1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 5 червня 2019 р. № 482
Київ
Про затвердження Порядку здійснення перерахунку вартості послуги з управління багатоквартирним будинком за період її ненадання, надання невідповідної якості
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 4 Закону України від 9 листопада 2017 р. № 2189-VIII "Про житлово-комунальні послуги" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Порядок здійснення перерахунку вартості послуги з управління багатоквартирним будинком за період її ненадання, надання невідповідної якості, що додається.
2. Установити, що вимоги Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2013 р. № 970 (Офіційний вісник України, 2014 р., № 4, ст. 115), застосовуються під час дії договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, укладеного до 10 червня 2018 р., до укладення договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком згідно із Законом України від 9 листопада 2017 р. № 2189-VIII "Про житлово-комунальні послуги".
Прем'єр-міністр України В.ГРОЙСМАН
Інд. 37
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 5 червня 2019 р. № 482
ПОРЯДОК
здійснення перерахунку вартості послуги з управління багатоквартирним будинком за період її ненадання, надання невідповідної якості
1. Цей Порядок визначає механізм здійснення перерахунку вартості послуги з управління багатоквартирним будинком (далі - послуга) за період її ненадання, надання невідповідної якості.
Дія цього Порядку поширюється на управителів багатоквартирних будинків (далі - управитель), співвласників багатоквартирних будинків, яким надається послуга згідно з договором про надання послуги з управління багатоквартирним будинком (далі - споживач).
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
надання послуги невідповідної якості - надання управителем послуги з порушенням вимог щодо її якості, передбачених договором про надання послуги з управління багатоквартирним будинком, а також стандартами, нормативами, нормами, порядками і правилами, зокрема надання послуги з порушенням періодичності виконання (надання) робіт (послуг), визначених договором про надання послуги з управління багатоквартирним будинком, та/або ненадання управителем окремих складових послуги;
ненадання послуги - ненадання управителем послуги (усіх її складових) згідно з умовами, передбаченими договором про надання послуги з управління багатоквартирним будинком;
перерахунок - зміна розміру нарахованої плати за послугу у разі надання її невідповідної якості шляхом зменшення розміру такої плати виходячи з фактично наданих у період перерахунку складових послуг;
період нарахування - період, за який управитель нараховує споживачам плату за послугу;
період перерахунку - період, за який послуга надавалася невідповідної якості та за який управитель здійснює перерахунок;
складові послуги - роботи (послуги), вартість яких включена до складу ціни на послугу згідно з договором про надання послуги з управління багатоквартирним будинком.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України "Про житлово-комунальні послуги", "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку".
3. У разі надання послуги невідповідної якості управителем здійснюється перерахунок на умовах та у строки, визначені цим Порядком.
У разі ненадання послуги споживачам не нараховується плата за послугу.
4. Перерахунок здійснюється:
за ініціативою управителя;
у разі прийняття управителем рішення про задоволення вимог, викладених в акті-претензії споживача, або у разі, коли претензія споживача вважається відповідно до законодавства визнаною управителем.
Перерахунок за ініціативою управителя здійснюється протягом місяця, що настає за місяцем, у якому мало місце надання послуги невідповідної якості.
У разі надходження від споживача акта-претензії визначеної форми, складеного за результатами перевірки якості послуги згідно з Порядком проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1145 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 4, ст. 133), та прийняття управителем рішення про задоволення вимог, викладених в акті-претензії, або у разі, коли претензія споживача вважається визнаною управителем, перерахунок здійснюється протягом місяця, що настає за місяцем, у якому отримано управителем акт-претензію, або дати, коли претензія споживача вважається визнаною управителем.

................
Перейти до повного тексту