1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 30 січня 2013 р. № 57
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 514 від 14.05.2021 )
Про затвердження Порядку ведення Реєстру адміністративних послуг
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 494 від 01.10.2014 № 123 від 05.02.2020 ) ( Визначити, що ця Постанова застосовується в частині, що не суперечить Постанові КМ № 1137 від 04.12.2019 )
Відповідно до частини третьої статті 16 Закону України "Про адміністративні послуги" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Порядок ведення Реєстру адміністративних послуг, що додається.
2. Міністерствам, іншим органам виконавчої влади забезпечити проведення постійного моніторингу нормативно-правових актів, що регулюють питання надання адміністративних послуг, з метою своєчасного оновлення відомостей, внесених до Реєстру адміністративних послуг.
Рекомендувати іншим державним органам, органам місцевого самоврядування забезпечити проведення зазначеного моніторингу.
3. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2011 р. № 1274 "Про Реєстр адміністративних послуг" (Офіційний вісник України, 2011 р., № 97, ст. 3534).
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 січня 2013 р. № 57
ПОРЯДОК
ведення Реєстру адміністративних послуг
( У тексті Порядку слово "Мінекономрозвитку" замінено словом "Мінцифри" згідно з Постановою КМ № 123 від 05.02.2020 )
1. Цей Порядок визначає механізм ведення Реєстру адміністративних послуг (далі - Реєстр) як єдиної інформаційної комп’ютерної бази даних про адміністративні послуги, що надаються відповідно до закону суб’єктами надання адміністративних послуг.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про адміністративні послуги".
3. Реєстр формується з метою:
ведення обліку адміністративних послуг;
забезпечення відкритого і безоплатного доступу до інформації про адміністративні послуги.
4. Формування та ведення Реєстру забезпечується Мінцифри шляхом:
збирання та оброблення інформації про адміністративні послуги;
внесення відомостей до Реєстру та змін до них, а також виключення відомостей.
5. До Реєстру вносяться відомості про:
1) суб’єкта надання адміністративної послуги;
2) назву адміністративної послуги;
3) розмір плати (адміністративний збір) за надання адміністративної послуги (у разі її надання на платній основі);
4) результат надання адміністративної послуги;
5) правові підстави для надання адміністративної послуги та встановлення розміру плати за її надання.
6. Підставою для внесення відомостей до Реєстру та змін до них, а також виключення відомостей є подання суб’єктами надання адміністративних послуг інформації про адміністративні послуги за формою згідно з додатком 1.
7. Для внесення відомостей до Реєстру подається інформація:
1) центральними органами виконавчої влади та іншими державними органами - про всі адміністративні послуги, які надаються ними та/або їх територіальними органами;
2) Радою міністрів Автономної Республіки Крим - про всі адміністративні послуги, які надаються:
райдержадміністраціями (їх структурними підрозділами) в Автономній Республіці Крим;

................
Перейти до повного тексту