1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 21 травня 2009 р. N 525
Київ
Про внесення змін до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Внести до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 р. N 1081 (Офіційний вісник України, 2008 р., N 96, ст. 3173), зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 травня 2009 р. N 525
ЗМІНИ,
що вносяться до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування ( 1081-2008-п )
1. Доповнити пункт 2 після абзацу четвертого новим абзацом такого змісту:
"паритетне виконання перевезень - обслуговування оборотного рейсу міжміського сполучення, що передбачає використання одночасно двох автобусів двома автомобільними перевізниками з різних регіонів на рівних умовах;".
У зв'язку з цим абзаци п'ятий - сьомий вважати відповідно абзацами шостим - восьмим.
2. Абзац четвертий пункту 6 викласти в такій редакції:
"сукупність оборотних рейсів міського або приміського автобусного сполучення за умови, що кількість таких рейсів на об'єкті конкурсу становить не менш як 50.".
3. Пункт 11 виключити.
4. У пункті 12:
1) підпункт 4 після слова "автомобілів" доповнити словами ", які не мають документів щодо відповідності конструкції вимогам безпеки і не зареєстровані як автобуси";
2) підпункт 5 після слова "санкції," доповнити словами "накладені Головавтотрансінспекцією або Державтоінспекцією,";
3) доповнити пункт підпунктом 6 такого змісту:
"6) не мають достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, зумовлених об'єктом конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до діючих договорів (дозволів).".
5. У пункті 14:
1) слова "приймання документів на конкурс, перевірки достовірності одержаної від перевізника-претендента інформації," виключити;
2) доповнити пункт абзацом такого змісту:
"До проведення перевірки достовірності інформації, поданої перевізниками-претендентами, організатор може залучати територіальні підрозділи Мінтрансзв'язку. Перевірка достовірності поданої інформації проводиться згідно з умовами та у порядку, що визначені Мінтрансзв'язку та Держкомпідприємництвом.".
6. Доповнити пункт 22 абзацом такого змісту:
"Секретар конкурсного комітету призначається організатором з числа представників організатора або робочого органу і включається до складу конкурсного комітету без права голосу.".
7. Абзац перший пункту 23 після слів "громадських організацій" доповнити словами ", діяльність яких пов'язана з автомобільним транспортом".
8. В абзаці четвертому пункту 27 слова "та регламенту проведення конкурсу" виключити.
9. У пункті 28:
1) підпункт 5 викласти в такій редакції:
"5) кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі;";
2) підпункт 11 виключити.
10. У пункті 29:
1) підпункт 10 виключити;
2) в останньому абзаці слова "або робочим органом" виключити.
11. Пункти 30 і 32 викласти в такій редакції:
"30. Документи для участі в конкурсі подаються перевізником-претендентом у закритому конверті (пакеті).
Конверт (пакет), який містить документи для участі в конкурсі, відкривається наступного дня після закінчення строку їх прийняття.
Кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі визначається організатором і не може становити менш як 10 робочих днів до дати проведення конкурсу.";
"32. До заяви автомобільного перевізника додається анкета за формою згідно з додатком 5, в якій передбачаються питання, що будуть враховані під час перевірки достовірності відомостей, що містяться у документах для участі у конкурсі, та під час розрахунків за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів.".
12. У пункті 33 слова "або робочого органу" та ", крім випадків подання перевізником-претендентом додаткових конкурсних пропозицій, які можуть подаватися конкурсному комітетові безпосередньо під час проведення конкурсу" виключити.
13. Пункти 36 і 39 викласти в такій редакції:
"36. Інформація про будь-яку зміну умов конкурсу повинна бути доведена до відома всіх перевізників-претендентів не менш як за 20 днів до дати проведення конкурсу шляхом опублікування у засобах масової інформації, в яких було розміщено оголошення про конкурс.";
"39. Подані на конкурс документи реєструються організатором або робочим органом у журналі обліку. Документи, подані несвоєчасно, не реєструються і повертаються автомобільному перевізникові з повідомленням про спосіб повернення коштів, внесених за участь в конкурсі.".
14. У пункті 40:
1) абзац восьмий після слова "наявність" доповнити словами "та характеристика";
2) в абзаці дванадцятому слова ", пов'язаної з відповідним видом перевезення" виключити;
3) абзаци п'ятнадцятий і шістнадцятий замінити абзацом такого змісту:
"інвестиційний розвиток суб'єкта господарювання та соціальний ефект від його діяльності;".
15. У пункті 41:
1) слова "характеристику діяльності" замінити словами "інформацію про діяльність";
2) доповнити пункт абзацом такого змісту:
"Представники органів державного контролю несуть персональну відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.".
16. В абзаці другому пункту 42 слова "перевізниками-претендентами" замінити словами "кожним перевізником-претендентом".
17. У пункті 43:
1) у другому реченні слова "та внесення додаткових" і "у письмовому вигляді" виключити;
2) доповнити пункт реченням такого змісту: "Під час проведення конкурсу додаткові пропозиції від перевізників-претендентів не приймаються.".
18. Пункт 48 викласти в такій редакції:
"48. Під час проведення засідання конкурсного комітету здійснюється технічний аудіозапис.
Аудіоматеріали засідань зберігаються в організатора протягом усього строку дії укладеного за результатами конкурсу договору або виданого дозволу.".
19. Абзац четвертий пункту 50 виключити.
20. У пункті 51 цифри "30" замінити цифрами "10", а слова ", якщо результати конкурсу не оскаржувались" виключити.
21. Пункт 52 викласти в такій редакції:
"52. Витяги з протоколу засідання конкурсного комітету подаються на підставі письмової заяви перевізника-претендента протягом 30 днів з дня її надходження.".
22. У пункті 55:
1) в абзаці третьому слова "та/або" замінити словами "на строк дії договору (дозволу), який було розірвано (анульовано), а у разі його відмови";
2) доповнити пункт після абзацу третього новим абзацом такого змісту:
"достроково розірвати договір з автомобільним перевізником (позбавити його дозволу) у разі виявлення фактів подання на конкурс недостовірних відомостей;".
У зв'язку з цим абзаци четвертий - шостий вважати відповідно абзацами п'ятим - сьомим;
3) у другому реченні абзацу п'ятого слова "конкурсним комітетом" замінити словом "організатором";
4) абзац сьомий викласти в такій редакції:
"у разі визнання недійсним чи скасування судом рішення конкурсного комітету, договору (дозволу) укласти договір (надати дозвіл) один раз на строк до трьох місяців з автомобільним перевізником для виконання перевезень, зумовлених об'єктом конкурсу, та виставити об'єкт на новий конкурс.";
5) доповнити пункт абзацом такого змісту:
"у разі зупинення судом рішення конкурсного комітету призначити тимчасового (до винесення судом рішення по суті) автомобільного перевізника для виконання перевезень, зумовлених об'єктом конкурсу.".
23. Абзац десятий пункту 60 після слова "оренди" доповнити словами "або утримання".
24. Пункт 66 доповнити реченням такого змісту: "Скарги, що надійшли з порушенням установленого строку, не розглядаються.".
25. У розділі V додатків 1 і 2 до Порядку:
1) абзац другий викласти в такій редакції:
"спроможний виконувати вимоги статті 34 Закону України "Про автомобільний транспорт";";
2) в абзаці третьому слова "регламенту проведення конкурсу, визначеного організатором" замінити словами "умов конкурсу, визначених організатором".
26. Додатки 3 і 4 до Порядку викласти у редакції, що додається.
27. Доповнити Порядок додатком 5, що додається.
Додаток 3
до Порядку
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 21 травня 2009 р. N 525)
НОРМАТИВ
мінімальної кількості резерву автобусів для міського або приміського сполучення
Кількість автобусів, необхідних
для виконання перевезень
Мінімальна кількість
резервних автобусів, одиниць
До 5 1
Від 6 до 10 2
Від 11 до 20 3
Від 21 до 30 4
Понад 30 5
НОРМАТИВ
мінімальної кількості резерву автобусів для міжміського сполучення
Кількість автобусів, необхідних
для виконання перевезень
Мінімальна кількість
резервних автобусів, одиниць
До 3 1
Від 4 до 6 2
Від 7 до 10 3
Від 11 до 14 4
Від 15 до 20 5
Від 21 до 25 6
Від 26 до 30 7
Додаток 4
до Порядку
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 21 травня 2009 р. N 525)
ПЕРЕЛІК
показників нарахування балів за системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів
Показники, які
оцінюються
конкурсним комітетом
Кількість
балів
Механізм нарахування
балів
Технічні вимоги
Наявність матеріально-
технічних ресурсів, що
дають змогу:
здійснювати щоденний
контроль за технічним
станом транспортних
засобів власними силами
на території
підприємства
15 бали нараховуються за
наявності механіків, які
працюють у штаті
підприємства або за
трудовим договором не
менше ніж одного року до
дати оголошення конкурсу,
та використання власного
або орендованого
контрольно-технічного
пункту

бали не нараховуються:

у разі, коли протягом
одного року до дати
оголошення конкурсу
зафіксовано більше ніж
п'ять випадків випуску
транспортних засобів на
лінію без проведення
огляду технічного стану
(за інформацією
Головавтотрансінспекції);

у разі розташування
матеріально-технічної
бази, що має власний або
орендований контрольно-
технічний пункт, на
відстані понад 50
кілометрів від одного з
кінцевих пунктів міського
або приміського маршруту
та понад 100 кілометрів
від місця формування
міжміського маршруту
проводити щоденний огляд
стану здоров'я водіїв
штатним медичним
працівником в
облаштованому медичному
пункті підприємства
10 бали нараховуються за
наявності медиків, які
працюють у штаті
підприємства або за
трудовим договором не
менше ніж один рік до
дати оголошення конкурсу,
та використання власного
або орендованого
медичного пункту

бали не нараховуються:

у разі, коли протягом
одного року до дати
оголошення конкурсу
зафіксовано більше ніж
п'ять випадків виїзду
водіїв на лінію без
проведення огляду стану
здоров'я (за інформацією
Головавтотрансінспекції);

у разі розташування
матеріально-технічної
бази, що має власний або
орендований медичний
пункт, на відстані понад
50 кілометрів від одного
з кінцевих пунктів
міського або приміського
маршруту та понад 100
кілометрів від місця
формування міжміського
маршруту
забезпечити зберігання
та охорону транспортних
засобів на власній або
орендованій території
5 бали нараховуються, якщо
зберігання транспортних
засобів забезпечують
штатні працівники або
працівники, які працюють
за трудовим договором, на
власній або орендованій
території не менше ніж
один рік до дати
оголошення конкурсу

бали не нараховуються:

у разі, коли протягом
одного року до оголошення
конкурсу зафіксовано
більше ніж 5 випадків
зберігання транспортних
засобів поза межами
спеціально призначеного
та обумовленого умовами
ліцензування місця
(за інформацією
Головавтотрансінспекції);

у разі розташування
місця зберігання
на відстані понад
50 кілометрів від одного
з кінцевих пунктів
міського або приміського
маршруту та понад
100 кілометрів від місця
формування міжміського
маршруту
Строк експлуатації
автобусів (рік
виготовлення, строк
практичної
експлуатації):
до одного року з моменту
виготовлення новий
рухомий склад

від одного до трьох
років з моменту
виготовлення

від трьох до семи років
з моменту виготовлення

від семи до десяти років
15



10



6


2
кількість балів
нараховується за кожний
автобус, який відповідає
умовам конкурсу та
запропонований для
виконання перевезень,
зумовлених об'єктом
конкурсу





за автобуси, строк
експлуатації яких
перевищує десять років,
бали не нараховуються

результат визначається як
середньозважене значення
(шляхом ділення суми
балів за кожний автобус
на кількість автобусів,
що пропонуються для
використання на об'єкті
конкурсу)

строк експлуатації для
автобусів визначається
згідно з технічним
паспортом (за основу
розрахунку береться рік
виготовлення)
Наявність у перевізника-
претендента транспортних
засобів, призначених для
перевезення осіб з
особливими потребами:
рухомий склад,
призначений для
перевезення осіб з
обмеженими фізичними
можливостями
5 бали додаються за кожний
автобус, призначений для
перевезення осіб з
обмеженими фізичними
можливостями, який
відповідає умовам
конкурсу та
запропонований для
виконання перевезень,
зумовлених об'єктом
конкурсу
Наявність свідоцтва
відповідності автобуса
параметрам комфортності
(для міжміських
перевезень):
за параметрами
комфортності автобуси
атестовані за класом:
"чотири зірочки"; 10 бали нараховуються у разі
проведення автомобільним
перевізником процедури
атестації автобусів за
параметрами комфортності
у Порядку
,
встановленому
Мінтрансзв'язку
"три зірочки"; 6 бали нараховуються за
кожний автобус. У разі
непроведення атестації
або наявності атестації
за класом "одна зірочка"
бали не нараховуються
"дві зірочки" 3 результат визначається як
середньозважене значення
(шляхом ділення суми
балів за кожний автобус
на кількість автобусів,
що пропонуються для
використання на об'єкті
конкурсу)

бали нараховуються тільки
при визначенні переможців
конкурсу на об'єкт
конкурсу, який передбачає
виконання міжміських
перевезень
Професійні вимоги та характеристика роботи автоперевізника
Наявність досвіду роботи
перевізника-претендента:
від одного до п'яти
років
10 бали нараховуються, якщо
суб'єкт господарювання
діє на підставі діючої
ліцензії на виконання
пасажирських перевезень,
отриманої вперше, не
менше ніж один рік
від п'яти до десяти
років
15 бали нараховуються, якщо
суб'єкт господарювання
має ліцензію на виконання
пасажирських перевезень
протягом більше ніж п'яти
років безперервно
понад десять років 20 бали нараховуються, якщо
суб'єкт господарювання
має ліцензію на
здійснення пасажирських
перевезень протягом
більше ніж десяти років
безперервно
Наявність у керівному
або інженерному складі
працівника:
що має вищу профільну
освіту, працює на
підприємстві не менше
одного року до дати
оголошення конкурсу
5 бали нараховуються, якщо
керівник, його заступник
або інженер, які працюють
на підприємстві не менше
одного року до дати
оголошення конкурсу,
мають профільну вищу
освіту з питань
організації перевезень та
управління на
автомобільному транспорті
що має середню
спеціальну освіту в
галузі та працює на
підприємстві не менше
одного року до дати
оголошення конкурсу
3 бали нараховуються, якщо
керівник, його заступник
або інженер, які працюють
на підприємстві не менше
одного року до дати
оголошення конкурсу, не
мають вищої профільної
освіти, але мають середню
спеціальну освіту з
питань організації
перевезень або
експлуатації
автомобільного транспорту
Наявність та тяжкість
порушень безпеки
дорожнього руху,
транспортного
законодавства,
ліцензійних умов:
наявність протягом
одного року до
оголошення конкурсу
порушень ліцензійних
умов, які впливають на
безпеку перевезень, або
невиконання припису про
усунення порушень
ліцензійних умов,
кількість яких щодо
кількості автобусів
становить понад 0,1 (за
інформацією
Головавтотрансінспекції)
-10 бали знімаються, якщо
сумарна кількість
порушень ліцензійних
умов, які впливають на
безпеку перевезень, та
невиконаних приписів про
усунення порушень щодо
кількості ліцензованих
автобусів перевищує 0,1
інформація надходить від
Головавтотрансінспекції
(міжобласні маршрути) або
територіального
підрозділу
Головавтотрансінспекції
(міські та
внутрішньообласні
маршрути)
наявність протягом
одного року дорожньо-
транспортних пригод, що
сталися з вини водія-
перевізника, кількість
яких щодо кількості
автобусів становить
понад 0,1 (за
інформацією
Головавтотрансінспекції)
або наявність протягом
одного року до дати
оголошення конкурсу
порушень, передбачених
частинами першою та
другою статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення
-15 бали знімаються, якщо
кількість дорожньо-
транспортних пригод, що
сталися з вини водія
перевізника-претендента,
внаслідок яких є
постраждалі, щодо
кількості ліцензованих
автобусів перевищує 0,1
або мали місце порушення,
передбачені частинами
першою та другою статті
130 Кодексу України про адміністративні правопорушення

інформація надходить від
Головавтотрансінспекції
(міжобласні маршрути) або
територіального
підрозділу
Головавтотрансінспекції
(міські та
внутрішньообласні
маршрути)

Враховуються дорожньо-
транспортні пригоди, що
сталися протягом одного
року до дати оголошення
конкурсу
Характеристика роботи на
автобусному маршруті
(рейсі), що є об'єктом
конкурсу:
наявність протягом року
до оголошення конкурсу
порушень умов договору
(дозволу) на вказаному
маршруті, зокрема в
частині невиконання
запланованої кількості
рейсів (кількість рейсів
менш як 95 відсотків)
-10 бали нараховуються або
знімаються тільки щодо
перевізників-
претендентів, які
здійснювали перевезення,
зумовлені об'єктом
конкурсу, на умовах
діючого на момент
проведення конкурсу
договору (дозволу), крім
випадків обслуговування
на тимчасових умовах
згідно з пунктом 54 цього
Порядку
відсутність протягом
року до оголошення
конкурсу порушень в
частині дотримання
виконання запланованої
кількості рейсів
(кількість рейсів понад
98 відсотків) та
використання рухомого
складу
10 інформація подається
організатором конкурсу
Порушення, допущені
перевізником-
претендентом, стали
причиною розірвання
договору (анулювання
дозволу) на
перевезення, зумовлені
об'єктом конкурсу
-20
Інвестиційний розвиток суб'єкта господарювання
та соціальний ефект від його діяльності
Капіталовкладення у
придбання рухомого
складу, призначеного для
перевезень пасажирів:
кількість автобусів - не
менше ніж 10 одиниць
(загальна кількість /
вік яких не перевищує
п'ять років)
2 / 4 2 бали нараховуються у
разі, коли кількість
автобусів (власних,
кредитних, які
перебувають в лізингу або
використовуються на праві
спільної власності)
становить від 10 до 20
одиниць

4 бали нараховуються у
разі, коли кількість
автобусів (власних,
кредитних, які
перебувають в лізингу або
використовуються на праві
спільної власності)
становить від 10 до 20
одиниць і вік щонайменше
десяти з них - не більше
ніж п'ять років
кількість автобусів - не
менше ніж
20 одиниць (загальна
кількість / вік яких не
перевищує п'ять років)
5 / 10 5 балів нараховуються у
разі, коли кількість
автобусів (власних,
кредитних, які
перебувають в лізингу або
використовуються на праві
спільної власності)
становить від 20 до 50
одиниць

10 балів нараховуються у
разі, коли кількість
автобусів (власних,
кредитних, які
перебувають в лізингу або
використовуються на праві
спільної власності)
становить від 20 до 50
одиниць і вік щонайменше
двадцяти з них - не
більше ніж п'ять років
кількість автобусів
становить не менше ніж
50 одиниць (загальна
кількість / вік яких не
перевищує п'ять років)
10 / 20 10 балів нараховуються у
разі, коли кількість
автобусів (власних,
кредитних, які
перебувають в лізингу або
використовуються на праві
спільної власності)
перевищує 50 одиниць

20 балів нараховуються у
разі, коли кількість
автобусів (власних,
кредитних, які
перебувають в лізингу або
використовуються на праві
спільної власності) віком
не більше ніж п'ять років
становить не менше ніж 50
одиниць
Інвестиції, вкладені
протягом останнього
періоду:
загальна кількість нових
автобусів, придбаних
протягом одного року,
становить не менше ніж
3 одиниці
5 бали нараховуються у
разі, коли протягом
одного року до дати
оголошення конкурсу було
придбано за власні,
кредитні кошти або на
умовах лізингу від 3 до 9
автобусів, вік яких
становить менше ніж два
роки
загальна кількість нових
автобусів, придбаних
протягом одного року, -
не менше ніж 10 одиниць
10 бали нараховуються у
разі, коли протягом
одного року придбано за
власні, кредитні кошти
або на умовах лізингу не
менше ніж 10 автобусів,
вік яких становить менше
ніж два роки
Інвестиції, вкладені у
рухомий склад для
перевезення осіб з
обмеженими фізичними
можливостями протягом
останнього періоду:
загальна кількість
автобусів, призначених
для перевезення осіб з
обмеженими фізичними
можливостями, становить
не менше ніж 2 одиниці
5 бали нараховуються у
разі, коли протягом
одного року було придбано
за власні, кредитні кошти
або на умовах лізингу не
менше ніж 2 автобуси, які
мають додаткове
устатковання для зручного
обслуговування осіб з
обмеженими фізичними
можливостями
Рівень заробітної плати
на підприємстві:
середній рівень
заробітної плати водіїв
не нижчий, ніж визначено
Галузевою угодою
5 для розрахунку береться
показник, зазначений у
відповідній Галузевій
угоді між
Мінтрансзв'язку,
профспілками та
організацією роботодавців
транспорту
середній рівень
заробітної плати водіїв
не нижчий, ніж 120
відсотків від визначеної
Галузевою угодою
10 бали нараховуються у
разі, коли даний рівень
заробітної плати діє
протягом не менше шести
місяців до дати
оголошення конкурсу
Обслуговування збиткових
рейсів у сільській
місцевості:
обслуговування
перевізником-
претендентом від 1 до 3
приміських автобусних
маршрутів з виконанням
не менше ніж
15 рейсів на тиждень
6
обслуговування
перевізником-
претендентом від 3 до 8
приміських автобусних
маршрутів з виконанням
не менше ніж
40 рейсів на тиждень
10 відвідна кількість балів
нараховується за умови,
що перевізник-претендент
виконує перевезення у
сільській місцевості
протягом не менше ніж
двох років до проведення
конкурсу
обслуговування
перевізником-
претендентом понад 8
приміських автобусних
маршрутів з виконанням
не менше ніж 80 рейсів
на тиждень
14

................
Перейти до повного тексту