1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 3 лютого 2016 р. № 48
Київ
Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України А.ЯЦЕНЮК
Інд. 41
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 лютого 2016 р. № 48
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України
1. В Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 16, с. 85; 2011 р., № 4, ст. 210; 2008 р., № 73, ст. 2461):
1) у пункті 2:
перше речення абзацу першого після слів "у день їх надходження" доповнити словами ", а ті, що надійшли у неробочий день та час, - наступного після нього робочого дня";
абзац перший доповнити реченням такого змісту: "За відсутності в організації системи електронного документообігу письмове звернення, отримане за допомогою Інтернету, засобів електронного зв'язку (електронне звернення), перед реєстрацією роздруковується на папері.";
доповнити пункт після абзацу другого новими абзацами такого змісту:
"Електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Датою подання електронного звернення є дата надходження звернення на визначену електронну адресу або дата заповнення електронної форми та її відправлення. Якщо електронне звернення надійшло на визначену електронну адресу у неробочий день та час, то датою подання електронного звернення вважається наступний після нього робочий день.
Розміщена на офіційному веб-сайті організації електронна форма повинна мати графи для зазначення громадянином свого прізвища, імені, по батькові, місця проживання, електронної поштової адреси (відомостей про інші засоби зв'язку з ним), викладення суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, дати подання звернення.
У разі коли для розгляду електронного звернення по суті необхідно зазначати персональні дані заявника або інших осіб, за винятком тих, що містяться у зверненні, заявнику пропонується звернутися з усним або письмовим зверненням.".
У зв'язку з цим абзаци третій - одинадцятий вважати відповідно абзацами сьомим - п'ятнадцятим;
абзац сьомий після слова "Письмові" доповнити словами "та усні";
2) абзац другий пункту 10 викласти в такій редакції:
"Після закінчення встановлених строків зберігання звернення громадян та документи щодо їх розгляду підлягають знищенню у порядку, встановленому Мін'юстом.";
3) додатки № 1, 2 і 4 до Інструкції викласти в такій редакції:
"Додаток № 1
до Інструкції
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 лютого 2016 р. № 48)
РЕЄСТРАЦІЙНО-КОНТРОЛЬНА КАРТКА
(Лицьовий бік)
0203005 Реєстраційно-контрольна картка Відмітка про контроль
Кореспондент (заявник) Місце проживання, електронна адреса,номер телефону Вид звернення:
пропозиція, заява, скарга
Категорія заявника Індивідуальне, колективне, анонімне
Соціальний стан заявника Ознака надходження:
первинне
повторне
Дата підписання /надсилання/ звернення, дата надходження дзвінка Дата надходження звернення Реєстраційний індекс Звідки надіслано Дата надіслання Індекс документа Форма надходження
Попередні звернення № ______ від __ ________ 20__ р.
№ ______ від __ _____________ 20__ р.
Основні питання Зміст питання Індекс питання
Додаткові питання
Резолюція
Автор і дата резолюції
Строк виконання Виконано за ____ днів
(Зворотний бік)
Хід виконання
Дата передачі на виконання Виконавець Записи про продовження строку виконання, попередню відповідь тощо Контрольні відмітки
Перевірено на місці __ ______ 20___ р. працівником _____________________
Дата, реєстраційний індекс документа про виконання _____________________
Кому надіслано _________________________________________________________
Результати розгляду звернення
З контролю зняв ________________________________________________________
Справа __________________ Том _________ Аркушів ________________________
Додаток № 2
до Інструкції
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 лютого 2016 р. № 48)
ЖУРНАЛ
реєстрації звернень громадян
Порядковий номер Дата підписання/надсилання/звернення Дата надход ження та реєстра ційний індекс Прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання (електронна адреса, номер телефону), категорія, соціальний стан заявника Звідки надіслано, дата, індекс, взяття на контроль Вид звернення, форма та ознака надходження Основні та додаткові питання Зміст резолюції, її автор та дата, виконавець, строк виконання Відмітка про передачу на виконання Відмітка про виконання, результати розгляду, зняття з контролю Номер справи за номенк латурою
короткий зміст індекси
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11";
"Додаток № 4
до Інструкції
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 лютого 2016 р. № 48)
ВКАЗІВКИ
щодо заповнення реєстраційно-контрольної картки, журналу реєстрації звернень громадян і картки (журналу) обліку особистого прийому громадян*
РЕЄСТРАЦІЙНО-КОНТРОЛЬНА КАРТКА
(Лицьовий бік)
Елементи Пояснення до заповнення
Кореспондент (заявник) прізвище, ім'я, по батькові автора, для колективних звернень - запис "колективний" і зазначається прізвище одного з авторів
Дата підписання /надсилання/ та надходження звернення дата підписання заявником письмового звернення або надсилання електронного звернення, надходження усного звернення
Місце проживання, електронна пошта адреса, зазначена у зверненні, електронна пошта, номер телефону заявника
Вид звернення пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга
Категорія і соціальний стан заявника дані про заявника відповідно до Класифікатора звернень громадян
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 858
Ознака надходження первинне чи повторне звернення
Дата надходження число, місяць, рік надходження
Реєстраційний індекс початкова літера прізвища автора (для колективних звернень, анонімних звернень (без підпису) - відповідно проставляється відмітка "КО", "БП") та порядковий номер звернення
Звідки надіслано найменування організації, що надіслала кореспонденцію
Дата надсилання дата супровідного листа організації, що переслала звернення
Індекс документа індекс супровідного листа організації, що переслала звернення
Форма надходження поштою, з використанням Інтернету, засобів електронного зв'язку (електронне звернення), за допомогою засобів телефонного зв'язку, на особистому прийомі, через уповноважену особу тощо
Попередні звернення дати і реєстраційні індекси попередніх звернень
Основні та додаткові питання викладається стислий зміст питань та їх індекси відповідно до Класифікатора звернень громадян
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 858
Резолюція переноситься з документа або картки (журналу) обліку особистого прийому громадян
Автор і дата резолюції посада, прізвище та ініціали посадової особи, дата резолюції
Строк виконання зазначається відповідно до резолюції або строків виконання, встановлених законодавством
Відмітки про контроль зазначається слово "Контроль" (літера "К") у правому куті картки: у лівій частині графи - про контроль організації, що переслала і контролює виконання, у правій - про власний контроль
Виконано за ______ днів зазначається фактичний строк виконання
Код РКК (0203005) зазначається у лівому верхньому куті лицьового боку картки за Державним класифікатором управлінської документації

................
Перейти до повного тексту