- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 11 липня 2013 р. № 556 Київ |
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 3 січня 2013 р. № 13
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Прем'єр-міністр України |
М.АЗАРОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 липня 2013 р. № 556
ЗМІНИ,
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 3 січня 2013 р. № 13
1) пункт 2 виключити;
2) у пункті 3 слова і цифри ", абзацу другого пункту 10" виключити.
|
"ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 3 січня 2013 р. № 13 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2013 р. № 556) |
ПОРЯДОК
ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг
Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг (далі - Портал).
Портал ведеться з метою забезпечення доступу суб’єктів звернення до інформації про адміністративні послуги з використанням Інтернету і є офіційним джерелом інформації про їх надання.
2. Терміни, що вживаються в цьому Порядку, мають таке значення:
користувач - суб’єкт звернення (фізична, юридична особа), посадові особи суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг;
персональний електронний кабінет - індивідуальна персоніфікована веб-сторінка користувача на Порталі, за допомогою якої здійснюється електронний документообіг між суб’єктом звернення та суб’єктом або центром надання адміністративних послуг.
Призначення Порталу та основні вимоги до нього
3. Портал забезпечує:
1) доступ суб’єктів звернення до інформації про адміністративні послуги, суб’єктів їх надання та центри надання таких послуг;
2) доступність для завантаження і заповнення в електронній формі заяв та інших документів, необхідних для отримання адміністративних послуг;
3) можливість подання суб’єктами звернення заяв за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку;
4) можливість отримання суб’єктами звернення інформації про хід розгляду їх заяв;
5) можливість отримання суб’єктами звернення за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку результатів надання адміністративних послуг;
6) можливість здійснення суб’єктами звернення оплати надання адміністративної послуги дистанційно, в електронній формі.
4. Функціональні можливості Порталу повинні забезпечувати:
1) можливість пошуку за ключовими словами в полях опису адміністративної послуги;
2) можливість класифікації та пошуку адміністративних послуг за життєвими ситуаціями та категоріями;
3) моніторинг відвідувань;
4) захист даних (у тому числі персональних) від несанкціонованого доступу, знищення, модифікації та блокування доступу до них шляхом здійснення організаційних і технічних заходів, впровадження засобів та методів технічного захисту інформації;
5) розмежування та контроль доступу до інформації, яка міститься на Порталі, згідно з повноваженнями користувачів;
6) реєстрацію подій, що відбуваються на Порталі і стосуються його безпеки;
7) наявність зрозумілих для користувачів інтерфейсів;
8) ідентифікацію користувачів, у тому числі з використанням електронного цифрового підпису.
5. Держателем Порталу є Мінекономрозвитку.
Портал розміщується на програмно-апаратному комплексі в Мінекономрозвитку, що повинен забезпечувати його цілодобову безперебійну роботу.
Усі суб’єкти надання адміністративних послуг повинні бути представлені на Порталі окремими уніфікованими сайтами.
Кожний сайт є складовою Порталу, має єдиний формат розміщення інформації, стиль та інтерфейси.
Суб’єкти надання адміністративних послуг використовують єдині інформаційні довідники, реєстри та ідентифікатори.
Порядок реєстрації на Порталі визначається Мінекономрозвитку.
Мінекономрозвитку самостійно або із залученням інших юридичних осіб здійснює адміністрування та супроводження роботи Порталу за рахунок коштів державного бюджету.
Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади повинні передбачати можливість доступу суб’єктів звернень з Порталу до інформації, що міститься в їх інформаційних системах, якщо інше не встановлено законодавством.
6. Портал повинен бути адаптованим до інформаційної системи електронної взаємодії державних інформаційних ресурсів та функціонувати цілодобово сім днів на тиждень. До структури Порталу входять:
1) підсистема управління змістовим наповненням Порталу, призначена для ведення Реєстру адміністративних послуг, введення інформації про суб’єктів надання адміністративних послуг, центри надання таких послуг, класифікаторів, довідників;
2) відкритий інформаційний ресурс, який забезпечує доступ до відкритої інформації Порталу через Інтернет;
3) підсистема забезпечення оплати платних адміністративних послуг;
4) підсистема адміністратора Порталу для підтримки його функціонування та надання прав групам користувачів Порталу;
5) персональні електронні кабінети зареєстрованих користувачів;
6) компонент взаємодії з іншими інформаційними системами, реєстрами, класифікаторами;
7) модуль розсилки інформації;
8) модуль зворотного зв’язку;
9) підсистема взаємодії з інформаційною системою електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів;
10) підсистема захисту інформації Порталу.
Наповнення Порталу
7. На Порталі розміщуються:
1) інформація про суб’єктів надання адміністративних послуг та центри їх надання;
2) Реєстр адміністративних послуг;
3) інформація про нормативно-правові акти з питань надання адміністративних послуг;
4) електронні форми заяв та інших документів, необхідних для отримання адміністративних послуг (далі - форми заяв);
5) база даних суб’єктів надання адміністративних послуг.
................Перейти до повного тексту