1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 13 червня 2018 р. № 496
Київ
Про внесення змін до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Внести до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 р. № 601 (Офіційний вісник України, 2004 р., № 19, ст. 1318; 2016 р., № 7, ст. 351), зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України В.ГРОЙСМАН
Інд. 67
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 червня 2018 р. № 496
ЗМІНИ,
що вносяться до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій
( Див. текст Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій )
1. Пункт 5 викласти в такій редакції:
"5. Технічне обслуговування та ремонт реєстраторів може бути пов’язаним, зокрема, з розбиранням реєстраторів та заміною комплектувальних виробів та складових частин, у тому числі окремих вузлів (блоків), та залежно від вимог експлуатаційних документів та умов укладеного договору між користувачем та центром сервісного обслуговування може проводитися у приміщенні центру сервісного обслуговування або за місцем їх експлуатації.".
2. У пункті 7 слова і цифри "міждержавного стандарту (ДСТУ 2.601:2006)" замінити словами і цифрами "національного стандарту ДСТУ ГОСТ 2.601:2006".
3. Пункт 11 викласти в такій редакції:
"11. Роботи з введення реєстраторів в експлуатацію виконуються центром сервісного обслуговування відповідно до вимог експлуатаційних документів у строк, що не перевищує трьох діб з дати його інформування ДФС про резервування фіскального номера реєстратора.
Інформація про резервування фіскального номера до центру сервісного обслуговування надсилається ДФС засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов’язкових реквізитів електронних документів у день резервування фіскального номера реєстратора в інформаційній системі ДФС територіальним органом ДФС, де проводиться реєстрація реєстратора.".
4. Пункт 13 викласти в такій редакції:
"13. Після закінчення робіт з введення реєстратора в експлуатацію представник центру сервісного обслуговування робить запис в експлуатаційних документах, складає довідку про опломбування реєстратора та акт введення його в експлуатацію за формою згідно з додатком 1. По одному примірнику довідки та акта залишаються в центрі сервісного обслуговування і надаються користувачеві. Один примірник таких документів надсилається центром сервісного обслуговування засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов’язкових реквізитів електронних документів до територіального органу ДФС, де проводиться реєстрація реєстратора.".
5. Пункт 16 викласти в такій редакції:
"16. Періодичність виконання робіт з технічного обслуговування реєстратора узгоджується між користувачем та центром сервісного обслуговування відповідно до експлуатаційних документів.".
6. У пункті 17 слова ", та в книзі обліку розрахункових операцій" виключити.

................
Перейти до повного тексту