- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 17 серпня 1992 р. N 477 Київ |
( Позначку "Не для друку"
знято Розпорядженням КМ
N 1632-р від 04.08.2010 )
Про заходи щодо виконання Указу Президента України від 3 липня 1992 р. "Про програму розвитку авіаційної промисловості України"
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 564 від 31.07.95 )
1. Міністерству машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії, Київському авіаційному науково-технічному комплексу імені О.К. Антонова, Київському авіаційному виробничому об'єднанню, Харківському авіаційному виробничому об'єднанню, запорізькому машинобудівному конструкторському бюро "Прогрес", запорізькому виробничому об'єднанню "Мотор-Січ", дніпропетровському виробничому об'єднанню "Південмашзавод", харківському науково-виробничому об'єднанню "Хартрон" та київським науково-виробничим об'єднанням "Квант", "Електронприлад", київському виробничому об'єднанню "Завод Арсенал", київському заводу "Радар", Українському науково-дослідному інституту авіаційної технології:
організувати серійне виробництво літаків, двигунів та устаткування із залученням до кооперації українських підприємств оборонних та інших галузей промисловості.
Дозволити Міністерству машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії уточнювати у разі необхідності характеристики авіаційної техніки, строки виконання етапів робіт і склад учасників
Програми.
2. Київському проектно-конструкторському інституту авіаційної промисловості "Київавіапроект" і харківському проектному інституту "Південавіапроект" розробити технічну документацію, а Міністерству інвестицій і будівництва забезпечити будівництво, реконструкцію та введення в дію виробничих потужностей в обсягах і строки, визначені
Програмою.
Місцевим державним адміністраціям забезпечити відведення земельних ділянок та видачу дозволу на проектування і будівництво об'єктів, необхідних для виконання
Програми в установленому порядку.
Міністерству машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії та Міністерству оборони забезпечити у 1992 році фінансування проектування і будівництва промислових об'єктів під обсяг укладених з проектними і підрядними організаціями договорів в обсязі відповідно до 960 млн. і до 240 млн. карбованців.
Міністерству машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії, Міністерству оборони, Міністерству економіки та Міністерству фінансів забезпечити у 1993-1998 роках подальше фінансування будівництва промислових об'єктів авіабудування та виділення валютних коштів на придбання технологічного обладнання.
3. Міністерству машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії, Міністерству економіки та Міністерству державних ресурсів включати до державного замовлення починаючи з 1992 року завдання на розробку та виробництво літаків, двигунів і бортових комплексів, а також передбачати виділення матеріальних ресурсів заводам - виготовлювачам комплектуючих виробів.
4. Міністерству машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії, Міністерству економіки, Міністерству зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі до організації в Україні виробництва бортових комплексів, комплектуючих виробів і матеріалів для літаків та двигунів забезпечити їх закупівлю в обсягах і строки згідно із заявками головних розробників і виготовлювачів літаків, двигунів та бортових комплексів.
5. Міністерству машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії та Міністерству оборони забезпечити виділення у 1992 році Київському авіаційному науково-технічному комплексу імені О.К. Антонова для проведення дослідно-конструкторських робіт по літаках, двигунах і бортових комплексах асигнувань в обсязі відповідно 1300 млн. і 1500 млн. крб. із спеціальних фондів позабюджетних коштів та коштів, передбачених у бюджеті для цих міністерств на науково-дослідні роботи. Міністерству машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії, Міністерству оборони, Міністерству економіки та Міністерству фінансів продовжити у 1993-1998 роках фінансування вказаних дослідно-конструкторських робіт.
................Перейти до повного тексту