1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 9 червня 1997 р. N 571
Київ
Про затвердження Положення про організацію і функціонування Державного реєстру України осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 161 від 04.06.2014 N 982 від 21.12.2016 N 315 від 22.03.2024 )
Відповідно до статті 16 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" Кабінет Міністрів України постановля є:
Затвердити Положення про організацію і функціонування Державного реєстру України осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (додається).
Прем'єр-міністр України П.ЛАЗАРЕНКО
Інд.33
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 червня 1997 р. N 571
ПОЛОЖЕННЯ
про організацію і функціонування Державного реєстру України осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Загальна частина
1. Це Положення визначає основи організації та функціонування Державного реєстру України осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (далі - Державний реєстр), як єдиної інформаційної системи державного обліку зазначених осіб.
2. Державний реєстр створюється відповідно до статті 16 Закону "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
3. Метою створення та діяльності Державного реєстру є ефективне розв'язання завдань медико-соціального забезпечення осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
4. Головними завданнями Державного реєстру є здійснення контролю за станом здоров'я осіб та вивченя близьких і віддалених медичних наслідків у осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Реалізація цих завдань забезпечується шляхом:
створення автоматизованої інформаційної системи персонального обліку осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і проживають на території України;
нагляду за станом здоров'я осіб, внесених до Державного реєстру, автоматизованого збору та постійного збереження інформації про стан їх здоров'я, зібраної під час проведення цільових диспансеризацій;
урахування індивідуальної та загальної дози внутрішнього і зовнішнього опромінення для надання повної та достовірної інформації щодо постраждалих осіб;
здійснення постійного контролю, оцінки та прогнозування стану здоров'я зазначених осіб та медико-демографічної ситуації на основі інформації, зібраної в Державному реєстрі, виявлення достовірних причинно-наслідкових зв'язків між показниками здоров'я та факторами ризику радіаційного і нерадіаційного походження;
обліку соціально-психологічних чинників для оцінки та прогнозування соціально-психологічної ситуації;
проведення спеціальних наукових досліджень епідеміологічного, медико-біологічного та соціального характеру.
Дані, зібрані в Державному реєстрі, повинні сприяти розробленню та впровадженню профілактичних заходів, спрямованих на зниження негативних наслідків Чорнобильської катастрофи.
5. До складу Державного реєстру входять медичні, дозиметричні та соціологічні підреєстри, що забезпечують облік осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відтворення доз їх опромінення, інформаційну підтримку заходів медичного та соціологічного забезпечення постраждалого населення.
Складовою частиною Державного реєстру є Український військовий реєстр і його підрозділи, що ведуться Міноборони, МВС та СБУ.
6. Державний реєстр об'єднує автоматизовані інформаційні системи (спеціалізовані підрозділи) організацій, установ і закладів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі та в районах.
У спеціалізованих підрозділах Державного реєстру створюються банки даних медичного, дозиметричного та соціологічного підреєстрів.
7. МОЗ затверджує перелік організацій, установ і закладів, які забезпечують реалізацію мети і головних завдань Державного реєстру.
8. Ведення і фінансування діяльності Державного реєстру координує МОЗ.
Під час створення, модернізації, розвитку, адміністрування і забезпечення функціонування Державного реєстру забезпечується дотримання вимог ДСТУ EN 301 549:2022 (EN 301 549 V3.2.1 (2021-03), IDT) "Інформаційні технології. Вимоги щодо доступності продуктів та послуг ІКТ" (далі - ДСТУ EN 301 549:2022).
( Пункт 8 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 315 від 22.03.2024 )( Пункт 8 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 161 від 04.06.2014, N 982 від 21.12.2016 )
9. Міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, громадські організації передають до Державного реєстру повну і вичерпну інформацію щодо медичних, дозиметричних і соціальних даних осіб, визначених статтями 10, 11, 27 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", для включення в банк даних необхідних відомостей про календарні строки їх роботи, період проживання на радіоактивно забруднених територіях, про місце роботи, про дози опромінення.
10. Відповідно до статті 16 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" відомості про громадянина (постраждалу особу), які зазначаються у Державному реєстрі, є лікарською таємницею і не можуть бути використані проти інтересів громадянина. Працівники Державного реєстру несуть відповідальність згідно із законодавством за розголошення відомостей щодо осіб, внесених до Державного реєстру.
Організаційна структура Державного реєстру

................
Перейти до повного тексту