1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 28 березня 2007 р. N 555
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 397 від 02.06.2010 )
Питання Координаційної ради з питань захисту прав споживачів
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 356 від 17.04.2008 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Перейменувати Координаційну раду з питань захисту прав споживачів у Національну координаційну раду з питань захисту прав споживачів.
2. Затвердити Положення про Національну координаційну раду з питань захисту прав споживачів, що додається.
3. Ліквідувати такі консультативно-дорадчі органи, утворені Кабінетом Міністрів України:
Міжвідомчу раду з питань захисту прав споживачів;
Раду стандартизації та технічного регулювання;
Раду з питань реклами.
4. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
5. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській і Севастопольській міським державним адміністраціям утворити регіональні координаційні ради з питань захисту прав споживачів як постійно діючі консультативно-дорадчі органи та забезпечити налагодження їх співпраці з Національною координаційною радою з питань захисту прав споживачів.
6. Співголові Національної координаційної ради з питань захисту прав споживачів Першому віце-прем'єр-міністрові України, Міністрові фінансів Азарову М.Я. подати Кабінетові Міністрів України у місячний строк пропозиції щодо створення секретаріату Національної координаційної ради з питань захисту прав споживачів.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 33
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 березня 2007 р. N 555
ПОЛОЖЕННЯ
про Національну координаційну раду з питань захисту прав споживачів
1. Національна координаційна рада з питань захисту прав споживачів (далі - Рада) є постійно діючим консультативно-дорадчим органом при Кабінеті Міністрів України.
2. Рада у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим Положенням.
Рада діє на принципах відкритості та прозорості.
3. Основними завданнями Ради є:
1) розроблення пропозицій та рекомендацій щодо:
визначення шляхів, засобів і форм реалізації стратегічних напрямів державної споживчої політики щодо захисту прав споживачів, реклами, технічного регулювання (стандартизації, метрології, підтвердження відповідності), акредитації органів з оцінки відповідності, безпеки та якості продукції і довкілля (далі - сфера споживчої політики);
здійснення правових, економічних, організаційних та соціальних заходів, спрямованих на створення цивілізованих ринкових відносин із забезпеченням пріоритету прав людини у балансі інтересів влади, бізнесу і споживачів; створення конкурентного ринкового середовища і вироблення узгоджених пропозицій та рекомендацій щодо вирішення проблемних питань у сфері споживчої політики;
удосконалення системи державного регулювання діяльності у сфері споживчої політики з метою досягнення міжнародних стандартів якості життя громадян;
створення умов для розвитку механізму саморегулювання рекламної діяльності, формування норм і правил поведінки на рекламному ринку;
підвищення ефективності діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у сфері споживчої політики;
фінансування пріоритетних напрямів у сфері споживчої політики та ефективного використання бюджетних коштів, що виділяються на реалізацію державної споживчої політики;
удосконалення інформаційної та освітньої діяльності у сфері споживчої політики;
2) проведення аналізу ефективності виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування правових, економічних, організаційних та кадрових рішень з питань реалізації державної споживчої політики, підготовка за його результатами відповідних висновків і пропозицій;
3) проведення моніторингу стану споживчого ринку та оприлюднення його результатів;
4) підготовка в установленому порядку пропозицій, висновків і рекомендацій до проектів нормативно-правових актів, державних програм та нормативних документів, що стосуються сфери споживчої політики;
5) участь у встановленому порядку в:
формуванні кадрової політики центральних і місцевих органів виконавчої влади, що провадять діяльність у сфері споживчої політики;
організації та проведенні інформаційних заходів, спрямованих на підтримку добросовісної конкуренції і популяризацію серед споживачів досягнень національних та іноземних товаровиробників, зокрема шляхом проведення конференцій, симпозіумів, семінарів та інших заходів, спрямованих на висвітлення національної споживчої політики, підтримку споживчого руху, підвищення якості та безпеки продукції тощо;
підготовці пропозицій щодо укладення відповідних міжнародних договорів України; розробленні та здійсненні заходів із забезпечення виконання міжнародних зобов'язань України з питань, що стосуються сфери споживчої політики;
міжнародній діяльності та сприянні поширенню кращого вітчизняного та міжнародного досвіду роботи у сфері споживчої політики;
6) сприяння:
розширенню участі громадян та їх об'єднань у формуванні державної споживчої політики, розробленню та виконанню програм державної підтримки споживчого руху, спрямованих на створення правових та соціальних умов для ефективної діяльності громадських організацій споживачів;
організації взаємодії центральних і місцевих органів виконавчої влади із замовниками, виробниками і розповсюджувачами рекламної продукції;
здійсненню центральними і місцевими органами виконавчої влади контролю за дотриманням актів законодавства про рекламу, формуванню державних рекламних програм та державного замовлення на рекламну продукцію;
розробленню та впровадженню інформаційних і експертно-аналітичних систем, що складаються з баз даних про нормативні акти, інші документи, методичні та довідкові матеріали, необхідні для забезпечення належної якості та безпеки продукції, а також права громадян на інформацію; інтеграції національних інформаційних та експертно-аналітичних систем у регіональні та міжнародні системи;
проведенню наукових досліджень і виконанню розробок з питань, що стосуються сфери споживчої політики;
7) вжиття заходів для:

................
Перейти до повного тексту