1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 9 червня 1997 р. N 566
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 664 від 02.09.2015 )
Питання Державної комісії єдиного часу і еталонних частот
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1312 від 24.11.97 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити:
Положення про Державну комісію єдиного часу і еталонних частот (додається);
персональний склад Державної комісії єдиного часу і еталонних частот (додається).
2. Визнати таким, що втратило чинність, Положення про Державну комісію єдиного часу і еталонних частот, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 1993 р. N 191 "Про утворення Державної комісії єдиного часу і еталонних частот" (ЗП України, 1993 р., N 9, ст. 166).
У пункті 4 зазначеної постанови виключити слова "першого заступника її голови і".
Прем'єр-міністр України П. ЛАЗАРЕНКО
Інд.31
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 червня 1997 р. N 566
ПОЛОЖЕННЯ
про Державну комісію єдиного часу і еталонних частот
1. Державна комісія єдиного часу і еталонних частот (далі - Комісія) є постійно діючим органом координації діяльності, пов'язаної з вимірюванням та обчисленням часу, управлінням та здійсненням контролю за роботою Державної служби єдиного часу і еталонних частот (далі - ДСЧЧ), підготовкою пропозицій щодо зміни порядку обчислення часу на території України.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.
3. Комісія:
координує діяльність міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій з питань обчислення часу, створення, використання та удосконалення технічних систем і засобів єдиного часу, еталонних частот та визначення параметрів обертання Землі;
здійснює координацію і контроль за виконанням відповідних програм створення та функціонування ДСЧЧ;
визначає організаційну структуру ДСЧЧ, склад її систем і науково-технічних комплексів, приймає рішення щодо регламентації діяльності ДСЧЧ та порядку використання технічних систем і засобів ДСЧЧ;
забезпечує здійснення єдиної технічної політики у створенні, удосконаленні та експлуатації технічних систем і засобів ДСЧЧ, визначає основні напрями роботи із стандартизації та уніфікації, технічного переобладнання і оптимального розміщення технічних засобів і комплексів ДСЧЧ на території країни;
визначає основні напрями створення і розвитку ДСЧЧ, затверджує координаційні плани найважливіших науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт у сфері вимірювань часу і частоти, організує їх виконання, узгоджує розподіл коштів державного бюджету, що виділяються цільовим призначенням для створення, забезпечення функціонування ДСЧЧ та її удосконалення, а також контролює ефективність їх використання;
забезпечує проведення інформаційно-аналітичної роботи, організовує підготовку інформаційних бюлетенів та довідкових видань, пов'язаних з діяльністю ДСЧЧ, готує інформаційні повідомлення у засобах масової інформації з питань порядку обчислення часу, діяльності ДСЧЧ;
організовує розроблення та виконання із залученням в установленому порядку спеціалістів заінтересованих міністерств та інших центральних органів виконавчої влади програм і заходів щодо міжнародного співробітництва у створенні засобів і систем формування, передачі та звірення еталонних сигналів часу і частоти та визначенні параметрів обертання Землі;
організовує взаємодію ДСЧЧ з міжнародними організаціями та національними службами інших держав з питань вимірювання часу і частот;
контролює дотримання встановленого порядку обчислення часу на території країни, готує і подає Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо вжиття заходів у разі його порушення, а також рекомендації щодо зміни в разі потреби порядку обчислення часу;
організовує із залученням в установленому порядку спеціалістів відповідних міністерств, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади, науково-дослідних установ, підприємств та організацій дослідження з питань визначення ефективності дотримання встановленого порядку обчислення часу.
4. Комісія має право:
одержувати в установленому порядку від міністерств, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій матеріали, що стосуються вимірювання часу і частоти, визначення параметрів обертання Землі тощо;
створювати у разі потреби у встановленому порядку робочі групи і тимчасові творчі колективи із числа спеціалістів заінтересованих міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, науково-дослідних установ і підприємств з метою опрацювання питань, пов'язаних із створенням і функціонуванням ДСЧЧ, підготовкою пропозицій і рекомендацій щодо порядку обчислення часу;

................
Перейти до повного тексту