- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 9 серпня 2017 р. № 558 Київ |
Про затвердження Порядку відбору на конкурсних засадах юридичних осіб, які здійснюють реалізацію арештованих активів
Відповідно до абзацу четвертого частини п’ятої
статті 21 Закону України "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів" Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок відбору на конкурсних засадах юридичних осіб, які здійснюють реалізацію арештованих активів, що додається.
Прем'єр-міністр України |
В.ГРОЙСМАН |
Інд. 29 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 серпня 2017 р. № 558
ПОРЯДОК
відбору на конкурсних засадах юридичних осіб, які здійснюють реалізацію арештованих активів
Загальна частина
1. Цей Порядок встановлює процедуру проведення АРМА відбору на конкурсних засадах юридичних осіб, які здійснюють реалізацію арештованих активів (далі - конкурс).
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
адміністратор електронної торгової системи (далі - адміністратор) - акціонерне товариство "Прозорро.Продажі";
електронна торгова система - дворівнева інформаційно-комунікаційна система, що складається з центральної бази даних та електронних майданчиків, які взаємодіють через інтерфейс програмування додатків, який надається у вигляді коду з відкритим доступом та визначає функціональність електронної торгової системи. Зазначена система забезпечує можливість створення, розміщення, оприлюднення та обміну інформацією і документами в електронній формі, необхідними для проведення аукціону в електронній формі;
електронні торги - спосіб реалізації лота, за яким переможцем стає учасник, що в ході аукціону в електронній торговій системі (системі електронних торгів) запропонував найвищу ціну;
оператор електронного майданчика - юридична особа, яка має право використовувати електронний майданчик та діє відповідно до договору, укладеного з адміністратором електронної торгової системи;
учасник конкурсу - юридична особа, яка подала документи у строк, передбачений в опублікованому оголошенні про проведення конкурсу.
Термін
"кінцевий бенефіціарний власник" у цьому Порядку вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України
"Про приватизацію державного і комунального майна",
"Про електронні довірчі послуги",
"Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів", постанові Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 р.
№ 432 "Про затвердження Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу" (Офіційний вісник України, 2018 р., № 47, ст. 1641, № 62, ст. 2136), з урахуванням особливостей, визначених цим Порядком.
3. Конкурс проводиться з дотриманням таких принципів:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях конкурсу та у діяльності комісії з питань проведення конкурсного відбору юридичних осіб, які здійснюють реалізацію арештованих активів (далі - комісія);
3) недискримінація учасників конкурсу;
4) об’єктивна та неупереджена оцінка поданих пропозицій та визначення переможця конкурсу;
5) запобігання корупції та іншим проявам недоброчесності під час проведення конкурсу та у діяльності комісії з питань проведення конкурсного відбору юридичних осіб, які здійснюють реалізацію арештованих активів.
Проведення конкурсу щодо реалізації активів у вигляді рухомого майна, яке перебуває за кордоном та передане АРМА для реалізації, здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України. Таке погодження може бути оформлено протокольним рішенням Кабінету Міністрів України.
Конкурс проводиться комісією у складі, що затверджується наказом АРМА.
Склад комісії формується з посадових осіб АРМА та представників Громадської ради при АРМА та/або посадових осіб інших органів державної влади (за їх згодою) загальною кількістю сім осіб:
п’ять осіб визначає Голова АРМА з числа посадових осіб АРМА та/або посадових осіб з органів державної влади, зокрема Мінекономіки та Мін’юсту (за їх згодою);
дві особи із складу Громадської ради при АРМА, визначені Громадською радою.
Членами комісії можуть бути особи, які мають бездоганну ділову репутацію, високі професійні та моральні якості.
Інформація про персональний склад комісії оприлюднюється на офіційному веб-сайті АРМА не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня його затвердження чи внесення змін до нього.
До складу комісії входять голова, його заступник, секретар та члени комісії.
Голова комісії здійснює керівництво діяльністю комісії, пропонує до затвердження комісії порядок денний засідань комісії, головує на її засіданнях, визначає час і місце проведення засідань.
У разі відсутності на засіданні комісії її голови його обов’язки виконує заступник голови. У разі одночасної відсутності голови комісії та його заступника із складу комісії шляхом відкритого голосування простою більшістю голосів обирається особа, яка виконує обов’язки голови на засіданні комісії.
Секретар комісії забезпечує організаційну діяльність комісії, скликає за дорученням голови засідання комісії та оформляє її рішення.
У разі відсутності на засіданні комісії секретаря комісії його обов’язки виконує один із членів комісії, що обирається із числа членів комісії на її засіданні за поданням головуючого на засіданні.
Організаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності комісії забезпечує АРМА.
4. Комісія затверджує регламент, в якому визначаються графік проведення засідань, порядок підрахунку голосів та інші процедурні питання діяльності комісії, що не визначені цим Порядком.
Регламент діяльності комісії не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після дня його затвердження чи дня внесення змін до нього оприлюднюється на офіційному веб-сайті АРМА.
5. Формою роботи комісії є засідання, які проводяться відкрито та публічно.
Засідання комісії вважається правоможним у разі, коли на ньому присутні не менш як п’ять її членів.
Засідання комісії можуть проводитися дистанційно в режимі реального часу (он-лайн) з використанням технічних засобів електронних комунікацій, про що зазначається в протоколі засідання комісії.
Під час засідання комісії здійснюється відеотрансляція у режимі реального часу (он-лайн) в Інтернеті, а також забезпечується аудіо- та відеофіксація ходу засідання. Відеозаписи усіх засідань комісії оприлюднюються на офіційному веб-сайті АРМА не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після дня проведення відповідного засідання комісії.
Оголошення про засідання комісії не пізніше ніж за 24 години до початку його проведення оприлюднюється на офіційному веб-сайті АРМА. У такому оголошенні зазначаються час та місце проведення засідання комісії, запропонований головою комісії проект порядку денного засідання комісії, посилання на веб-сторінку з відеотрансляцією засідання комісії у режимі реального часу.
На засіданні комісії можуть бути присутніми представники учасників конкурсу, інших державних органів, медіа, громадських об’єднань, міжнародних організацій, проектів міжнародної технічної допомоги за умови попереднього повідомлення про участь у засіданні комісії не пізніше ніж за три години до його початку. Відповідні представники мають право брати участь у засіданні комісії також у режимі відеоконференції за умови попереднього повідомлення про необхідність забезпечення участі у режимі відеоконференції в засіданні комісії не пізніше ніж за три години до його початку.
Представники міжнародних організацій, проектів міжнародної технічної допомоги мають право брати участь у засіданнях комісії з правом дорадчого голосу.
6. Обрання голови комісії, його заступника та секретаря здійснюється шляхом відкритого голосування на першому засіданні комісії більшістю голосів її членів за пропозицією членів комісії.
7. Усі рішення комісії приймаються комісією шляхом голосування.
Рішення комісії приймаються простою більшістю голосів від загального складу комісії, визначеного пунктом 3 цього Порядку. Рішення комісії оформляється протоколом, який підписується всіма членами комісії, присутніми на засіданні, із зазначенням дати прийняття рішення. У рішенні відображаються результати голосування членів комісії, присутніх на її засіданні, з кожного питання. Протокол повинен містити інформацію про поіменні результати голосування кожного з членів комісії.
Рішення комісії, прийняті за результатами засідань, які проводилися дистанційно, оформляються протоколом в електронній формі, який підписується членами комісії шляхом накладення електронного підпису з урахуванням вимог
Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Рішення комісії оприлюднюються на офіційному веб-сайті АРМА не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після проведення відповідного засідання.
8. З метою забезпечення відкритості та прозорості діяльності комісії АРМА на своєму офіційному веб-сайті утворює окрему відкриту публічну загальнодоступну веб-сторінку для інформування про діяльність комісії. На головній сторінці офіційного веб-сайту АРМА забезпечується можливість переходу на таку окрему веб-сторінку з інформацією про діяльність комісії.
На зазначеній веб-сторінці повинна міститися така інформація:
персональний склад комісії з усіма змінами (прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) членів комісії, їх посади, дата призначення до складу комісії, а у разі припинення повноважень члена комісії додатково зазначається дата припинення повноважень);
регламент діяльності комісії з усіма змінами;
оголошення про проведення засідання комісії;
відеозаписи засідань комісії;
протоколи засідань комісії;
рішення про оголошення конкурсу;
оголошення про проведення конкурсу;
подані заяви на участь у конкурсі та документи з урахуванням інших положень цього Порядку;
оцінки членів комісії за кожним кваліфікаційним критерієм кожного учасника конкурсу;
інші документи та інформація, оприлюднення яких на офіційному веб-сайті АРМА передбачено відповідно до цього Порядку.
Додаткова інформація про оголошення засідань комісії, прийняті комісією рішення, оголошення та проведення конкурсу, результати конкурсу обов’язково оприлюднюється на головній сторінці офіційного веб-сайту АРМА.
Підготовка до проведення конкурсу
9. Проведення конкурсу ініціює самостійний структурний підрозділ АРМА, до повноважень якого належать питання управління арештованими активами.
Не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня виникнення підстав для проведення конкурсу зазначений в абзаці першому самостійний структурний підрозділ АРМА звертається до Голови АРМА, який розглядає відповідне подання та приймає обґрунтоване рішення про проведення конкурсу.
Не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після прийняття зазначеного рішення Голова АРМА надає його комісії та забезпечує його оприлюднення на офіційному веб-сайті АРМА.
10. Після отримання рішення Голови АРМА щодо проведення конкурсу комісія готує та затверджує оголошення про проведення конкурсу (далі - оголошення).
Комісія забезпечує оприлюднення оголошення про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті АРМА не пізніше ніж за 15 днів до початку проведення відбору. В оголошенні зазначається така інформація:
дата оприлюднення оголошення;
відомості про активи, які підлягають реалізації;
вимоги до учасників, визначені цим Порядком;
перелік документів, визначений цим Порядком, які подаються на розгляд комісії для підтвердження відповідності учасника вимогам;
строк прийняття документів для участі у конкурсі, який не може становити менш як 14 днів від дати оприлюднення оголошення на офіційному веб-сайті АРМА;
порядок подання документів для участі в конкурсі;
порядок одержання уточнень та роз’яснень щодо участі в конкурсі;
дата засідання комісії з розгляду документів, поданих учасниками, із зазначенням можливості участі представника учасника у відповідному засіданні;
інша інформація, необхідна для проведення конкурсу з урахуванням особливостей активу.
До оголошення додається проект договору про надання послуг між АРМА та переможцем конкурсу.
У разі проведення конкурсу з метою реалізації активу, який перебуває за кордоном, зазначене в цьому пункті оголошення додатково оприлюднюється англійською мовою.
11. З метою поширення інформації про оголошений конкурс така інформація може також розміщуватися та оприлюднюватися на інших веб-сайтах, розміщення на яких необов’язкове, а також поширюватися через медіа чи за сприяння міжнародних, міжурядових організацій, мереж, діяльність яких спрямована на забезпечення міжнародного співробітництва у сфері управління активами.
12. Учасники мають право звернутися до комісії за уточненням чи роз’ясненням інформації стосовно проведення конкурсу, у тому числі щодо переліку документів для участі та порядку їх подання, визначених цим Порядком кваліфікаційних критеріїв, інших пов’язаних із проведенням конкурсу питань, не пізніше ніж за п’ять робочих днів до дати його проведення.
Комісія надає відповідь на кожне звернення учасника протягом трьох робочих днів з дня його одержання шляхом відповіді на адресу електронної пошти учасника, зазначену в заяві про участь у конкурсі, із застосуванням кваліфікаційного електронного підпису.
Секретар комісії відповідає за ведення обліку одержаних звернень учасників.
Учасники мають право надіслати уточнення та роз’яснення до вже надісланих документів та/або нові документи для долучення їх до переліку документів, визначених цим Порядком, які подаються на розгляд комісії для підтвердження відповідності учасника вимогам, але не пізніше закінчення строку подання документів для участі в конкурсі.
Кваліфікаційні критерії до учасників конкурсу
13. Учасник конкурсу, який здійснює реалізацію активів у вигляді рухомого майна, яке перебуває на території України та передане АРМА для реалізації без згоди власника за рішенням слідчого судді, суду або за наявності нотаріально засвідченої копії згоди власника на реалізацію такого майна (далі - учасник конкурсу, що здійснює реалізацію майна на території України), повинен відповідати таким мінімальним кваліфікаційним критеріям:
1) бути зареєстрованою в установленому законодавством порядку юридичною особою;
2) мати в наявності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань передбачену частиною другою
статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" інформацію про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи;
3) відсутність відкритої процедури відновлення платоспроможності або визнання юридичної особи банкрутом, рішення суду про визнання банкрутом, відкритої процедури ліквідації юридичної особи;
4) незастосування до юридичної особи, її кінцевого бенефіціарного власника, засновників (учасників), інших осіб у структурі власності та працівників будь-яких персональних, спеціальних, економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) на національному та/або міжнародному рівні;
5) мати право на використання електронного майданчика (документ, що підтверджує право власності на електронний майданчик або право користування електронним майданчиком);
6) мати право на використання доменного імені, на якому розміщено електронний майданчик в Інтернеті згідно з документом, що підтверджує право користування оператором таким доменним іменем;
7) мати розроблені та розміщені на веб-сайті оператора інструкції для користувачів електронного майданчика;
8) мати в наявності не менше шести працівників для забезпечення належного процесу проведення електронних торгів (аукціонів);
9) мати бездоганну ділову репутацію та не мати порушень законодавства про економічну конкуренцію та/або порушень правил недобросовісної конкуренції, таких як маніпулювання розміром винагороди оператора, підкуп працівників, інших осіб, поширення недостовірної інформації про учасників ринку тощо;
10) мати не менше одного року досвіду діяльності на ринку реалізації майна/активів на конкурентних засадах у формі аукціонів, що підтверджується відповідними довідкою та копіями документів;
11) мати чинний засіб криптографічного захисту, що підтверджує автентичність доменного імені, на якому розміщено електронний майданчик, та використовується для забезпечення безпечного з’єднання між сервером веб-сайту оператора та учасниками аукціону (SSL-сертифікат);
12) мати сформований статутний капітал у розмірі не менш як 1 млн. гривень;
13) мати власний кол-центр з відповідним програмним забезпеченням та застосуванням технології IP-телефонії та/або передавати на договірній основі іншим особам виконання функції кол-центру електронного майданчика (з відповідним програмним забезпеченням та застосуванням технології IP-телефонії);
14) не мати серед кінцевих бенефіціарних власників, у складі засновників (учасників) або структурі власності юридичної особи фізичних або юридичних осіб, місцем проживання (розташування) або реєстрації яких є держави, визнані Верховною Радою України державами-агресорами, або Республіка Білорусь;
15) не мати місця реєстрації чи місцезнаходження в державі, що здійснює збройну агресію проти України, та/або в державі (юрисдикції), що не виконує чи неналежним чином виконує рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення.
Під бездоганною діловою репутацією слід розуміти сукупність підтвердженої інформації про юридичну особу, що дає можливість зробити висновок про:
відсутність встановлених протягом останніх трьох років компетентними органами або судом порушень вимог законодавства про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
відсутність встановлених протягом останніх трьох років компетентними органами або судом порушень вимог законодавства про запобігання корупції;
відсутність встановлених протягом останніх трьох років компетентними органами або судом вчинених антиконкурентних узгоджених дій суб’єктів господарювання відповідно до законодавства України або законодавства інших держав;
відсутність застосованих щодо юридичної особи заходів кримінально-правового характеру відповідно до законодавства України або законодавства інших держав;
відсутність в уповноважених осіб юридичної особи та працівників, які залучаються до надання послуг з реалізації активів, судимості за злочини проти основ національної безпеки, миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку, громадської безпеки, власності, у сфері господарської діяльності, у сфері використання електронно-обчислювальних машин (комп’ютерів), систем та комп’ютерних мереж і мереж електрозв’язку та у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг, яка не знята або не погашена в установленому законом порядку.
14. До учасника конкурсу, що здійснює реалізацію майна на території України, також встановлюються такі кваліфікаційні критерії, щодо яких комісія проводить оцінку з метою визначення переможця конкурсу:
1) мати статус авторизованого (попередньо авторизованого) оператора електронного майданчика для організації та проведення електронних аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації безперервно протягом більш як двох років;
2) бути оператором електронного майданчика, через якого переможці електронних аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації набули право на участь у таких аукціонах та уклали договори купівлі-продажу об’єктів малої приватизації на загальну суму не менше 10 млн. гривень;
3) бути оператором електронного майданчика, через якого переможці електронних аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації за два останніх роки уклали не менше трьох договорів купівлі-продажу об’єктів малої приватизації на загальну суму не менше 7,5 млн. гривень.
15. Учасник конкурсу, який здійснює реалізацію активів у вигляді рухомого майна, яке перебуває за кордоном та передане АРМА для реалізації без згоди власника за рішенням слідчого судді, суду або за наявності нотаріально засвідченої копії згоди власника на реалізацію такого майна (далі - учасник конкурсу, що здійснює реалізацію майна за кордоном), повинен відповідати таким мінімальним кваліфікаційним критеріям:
1) критерії, визначені підпунктами 1, 3, 4, 8, 14 пункту 13 цього Порядку;
2) наявність права використання системи електронних торгів за принципом аукціону (документ, що підтверджує право власності на таку систему або право користування нею, зокрема, шляхом залучення інших юридичних осіб);
3) наявність права використання доменного імені, на якому розміщено систему електронних торгів за принципом аукціону, в Інтернеті (документ, що підтверджує право користування таким доменним іменем);
4) наявність розроблених та розміщених інструкцій для користувачів щодо застосування системи, зазначеної у підпункті 2 цього пункту;
5) наявність у системи, зазначеної у підпункті 2 цього пункту, чинного засобу криптографічного захисту, що підтверджує автентичність доменного імені, на якому розміщено зазначену систему, та використовується для забезпечення безпечного з’єднання між сервером веб-сайту оператора та учасниками аукціону;
6) наявність можливості забезпечити зворотний зв’язок потенційних учасників електронних торгів під час підготовки до їх проведення та під час їх проведення (самостійно або із залученням інших осіб);
7) наявність не менше трьох років досвіду організації на міжнародному рівні реалізації активів відповідного типу (аналогічного чи подібного до активів, які підлягають реалізації) на електронних торгах за принципом аукціону, який підтверджується документально;
8) мати бездоганну ділову репутацію в розумінні підпункту 15 пункту 13 цього Порядку.
16. До учасника конкурсу, що здійснює реалізацію майна за кордоном, встановлюються такі кваліфікаційні критерії, щодо яких комісія проводить оцінку з метою визначення переможця конкурсу:
1) наявність в учасника конкурсу належної матеріально-технічної бази для організації та проведення реалізації активу на електронних торгах за принципом аукціону;
2) наявність в учасника конкурсу практичного досвіду щодо організації реалізації на електронних торгах за принципом аукціону активів, аналогічного чи подібного до активів, які підлягають реалізації, не менше трьох років;
3) наявність в учасника конкурсу працівників, що мають необхідні знання та практичний досвід із підготовки та проведення реалізації майна, зокрема арештованого;
4) наявність в учасника конкурсу (самостійно або із залученням інших осіб) практичного досвіду, який становить не менше трьох років, щодо організації проведення оцінки активу, який підлягає реалізації, професійними оцінювачами, які мають досвід практичної діяльності з оцінки майна певного типу, виду;
5) наявність в учасника конкурсу самостійного або із залученням інших осіб практичного досвіду, який становить не менше трьох років, щодо:
здійснення демонстрації активу;
здійснення заходів стосовно підготовки активу для продажу, зокрема, щодо переміщення, інвентаризації, сортування, ідентифікації активів чи інших заходів, проведення яких є необхідним для реалізації активів;
6) наявність в учасника конкурсу практичного досвіду, який становить не менше трьох років, щодо організації реалізації активів на міжнародному рівні, зокрема, із залученням іноземних учасників;
7) запропонована цінова пропозиція щодо оплати послуг учасника конкурсу за договором про надання послуг;
Перелік документів для участі у конкурсі та порядок їх подання
17. Для участі у конкурсі учасники конкурсу, що здійснюють реалізацію майна на території України, подають заяву за формою згідно з додатком 1.
18. До заяви про участь у конкурсі також додаються:
1) копії статутних/установчих документів, що скріплюються печаткою (у разі наявності) та засвідчуються підписом керівника юридичної особи.
У разі наявності можливості перегляду установчих документів учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України такі документи не подаються;
2) інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, яку сформовано не пізніше ніж за два робочих дні до дати подання заяви;
3) довідка про незастосування до особи, її кінцевого бенефіціарного власника, засновників (учасників), інших осіб у структурі власності та працівників будь-яких персональних, спеціальних, економічних та інших обмежувальних заходів на національному та/або міжнародному рівні, невикористання програмного та апаратного забезпечення, розробленого/виготовленого суб’єктами господарювання, щодо яких застосовано персональні, спеціальні, економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) на національному та/або міжнародному рівні (подається в довільній формі за підписом керівника юридичної особи (на фірмовому бланку за його наявності);
4) копія документа, що підтверджує наявність прав на використання програмного забезпечення електронного майданчика (апаратно-програмного комплексу), що скріплюється печаткою (у разі наявності) та засвідчується підписом керівника юридичної особи;
5) довідка про наявність зареєстрованого доменного імені (подається в довільній формі за підписом керівника юридичної особи (на фірмовому бланку за його наявності) та копія сертифіката про реєстрацію доменного імені;
6) копія документа про наявність чинного засобу криптографічного захисту, що підтверджує автентичність доменного імені, на якому розміщено електронний майданчик, та використовується для забезпечення безпечного з’єднання між сервером веб-сайту оператора та учасниками аукціону (SSL-сертифікат);
7) довідки та копії документів, що підтверджують наявність розроблених та розміщених на веб-сайті оператора інструкцій для користувачів електронного майданчика;
8) довідки та копії документів, що підтверджують наявність не менше шести працівників для забезпечення належного процесу проведення електронних аукціонів;
9) довідка щодо підтвердження наявності сформованого статутного капіталу в розмірі не менш як 1 млн. гривень;
10) довідки та копії документів, що підтверджують наявність власного кол-центру з відповідним програмним забезпеченням та застосуванням технології IP-телефонії та/або передача на договірній основі іншим особам виконання функції кол-центру електронного майданчика (з відповідним програмним забезпеченням та застосуванням технології IP-телефонії);
11) довідка про відсутність зафіксованих порушень законодавства про економічну конкуренцію та/або порушень правил недобросовісної конкуренції, таких як маніпулювання розміром винагороди оператора, підкупу працівників, інших осіб, недостовірної інформації про учасників ринку тощо;
12) довідки та копії документів, що підтверджують наявність не менше одного року досвіду діяльності на ринку реалізації майна/активів на конкурентних засадах у формі аукціонів;
13) довідки та копії документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, передбаченим пунктом 14 цього Порядку;
14) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному підпунктом 15 пункту 13 цього Порядку, учасник, який є юридичною особою - нерезидентом, надає документ про реєстрацію такої особи у державі її місцезнаходження (витяг з торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі.
19. Для участі у конкурсі учасники конкурсу, що здійснюють реалізацію майна за кордоном, подають заяву за формою згідно з додатком 1, до якої додаються:
1) копії статутних/установчих документів юридичної особи, а для юридичних осіб - нерезидентів - також документ про реєстрацію такої особи у державі її місцезнаходження (витяг з торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі.
У разі наявності можливості перегляду установчих документів учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань копії таких документів не надаються;
2) довідка в довільній формі з описом загального алгоритму роботи електронних торгів (аукціону) та інформація, що підтверджує можливість забезпечити безперешкодний доступ учасників до участі в електронних торгах, інформація щодо рівних умов участі та цілодобового доступу до інформації для всіх учасників електронних торгів про проведення торгів, можливість пошуку та перегляду повної та достовірної інформації про проведення електронних торгів, архіву проведених таких торгів, а також наявність служби підтримки користувачів у системі електронних торгів за принципом аукціону, яку застосовує учасник (далі - система електронних торгів).
................Перейти до повного тексту