- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 30 січня 2013 р. № 57 Київ |
Про затвердження Порядку ведення Реєстру адміністративних послуг
1. Затвердити Порядок ведення Реєстру адміністративних послуг, що додається.
2. Міністерствам, іншим органам виконавчої влади забезпечити проведення постійного моніторингу нормативно-правових актів, що регулюють питання надання адміністративних послуг, з метою своєчасного оновлення відомостей, внесених до Реєстру адміністративних послуг.
Рекомендувати іншим державним органам, органам місцевого самоврядування забезпечити проведення зазначеного моніторингу.
Прем'єр-міністр України |
М.АЗАРОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 січня 2013 р. № 57
ПОРЯДОК
ведення Реєстру адміністративних послуг
( У тексті Порядку слово "Мінекономрозвитку" замінено словом "Мінцифри" згідно з Постановою КМ
№ 123 від 05.02.2020 )
1. Цей Порядок визначає механізм ведення Реєстру адміністративних послуг (далі - Реєстр) як єдиної інформаційної комп’ютерної бази даних про адміністративні послуги, що надаються відповідно до закону суб’єктами надання адміністративних послуг.
3. Реєстр формується з метою:
ведення обліку адміністративних послуг;
забезпечення відкритого і безоплатного доступу до інформації про адміністративні послуги.
4. Формування та ведення Реєстру забезпечується Мінцифри шляхом:
збирання та оброблення інформації про адміністративні послуги;
внесення відомостей до Реєстру та змін до них, а також виключення відомостей.
5. До Реєстру вносяться відомості про:
1) суб’єкта надання адміністративної послуги;
2) назву адміністративної послуги;
3) розмір плати (адміністративний збір) за надання адміністративної послуги (у разі її надання на платній основі);
4) результат надання адміністративної послуги;
5) правові підстави для надання адміністративної послуги та встановлення розміру плати за її надання.
6. Підставою для внесення відомостей до Реєстру та змін до них, а також виключення відомостей є подання суб’єктами надання адміністративних послуг інформації про адміністративні послуги за формою згідно з додатком 1.
7. Для внесення відомостей до Реєстру подається інформація:
1) центральними органами виконавчої влади та іншими державними органами - про всі адміністративні послуги, які надаються ними та/або їх територіальними органами;
2) Радою міністрів Автономної Республіки Крим - про всі адміністративні послуги, які надаються:
райдержадміністраціями (їх структурними підрозділами) в Автономній Республіці Крим;
................Перейти до повного тексту