від 21 травня 2009 р. N 525 Київ |
Прем'єр-міністр України | Ю.ТИМОШЕНКО |
Інд. 21 |
Кількість автобусів, необхідних для виконання перевезень |
Мінімальна кількість резервних автобусів, одиниць |
До 5 | 1 |
Від 6 до 10 | 2 |
Від 11 до 20 | 3 |
Від 21 до 30 | 4 |
Понад 30 | 5 |
Кількість автобусів, необхідних для виконання перевезень |
Мінімальна кількість резервних автобусів, одиниць |
До 3 | 1 |
Від 4 до 6 | 2 |
Від 7 до 10 | 3 |
Від 11 до 14 | 4 |
Від 15 до 20 | 5 |
Від 21 до 25 | 6 |
Від 26 до 30 | 7 |
Показники, які оцінюються конкурсним комітетом |
Кількість балів |
Механізм нарахування балів |
Технічні вимоги | ||
Наявність матеріально- технічних ресурсів, що дають змогу: |
||
здійснювати щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів власними силами на території підприємства |
15 |
бали нараховуються за наявності механіків, які працюють у штаті підприємства або за трудовим договором не менше ніж одного року до дати оголошення конкурсу, та використання власного або орендованого контрольно-технічного пункту бали не нараховуються: у разі, коли протягом одного року до дати оголошення конкурсу зафіксовано більше ніж п'ять випадків випуску транспортних засобів на лінію без проведення огляду технічного стану (за інформацією Головавтотрансінспекції); у разі розташування матеріально-технічної бази, що має власний або орендований контрольно- технічний пункт, на відстані понад 50 кілометрів від одного з кінцевих пунктів міського або приміського маршруту та понад 100 кілометрів від місця формування міжміського маршруту |
проводити щоденний огляд стану здоров'я водіїв штатним медичним працівником в облаштованому медичному пункті підприємства |
10 |
бали нараховуються за наявності медиків, які працюють у штаті підприємства або за трудовим договором не менше ніж один рік до дати оголошення конкурсу, та використання власного або орендованого медичного пункту бали не нараховуються: у разі, коли протягом одного року до дати оголошення конкурсу зафіксовано більше ніж п'ять випадків виїзду водіїв на лінію без проведення огляду стану здоров'я (за інформацією Головавтотрансінспекції); у разі розташування матеріально-технічної бази, що має власний або орендований медичний пункт, на відстані понад 50 кілометрів від одного з кінцевих пунктів міського або приміського маршруту та понад 100 кілометрів від місця формування міжміського маршруту |
забезпечити зберігання та охорону транспортних засобів на власній або орендованій території |
5 |
бали нараховуються, якщо зберігання транспортних засобів забезпечують штатні працівники або працівники, які працюють за трудовим договором, на власній або орендованій території не менше ніж один рік до дати оголошення конкурсу бали не нараховуються: у разі, коли протягом одного року до оголошення конкурсу зафіксовано більше ніж 5 випадків зберігання транспортних засобів поза межами спеціально призначеного та обумовленого умовами ліцензування місця (за інформацією Головавтотрансінспекції); у разі розташування місця зберігання на відстані понад 50 кілометрів від одного з кінцевих пунктів міського або приміського маршруту та понад 100 кілометрів від місця формування міжміського маршруту |
Строк експлуатації автобусів (рік виготовлення, строк практичної експлуатації): |
||
до одного року з моменту виготовлення новий рухомий склад від одного до трьох років з моменту виготовлення від трьох до семи років з моменту виготовлення від семи до десяти років |
15 10 6 2 |
кількість балів нараховується за кожний автобус, який відповідає умовам конкурсу та запропонований для виконання перевезень, зумовлених об'єктом конкурсу за автобуси, строк експлуатації яких перевищує десять років, бали не нараховуються результат визначається як середньозважене значення (шляхом ділення суми балів за кожний автобус на кількість автобусів, що пропонуються для використання на об'єкті конкурсу) строк експлуатації для автобусів визначається згідно з технічним паспортом (за основу розрахунку береться рік виготовлення) |
Наявність у перевізника- претендента транспортних засобів, призначених для перевезення осіб з особливими потребами: |
||
рухомий склад, призначений для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями |
5 |
бали додаються за кожний автобус, призначений для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, який відповідає умовам конкурсу та запропонований для виконання перевезень, зумовлених об'єктом конкурсу |
Наявність свідоцтва відповідності автобуса параметрам комфортності (для міжміських перевезень): |
||
за параметрами комфортності автобуси атестовані за класом: |
||
"чотири зірочки"; | 10 |
бали нараховуються у разі проведення автомобільним перевізником процедури атестації автобусів за параметрами комфортності у Порядку , встановленому Мінтрансзв'язку |
"три зірочки"; | 6 |
бали нараховуються за кожний автобус. У разі непроведення атестації або наявності атестації за класом "одна зірочка" бали не нараховуються |
"дві зірочки" | 3 |
результат визначається як середньозважене значення (шляхом ділення суми балів за кожний автобус на кількість автобусів, що пропонуються для використання на об'єкті конкурсу) бали нараховуються тільки при визначенні переможців конкурсу на об'єкт конкурсу, який передбачає виконання міжміських перевезень |
Професійні вимоги та характеристика роботи автоперевізника | ||
Наявність досвіду роботи перевізника-претендента: |
||
від одного до п'яти років |
10 |
бали нараховуються, якщо суб'єкт господарювання діє на підставі діючої ліцензії на виконання пасажирських перевезень, отриманої вперше, не менше ніж один рік |
від п'яти до десяти років |
15 |
бали нараховуються, якщо суб'єкт господарювання має ліцензію на виконання пасажирських перевезень протягом більше ніж п'яти років безперервно |
понад десять років | 20 |
бали нараховуються, якщо суб'єкт господарювання має ліцензію на здійснення пасажирських перевезень протягом більше ніж десяти років безперервно |
Наявність у керівному або інженерному складі працівника: |
||
що має вищу профільну освіту, працює на підприємстві не менше одного року до дати оголошення конкурсу |
5 |
бали нараховуються, якщо керівник, його заступник або інженер, які працюють на підприємстві не менше одного року до дати оголошення конкурсу, мають профільну вищу освіту з питань організації перевезень та управління на автомобільному транспорті |
що має середню спеціальну освіту в галузі та працює на підприємстві не менше одного року до дати оголошення конкурсу |
3 |
бали нараховуються, якщо керівник, його заступник або інженер, які працюють на підприємстві не менше одного року до дати оголошення конкурсу, не мають вищої профільної освіти, але мають середню спеціальну освіту з питань організації перевезень або експлуатації автомобільного транспорту |
Наявність та тяжкість порушень безпеки дорожнього руху, транспортного законодавства, ліцензійних умов: |
||
наявність протягом одного року до оголошення конкурсу порушень ліцензійних умов, які впливають на безпеку перевезень, або невиконання припису про усунення порушень ліцензійних умов, кількість яких щодо кількості автобусів становить понад 0,1 (за інформацією Головавтотрансінспекції) |
-10 |
бали знімаються, якщо сумарна кількість порушень ліцензійних умов, які впливають на безпеку перевезень, та невиконаних приписів про усунення порушень щодо кількості ліцензованих автобусів перевищує 0,1 інформація надходить від Головавтотрансінспекції (міжобласні маршрути) або територіального підрозділу Головавтотрансінспекції (міські та внутрішньообласні маршрути) |
наявність протягом одного року дорожньо- транспортних пригод, що сталися з вини водія- перевізника, кількість яких щодо кількості автобусів становить понад 0,1 (за інформацією Головавтотрансінспекції) або наявність протягом одного року до дати оголошення конкурсу порушень, передбачених частинами першою та другою статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення |
-15 |
бали знімаються, якщо кількість дорожньо- транспортних пригод, що сталися з вини водія перевізника-претендента, внаслідок яких є постраждалі, щодо кількості ліцензованих автобусів перевищує 0,1 або мали місце порушення, передбачені частинами першою та другою статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення інформація надходить від Головавтотрансінспекції (міжобласні маршрути) або територіального підрозділу Головавтотрансінспекції (міські та внутрішньообласні маршрути) Враховуються дорожньо- транспортні пригоди, що сталися протягом одного року до дати оголошення конкурсу |
Характеристика роботи на автобусному маршруті (рейсі), що є об'єктом конкурсу: |
||
наявність протягом року до оголошення конкурсу порушень умов договору (дозволу) на вказаному маршруті, зокрема в частині невиконання запланованої кількості рейсів (кількість рейсів менш як 95 відсотків) |
-10 |
бали нараховуються або знімаються тільки щодо перевізників- претендентів, які здійснювали перевезення, зумовлені об'єктом конкурсу, на умовах діючого на момент проведення конкурсу договору (дозволу), крім випадків обслуговування на тимчасових умовах згідно з пунктом 54 цього Порядку |
відсутність протягом року до оголошення конкурсу порушень в частині дотримання виконання запланованої кількості рейсів (кількість рейсів понад 98 відсотків) та використання рухомого складу |
10 |
інформація подається організатором конкурсу |
Порушення, допущені перевізником- претендентом, стали причиною розірвання договору (анулювання дозволу) на перевезення, зумовлені об'єктом конкурсу |
-20 | |
Інвестиційний розвиток суб'єкта господарювання та соціальний ефект від його діяльності |
||
Капіталовкладення у придбання рухомого складу, призначеного для перевезень пасажирів: |
||
кількість автобусів - не менше ніж 10 одиниць (загальна кількість / вік яких не перевищує п'ять років) |
2 / 4 |
2 бали нараховуються у разі, коли кількість автобусів (власних, кредитних, які перебувають в лізингу або використовуються на праві спільної власності) становить від 10 до 20 одиниць 4 бали нараховуються у разі, коли кількість автобусів (власних, кредитних, які перебувають в лізингу або використовуються на праві спільної власності) становить від 10 до 20 одиниць і вік щонайменше десяти з них - не більше ніж п'ять років |
кількість автобусів - не менше ніж 20 одиниць (загальна кількість / вік яких не перевищує п'ять років) |
5 / 10 |
5 балів нараховуються у разі, коли кількість автобусів (власних, кредитних, які перебувають в лізингу або використовуються на праві спільної власності) становить від 20 до 50 одиниць 10 балів нараховуються у разі, коли кількість автобусів (власних, кредитних, які перебувають в лізингу або використовуються на праві спільної власності) становить від 20 до 50 одиниць і вік щонайменше двадцяти з них - не більше ніж п'ять років |
кількість автобусів становить не менше ніж 50 одиниць (загальна кількість / вік яких не перевищує п'ять років) |
10 / 20 |
10 балів нараховуються у разі, коли кількість автобусів (власних, кредитних, які перебувають в лізингу або використовуються на праві спільної власності) перевищує 50 одиниць 20 балів нараховуються у разі, коли кількість автобусів (власних, кредитних, які перебувають в лізингу або використовуються на праві спільної власності) віком не більше ніж п'ять років становить не менше ніж 50 одиниць |
Інвестиції, вкладені протягом останнього періоду: |
||
загальна кількість нових автобусів, придбаних протягом одного року, становить не менше ніж 3 одиниці |
5 |
бали нараховуються у разі, коли протягом одного року до дати оголошення конкурсу було придбано за власні, кредитні кошти або на умовах лізингу від 3 до 9 автобусів, вік яких становить менше ніж два роки |
загальна кількість нових автобусів, придбаних протягом одного року, - не менше ніж 10 одиниць |
10 |
бали нараховуються у разі, коли протягом одного року придбано за власні, кредитні кошти або на умовах лізингу не менше ніж 10 автобусів, вік яких становить менше ніж два роки |
Інвестиції, вкладені у рухомий склад для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями протягом останнього періоду: |
||
загальна кількість автобусів, призначених для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, становить не менше ніж 2 одиниці |
5 |
бали нараховуються у разі, коли протягом одного року було придбано за власні, кредитні кошти або на умовах лізингу не менше ніж 2 автобуси, які мають додаткове устатковання для зручного обслуговування осіб з обмеженими фізичними можливостями |
Рівень заробітної плати на підприємстві: |
||
середній рівень заробітної плати водіїв не нижчий, ніж визначено Галузевою угодою |
5 |
для розрахунку береться показник, зазначений у відповідній Галузевій угоді між Мінтрансзв'язку, профспілками та організацією роботодавців транспорту |
середній рівень заробітної плати водіїв не нижчий, ніж 120 відсотків від визначеної Галузевою угодою |
10 |
бали нараховуються у разі, коли даний рівень заробітної плати діє протягом не менше шести місяців до дати оголошення конкурсу |
Обслуговування збиткових рейсів у сільській місцевості: |
||
обслуговування перевізником- претендентом від 1 до 3 приміських автобусних маршрутів з виконанням не менше ніж 15 рейсів на тиждень |
6 | |
обслуговування перевізником- претендентом від 3 до 8 приміських автобусних маршрутів з виконанням не менше ніж 40 рейсів на тиждень |
10 |
відвідна кількість балів нараховується за умови, що перевізник-претендент виконує перевезення у сільській місцевості протягом не менше ніж двох років до проведення конкурсу |
обслуговування перевізником- претендентом понад 8 приміських автобусних маршрутів з виконанням не менше ніж 80 рейсів на тиждень |
14 |