного аналізу свідчать, що:
56 відсотків молоді в Україні не знають, не цікавляться, не виявляють бажання та інтересу до участі у суспільному житті;
27,3 відсотка молоді поінформовані про ті чи інші форми участі, знають про різні інструменти участі, вагаються та не користуються ними;
16,7 відсотка молоді так чи інакше беруть участь у суспільному житті.
Слід зазначити, що одним із пріоритетних питань молодіжної сфери Європейського Союзу також є підвищення рівня участі молоді в суспільному житті країн ЄС. За даними міжнародного проекту регулярних опитувань громадської думки "Євробарометр" за 2019 рік, понад три чверті загальної кількості молоді, яка проживає у країнах Європейського Союзу, беруть участь у різних формах діяльності та долучаються до суспільного життя, і лише 4 відсотки молоді не залучені до жодної з форм участі молоді.
Оптимальний варіант розв’язання проблеми полягає в тому, щоб забезпечити:
посилення ролі та відповідального ставлення органів державної влади і органів місцевого самоврядування на всіх рівнях урядування та партнерських організацій до виконання завдань Програми, активізувавши вертикальну і горизонтальну співпрацю, обмін досвідом між ними для самореалізації та розвитку потенціалу молоді в Україні;
підвищення рівня компетентностей молоді та спроможності інститутів громадянського суспільства у молодіжній сфері, розвиток молодіжних центрів, молодіжної роботи, пластового, скаутського, молодіжного та дитячого громадських рухів, сприяння утворенню і розвитку молодіжних консультативно-дорадчих органів, органів учнівського та студентського самоврядування, підготовку фахівців, які працюють з молоддю, у тому числі молодіжних працівників;
поширення наявних та запровадження нових моделей для розвитку, інтеграції та участі молоді у суспільному житті із застосуванням цифрових інструментів та з урахуванням реформування місцевого самоврядування і територіальної організації влади;
розвиток громадянського суспільства, впровадження громадянської освіти на всіх рівнях, поширення неформальної та інформальної освіти;
впровадження інклюзивного підходу та забезпечення рівних прав, а також доступу до послуг і можливостей, інформації для різних категорій молоді, насамперед для молоді з інвалідністю.
Такий варіант виконання Програми передбачає застосування концептуально оновлених підходів та використання широкого кола інноваційних механізму та інструментів, що запроваджуються для роботи з молоддю, шляхом поширення найкращого досвіду останніх років, впровадження рекомендацій українських та міжнародних експертів, молодіжного сектору Ради Європи, використання досвіду молодіжної роботи країн Європейського Союзу, рекомендації ООН щодо підтримки молодих громадян в усіх сферах життєдіяльності.
З метою раціонального використання ресурсів Програма передбачає концентрацію зусиль на таких завданнях:
підвищення рівня компетентностей молоді, у тому числі громадянських;
підвищення рівня культури волонтерства серед молоді та її залучення до волонтерської діяльності для наближення перемоги та відновлення країни у післявоєнний період;
активізація залучення молоді до процесів ухвалення рішень;
зміцнення соціальної згуртованості молоді, у тому числі шляхом здійснення обмінів молоддю в межах України та у партнерстві з іншими державами і міжнародними організаціями;
виконання програм для підготовки фахівців, які працюють з молоддю, у тому числі програми "Молодіжний працівник";
забезпечення функціонування молодіжних центрів, у тому числі державної установи "Всеукраїнський молодіжний центр";
сприяння створенню умов для розвитку спроможності інститутів громадянського суспільства для досягнення завдань Програми;
підтримка молодіжних проектів та виконання окремих завдань молодіжної політики.
Процес виконання Програми також передбачає:
здійснення комплексу експертно-аналітичних, організаційних, впроваджувальних і підсумкових оціночних заходів, які базуються на основі даних, структурованих за статтю, віком, місцем проживання та іншими ознаками, що передбачає проведення аналізу становища дівчат, жінок, хлопчиків та чоловіків у суспільстві;
проведення інформаційно-просвітницьких кампаній для інформування молоді, зокрема вразливих категорій молоді, про можливості, наявні та нові інструменти, її права та обов’язки з метою її самореалізації, розвитку, участі та інтеграції у суспільне життя;
консолідовану співпрацю органів державної влади і органів місцевого самоврядування у партнерстві з інститутами громадянського суспільства, установами і закладами та фахівцями, що працюють з молоддю, молодіжними центрами, молодіжними працівниками, молодіжними консультативно-дорадчими органами, органами учнівського та студентського самоврядування, міжнародними організаціями, представниками роботодавців, бізнесу;
здійснення міжнародного молодіжного співробітництва, сприяння інтеграції молоді у світову та європейську молодіжну спільноту, взаємодію з українською молоддю діаспори, впровадження найкращих міжнародних практик та інструментів у роботі з молоддю, співпрацю з міжнародними та зарубіжними партнерами.
Альтернативний варіант розв’язання проблеми полягає у використанні статичного підходу до державної політики у молодіжній сфері, що не враховує вже наявний розрив між сучасною практикою молодіжної політики та чинним нормативним регулюванням, що не відповідає потребам молоді. Цей варіант дає можливість забезпечити відтворення старого досвіду з мінімальним запровадженням нововведень.
Завдання та заходи Програми будуть сприяти розвитку молоді та усуненню бар’єрів, щоб жодна з її груп, незалежно від статі, віку, місця проживання, психологічних і фізичних здібностей, інвалідності та інших ознак в усіх сферах життєдіяльності, не була прямо чи опосередковано виключена із суспільства та мала можливість реалізувати в Україні свій потенціал.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми наведено в додатку 1.
Завдання і заходи
Завдання і заходи з виконання Програми, спрямовані на розв’язання проблем та досягнення мети Програми, наведені у додатку 2.
Координацію міжвідомчої та міжсекторальної співпраці щодо завдань Програми здійснюватиме Мінмолодьспорт.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми забезпечить:
зростання чисельності молоді, яка бере участь у заходах неформальної освіти та усвідомлює необхідність навчання протягом життя;
підвищення рівня компетентностей (знань, умінь, навичок, ставлень тощо), у тому числі фінансової та цифрової грамотності, правової спроможності для активної участі та інтеграції в суспільне життя понад 69 відсотків молоді;
підвищення рівня медіаграмотності понад 47 відсотків молоді;
опанування нових знань та навичок, розвиток наявних та здобуття нових компетентностей з метою професійного розвитку та провадження підприємницької діяльності в Україні понад 6 відсотків молоді;
зменшення частки молоді, яка не працює, не навчається, не набуває професійних навичок, у загальній чисельності осіб віком 15-34 роки (відсотків);
збільшення частки дослідників віком до 40 років у загальній кількості дослідників;
зростання чисельності молоді із сформованим відповідальним ставленням до власного здоров’я;
зменшення чисельності молоді, яка має соціально небезпечні захворювання, психічні розлади та різні форми залежності від психоактивних речовин, наркотичних засобів, психотропних речовин, алкоголю та тютюнових виробів;
зростання чисельності молоді, яка має знання та навички з планування сім’ї та репродуктивного здоров’я;
підвищення рівня поінформованості суспільства про потреби молоді з числа осіб з інвалідністю та підвищення ступеня її інтеграції;
збільшення відсотка молоді з інвалідністю, яка бере участь у діяльності інститутів громадянського суспільства та молодіжних центрів, має досвід волонтерської діяльності, користується формами безпосередньої участі;
підвищення рівня компетентностей під час участі у проектах та заходах, спрямованих на реінтеграцію молоді з тимчасово окупованої Російською Федерацією території України, понад 123 тис. молодих людей;
вступ на підготовчі курси до закладів вищої освіти, розміщених на територіях, де органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі, 3,5 тис. молоді з тимчасово окупованої Російською Федерацією території України;
вступ 10 тис. молоді з тимчасово окупованої Російською Федерацією території України до закладів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, розміщених на територіях, де органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі;
здобуття 10 тис. учнів з тимчасово окупованої Російською Федерацією території України загальної середньої освіти (у тому числі дистанційно) в закладах освіти, розміщених на територіях, де органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі;
взяття участі у волонтерській діяльності (у проектах та заходах) понад 2,3 відсотка молоді;
залучення до своєї діяльності волонтерів та фахівців, які популяризують волонтерську діяльність серед молоді, що підвищили рівень своєї фаховості для розвитку культури волонтерства серед молоді, понад 13 тис. представників організацій;
взяття участі у процесах ухвалення рішень понад 78 тис. представників органів учнівського та студентського самоврядування, молодіжних консультативно-дорадчих органів;
інформування понад 80 тис. молоді про форми безпосередньої участі у суспільному житті;
взяття участі у проектах у рамках здійснення обмінів молоддю у партнерстві з іншими державами та міжнародними організаціями понад 18 тис. молодих людей;
навчання, у тому числі за програмою "Молодіжний працівник", понад 27 тис. представників інститутів громадянського суспільства та фахівців, які працюють з молоддю;
отримання відповідних компетентностей для підвищення рівня спроможностей та якості діяльності понад 17 тис. представників молодіжних центрів;
залучення до діяльності державної установи "Всеукраїнський молодіжний центр" понад 17 відсотків молоді;
збільшення на 55,6 відсотка молоді, яка підвищить рівень своєї активності та інтеграції в суспільне життя завдяки участі у проектах молодіжних та дитячих громадських організацій, порівняно з 2020 роком;
навчання для підвищення рівня компетентностей для роботи з молоддю понад 2,5 тис. представників, які працюють у молодіжних та дитячих громадських організаціях;
інформування понад 1,5 відсотка молоді, зокрема вразливих категорій молоді та української молоді діаспори, про можливості, наявні та нові інструменти, її права та обов’язки для самореалізації, розвитку, участі та інтеграції у суспільне життя;
залучення 19,5 відсотка молоді до молодіжних проектів у рамках надання Українським молодіжним фондом грантів;
створено у рамках реалізації молодіжних проектів 120 робочих місць для молоді.
Очікувані результати позитивно вплинуть на показники індексу участі молоді в суспільному житті, що сприятиме збільшенню відсотка молоді, яка бере участь у суспільному житті; зменшенню відсотка молоді, яка не бере жодної участі в суспільному житті; збільшенню відсотка молоді, яка знає про різні інструменти участі та користується ними.
Оцінка стану виконання Програми проводиться Мінмолодьспортом у співпраці з науково-дослідними установами, іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, інститутами громадянського суспільства на основі залучення представників молоді як суб’єктів оцінювання та на основі методики оцінки ефективності її виконання.
За результатами щорічної оцінки ефективності виконання Програми у разі потреби може здійснюватися перегляд її завдань та заходів.
Очікувані результати виконання Програми наведено у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Видатки на виконання Програми здійснюватимуться за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів та інших не заборонених законодавством джерел.
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 2 212 932,02 тис. гривень, у тому числі: 1 450 499,5 тис. гривень - за рахунок коштів державного бюджету, 745226,64 тис. гривень - місцевих бюджетів, 17205,88 тис. гривень - за рахунок інших джерел.
Обсяг видатків, необхідних для виконання Програми, визначається щороку з урахуванням можливостей державного та місцевих бюджетів під час формування їх показників.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової соціальної програми "Молодь України" на 2021-2025 роки
1.
Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2020 р. № 1669.
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 2 червня 2021 р. № 579.
3. Державний замовник - Мінмолодьспорт.
4. Керівник Програми - Міністр молоді та спорту.
5. Виконавці заходів Програми - Мінмолодьспорт, МОН, МОЗ, МКІП, МВС, МЗС, Мінекономіки, Мінветеранів, Мінреінтеграції, Мінцифри, Нацсоцслужба, Мін’юст (Координаційний центр з надання правової допомоги) (за згодою), громадська організація "Центр "Розвиток корпоративної соціальної відповідальності" (за згодою), обласні та Київська міська держадміністрації.
6. Строк виконання Програми - 2021-2025 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування |
Обсяг фінансування, тис. гривень |
У тому числі за роками |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
Державний бюджет |
1 450 499,5 |
290 799,9 |
285 499,9 |
288 399,9 |
291 399,9 |
294 399,9 |
Місцеві бюджети |
745 226,64 |
121 654,97 |
139 340,81 |
150 899,45 |
161 160,41 |
172 171 |
Інші джерела |
17 205,88 |
3 441,18 |
3 441,18 |
3 441,18 |
3 441,18 |
3 441,18 |
Усього |
|
2 212 932,02 |
415 896,05 |
428 281,88 |
442 740,53 |
456 001,49 |
470 012,08 |
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
для виконання Державної цільової соціальної програми "Молодь України" на 2021-2025 роки
Додаток 3
до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової соціальної програми "Молодь України" на 2021-2025 роки
Найменування завдання |
Найменування показників виконання завдання |
Одиниця виміру |
усього |
Значення показників |
у тому числі за роками |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
1. Підвищення рівня компетентностей молоді, у тому числі громадянських |
1) відсоток молоді, яка підвищила рівень своїх компетентностей (знань, умінь, навичок, ставлень, тощо) для активної участі та інтеграції в суспільне життя |
відсотків |
69,33 |
13,26 |
13,63 |
13,95 |
14,15 |
14,31 |
|
у тому числі з метою: |
|
|
|
|
|
|
|
|
розвитку громадянських компетентностей, у тому числі: |
-"- |
53,41 |
10,3 |
10,55 |
10,76 |
10,87 |
10,93 |
|
- медіаграмотності |
-"- |
47,35 |
9,47 |
9,47 |
9,47 |
9,47 |
9,47 |
|
- правової спроможності |
осіб |
110000 |
|
25000 |
25000 |
30000 |
30000 |
|
адаптації до ринку праці в умовах війни та післявоєнний період, професійного та кар’єрного розвитку, підвищення економічної самостійності молоді, у тому числі |
відсотків |
6,14 |
1,16 |
1,19 |
1,23 |
1,26 |
1,3 |
|
кількість поінформованої молоді про діяльність у креативних індустріях |
осіб |
11000 |
2000 |
2100 |
2200 |
2300 |
2400 |
|
відповідального ставлення до власного здоров’я |
відсотків |
7,27 |
1,39 |
1,41 |
1,46 |
1,49 |
1,52 |
|
відповідального ставлення молоді до планування сім’ї та відповідального батьківства |
-"- |
1,35 |
0,23 |
0,26 |
0,27 |
0,29 |
0,3 |
|
реінтеграції, адаптації та соціалізації в українському суспільному просторі |
-"- |
1,17 |
0,21 |
0,22 |
0,23 |
0,25 |
0,26 |
|
2) чисельність молоді з тимчасово окупованої Російською Федерацією території України, яка вступила на підготовчі курси до закладів вищої освіти, розміщених на територіях, де органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі |
осіб |
3500 |
500 |
600 |
700 |
800 |
900 |
|
3) чисельність молоді з тимчасово окупованої Російською Федерацією території України, яка вступила до закладів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, розміщених на територіях, де органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі |
-"- |
10 000 |
2000 |
2000 |
2000 |
2000 |
2000 |
|
4) чисельність учнів з тимчасово окупованої Російською Федерацією території України, які здобувають загальну середню освіту (у тому числі дистанційно) в закладах освіти, розміщених на територіях, де органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі |
осіб |
10 000 |
2000 |
2000 |
2000 |
2000 |
2000 |
|
5) частка молоді, яка не працює, не навчається, не набуває професійних навичок, у загальній чисельності осіб віком 15-34 роки* |
відсотків |
|
|
|
|
|
|
__________ * Вік молоді, зазначений у показнику "зменшення частки молоді, яка не працює, не навчається, не набуває професійних навичок, у загальній чисельності осіб віком 15-34 роки (відсоток)" відповідає законодавству, де передбачено, що вік молоді в Україні становить 14-35 років. Водночас Держстат вираховує цей показник за фактом здійсненого опитування у звітному періоді (наприклад, показника 2020 року ще немає), тому поставити прогнозні показники до 2025 року немає можливості. |
|
6) частка дослідників віком до 40 років, у загальній кількості дослідників |
відсотків |
2,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
жінок |
-"- |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
|
чоловіків |
-"- |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
2. Підвищення рівня культури волонтерства серед молоді і її залучення до волонтерської діяльності для наближення перемоги та відновлення країни у післявоєнний період |
1) відсоток молоді, яка бере участь у волонтерській діяльності (у проектах та заходах) для наближення перемоги та відновлення країни у післявоєнний період |
-"- |
2,52 |
0,44 |
0,46 |
0,53 |
0,54 |
0,55 |
2) чисельність представників організацій, які залучають до своєї діяльності волонтерів, та фахівців, що популяризують волонтерську діяльність серед молоді, які підвищили рівень своєї фаховості для розвитку культури волонтерства серед молоді |
осіб |
13 881 |
2285 |
2471 |
2785 |
3045 |
3295 |
3. Активізація залучення молоді до процесів ухвалення рішень |
1) чисельність представників органів учнівського та студентського самоврядування, молодіжних консультативно-дорадчих органів, які беруть участі у процесах ухвалення рішень |
-"- |
78 582 |
13 629 |
14 566 |
15 993 |
16 796 |
17 598 |
|
2) кількість молоді, поінформованої про безпосередні форми участі у процесах ухвалення рішень |
осіб |
80 425 |
15 208 |
15 815 |
16 192 |
16 464 |
16 746 |
4. Зміцнення соціальної згуртованості молоді |
1) чисельність молоді, яка взяла участь у проектах у рамках здійснення обмінів молоддю в партнерстві з іншими державами та міжнародними організаціями |
-"- |
18 188 |
3 307 |
3 665 |
3 641 |
3 852 |
3 723 |
|
2) кількість користувачів електронної системи для реалізації сервісу "Конкурс проектів міжнародних молодіжних обмінів" |
-"- |
2 525 |
|
|
|
1 370 |
1 155 |
|
3) чисельність молоді, яка взяла участь у навчаннях з метою виконання програми залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів "Віднова:UA" |
-"- |
120 |
|
|
|
|
120 |
5. Виконання програм для підготовки фахівців, які працюють з молоддю, у тому числі програми "Молодіжний працівник" |
чисельність представників інститутів громадянського суспільства та фахівців, які працюють з молоддю, що пройшли навчання, у тому числі за програмою "Молодіжний працівник" |
-"- |
27 192 |
5020 |
5319 |
5474 |
5616 |
5763 |
6. Забезпечення функціонування молодіжних центрів |
1) відсоток молоді, залученої до діяльності державної установи "Всеукраїнський молодіжний центр" |
відсотків |
17,01 |
2,84 |
3,13 |
3,41 |
3,69 |
3,98 |
|
2) кількість обласних молодіжних центрів |
одиниць |
19 |
19 |
19 |
19 |
19 |
19 |
|
3) чисельність представників молодіжних центрів, які отримали відповідні компетентності для підвищення рівня їх спроможності та якості діяльності |
осіб |
17 752 |
2977 |
3284 |
3557 |
3831 |
4103 |
7. Сприяння створенню умов для розвитку спроможності інститутів громадянського суспільства |
1) відсоток молоді, яка підвищить рівень своєї активності та інтеграції в суспільне життя завдяки участі у проектах молодіжних та дитячих громадських організацій |
відсотків |
60,6 |
11,94 |
12,07 |
12,16 |
12,2 |
12,23 |
2) чисельність представників, які працюють у молодіжних та дитячих громадських організаціях та пройшли навчання для підвищення рівня їх компетентностей для роботи з молоддю |
осіб |
2803 |
455 |
507 |
576 |
614 |
651 |
|
3) чисельність дітей та молоді, залучених до проведення заходів молодіжної організації "Пласт - Національна скаутська організація України" |
-"- |
10 121 |
10 121 |
|
|
|
|
|
4) збільшення відсотка членів молодіжної організації "Пласт - Національна скаутська організація України" |
відсотків |
10 |
10 |
|
|
|
|
8. Здійснення експертно-аналітичних, інформаційних та підсумкових оціночних заходів |
1) кількість досліджень/доповідей/ моніторингів щодо становища молоді в Україні |
одиниць |
15 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2) чисельність поінформованої молоді, зокрема вразливої категорії молоді та української молоді діаспори, про можливості, наявні та нові інструменти, її права та обов’язки для самореалізації, розвитку, участі та інтеграції у суспільне життя |
відсотків |
1,56 |
0,24 |
0,29 |
0,34 |
0,34 |
0,35 |
9. Забезпечення міжнародного молодіжного співробітництва |
чисельність молоді або експертів молодіжної сфери, які відвідали міжнародні молодіжні заходи та проекти |
осіб |
100 |
10 |
15 |
20 |
25 |
30 |
10. Підтримка молодіжних проектів та виконання окремих завдань молодіжної політики |
кількість молодіжних проектів, на реалізацію яких Українським молодіжним фондом надаються гранти |
одиниць |
400 |
|
100 |
100 |
100 |
100 |
відсоток молоді, охопленої молодіжними проектами у рамках надання Українським молодіжним фондом грантів |
відсотків |
19,5 |
|
4,9 |
4,9 |
4,9 |
4,9 |
|
кількість створених у рамках реалізації молодіжних проектів робочих місць для молоді, осіб |
осіб |
120 |
|
|
30 |
40 |
50 |
................Перейти до повного тексту