- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 3 лютого 2016 р. № 48 Київ |
Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України |
А.ЯЦЕНЮК |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 лютого 2016 р. № 48
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України
1. В
Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 16, с. 85; 2011 р., № 4, ст. 210; 2008 р., № 73, ст. 2461):
1) у пункті 2:
перше речення абзацу першого після слів "у день їх надходження" доповнити словами ", а ті, що надійшли у неробочий день та час, - наступного після нього робочого дня";
абзац перший доповнити реченням такого змісту: "За відсутності в організації системи електронного документообігу письмове звернення, отримане за допомогою Інтернету, засобів електронного зв'язку (електронне звернення), перед реєстрацією роздруковується на папері.";
доповнити пункт після абзацу другого новими абзацами такого змісту:
"Електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Датою подання електронного звернення є дата надходження звернення на визначену електронну адресу або дата заповнення електронної форми та її відправлення. Якщо електронне звернення надійшло на визначену електронну адресу у неробочий день та час, то датою подання електронного звернення вважається наступний після нього робочий день.
Розміщена на офіційному веб-сайті організації електронна форма повинна мати графи для зазначення громадянином свого прізвища, імені, по батькові, місця проживання, електронної поштової адреси (відомостей про інші засоби зв'язку з ним), викладення суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, дати подання звернення.
У разі коли для розгляду електронного звернення по суті необхідно зазначати персональні дані заявника або інших осіб, за винятком тих, що містяться у зверненні, заявнику пропонується звернутися з усним або письмовим зверненням.".
У зв'язку з цим абзаци третій - одинадцятий вважати відповідно абзацами сьомим - п'ятнадцятим;
абзац сьомий після слова "Письмові" доповнити словами "та усні";
2) абзац другий пункту 10 викласти в такій редакції:
"Після закінчення встановлених строків зберігання звернення громадян та документи щодо їх розгляду підлягають знищенню у порядку, встановленому Мін'юстом.";
3) додатки № 1, 2 і 4 до
Інструкції викласти в такій редакції:
"Додаток № 1
до Інструкції
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 лютого 2016 р. № 48)
РЕЄСТРАЦІЙНО-КОНТРОЛЬНА КАРТКА
(Лицьовий бік)
0203005 |
Реєстраційно-контрольна картка |
Відмітка про контроль |
|
|
Кореспондент (заявник) |
Місце проживання, електронна адреса,номер телефону |
Вид звернення: пропозиція, заява, скарга |
Категорія заявника |
Індивідуальне, колективне, анонімне |
Соціальний стан заявника |
Ознака надходження: первинне повторне |
Дата підписання /надсилання/ звернення, дата надходження дзвінка |
Дата надходження звернення |
Реєстраційний індекс |
Звідки надіслано |
Дата надіслання |
Індекс документа |
Форма надходження |
Попередні звернення № ______ від __ ________ 20__ р. № ______ від __ _____________ 20__ р. |
Основні питання |
Зміст питання |
Індекс питання |
|
|
|
|
Додаткові питання |
|
|
|
|
Резолюція |
Автор і дата резолюції |
Строк виконання |
Виконано за ____ днів |
(Зворотний бік)
Хід виконання
Дата передачі на виконання |
Виконавець |
Записи про продовження строку виконання, попередню відповідь тощо |
Контрольні відмітки |
|
|
|
|
|
|
|
|
Перевірено на місці __ ______ 20___ р. працівником _____________________
Дата, реєстраційний індекс документа про виконання _____________________
Кому надіслано _________________________________________________________
Результати розгляду звернення |
|
З контролю зняв ________________________________________________________
Справа __________________ Том _________ Аркушів ________________________
Додаток № 2
до Інструкції
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 лютого 2016 р. № 48)
ЖУРНАЛ
реєстрації звернень громадян
Порядковий номер |
Дата підписання/надсилання/звернення |
Дата надход ження та реєстра ційний індекс |
Прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання (електронна адреса, номер телефону), категорія, соціальний стан заявника |
Звідки надіслано, дата, індекс, взяття на контроль |
Вид звернення, форма та ознака надходження |
Основні та додаткові питання |
Зміст резолюції, її автор та дата, виконавець, строк виконання |
Відмітка про передачу на виконання |
Відмітка про виконання, результати розгляду, зняття з контролю |
Номер справи за номенк латурою |
короткий зміст |
індекси |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
7а |
8 |
9 |
10 |
11"; |
"Додаток № 4
до Інструкції
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 лютого 2016 р. № 48)
ВКАЗІВКИ
щодо заповнення реєстраційно-контрольної картки, журналу реєстрації звернень громадян і картки (журналу) обліку особистого прийому громадян*
РЕЄСТРАЦІЙНО-КОНТРОЛЬНА КАРТКА
(Лицьовий бік)
Елементи |
Пояснення до заповнення |
Кореспондент (заявник) |
прізвище, ім'я, по батькові автора, для колективних звернень - запис "колективний" і зазначається прізвище одного з авторів |
Дата підписання /надсилання/ та надходження звернення |
дата підписання заявником письмового звернення або надсилання електронного звернення, надходження усного звернення |
Місце проживання, електронна пошта |
адреса, зазначена у зверненні, електронна пошта, номер телефону заявника |
Вид звернення |
пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга |
Категорія і соціальний стан заявника |
дані про заявника відповідно до Класифікатора звернень громадян , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 858 |
Ознака надходження |
первинне чи повторне звернення |
Дата надходження |
число, місяць, рік надходження |
Реєстраційний індекс |
початкова літера прізвища автора (для колективних звернень, анонімних звернень (без підпису) - відповідно проставляється відмітка "КО", "БП") та порядковий номер звернення |
Звідки надіслано |
найменування організації, що надіслала кореспонденцію |
Дата надсилання |
дата супровідного листа організації, що переслала звернення |
Індекс документа |
індекс супровідного листа організації, що переслала звернення |
Форма надходження |
поштою, з використанням Інтернету, засобів електронного зв'язку (електронне звернення), за допомогою засобів телефонного зв'язку, на особистому прийомі, через уповноважену особу тощо |
Попередні звернення |
дати і реєстраційні індекси попередніх звернень |
Основні та додаткові питання |
викладається стислий зміст питань та їх індекси відповідно до Класифікатора звернень громадян , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 858 |
Резолюція |
переноситься з документа або картки (журналу) обліку особистого прийому громадян |
Автор і дата резолюції |
посада, прізвище та ініціали посадової особи, дата резолюції |
Строк виконання |
зазначається відповідно до резолюції або строків виконання, встановлених законодавством |
Відмітки про контроль |
зазначається слово "Контроль" (літера "К") у правому куті картки: у лівій частині графи - про контроль організації, що переслала і контролює виконання, у правій - про власний контроль |
Виконано за ______ днів |
зазначається фактичний строк виконання |
Код РКК (0203005) |
зазначається у лівому верхньому куті лицьового боку картки за Державним класифікатором управлінської документації |
................Перейти до повного тексту