1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 24 липня 1993 р. N 570
Київ
Про вдосконалення діяльності державної податкової служби та зміцнення її матеріально-технічної бази
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 161 від 11.03.94 )
З метою посилення роботи щодо запобігання і виявлення порушень податкового законодавства та створення належних умов для виконання державною податковою службою покладених на неї завдань Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Головній державній податковій інспекції з урахуванням світового досвіду провести перебудову структури податкових інспекцій за функціональним принципом, утворивши у їх складі підрозділи, зокрема ревізійні, обслуговування платників податків.
2. Збільшити протягом 1993 - 1995 років чисельність працівників державної податкової служби, довівши її кількість до 67500 одиниць, у тому числі Головної державної податкової інспекції - до 850 одиниць, установивши при цьому їх граничну чисельність:
на 1993 рік - в кількості 42900 одиниць, у тому числі Головної державної податкової інспекції - 430 одиниць;
на 1994 рік - в кількості 55000 одиниць, у тому числі Головної державної податкової інспекції - 600 одиниць;
Для безпосереднього керівництва роботою, пов'язаною з розробленням проектів законодавчих актів та інструктивних документів, ввести в штат Головної державної податкової інспекції додатково посаду першого заступника начальника Інспекції.
3. Затвердити розміри надбавок за спеціальні звання службовим особам державних податкових інспекцій згідно з додатком.
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 161 від 11.03.94 )
4. Міністерству праці разом з Міністерством фінансів до 1 вересня 1993 р. внести Кабінетові Міністрів України пропозиції про перегляд посадових окладів працівників державної податкової служби, маючи на увазі встановити їх на рівні посадових окладів працівників правоохоронних органів.
5. Затвердити Програму створення автоматизованої інформаційної системи "АІС-Податки", що додається.
6. Міністерству фінансів, Головній податковій інспекції разом з Міністерством статистики, Міністерством економіки, Держстандартом та Національним банком розробити до 1 жовтня 1993 р. систему ідентифікаційних номерів платників податків та подати її на затвердження Кабінетові Міністрів України.
7. Міністерству фінансів разом з Міністерством освіти визначити до 1 вересня 1993 р. базові економічні вузи і факультети для організації перепідготовки фахівців податкових інспекцій виходячи із потреби в навчанні керівних працівників і спеціалістів не менш як один раз на два роки.
З метою підвищення кваліфікації та ознайомлення провідних фахівців податкових інспекцій з світовим досвідом організації податкової справи практикувати їх стажування за кордоном.
8. Раді Міністрів Республіки Крим, обласним, Київській і Севастопольській міським державним адміністраціям виходячи із збільшення чисельності працівників податкових інспекцій і впровадження комп'ютерної техніки розглянути питання про розміщення податкових інспекцій в адміністративних будинках та інших нежитлових приміщеннях.
9. Міністерству економіки і Міністерству фінансів щорічно передбачати виділення необхідних капітальних вкладень і коштів:
на будівництво і реконструкцію службових приміщень державних податкових інспекцій, впровадження автоматизованої інформаційної системи "АІС-Податки" та спорудження житла для працівників державної податкової служби;
на придбання протягом 1994 - 1995 років службового легкового автотранспорту для забезпечення податкових інспекцій.
10. Виділити Головній державній податковій інспекції на 1993 рік додаткові асигнування для придбання 5600 персональних комп'ютерів - 34 млрд. крб., будівництва і реконструкції службових приміщень - 2 млрд. крб., будівництва житла - 1,5 млрд. крб.,
придбання паперу і виготовлення бланків декларацій, патентів, інструкцій тощо - 1,5 млрд. карбованців.
Міністерству фінансів профінансувати вказані витрати за рахунок виявлених і додатково нарахованих платежів до бюджету державною податковою службою.
11. Визнати таким, що втратив чинність, додаток N 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 1992 року N 559 "Питання державної податкової служби в Україні".
Перший
віце-прем'єр-міністр України
Міністр
Кабінету Міністрів України

Ю. ЗВЯГІЛЬСЬКИЙ

В. ПУСТОВОЙТЕНКО
Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 24 липня 1993 р. N 570
РОЗМІРИ
надбавок до посадових окладів службових осіб державних податкових інспекцій за спеціальні звання (у коефіцієнтах співвідношень до мінімального розміру заробітної плати)
( У назві на тексті додатку слова "працівників", "персональні", "персональне" замінено відповідно словами "службових осіб", "спеціальні", "спеціальне" згідно з Постановою КМ N 161 від 11.03.94 )
Спеціальне звання Коефіцієнт
Головний державний радник
податкової служби

4,2
Державний радник податкової
служби I рангу

3,9
Державний радник податкової
служби II рангу

3,6
Державний радник податкової
служби III рангу

3,3
Радник податкової служби
I рангу

3,0
Радник податкової служби
II рангу

2,8
Радник податкової служби
III рангу

2,6
Інспектор податкової служби
I рангу

2,4
Інспектор податкової служби
II рангу

2,2
Інспектор податкової служби
III рангу

2,0
Міністр
Кабінету Міністрів України

В. ПУСТОВОЙТЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 липня 1993 р. N 570
ПРОГРАМА
створення автоматизованої інформаційної системи "АІС-Податки" (розроблена відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 1992 р. N 559 "Питання державної податкової служби в Україні")
З М І С Т
1. Загальносистемні питання
2. Проектування системи "АІС-Податки"
3. Створення багаторівневої телекомуні- каційної мережі державної податкової служби
4. Технічне забезпечення системи "АІС-Податки"
5. Організаційне забезпечення розроблення, впровадження та функціонування системи "АІС-Податки"
6. Кадрове забезпечення
-----------------------------------------------------------------
| Виконувані | Виконавці,| Об'єкт | Термін| Вар- |
| роботи | спів- | впроваджен-| вико- |тість, |
| | виконавці | ня | нання,|млн. |
| | | | рік | крб. |
-----------------------------------------------------------------
I. Загальносистемні Мінфін Головна дер- 1993 14,8
питання Головна жавна подат-
державна кова інспек-
податкова ція
інспекція
Українська
академія
інформатики
Академія наук
Мінекономіки
Мінстат
Мінзв'язку
Національний
банк
Мінюст
Держстандарт
Науково-
виробниче
об'єднання
"Хартрон"
(м. Харків)
Київське
виробниче
об'єднання
"Електронмаш"
(м. Київ)
Науково-
дослідний
інститут
проблем
механіки
"Ритм"
при Київсь-
кому полі-
технічному
інституті
Канівський
електромеха-
нічний завод
"Магніт"
Інформаційно-
обчислювальний
центр Мінфіну
1. Розроблення концепції
розвитку державної
податкової служби в
умовах функціонування
системи "АІС-Податки"
2. Розроблення методики
проведення обстеження
об'єкта інформатиза-
ції
3. Дослідження об'єкта
інформатизації
4. Вивчення та система-
тизація зарубіжного
досвіду функціонуван-
ня державних податко-
вих служб
5. Вивчення та система-
тизація нормативно-
методичної бази опо-
даткування в розвину-
тих країнах і принци-
пів організації дер-
жавних податкових
служб
6. Розроблення основних
положень функціону-
вання державної по-
даткової служби
7. Розроблення математи-
чних методів і алго-
ритмів кореляційно-
регресійного прогнозу-
вання податків з юри-
дичних і фізичних
осіб
8. Підготовка функціо-
нально-параметричної
моделі державної по-
даткової служби
9. Моделювання процесів
оподаткування на всіх
рівнях державної по-
даткової служби
10. Розроблення основних
положень:
а)становлення та роз-
витку системного
програмного за-
безпечення, ведення
баз даних і знань у
локальних і телекому-
нікаційних мережах
ЕОМ, включаючи систе-
му автоматизованого
проектування приклад-
ного програмного за-
безпечення та специ-
фіку державної мови
б)створення телекомуні-
каційної мережі
зв'язку, що враховує
вимоги надійності
інформації, режиму
доступу до неї,
ідентифікації доку-
ментів тощо
в)вибору та обгрунту-
вання програмно-тех-
нічних засобів інфор-
матизації
11. Розроблення основних
положень створення
нормативно-методичної
бази системи "АІС-
Податки":
а)система ідентифікації
суб'єктів оподатку-
вання з метою ство-
рення Державного
реєстру України юри-
дичних і фізичних
осіб
б)єдина система стан-
дартів, класифіка-
торів і уніфікації
документів органів
державної виконавчої
влади, державної по-
даткової служби, бан-
ків, платників подат-
ків тощо
в) система законодавчих
та інших нормативних
актів із питань за-
безпечення правової
підтримки системи
"АІС-Податки"
12. Підготовка технічно-
го завдання на ство-
рення автоматизова-
ної інформаційної си-
стеми "АІС-Податки"
II. Проектування Головна 1993- 583
системи державна 1995 1,4
"АІС-Податки" податкова млн.
інспекція доларів
США
Інформаційно-
обчислювальний
центр Мінфіну
Донецький
обчислюваль-
ний центр
фінансових
і страхових
органів
Мінстат
Держстандарт
Мінюст
Національний
банк
Науково-
дослідний
інститут
проблем
механіки
"Ритм"
при Київсь-
кому полі-
технічному
інституті
Науково-
виробниче
об'єднання
"Хартрон"
(м. Харків)
1. Відпрацювання систе-
ми ідентифікації
суб'єктів оподатку-
вання з метою розро-
блення Державного
реєстру України юри-
дичних і фізичних
осіб
2. Розроблення єдиної
системи стандартів,
класифікаторів і
уніфікації докумен-
тів органів держав-
ної виконавчої вла-
ди, державної подат-
кової служби, банків,
платників податків
тощо
3. Відпрацювання систе-
ми законодавчих та
інших нормативних
актів з питань забез-
печення правової під-
тримки "АІС-Податки"
4. Розроблення техно-ро-
бочих проектів систе-
ми "АІС-Податки":
а)типовий проект "АІС-
Податки" державної державні 1993-
податкової інспекції податкові 1994
по району інспекції
по районах
-розроблення і затвер-
дження типового тех-
нічного завдання дер-
жавної податкової
інспекції по району
-вибір і адаптація
системних програмних
засобів
-розроблення баз даних
платників податків
-розроблення автомати-
зованих робочих місць
(АРМ) і функціональ-
них задач для спеціа-
лістів державної по-
даткової служби в ло-
кальному та мережево-
му виконанні
-поетапне впровадження
функціональних задач
і АРМів на базових
об'єктах і здача їх в
промислову експлуата-
цію в умовах нових
організаційних струк-
тур, положень про
підрозділи і посадо-
вих інструкцій праців-
ників
б)типовий проект "АІС- державні 1993-
Податки" державної податкові 1995
податкової інспекції інспекції
по області по областях
-проведення передпро-
ектного інформаційно-
го обстеження з метою
виділення функцій і
задач, що підлягають
автоматизації
-розроблення технічно-
го завдання
-вибір і адаптація
системних програмних
засобів
-створення інформацій-
ної бази даних показ-
ників для аналітичної
і контрольної роботи
державної податкової
служби
-розроблення автомати-
зованих робочих місць
і функціональних за-
дач для спеціалістів
державної податкової
служби в локальному
та мережевому вико-
нанні
-поетапне впровадження
функціональних задач
і АРМів на базових
об'єктах і здача їх
в промислову експлуа-
тацію в умовах нових
організаційних струк-
тур, положень про
підрозділи і посадо-
вих інструкцій пра-
цівників
в)проект "АІС-Податки" Головна 1993-
Головної державної державна 1995
податкової інспекції: податкова
інспекція
-проведення передпро-
ектного обстеження з
метою виділення функ-
цій і задач, що під-
лягають автоматизації
-розроблення техніч-
ного завдання
-вибір і адаптація сис-
темних програмних за-
собів
-створення баз даних з
метою впливу заходів
оподаткування на кін-
цеві показники роз-
витку економіки та
оцінка наслідків рі-
шень, що приймаються
в поточному режимі і
довготерміновому про-
гнозі
-розроблення АРМів у
локальному та мереже-
вому виконанні і про-
грамних продуктів на
функціональні задачі
-створення інформацій-
но-довідкової системи
"АІС-Податки" на ос-
нові діючих АРМів
-створення автоматизо-
ваної системи зако-
нодавчих та інших
нормативних актів,
інструктивних і мето-
дичних документів
-поетапне впровадження
розроблених проектів
в умовах нових орга-
нізаційних структур,
положень про підроз-
діли і посадових інс-
трукцій працівників

................
Перейти до повного тексту