1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Указ


У К А З
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
( Указ втратив чинність на підставі Указу Президента N 280/2004 від 05.03.2004 )
Про Примірне положення про державного секретаря міністерства
( Із змінами, внесеними згідно з Указами Президента N 22/2002 від 15.01.2002 N 324/2003 від 14.04.2003 )
1. Затвердити Примірне положення про державного секретаря міністерства (додається).
2. Кабінету Міністрів України:
розробляти пропозиції щодо внесення змін до положень про міністерства виходячи із затвердженого цим Указом Примірного положення з урахуванням специфіки та особливостей відповідних міністерств;
привести свої рішення у відповідність з цим Указом.
Президент України Л.КУЧМА
м. Київ, 14 липня 2001 року
N 529/2001
ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
від 14 липня 2001 року N 529/2001
ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ
про державного секретаря міністерства
1. Державний секретар міністерства (далі - державний секретар) є посадовою особою, на яку покладається забезпечення діяльності міністра та організації роботи з виконання завдань міністерства. Державний секретар підзвітний і підконтрольний міністрові.
2. Державний секретар у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України та Прем'єр-міністра України, а також наказами і дорученнями міністра.
3. Основними завданнями державного секретаря є:
організація забезпечення виконання завдань, що належать до сфери діяльності міністерства;
забезпечення діяльності міністра як керівника міністерства та члена Кабінету Міністрів України;
здійснення поточної роботи, пов'язаної з виконанням покладених на міністерство завдань;
забезпечення стабільності і наступності у роботі міністерства.
4. Державний секретар відповідно до покладених на нього завдань:
1) організовує роботу апарату міністерства;
2) готує та подає на затвердження міністрові програми і плани роботи міністерства, організовує і контролює їх виконання; звітує про їх виконання перед міністром;
3) забезпечує підготовку проектів законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, розробником яких є міністерство, інших документів та подає їх на розгляд міністрові;
4) організовує розроблення нормативно-правових актів, що приймаються міністерством, та подає їх на підпис міністрові;
5) організовує та контролює виконання законів, актів і доручень Президента України та Кабінету Міністрів України, а також наказів та доручень міністра;
6) у разі відсутності міністра доповідає за дорученням Президента України, Кабінету Міністрів України законопроекти та інші питання на пленарних засіданнях Верховної Ради України, бере участь у заходах, що проводяться Президентом України та Кабінетом Міністрів України;
7) забезпечує вирішення питань, що виникають у взаємовідносинах апарату міністерства з Адміністрацією Президента України, апаратом Верховної Ради України, іншими державними органами і належать до їх відання;
8) забезпечує взаємодію апарату міністерства з Секретаріатом Кабінету Міністрів України; порядок взаємодії апарату міністерства з Секретаріатом Кабінету Міністрів України визначається Кабінетом Міністрів України;
9) забезпечує співпрацю міністерства з іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування в процесі виконання завдань, покладених на міністерство;
10) координує роботу відповідних урядових органів державного управління, територіальних органів міністерства, координує і контролює роботу підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління міністерства, та вживає заходів до забезпечення ефективності їх роботи;
11) подає міністрові пропозиції щодо утворення, реорганізації, ліквідації у складі міністерства урядових органів державного управління; за поданням керівників зазначених органів за погодженням з міністром затверджує граничну чисельність їх працівників, погоджує структуру, штатний розпис і кошторис видатків цих органів;
12) за погодженням з міністром приймає рішення щодо утворення, реорганізації і ліквідації територіальних органів міністерства, а також підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління міністерства, затверджує їх положення (статути);
( Підпункт 12 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Указом Президента N 22/2002 від 15.01.2002 )
13) погоджує призначення на посади та звільнення з посад керівників відповідних структурних підрозділів обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій;
14) вносить міністрові пропозиції щодо структури міністерства, затверджує за погодженням з Міністерством фінансів України - штатний розпис та кошторис видатків міністерства;
( Підпункт 14 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Указом Президента N 22/2002 від 15.01.2002 )
15) організовує роботу з документами в міністерстві;
16) затверджує положення про структурні підрозділи центрального апарату міністерства, визначає відповідальність їх керівників;
17) призначає на посади та звільняє з посад за погодженням з міністром згідно із законодавством працівників центрального апарату міністерства. Працівники патронатної служби у центральному апараті міністерства призначаються на посади та звільняються з посад за пропозицією міністра. Кандидатури на посади керівників структурних підрозділів міністерства попередньо погоджуються з Прем'єр-міністром України, Першим віце-прем'єр-міністром, віце-прем'єр-міністрами відповідно до розподілу їх функціональних повноважень, Державним секретарем Кабінету Міністрів України;
( Підпункт 17 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Указами Президента N 22/2002 від 15.01.2002, N 324/2003 від 14.04.2003 )
18) розглядає в установленому порядку питання щодо присвоєння працівникам центрального апарату міністерства відповідних рангів державних службовців, заохочення та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності;

................
Перейти до повного тексту