1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Указ


У К А З
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
( Указ втратив чинність на підставі Указу Президента N 340/2006 від 03.05.2006 )
Питання Державної комісії з проведення в Україні адміністративної реформи
( Додатково див. Указ Президента N 1587/99 від 18.12.99 )
З метою вдосконалення діяльності Державної комісії з проведення в Україні адміністративної реформи
постановляю:
1. Внести до Положення про Державну комісію з проведення в Україні адміністративної реформи, затвердженого Указом Президента України від 2 жовтня 1997 року N 1089, зміни, виклавши його в новій редакції (додається).
2. На часткову зміну:
пункту 2 Указу Президента України від 7 липня 1997 року N 620 "Про Державну комісію з проведення в Україні адміністративної реформи" (із змінами, внесеними Указом від 29 серпня 1997 року N 923 затвердити новий персональний склад зазначеної Комісії (додається);
статті 2 Указу Президента України від 22 липня 1998 року N 810 "Про заходи щодо впровадження Концепції адміністративної реформи в Україні" (із змінами, внесеними Указами від 10 вересня 1998 року N 1000 та від 21 вересня 1998 року N 1048 установити, що контроль за розробленням та реалізацією пропозицій щодо впровадження положень цієї Концепції у сфері реформування місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та державної служби здійснює заступник Голови Державної комісії з проведення в Україні адміністративної реформи, Глава Адміністрації Президента України М. Білоблоцький.
3. Голові Державної комісії з проведення в Україні адміністративної реформи внести в місячний строк проект Положення про Секретаріат Державної комісії.
До утворення Секретаріату Державної комісії виконання його обов'язків забезпечує наявний апарат зазначеної комісії.
Президент України Л.КУЧМА
м. Київ, 9 січня 1999 року
N 5/99
ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
від 2 жовтня 1997 року N 1089 ( 1089/97 )
(в редакції Указу Президента України
від 9 січня 1999 року N 5/99)
ПОЛОЖЕННЯ
про Державну комісію з проведення в Україні адміністративної реформи
1. Державна комісія з проведення в Україні адміністративної реформи (далі - Комісія) є постійно діючим координаційним органом, утвореним для вирішення концептуальних питань підготовки і проведення в Україні адміністративної реформи.
2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями Комісії є:
1) підготовка пропозицій щодо:
організаційно-правових засад адміністративної реформи, стратегії і тактики її проведення;
структури, функцій і методів діяльності органів виконавчої влади, які б забезпечували поступовий перехід від галузевого до функціонального принципу побудови та діяльності органів виконавчої влади, до спрощення і підвищення ефективності управління;
запровадження системи державного контролю у сфері діяльності органів виконавчої влади та їх посадових осіб;
підвищення ефективності державної фінансової системи;
дерегуляції та спрощення системи надання управлінських послуг на різних рівнях виконавчої влади фізичним та юридичним особам;
удосконалення законодавчої бази адміністративних правовідносин, економічних засад діяльності органів державної влади, впровадження дійових адміністративних процедур;
удосконалення адміністративно-територіального поділу;
реформування системи підготовки та перепідготовки управлінських кадрів;
2) координація діяльності робочої групи з проведення реформи центральних органів виконавчої влади і робочої групи з проведення реформи місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та державної служби;
3) попередній розгляд та експертна оцінка проектів концепцій, нормативно-правових актів, спрямованих на створення правової бази та здійснення адміністративної реформи;
4) аналіз діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо здійснення адміністративної реформи та надання їм допомоги у такій діяльності;
5) розгляд пропозицій і програм наукового, матеріально-технічного, кадрового та фінансового забезпечення адміністративної реформи.
4. Комісія для виконання покладених на неї завдань має право:
одержувати у встановленому порядку безоплатно від центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій інформацію, необхідну для її роботи;
розробляти та виступати державним замовником концепцій, цільових програм, проектів нормативно-правових актів та наукових досліджень комплексного характеру у сфері державного управління;
попередньо розглядати проекти нормативно-правових актів з питань проведення адміністративної реформи;
заслуховувати інформацію керівників міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, а також органів місцевого самоврядування з питань проведення в Україні адміністративної реформи;
залучати до роботи спеціалістів центральних та місцевих органів виконавчої влади, незалежних експертів, провідних учених, фахівців-практиків, у тому числі на договірній основі;
утворювати цільові робочі групи для підготовки проектів нормативно-правових актів, проведення експертних оцінок цих проектів та наукових досліджень;
організовувати вивчення досвіду підготовки і проведення адміністративної реформи в іноземних державах;
використовувати технічну допомогу міжнародних організацій;
вивчати роботу центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування із здійснення адміністративної реформи;
проводити наукові конференції, семінари, наради тощо.
5. Комісія готує довідки, матеріали про хід здійснення адміністративної реформи, вживає заходів до висвітлення цієї роботи в засобах масової інформації.

................
Перейти до повного тексту