1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


Угода
між Урядом України та Урядом Монголії про міжнародне автомобільне сполучення
Дата підписання: 27.06.1995
Дата набрання чинності: 17.11.1995
Уряд України та Уряд Монголії, надалі "Договірні Сторони",
БЕРУЧИ до уваги сприятливий розвиток двосторонніх торговельно-економічних відносин,
КЕРУЮЧИСЬ прагненням до подальшого розвитку автомобільного сполучення між обома країнами, також транзитом через їх території,
ДОМОВИЛИСЬ про зазначене:
Стаття 1
Відповідно до цієї Угоди будуть здійснюватися регулярні та нерегулярні автомобільні перевезення пасажирів та вантажів між обома країнами і транзитом через їх території у треті країни по дорогах, що відкриті для міжнародного автомобільного сполучення.
Стаття 2
Для цієї Угоди наведені терміни мають таке значення:
1. "Компетентні органи Договірних Сторін":
з української сторони - Міністерство транспорту України,
з монгольської сторони - Міністерство розвитку інфраструктури Монголії.
2. "Автотранспортний засіб":
при перевезенні вантажів - вантажний автомобіль, вантажний автомобіль з причепом, автомобільний тягач або автомобільний тягач з напівпричепом;
при перевезенні пасажирів - автобус, тобто автотранспортний засіб, призначений для перевезення пасажирів і такий, що має не менш як 8 місць для сидіння, не рахуючи місця водія, а також причеп для перевезення багажу.
3. "Регулярні перевезення" - перевезення, що здійснюються автотранспортними засобами Договірних Сторін за заздалегідь погодженим розкладом, маршрутом слідування, з зазначенням початкового та кінцевого пунктів руху та пунктів зупинок.
4. "Нерегулярні перевезення" - всі інші перевезення.
5. "Транзитні перевезення" - перевезення, що здійснюються через територію держави однієї з Договірних Сторін у треті країни.
6. "Треті країни" - держави що не приймають участі в цій Угоді.
1. Перевезення пасажирів
Стаття 3
1. Регулярні перевезення пасажирів автобусами організуються за погодженням між компетентними органами Договірних Сторін на підставі дозволів.
2. Пропозиції про організацію таких перевезень заздалегідь передаються один одному компетентними органами Договірних Сторін. Ці пропозиції повинні включати дані відносно найменування перевізника(фірми), маршруту слідування, розкладу руху, тарифу, пунктів зупинок, на яких перевізник буде виконувати посадку та висадку пасажирів, а також передбачуваного терміну виконання перевезень.
Стаття 4
1. Для здійснення нерегулярних перевезень пасажирів автобусами між обома країнами або транзитом через їх території, за винятком перевезень, передбачених у статті 5 даної Угоди, потрібні дозволи, що видаються компетентними органами Договірних Сторін.
2. Компетентні органи Договірних Сторін будуть видавати дозволи на ту частину маршруту, яка проходить по території їх держави.
3. На кожне нерегулярне перевезення пасажирів автобусом повинен бути виданий окремий дозвіл, що дає право на виконання одного рейсу туди і назад, якщо інше не обумовлено у самому дозволі.
Стаття 5
Дозволи, зазначені у статті 4 даної Угоди, не потрібні при заміні пошкодженого автобуса іншим автобусом.
2. Перевезення вантажів
Стаття 6
1. Перевезення вантажів між обома країнами або транзитом по їх території у треті країни, за винятком перевезень, передбачених у статті 7 цієї Угоди, здійснюються вантажними автомобілями з причепами або без них або тягачами з напівпричепами на підставі дозволів, що видаються компетентними органами Договірних Сторін.
2. На кожне перевезення вантажів повинен бути виданий окремий дозвіл, який дає право на здійснення одного рейсу туди і назад, якщо інше не обумовлено цим дозволом.
Стаття 7
1. Дозволи, зазначені в статті 6 даної Угоди, не потрібні для виконання перевезень:
а) експонатів, обладнання і матеріалів, призначених для ярмарків та виставок;
б) транспортних засобів, тварин, а також різного інвентаря та майна, призначених для проведення спортивних заходів;
в) театральних декорацій і реквізитів, музичних інструментів, обладнання та приналежностей для кінозйомок, радіо- та телевізійних передач;
г) тіл та праху померлих;
д) поштових відправлень;
є) пошкоджених автотранспортних засобів;
ж) рухомого майна при переселенні;
з) медицинського обладнання та медикаментів для подання допомоги при стихійному лихові.
Дозволи не потрібні також для проїзду автомобілів технічної допомоги.
2. Винятки, передбачені у пп. "а)", "б)" і "в)" пункту 1 даної статті, діють лише у випадках, коли вантаж підлягає поверненню у країну, в якій зареєстрований автотранспортний засіб, або якщо вантаж буде перевозитися транзитом на територію третьої країни.
Стаття 8
1. Якщо габарити або вага автотранспортного засобу, що слідує без вантажу або з вантажем, перевищує встановлені на території держави іншої Договірної Сторони норми, а також при перевезеннях небезпечних вантажів перевізник повинен одержати спеціальний дозвіл компетентних органів іншої Договірної Сторони.
2. Якщо згаданий у пункті 1 цієї статті дозвіл обмежує рух автотранспортного засобу по визначеному маршруту, перевезення повинно здійснюватися за цим маршрутом.
3. Загальні положення
Стаття 9
1. Компетентні органи Договірних Сторін щороку будуть передавати взаємно один одному погоджену кількість бланків дозволів на нерегулярні перевезення пасажирів і вантажів.
Ці бланки повинні мати печатку та підпис компетентного органу, який видав дозвіл.
2. Компетентні органи Договірних Сторін погоджують між собою порядок обміну бланками дозволів.
Стаття 10
1. Перевізникам однієї Договірної Сторони не дозволяється виконувати перевезення пасажирів та вантажів між двома пунктами, що знаходяться на території держави іншої Договірної Сторони, якщо на це не буде виданий дозвіл компетентного органу іншої Договірної Сторони.

................
Перейти до повного тексту